Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Για Σένα September 9, 2006

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 00:18am

Εδώ είμαι πάλι.

Σου γράφω για άλλη μια φορά.

Φυσικά και ξέρω πως ποτέ δεν θα το διαβάσεις. Όχι μόνο γιατί δεν ξέρεις ότι το έγραψα, αλλά γιατί ούτε και θέλεις να ξέρεις.

Εδώ είμαι πάλι. λίγο πιο ταπεινομένος, λίγο πιο χτυπημένος και λίγο πιο μόνος. Δεν πειράζει. Μου φτάνει να ξέρω ότι είσαι καλά.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί νιώθω έτσι για σένα. Δεν ξέρω γιατί είσαι ακόμα κολλημένος στην καρδιά μου.

Ντρέπομαι και μόνο που σκέφτομαι ότι έχεις να μου μιλήσεις τόσους μήνες, ότι έχω προσπαθήσει πολλαπλά να σε κάνω να με ακούσεις και ούτε καν μπήκες στην διαδικασία να μου πεις αν θέλεις να με ακούσεις (απλά με έγραψες), οτι έχεις πει τόσα άσχημα λόγια για μένα, οτι δεν θες να με ξέρεις πια, ότι ποτέ δεν ήσουν δικός μου, ότι πίστευα ότι νοιαζόσουν για μένα, ότι έχω δεχτεί τόσα χτυπήματα κάτω από τη μέση…. ότι για σένα έχω πέσει τόσο χαμηλά.

Είναι αξιολύπητο που όλα ζούσαν στη δική μου φαντασία. Εσύ το μόνο που μου έδωσες ήταν η αρχή. 2 λόγια, 2 υποσχέσεις, 2 γλυκόλογα… Όλα τα άλλα τα έφτιαξα μόνος μου. Όμως έχει περάσει τόσος καιρός από τότε… χρόνια…. Είμαι τόσο ερωτευμένος μαζί σου.

Δεν μπορώ να το κρύψω. Με δημιούργησες. Τόσοι μου έχουν πει ότι με δημιούργησαν. Τους άφησα να το πιστεύουν για να μην τους χαλάσω χατήρι. Όμως στην πραγματικότητα εσύ το έκανες αυτό. Ήσουν ο πρώτος gay άνθρωπος που γνώρισα. Ο πρώτος που εμπιστεύτηκα. Ο πρώτος που έκανε την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά (και από τότε δεν το έχω ξανανιώσει αυτό το υπέροχο συναίσθημα). Ο πρώτος που σκάλισε αυτό που έχω μέσα μου και το επεξεργάστηκε προκειμένου να γίνει καλύτερο. Ο πρώτος που μου έδωσε μαθήματα για τη ζωή που ζω τώρα.

Δεν έχω ξεχάσει τίποτα. Όλα όσα μου είπες τότε επαληθεύονται μέρα με τη μέρα. Ήμουν ένα αθώο παιδάκι τότε. Δεν ήξερα τίποτα. Και ίσως αυτό σου άρεσε και ασχολήθηκες μαζί μου. Αν θυμάμαι καλά με άφησες όταν πια η αφέλεια άρχισε να μεταλλάσεται σε εμπειρία. Όταν έκανα την πρώτη μου “μια βραδιά”. Όταν είχα πολλές γνωριμίες και κατακτήσεις. Ίσως νόμισες ότι είχα χάσει αυτό που κάποτε σε γοήτευε. Την προσωπικότητά μου.

Έκανες λάθος. Απλά άρχισα να μπαίνω σε  αυτό τον κόσμο που λέμε κοινωνία και τρόμαξα πολύ. Ένιωσα την ανάγκη να προστατεύσω αυτό που έχω. Έτσι το έκρυψα. Αλλά ποτέ δεν το έχασα.

Είμαι ακόμα αυτό το ευαίσθητο, ώριμο, αστείο, έξυπνο, πεισματάρικο, μικρό παιδάκι που γνώρισες. Απλά λίγο χτυπημένο, πονεμένο και χαμένο από την αναζήτηση. Αλλά το ίδιο. Δεν άλλαξα.

Έκανα λάθη. Σε έβλαψα χωρίς να το θέλω από αυτά τα λάθη μου. Εκεί έφυγες και δεν με συγχώρησες ποτέ. Εκεί ξέχασες όσα είχαμε πει. Εκεί με άφησες και έφυγες. Έφταιγα. Εγώ και μόνο εγώ. Αλλά δεν έκανα τίποτα σκόπιμα. Ξέρω πως ποτέ δεν θα με συγχωρήσεις. Θεωρώ ότι είναι πολυ σκληρό αυτό. Αλλά και πάλι δεν φένεσαι να με αγαπάς πια και ούτε να νοιάζεσαι για το αν ζω.

Νιώθω ενοχές που τελευταία έχω βάλει ένα φίλο μου να σου μιλάει για να μου λέει τα νέα σου. Εσύ νομίζεις ότι είναι μια νέα γνωριμία στο internet. Δεν έχεις ιδέα όμως ότι αυτός σου μιλάει από εμένα και μου λέει τι κάνεις. Νιώθω άσχημα. Αλλά δεν ξέρω πως αλλιώς θα ξέρω αν είσαι καλά.

Φεύγω σε λίγες μέρες. Φεύγω μόνιμα. Δεν θα μπορείς να μου ξαναμιλήσεις μετά. Έκανα την τελευταία μου προσπάθεια να με ακούσεις. Δεν με απέρριψες. Με αγνόησες.

Εγώ κρατάω όσα μου είπες τότε. Θυμάμαι όταν ήμουν ακόμα μόλις 16 και είχες τύψεις που μιλάγαμε γιατί είμαι μικρός. Μου εξηγούσες ότι είμαι μικρός για εσένα αφού ήσουν μεγαλύτερος. Και σου είχα ρωτήσει αν θα μπορούσες να με περιμένεις να γίνω 18. Και μου είπες “Δεν νομίζω ότι εσύ θα μπορούσες να περιμένεις εμένα τόσο καιρό” και σου υποσχέθηκα ότι θα το έκανα. Να μαι λοιπόν. Είμαι 18 και σε περιμένω. Μόνο που τελικά δεν έκανες το ίδιο κι εσύ. Τώρα που φεύγω κόβεται κάθε περίπτωση να επικοινωνήσουμε ξανά.

Θα είσαι πάντα ο ένας για μένα. Πολυ βαθειά στην καρδιά μου όμως.

Σε αγαπάω πολύ. Όσο και αν προσπαθώ για το αντίθετο.

 

6 Responses to “Για Σένα”

  1. Θοδωρής Says:

    Γαμώ το! Πραγματικά γαμώ το! Με συγκίνισες μέχρι βουρκόματος! Ρε γαμώ το, δεν ξέρω τί να πω… Μοιάζουμε; Μου έδειξες μια πλευρά του εαυτού μου που αγνοούσα; Πολύ περίεργο συναίσθμα…ιδικά από στιγμής που και εγώ χώρισα προ μηνός με έναν θανάση, 13 χρόνια μεγαλύτερό μου επίσης, που μαζί του έζησα το όνειρο. Περίεργες συμπτώσεις…

    Κράτα την ψυχή σου καθαρή και μην πνιγείς στον χήμαρο της σαρκικής αγοραπολησίας που κυριαρχεί ανάμεσα στους gay και γενικά στην κοινωνία. Κράτα μια μικρή φωλίτσα μέσα σου για να ξεκουράζεσε τα βράδια, όταν όλα τα φώτα θα σβίνουν.

    Φιλιά πολλά
    Θοδωρής

  2. darkenlight Says:

    Αγαπημένε Θοδωρή,

    Έχω να δω τον Θανάση πολλούς μήνες. Έχουμε απόσταση και στην κυριολεξία πλέον. Όμως δυστηχώς είναι ακόμα αυτός που σκέφτομαι πριν κοιμηθώ τα βράδια. Θα περάσει όμως. Ποτέ δεν έζησα κανένα όνειρο μαζί του! Ίσως και εκεί ήταν το πρόβλημα!
    Τα λόγια σου με άγγιξαν! Εγώ πλέον δεν χρειάζομαι κανένα για να με κάνει να νιώθω όμορφα! Ακόμα και όταν υπάρχουν μέρες που πνίγομαι στην ανασφάλεια! Και είναι συχνό φαινόμενο! Αλλά η κοινωνία μας είναι πολύ σκληρή. Δεν μπορείς να περιμένεις την αγάπη από κανένα παρά μόνο από την οικογένειά σου και φυσικά τον εαυτό σου.
    Συνέχισε να ονειρεύεσαι, να ελπίζεις,να ζεις!
    Τα one-night stands είναι άσκοπα και ανούσια. Είναι καλό να τα αποφεύγεις αν δεν το κάνεις ήδη!
    Να προσέχεις!

  3. freddy Says:

    μου θυμιζεις αντιστοιχο δικο μου βιωμα!

  4. darkenlight Says:

    Nomizw ot thimizei se pollous kati….
    Well….
    den me apasxolei pia… htan megali vlakeia pou asxolithika toso…

  5. Για Πάντα Στρατιώτης Says:

    Συγκηνητικο!Έυχομαι να ξανασυναντηθείτε κάπου…

  6. darkenlight Says:

    εγω πάλι όχι!
    δεν είναι συγκηνητικό. είναι βλακώδες!


Leave a Reply

