Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Βέρα Λάμπρου! Θεά!!! September 25, 2006

Filed under: Laugh Out Loud — darkenlight @ 23:17pm

Αααχ…

Καμία δεν συγκρίνεται με την Βέρα. Από τα πρώτα της βήματα μέχρι και τις τελευταίες της ατάκες. Μια τσουλάρα που βγάζει απίστευτο γέλιο. Προσωπικά της έχω αδυναμία. Και μην ακούω αηδίες ότι είναι ηλίθια. Αυτή απλά γίνεται ρεζίλι, γελάει και τα παίρνει χοντρά. Θεωρώ ότι έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ και δεν φοβάται να ρεζιλευτεί. Ξέρει να γελάει!

Το “νινί” είναι ύμνος! Το ακούω και ξεκαρδίζομαι! Ναι! Η Βέρα μου φτιάχνει το κέφι. Δεν το κρύβω. Έχετε δίκιο. Είναι η σαβούρα της τηλεόρασης, η φόλα του trash system. Όμως για πείτε μου… Η Βίσση και η Βανδή είναι καλύτερες? Χίλιες φορές Βέρα. Γελάω πιο πολύ, περνάω πιο καλά, έχω λόγο για να βλέπω Κους Κους!!!!

Οι αγαπημένες μου στιγμές ήταν όταν την είδα στα παρασκήνια του βίντεο για το “νινι”, όταν ξεκατινιάστηκε με τη Στέλλα Μπεζαντάκου, όταν έφτιαχνε το παστίτσιο με το τιγρε μπικίνι και το πούρο, όταν έβριζε τον Elegance, όταν αρνιόταν ότι ξέρει την πεθερά της και άλλες τέτοιες ξεκαρδιστικές στιγμές.

Σκηνές από το ξεκατίνιασμα με τη Στέλλα Μπεζαντάκου (την πραγματικά ηλίθια!!)

“Μια πουτάνα και μισή είναι, μια του δρόμου, μια ξεφτυλισμένη που τρέχει πίσω από τους άντρες όλους… Τι να μου πει το σούργελο αυτό? …. Κάποτε, την άφησα στο σπίτι μου να πεταχτώ μέχρι το σχολείο να πάρω τα παιδιά μου και χίμηξε στον άντρα μου… Του την έπεσε κανονικά… Δεν έχει ήθος, δεν έχει αξίες, δεν έχει καρδία, δεν έχει μυαλό, τίποτα, τίποτα.. Τι θέλει δηλαδή η κυρία Μπεζαντάκου? Να αρχίσουμε να ΆΡΙΘΜΗΤΙΣΟΥΜΕ ένα ένα τους άντρες που έχει παει? Δεν ΜΕΤΡΙΩΝΤΑΙ στα 2 μου χέρια.. τα δάχτυλα αυτά τα δέκα… Τη διέγραψαν και από την εταιρία μου και από παντού… Τι να μου πει εμένα αυτή η γυναίκα? Φτου σου μωρή βρομιάρα ξεφτυλισμένη… Δεν έχω να τις δώσω τα λεφτά που ζητάει.. μια μηχανή έχω που άν πάει να την καβαλήσει θα πέσει κι από εκεί… ΜΙΑ ΜΑΝΑΑΑ.. ΜΙΑ ΜΑΝΑΑΑ… ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΤΡΩΩ…. Γυναίκεεες, φυλάχτε τους άντρες σας… Μακριά από ΑΥΤΗΝΕ…”

Γελάσα επίσης και σε μια συνέντευξη στο Backstage για τη Eurovision…

“Δεν ξέρωωω, αν μου γίνει πρόταση… Το σκέφτομαι πάντως… ”

Δημοσιογράφος: Ναι αλλά θα πρέπει οι στίχοι να είναι στα αγγλικά…

Βέρα: Εγώ θα βάλω και ελληνικά… έτσι… θα δείξω το ελληνικό ταπεραμέντο… Θα βάλω μέσα λύρα, μπουζούκιιι… Θα βάλω έτσι και 5-6 νινιά να χορεύουν έτσι έξαλλα… Την άλλη φορά εδώ… Εδώ.. Να το ακούσουμε και με μουσική….!!!

Βέρα είσαι μια θεά!! Με κάνεις και χασκογελάω με τις ώρες και να έχω με κάτι να ξεχνιέμαι από το άγχος της καθημερινότητας. Ακόμα και που με κράζουν που σου έχω τέτοια αδυναμία!!! Φταίω εγώ που με κάνεις και γελάω έτσι???

 

6 Responses to “Βέρα Λάμπρου! Θεά!!!”

  1. darkenlight Says:

    Mou to eixes pei kai apo konta pws thn vera thn perimenei afieromeno post!! Poly xarhka pou to eida!! Mpravo!!!

  2. dimitrisg. Says:

    Ναι και αν δεις το ανανεωμένο(updated) ποστ αφιέρωσα το βιντεάκι σε όλους τους συγγραφείς και πανεπιστημιακούς που δεν ξέρουν τι θα πει ιντερνετ και επιτίθενται στα blogs. Τους χρειάζεται Βέρα, περισσότερη Βέρα μπας και συνέλθουν… Αν και δεν το βλέπω γιατί η Βέρα Λάμπρου είναι πιο έξυπνη από αυτούς… Και μας προσφέρει και γέλιο τουλάχιστον…

  3. darkenlight Says:

    Mia vera thn hmera th vlakeia kanei pera!!!! Egw to exw pei! Einai to mellon sti xwra mas! Tha kanei megala pragmata auth h gynaika!!! (kala mhn ta pairnete kai sovara!)

  4. BABALOU Says:

    εισαι μπαζο εισαι μεγαλο ξεκολο σε ολο το κοσμο………ολοι να σε πιδανε θελουνε για τπτ δεν κανεισ παλιο λεσο

  5. BABALOU Says:

    εισαι μπαζο εισαι μεγαλο ξεκολο σε ολο το κοσμο………ολοι να σε πιδανε θελουνε για τπτ δεν κανεισ παλιο λεσο!γλυψε και καμια πουτσα παραπανω!παλιοπουτανα


Leave a Reply

