Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Αλλαγές… December 24, 2006

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 23:20pm

Πέρασε λίγος καιρός από τότε που έγραψα εδώ τελευταία φορά. Κοιτώντας το πολύ πρώτο μου κείμενο και όλα τα υπόλοιπα άρχισα να ντρέπομαι και να σκέφτομαι ότι πρέπει να είμαι πολύ σούργελο που τα έγραψα εγώ όλα αυτά. Είναι αστείο πως μπορεί ένας έφηβος να αλλάξει αντιλήψεις από τη μία στιγμή στην άλλη. Ο φόβος μου όμως είναι ότι θα μείνω για πάντα έφηβος. Ως πότε θα έχω αυτή την ανάγκη να γράφω για μένα και τη ζωή μου? Ως πότε θα δημοσιεύω όλες μου ηλίθιες σκέψεις νομίζοντας ότι είναι κάτι αξιόλογο?

Έχει πλάκα πόσο πολλά και έξυπνα πράγματα έχω στο κεφάλι μου και πόσο ηλίθια και ανούσια γράφω. Βέβαια μου αρέσει να ανατρέχω σε αυτά και να παρακολουθώ την εξέλιξή μου. Ότι ήμουν αφελής και αλλοπαρμένος είναι γεγονός. Όπως γεγονός είναι ότι ακριβώς το ίδιο πράγμα είμαι και τώρα. Η εξέλιξη μου ευτηχώς δεν είναι στάσιμη όμως είμαι πάντα ηλίθιος και βλάκας για την ηλικία μου. Όχι ότι εμένα με πειράζει. Όχι ότι ζητάω από κανένα να μου πει ότι είμαι το αντίθετο. Ήταν και είναι βολικό για μένα να προωθώ το image του χαζού.

Και με υποτίμησαν πολλές φορές.

Περισσότερες από όσο θα περίμενα.

Αν όμως έχω τα νεύρα μου είναι όχι γιατί με υποτίμησαν, αλλά γιατί με θεώρησαν τόσο αργόστροφο που πίστεψαν ότι δεν πιάνω τα προφανή. Και καλά… αυτό δεν υποτιμά εμένα αλλά την νοημοσύνη τους όμως δεν πάυει να είναι εκνευριστικό. Δεν νομίζω ότι έδωσα ποτέ την εικόνα κάποιου αργόστροφου. Του ηλίθιου και μικρού, ναι. Αλλά… τι λέω? Το να είσαι μικρός σε κάνει αυτόματα και αργόστροφο. Αυτό με έμαθαν όλοι οι “μεγάλοι”.

Δεν μου λέτε, φίλοι “μεγάλοι”….

Νομίζετε πως με χρησιμοποιούσατε? Ή μήπως ότι με κοροιδεύατε? Εγώ πάντα μέσα μου ήξερα ότι εκτός του ότι με εκμεταλλευόσαστε σας εκμεταλλευόμουν κι εγώ. Το ότι ήμουν ευγενικός και δεν το έδειχνα δεν με κάνει αργόστροφο. Το ότι δεν ήθελα να σας δείξω ότι δεν είμαι τόσο ηλίθιος όσο θέλω να δείχνω δεν με κάνει αφελή. Ήξερα πολύ καλά τι έκανα. Σας έδινα αυτό που θέλατε μου δίνατε αυτό που ήθελα. Ποτέ δεν ζήτησα κάτι παραπάνω και ποτέ δεν πίεσα κανένα.

Όλα μέχρι τη στιγμή που η υποτίμησή σας με έφερε στα όριά μου. Δεν θα ανεχτώ ξανά το ρεζιλίκι κανενός. Και αυτά όχι γιατί ξύπνησα αλλά γιατί με αναγκάσατε να σταματήσω να είμαι ευγενικός και να σταματήσω να το παίζω ανήξερος. Το όραμα μου ήταν να ζω χωρίς προκαταλήψεις και χωρίς να προσβάλλω κανένα. Όμως ζω σε ένα κόσμο που όλοι με αντιμετώπισαν με προκατάληψη, και το χειρότερο, με προσέβαλλαν ουκ ολίγες φορές. Όχι με τα λόγια τους. Με τον τρόπο που με κοίταζαν, με τον τρόπο που μου έλεγαν ψέμματα. Και καλά.. εγώ ήξερα ότι όλα είναι ψέμματα αλλά τουλάχιστον πίστευα ότι είναι ένα κοινό παιχνίδι και ότι ήξεραν ότι δεν είμαι τόσο αφελής. Όμως δεν μου συμπεριφέρθηκαν έτσι για χάρη του παιχνιδιού αλλά για χαρή της δικής τους αυτοεκτίμησης και περηφάνιας ότι κοροίδεψαν άλλο ένα μικρό.

Μπορεί πλέον να παίζω το παιχνίδι σας, να σας βλέπω με προκαταλήψεις και να σας προσβάλλω όμως εγώ όταν φτάσω στην ηλικία σας θα φροντίσω να φέρομαι στους μικρότερους σαν ίσους που έχω πράγματα να τους μάθω και έχουν πράγματα να μου μάθουν. Γιατί η μάθηση δεν τελειώνει ποτέ.

Αν νομίζατε ότι ένας μικρός δεν έχει την δυνατότητα να σας μάθει πράγματα είστε γελασμένοι. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα νέα πράγματα μπορεί να σας μάθει ένας μικρός. Όμως ο φόβος του ρίσκου είναι πάντα παρών. Άλλωστε, ποιος θα ήθελε να υποτιμηθεί έτσι από ένα μικρό? ΞΕΦΤΙΛΑ… Οπότε ας υποτιμήσουμε τον μικρό που είναι και του χεριού μας.

Και καλά, εγώ δεν είμαι πια μικρός (για να μην παρεξηγηθώ, που θα παρεξηγηθώ όπως και να έχει, όταν λέω μικρός εννοώ την εικόνα του ανώριμου και άμυαλου που όλοι φτιάχνονται να φαντάζονται) και δεν παίζω πια αυτό το παιχνίδι. Για μένα όλο αυτό τελείωσε. Όμως δεν θα πάψω ποτέ να αγανακτώ για αυτό το παιχνίδι μεταξύ μεγάλων και μικρών.

Και σε 3 μήνες από τώρα θα διαβάζω αυτό το κείμενο και θα λέω “καλα… ήμουν τόσο βλάκας και τα έγραφα αυτά?”!!

 

2 Responses to “Αλλαγές…”

  1. Κώστας Says:

    Και τώρα το συμπέρασμα που βγάζει κανείς διαβάζοντας αυτό το κείμενο:

    Σου αρέσουν οι μεγάλοι; 😛

  2. darkenlight Says:

    Χαχα!!
    Συγνώμη… δηλαδή από όλο αυτό το παραλήρημα εσύ εκεί στάθηκες? Σε ευχαριστώ πολύ!!! Μου έδειξες πόσο σοβαρά τα παίρνεις αυτά που γράφω ως μέσος αναγνώστης!!!! 😛


Leave a Reply

