Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Τι Μάθατε Σήμερα Κ. Σωτήρη? [Απόπειρα 1η] December 31, 2006

Filed under: Laugh Out Loud — darkenlight @ 02:33am

Σήμερα έμαθα αγαπημένα μου στρουμφάκια ότι….

1) …όταν ξυπνάς 1 και 2 το μεσημέρι είναι λογικό να νιώθεις ότι κάτι μη φυσιολογικό συμβαίνει στη μέρα σου. Τόσο καιρό ξυπνάω τέτοιες ώρες, σήμερα βρήκα γιατί δεν έχω ελεύθερο χρόνο στη ζωή μου!! Είμαι μεγάλο μυαλό τελικά!!!!

2) …το να τρως μπριζόλα αγουροξυπνημένος είναι πράγματι αηδιαστικό! Ναι, σήμερα το έκανα και μπορώ να πω ότι με το μάσημα το συνήθησα. Ξύπνησα και πολύ εύκολα… δεν χρειάστηκα καν καφέ!!!

3) …το να παίζει κανείς Monopoly με την αδερφή μου είναι σκέτη αυτοκτονία. Αρχικά χαίρεσαι που έχεις τόσα οικόπεδα, τόσα σπίτια κ τόσα λεφτά μέχρι που η κωλόφαρδη αδερφή σου θα πάει 3 και 4 φορές στην ελεύθερη στάθμευση, θα χτίσει μόνο 2 ξενοδοχεία και θα πέσω και στα 2 (αυτά σε ένα γύρο). Θα βάλω υποθήκες, θα πουλήσω σπίτια… Που να τα προλάβεις όμως τα έξοδα???

Σημείωση: Φυσικά και δεν τελείωσε το παιχνίδι. Σηκώθηκα κ έφυγα. Όχι που θα καθόμουν να βλέπω τα περασμένα μου μεγαλεία να χάνονται!!

4) …το βιβλίο “Περηφάνεια και Προκατάληψη” είναι όντως υπέροχο! Ως πότε θα κλαίω από συγκίνηση με τον Κ. Ντάρσυ και την Λίζυ? Αααααχχχ….. κάτι μου λέει πως ζω το απόγειο της μοναξιάς! Ποιος με καταράστηκε και δεν μπορώ να σταυρώσω γκόμενο τους τελευταίους μήνες? Πρέπει να ασχήμηνα πολύ… δεν εξηγείται αλλιώς!

5) …αυτή η θεία Ρ. έχει μια εξαίρετη βιβλιοθήκη. Πότε επιτέλους θα έχω δανειστεί όσα βιβλία έχω απωθημένο να διαβάσω? Σήμερα άρχισα το “Ο Πατριάρχης”. έχω την αίσθηση πως είναι υπέρτατο βιβλίο (όχι πως δεν είχα ακούσει και ανάλογη κριτική από τη θεία!)

6) …η θεία μου η J. είναι πάρα πολύ στεναχωρημένη με πολύ μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει με την οικογένειά της. Είναι τρελή μου αδυναμία αυτή η γυναίκα και πραγματικά με έπιασαν τα κλάματα έτσι όπως την είδα. Αύριο θα πάω να της πάρω ένα δωράκι για την πρωτοχρονιά. Έχει πολύ μεγάλη ανάγκη από υποστήριξη και αγάπη.

7) …η κολλητή μου έφυγε ξαφνικά Αθήνα για πρωτοχρονιά και θα γυρίσει Τετάρτη. Μα καλά… αυτή η κοπέλα είναι απίστευτη.. μου κλαιγόταν συνέχεια που δεν με βλέπει και της λείπω μιας που εγώ ζω Αθήνα και αυτή Κρήτη (καταραμένη ζωή μας χώρισες!) και ανυπομονούσε να βρεθούμε τα χριστούγεννα στη Σαντορίνη και θα θυμηθούμε τον παλιό καλό καιρό που κάναμε κοπάνες από το σχολείο και πηγαίναμε για καφέ, κλαιγόμασταν που δεν είχαμε καλούς βαθμούς αλλά ξέραμε ότι αξίζαμε, περπατάγαμε αμέριμνα τα στενά και κάναμε τον κόσμο να γελάει με τη συμπεριφορά μας κλπ κλπ., και πήγαμε για ένα καφέ πολύ κλαψ κλαψ τη Δευτέρα που πέρασε. Και σήμερα έμαθα ότι πήγε Αθήνα αν και δεν ήθελε… (ναι, καλά! Όλα τα μαγαζιά θα ξεσηκώσει πάλι). Όσο είμαι Αθήνα δεν αξιώνεται να έρθει να μου κάνει εκπληξούλα τώρα που κατέβηκα Σαντορίνη και βαριέμαι τη ζωή μου στις ερημιές αυτή πήγε Αθήνα… Καλάααα… τα κρατάω εγώ αυτά!

8) …το να μου κάνει μαθήματα χορού η αδερφή μου είναι σαν να βλέπεις τη Madonna να χορεύει με τον Mr. Bean. Ναι είναι γεγονός. Με χόρεψε… Για ακόμα μια φορά!!! Αυτή έκανε τις φιγούρες κι εγώ στεκόμουν σαν αγγούρι…

9) …όταν μαζεύονται συγγενείς να παίξουν χαρτιά είναι η ώρα μου να βαρέσω ένεση. Γιατί έχουν αυτή τη μανία να παίζουν Θανάση. Εγώ πάντα επιμένω… “Δεν μου αρέσει ο Θανάσης” (μιλάω πάντα για το παιχνίδι!). Εκεί αυτοί παίζουν ενώ εγώ την παίζω από βαρεμάρα. Άσε που είχα και τον ξάδερφο μου να κοροιδεύει τον Μαρίνο που έδειχνε η τηλεόραση επειδή είναι gay… Έπρεπε ΚΑΙ να κάνω ότι γελάω για να μην καταλάβει η μαμά ότι κι εγώ gay είμαι… Να έχει κολλητούς gay ξέρει, να μην γελάει μαζί τους όμως όχι. Άντε… Όταν λέμε ότι είμαστε ανοιχτόμυαλοι το εννοούμε, δεν το λέμε μόνο για να μας ακούσουν μαμα…

10) ….είχα ξεχάσει πόσο εκνευριστική μπορεί να γίνει η αδερφή μου στη ζωή μου ακόμα και αν αυτή δεν το θέλει. 2 μήνες είχα να τη δω, 3 να τη ζήσω σε καθημερινή βάση…. Μόλις φεύγουν όλοι οι συγγενείς να και η αδερφή μου τρέχει στο pc να παίξει sims…. Εγώ ήθελα φυσικά να μπω ιντερνετ. Μου έσπασε τα νεύρα. Όχι επειδή φταίει αυτή αλλά γιατί έχω ξεσυνηθήσει να μην κάνω ότι θέλω σπίτι μου. Μετά από τα νεύρα μου χτύπησα το χέρι μου στον τοίχο, έκανα ένα τσιγάρο και τσουπ! Back To Normal!

11) …Το Mezzanine των Massive Attack είναι υπέρτατο… Το Teardrop το καλύτερο τραγούδι τους ever… by far!!!

“Teardrop”

12) … το A Dios δεν σημαίνει bye bye στο τραγουδάκι του Juanes αλλά “στο θεό”… Δηλαδή “A Dios Le Pido” σημαίνει “Στο θεό προσεύχομαι”. Κοίτα τι σου κάνει ένα κενό! Να ναι καλά η φίλη μου από την Ισπανία που μου το διευκρίνησε και με ξύπνησε από τη φαντασίωση ότι ήταν ένα αποχαιρετιστήριο τραγουδάκι στην πρώην με χαρά και ειρωνεία. Τίποτα. το μόνο καλά ειρωνικό αποχαιρετιστήριο κομμάτι που με μαγεύει είναι το “Bye Bye Baby” της θεάς No.1 Madonna… και εκεί λέει και Adios αλλά και στο τέλος λέει και το θεικό “You Fucked It Up” με μπιιιιπ στο Fucked! ΘΕΑ!! Θέλω να μάθω ισπανικά! (άσχετο με το προηγούμενο!)

“Bye Bye Baby”

Μου άρεσε αυτή η απόπειρα! Θα την ξανακάνω!!!

 

2 Responses to “Τι Μάθατε Σήμερα Κ. Σωτήρη? [Απόπειρα 1η]”

  1. Κώστας Says:

    4) Να δεις και την ταινία. Αποκλείεται να μη σου αρέσει!

    7) Τέτοια παράπονα για κολλητούς και φίλους είναι συχνά. Μερικές φορές είναι δικαιολογημένα, άλλες φορές όχι και τόσο. Συνήθως έχει να κάνει με την κτητικότητα που μας διακατέχει με τους ανθρώπους που έχουμε στη ζωή μας.
    Αυτό δε σημαίνει ότι δε φέρονται ηλίθια κι αυτοί που και που 😛

    8) Καλά αυτό ίσως καταφέρω να το κάνω σε κάποια επόμενη ζωή (να χορέψω…)

    10) Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία!

  2. darkenlight Says:

    4) Την ταινία φυσικά και την έχω δει και την έχω να τη βλέπω όποτε θέλω. 4 φορές μέχρι στιγμής την έχω δει. Αλλά τελευταία έχω πάθει ένα κολληματάκι με τις “Ώρες”. Το τι κλάμα έριξα δεν λέγεται. Ααααχ….!

    7) Αύριο θα την δω τη συγκεκριμένη φίλη. Είναι θεά!

    8) Εντάξει. Τόλμη θέλει! Δεν θα σε παρεξηγήσει κανείς όσο χάλια και να χορέψεις. Αρκεί να μην έχεις πολλούς γνωστούς κοντά!!

    10) …και οι κλισέ συμβουλές επίσης! 🙂


Leave a Reply

