Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Μπερδέματα! January 2, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 00:33am

Από καιρό είχα υποψιαστεί ότι η Ι. με έβλεπε λίγο παραπάνω από φιλικά. Ήταν ολοφάνερο. Εγώ όμως ως cult ανασφαλής έλεγα στις φίλες μου που επέμεναν “Αποκλείεται”. Τα σημάδια ήταν παραπάνω από αρκετά για να είναι κανείς σίγουρος.

Χθες, λοιπόν, είχαμε κανονίσει να βγούμε όλοι μαζί (συμπεριλαμβανόμενη και η Ι.). Εγώ ήμουν φρικαρισμένος με το τρακάρισμα που είχα ζήσει 30 λεπτά πριν αλλά αυτό δεν με σταματούσε από το να βγω να γιορτάσω την πρωτοχρονιά!

Αφού πήγα και άρχισα να εξηγώ σε όλους το λόγο που είχα αργήσει, η Ι. άρχισε να χορεύει μαζί μου, να με φιλάει στο μάγουλο, και να φιλάει και το καρούμπαλο που είχα κάνει “για να μην πονάει…” και φυσικά να ζητάει αγκαλίτσες λέγοντας ότι κάνω τις καλύτερες αγκαλίτσες. Ήμουν πλέον σίγουρος.

Τι να κάνεις όμως όταν είσαι gay και δεν ξέρεις πως να αποφύγεις μια κοπέλα? Βέβαια εμένα η Ι. μου αρέσει. Λίγο… Δηλαδή άνετα θα είχα κάτι μαζί της. Όμως από την άλλη, γνωρίζοντας ότι εγώ σεξουαλικά δεν είμαι σταθερός χαρακτήρας και έχω τη μανία να δοκιμάζω πράγματα δεν ξέρω αν μου αρέσει επειδή θέλω να δω αν θα μου άρεσε να ήμουν με ένα κορίτσι ή αν τελικά πράγματι μου αρέσει σαν κοπέλα. Οπότε προκειμένου να μην την πληγώσω και την απογοητεύσω απλά προσπάθησα να κρατήσω απόσταση.

Αργότερα, η Ι. έφυγε γιατί ήταν μαζί ή αδερφή της και πρώην συμμαθήτριά μου. Η Ι. είναι πολύ όμορφη κοπέλα για τα δικά μου δεδομένα. Απορώ τί μου βρήκε. Είχαμε μείνει μόνο εγώ με την πολύ καλή μου φίλη Α. (και το ξημερώσαμε μέχρι τις 7!!).

Ενώ εγώ μίλαγα με μηνύματα με την Ι. αφού είχε αυπνίες και μου έστελνε, έρχεται ένα μήνυμα και στην Α. από την Ι. που άφησε την Α. με το στόμα ανοιχτό!! Γυρνάει με κοιτάει και μου λέει “Μαλακααααα”. Μου δείχνει το μύνημα και έλεγε “Τι να πω κι εγω Α. μου που είμαι τρελά ερωτευμένη με το Σωτήρη από το δημοτικό? Τόσα χρόνια δεν του το είπα γιατί ξέρω ότι δεν είναι του αθλήματος” (καλά Ι. μου, κι εγώ του αθλήματος είμαι απλά σε ένα νησάκι απαγορεύεται να το δημοσιοποιείς αν δεν είσαι straight).

Έμεινα άναυδος. Ήξερα μέσα μου ότι της άρεσα αλλά όχι ότι ήταν και ερωτευμένη μαζί μου, πόσο μάλλον 3,5 χρόνια τώρα. Άρχισα να νιώθω άβολα που συνέβαινε αυτό αλλά… μέσα μου ένιωσα όμορφα, δεν το κρύβω. Τόσα χρόνια κλαίγομαι που δεν έχω κάποιον/α να με ονειρεύεται, να με σκέφτεται, να είμαι ο ένας. Όπως έχω κι εγώ. Και ανακάλυψα ότι κάποια είχε τέτοια όνειρα για μένα. Έχει σχέση με ένα άλλο παιδί αλλά είπε στην φίλη μου ότι δεν της αρέσει καθόλου απλά αφού δεν μπορεί να έχει εμένα βρίσκει κάποιον άλλο. Δηλαδή υπάρχει άτομο που με θεωρεί ιδανικό για αυτόν.

Ναι, ένιωσα πανέμορφα που βρέθηκε κάποιος (έστω και κοπέλα) που ονειρευόταν για μένα. Που όταν είχε τις μαύρες του με σκεφτόταν και ευχόταν να ήμαστε μαζί. Ένιωσα άνθρωπος. Όχι παιδί, όχι δεύτερος, όχι καβάτζα, όχι σώμα. Ένιωσα άνθρωπος. με συναισθήματα, μυαλό και σώμα. Με βοήθησε στην ανασφαλέστατη περίοδο που ζω τις τελευταίες 10 μέρες.

Σήμερα, μου έστειλε μήνυμα και μου είπε “ξέρω τι σου είπε η Α., δεν σου είχα πει τίποτα για να μην σε φέρω σε δύσκολη θέση. Όμως ξέρω την κατάσταση και μην δίνεις σημασία”. Εγώ, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να μιλήσω με την Α. και μου είπε ότι δεν της εκρυψε ότι μου έδειξε το μήνυμα αφού ήταν προφανές ότι της άρεσα. Εξήγησα στην Ι. ότι δεν θα έπρεπε να ανυσηχεί και τίποτα δεν αλλάζει μεταξύ μας. Της είπα επίσης ότι έχει αυτή τα δικά της κι εγώ τα δικά μου. Ο χρόνος είναι πολύ λάθος μπλα μπλα μπλα. Δείχνει ότι κατάλαβε ότι δεν είμαι σε θέση να έχω κάτι μαζί της.

Όμως μου αρέσει.

Ουφ….
Γιατί να μην είμαστε όλοι ανοιχτοί στο θέμα σεξουαλικότητα? Γιατί είμαι αναγκασμένος να κουβαλάω την ταμπελίτσα που επιλέγω να έχω?
Αυτά όμως… σε ένα κόσμο ιδανικό.
Προς το παρόν…
Be Thankful For What You’ve Got (Massive Attack)!

 

4 Responses to “Μπερδέματα!”

  1. desiderius Says:

    Φίλε Σωτήρη, μπράβο για το ωραίο μπλογκ σου.

    «Γιατί να μην είμαστε όλοι ανοιχτοί στο θέμα σεξουαλικότητα? Γιατί είμαι αναγκασμένος να κουβαλάω την ταμπελίτσα που επιλέγω να έχω? Αυτά όμως… σε ένα κόσμο ιδανικό.» Ωραία το εντοπίζεις το ζήτημα. Όμως πριν κατηγορήσουμε τον κόσμο που δεν είναι ιδανικός, να προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να φτιάξουμε το μέσα μας κόσμο. Τι εννοώ: Σε έναν ιδανικό κόσμο οι λέξεις γκέι, στρέιτ κτλ έχουν στόχο να περιγράφουν κάποιες καταστάσεις για να συνεννοούμαστε μεταξύ μας. Όχι να μας δεσμεύουν, να μας περιορίζουν, να υψώνουν τείχη. Είναι περιγραφές, όχι «ταμπέλες». Πολύ απλά: αν μου ‘ρθει να δοκιμάσω κάτι με μια κοπέλα, γιατί να μην το κάνω; Δεν σου λέω βέβαια να πας να κάνεις κάτι με την συγκεκριμένη. Και μπράβο που σκέφτεσαι τα αισθήματά της και δεν θες να την πληγώσεις. Όμως… μην απορίπτεις κατηγορηματικά κάτι, επειδή στα μάτια του εαυτού σου έχεις ταυτιστεί με την ταμπέλα «γκέι»! Ελπίζω να με πιάνεις.

  2. beniamin Says:

    Οι ανθρωποι κατηγοριοποιούνται μόνοι τους και μετά τους βάζουν οι άλλοι ταμπελάκια.. Να το θυμάσαι αυτό…
    🙂
    Ωραίο το μπλογκάκι σου!Θα σε επισκεπτομαι(και αυτό είναι απειλή!!! )

  3. Zoe Says:

    Γιατί να υπάρχουν ταμπέλες και κατηγορίες ανθρωπων? Οι ανθρωποι θελουν τους γυρω τους να ειναι ετσι οπως θα ηθελαν να ειναι… Δεν μπορουν να εκτιμησουν την μοναδικοτητα του καθενα μας…

  4. darkenlight Says:

    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

    Έχω βαρεθεί να παλεύω για τα δικαιώματά μου σαν άνθρωπος. Αποτελώ μέρος μειονότητας. Την αγαπώ την μειονότητα. Και πάντα θα την αγαπώ. Πάντα λάτρευα την διαφορετικότητα και θα την υποστηρίζω μέχρι να πεθάνω. Διαφορετικότητα για μένα δεν είναι να είσαι πάντα κόντρα στο ρέμα αλλά να είσαι ο εαυτός σου χωρίς συμβιβασμούς για αυτά που σου επιβάλλει η κοινωνία.
    Είμαι πολύ ανασφαλής και πάντα θα χρεώνω όλες τις αρνητικές επιθέσεις κατά εμένα στον κομπλεξικό μου εαυτό. Όμως δεν βλάπτω κανένα, δεν θέλω το κακό κανενός και δεν εισέβαλλα στην ιδιωτικότητα κανενός. Για αυτό δεν αντέχω να με κρίνουν πριν κρίνουν οι ίδιοι τον εαυτό τους και να μου κάνουν (ο καθένας) τις δικές τους επιθέσεις. Απλά δεν αντέχουν την μειονότητα.
    Και εγώ δεν πιστεύω ότι θα καταφέρω ποτέ να νιώσω καλά μέσα μου. Γιατί… στο κάτω κάτω και η μειονότητα ταμπελίτσα είναι. Και έχω κλειστεί μέσα σε αυτό το στενό κουτί. Αν καταφέρω να βγω όλα θα μοιάζουν πιο όμορφα….

    Και δεν είναι απειλή για εμένα να με επισκέπτεται κάποιος αλλά ευχαρίστηση. Ξέρω ότι ΚΑΠΟΙΟΙ με διαβάζουν 🙂


Leave a Reply

