Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Never Away February 16, 2007

Filed under: Uncategorized — darkenlight @ 00:18am

Ένα γεια σε όσους με διαβάζουν.

Έχω εκπλαγει γιατί είδα το μπλογκ μου μετά από ένα μήνα και παρατήρησα ότι κάποιοι με διαβάζουν. ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!! Δεν τα διαβάζω μόνο εγώ… (τώρα αυτό κατά πόσο καλό ή κακό είναι δεν θα το κρίνω εγώ….!!!).

Ομολογώ πως ήταν το τελευταίο που περίμενα. Όπως εκπλάγηκα ακόμα περισσότερο όταν παρατήρησα ότι κάποιοι με έχουν βάλει και ως σύνδεσμο στο δικό τους μπλογκ. Αυτό δεν το περίμενα με τίποτα. Θα ήθελα πάρα πολύ να προτείνω τα μπλογκς αυτών που πρότειναν το δικό μου. Όμως επειδή είμαι ειλικρινής…. Δεν έχω βρει το χρόνο να διαβάσω ακόμα κανένα από αυτά. Θα τα διαβάσω σίγουρα. 1000%. Όμως θα τα προτείνω όταν τα έχω διαβάσει. Γιατί πραγματικά θέλω να το εννοώ. Όπως και να έχει όμως οι περισσότεροι έχουν αφήσει σχόλια και όποιος τύχει να περάσει από τον χώρο μου θα μπορεί να δει τα δικά τους.

Κάποιοι είπαν/μουρμούρισαν/γκρίνιαξαν/φώναξαν-με-χαρά ότι έχω σταματήσει να γράφω. Όχι δεν έχω σταματήσει και ΔΕΝ θα σταματήσω. Απλά ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και στην αθήνα (γιατί είμαι από επαρχία) δεν χρησιμοποιώ νετ για να μπορώ να διαβάσω και λίγο για τη σχολή γιατί αν βάλω νετ δεν υπάρχει περίπτωση να τελειώσω ποτέ από εκεί. Οπότε ο τρόπος που λειτουργώ είναι ότι κάθε φορά που πάω στο σπίτι μου στην επαρχία όπου εκεί πάντα έχω νετ και είμαι καθαρά για την ξεκούρασή μου το ξεσκίζω. Και ΜΟΝΟ τότε. Δεν είναι ότι χάνω το ενδιαφέρον μου να γράφω ούτε ότι βαρέθηκα, ούτε τίποτα. Αυτό σημαίνει ότι θα γράψω αυτές τις μέρες. Θα γράψω πάλι το πάσχα και όλο το καλοκαίρι θα βαριέμαι να γράφω.

Δεν μου αρέσει αυτό που κάνω. Ειδικά σε μια πόλη σαν την Αθήνα όπου πνίγομαι, είμαι ολομόναχος, με πιάνουν κάτι καταθλίψεις, έχω ανάγκη να εκφράσω ότι βλακεία μου κατέβει πολλές φορές έχω σκεφτεί να καθόμουν να γράψω. Θα μου πείτε γιατί δεν πας σε νετ καφέ? Γιατί δεν έχω χρόνο. Και να βρω θα τον αφιερώσω στους φίλους μου που τους χρειάζομαι όσο ποτέ σε αυτή τη φάση της ζωής μου. Δεν είναι ότι σκάβω και δεν μπορώ να βρω καθόλου χρόνο.

Τα νέα μου δεν είναι καλά σε γενικές γραμμές. Είμαι όμως πολύ ευτηχισμένος που έκανα μια νέα φίλη με το όνομα Ελένη. Είχα που είχα την τρελή μου αγάπη την Αγγέλα, κόλλησα και με την ήδη φίλη της Αγγέλας και κάνουμε ένα υπέροχο τρίο. Δυστυχώς βέβαια η Αγγέλα μου είναι μακρυά Θεσσαλονίκη, όμως ήρθε να μας δει, περάσαμε υπέροχα και έφαγε και ένα πρόστιμο στο μετρό γιατί για μια στάση δεν έβγαλε εισητήριο. Έπρεπε να το παίξει βλάχα. Θα την είχαν λυπηθεί!!!! Επειδή ξέρω ότι με διαβάζει (και με προτείνει, αν δεν ήταν το συμφέρον θα σου ‘λεγα εγώ!!!): Σε υπεραγαπώ καλό μου και ανυπομονώ να σε ξανα-αγκαλιάσω!

Η υγεία δεν φένεται να με πηγαίνει και πολύ… Αυτή η σκύλα πάλι μου την έφερε και πολύ άσχημα. Ελπίζω πως θα βρω το κουράγιο να επισκεφθώ ένα γιατρό γιατί είναι απ’τους μεγάλους φόβους μου οι γιατροί. Αλλά μάλλον δεν μένει άλλη λύση. Ουφ… Κατσαρίδες, βελόνες και γιατροί…. Γιατί να τα φοβάμαι τόσο αυτά τα 3? Πήγα να βγάλω ένα βιβλιάριο το καλοκαίρι και έπρεπε να μου πάρουν αίμα και εγώ τους έφερα την εξέταση του προηγούμενου Φεβρουαρίου. Καμιά φορά είμαι θεός! Εννοείται πως έσκασαν στα γέλια.

 Και ένα τρανταχτό νέο που θα ήθελα να κρατηθεί μυστικό…..(εδώ γελάμε!) Ένα έχω να πω. Σόι πάει το βασίλειο. Ότι θα τράκαρα πολύ κοντινό μου συγγενή σε σχετικό μέρος και θα επρόκειτο να γίνουμε και κολλητάρια δεν το περίμενα. Να που οι εκπλήξεις δεν σταματούν ποτέ!

Αυτά τα νέα…

 

7 Responses to “Never Away”

  1. beniamin Says:

    Η Αγγέλα τον παίρνει.. (μην πεις ότι είπα τέτοιο πράγμα εγώ..Καλά κ να το πεις δε θα σε πιστέψει…)
    μουαχαχα!!!!
    Και ναι ρε..σε διαβάζουν διάφοροι.Τραβάς κανα ζόρι;;;

  2. darkenlight Says:

    Κανενα απολύτως! Συμφωνω για την Αγγέλα!!! ΧΑΧΑ!

  3. mr.f Says:

    Egw se diavazw pantws na ksereis. se proteine o co-writer tou blog o mr.d

    Btw an den exeis xrono dokimase to http://www.blogrolling.com einai poly kalo kai thelei elaxisti diaxeirisi.

    episis kaneis wraia posts giafto ta diavazw.

    telos,, egw mathainw ispanika! kai o mr.d! 🙂 wraia einai!

  4. darkenlight Says:

    Mr.F,

    Euxaristw poly gia thn protash opws euxaristw kai poly gia ta logia sou. kai esena kai ton Mr.D. Einai poly euxaristo pou vlepw pws yparxei elaxisth antapokrish se osa niothw/grafw.
    Ena pragma den katalava….
    Einai poly kalo pou mathenete ispanika. Exw idiaiterh agaph stis glosses. Kai einai kai poly euxaristo pou sas aresei. Ti sxesh omws exei auto? Me ti sxetizetai? Sygnommh 😛

  5. freddy Says:

    και εγω σε διαβαζα καιρο απλα δεν ημουν σε φαση να γραψω….ειχα τα δικα μου ψυχοπλακωτικα!τωρα ομως που πηρα φορα………..χε χε χε………

  6. darkenlight Says:

    Να όμως που τώρα σε έχουμε πρώτο τραπέζι πίστα! Ευχάριστο αυτό!

  7. freddy Says:

    λοοοοοοοοοοοολ!~
    ααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!


Leave a Reply

