Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Πώς Είμαι “Εγώ” Για Αυτούς February 18, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 16:06pm

Εγώ. Ο Σωτήρης. Ο Γκέι.

Το Εγώ το λέω για τον εαυτό μου. Το Σωτήρης υπάρχει για αυτούς που με αγαπούν. Το Γκέι για όλους όσους μάθαιναν την σεξουαλικότητά μου και, βέβαια, δεν είχαν την παραμικρή ικανότητα να δουν λίγο παραπέρα. Αν ήθελαν μπορούσαν. Δεν θέλουν όμως. Είναι βολικό. Κρύβουμε την κατάντια μας με τους “Πούστηδες”, τις “Τζιβιτζιλούδες”, τους “Αράπηδες”, τους “Πρεζάκηδες”, τις “Πουτάνες”, τα “Τραβέλια”, τα “Φρικιά”.

Η εκκλησία όμως είναι ιερός χώρος. Εκεί δεν γίνονται τέτοια πράγματα. Που τα πουλάτε αυτά καλά μου στρουμφάκια? Μήπως θα πρεπε για να γίνεις παπάς πρώτα να έχεις πτυχίο “Διοίκησης Επιχειρήσεων” ή να διαπρέπεις στον τομέα “Προώθηση Πωλήσεων”? Ή μήπως ο καλός αυτός κύριος της εκκλησίας (ονόματα-δεν-λεμε, δε-θέλει-και-πολύ-σκέψη) δεν είναι κοινά ονομαζόμενος στους γνωστούς ως “Μπουμπού” και “Νταίζη”?

Όμως αυτά δεν μας απασχολούν. Όλοι έχουμε ένα ρόλο. Και εγώ βρίσκομαι στην άθλια θέση να επιλέξω το ρόλο μου. “Κρυφός και κομπλεξικός” ή “Πουστάρα”?

Έτυχε κάποτε να ακούσω μια κοπέλα να μας λέει για το βράδυ που βγήκε. “Βαριόμασταν, φέραμε και τον τάδε την αδερφή και γελάσαμε”. Κοπέλα μου, είσαι ήδη άκυρη για μένα. Όσο και να με συμπαθείς. Όσο και να με πλησιάζεις. Δεν θα κάτσω να σου εξηγήσω το γιατί. Εκτός του ότι δεν θα καταλάβεις, θα με κράξεις και παντού. Και βαριέεεεεμαι τις κατινιές….

Υπάρχει αυτή η γνώμη γύρω-γύρω ότι ένας γκέι είναι και σούργελο. Και είναι ή για να τον αποφεύγουμε ή για να τον ρεζιλεύουμε. Είναι σαν  να λέμε πως δεν έχει ψυχή, μυαλό. Τον υποβιβάζουμε και μαζί με αυτόν υποβιβάζουμε τον εαυτό μας. Βλέπουμε ένα φίλο μας που τον εκτιμάμε ιδιαίτερα να μας εξομολογείται πως είναι ομοφυλόφιλος και εμείς του λέμε πως δεν πειράζει. Απλά έχουμε ξαφνιαστεί. Όμως τον αποφεύγουμε, κάποιες φορές υποσυνήδητα, και του δίνουμε άλλη ιδιότητα, άλλο ρόλο και άλλη ταμπέλα.

Γιατί πρέπει να είμαι ηλίθιος όταν σου λέω πως έχω άλλη σεξουαλικότητα. Γιατί να νομίζεις ότι με κοροιδεύεις μπροστά στα ματιά μου και εγώ ξαφνικά μεταμορφώθηκα σε χαζό και δεν το καταλαβαίνω? Μην κοιτάς που δεν μιλάω. Είναι γιατί απογοητεύομαι. Το ότι δεν μιλάω δεν σημαίνει και ότι δεν καταλαβαίνω. Το σήμερα με αναγκάζει να το παίζω ηλίθιος καμιά φορά. Βολεύει τους πάντες. Πολλές φορές υπήρξα ηλίθιος. Έκανα ότι δεν καταλάβαινα. Αυτοάμυνα αλλά και Σεβασμός στον εαυτό μου.

Εσείς που είστε στρέιτ. Γιατί νομίζετε πως αν σας μιλήσω είναι γιατί θέλω να σας την πέσω? Δεν γίνεται να σας μιλάω γιατί είμαι φιλικός? Πόσο σκοτεινά αντικείμενα του πόθου είστε πια που πρέπει να σας γουστάρω? Γιατί δεν με βλέπετε σαν άνθρωπο? Ξέρω… δεν αρέσετε και τόσο γενικότερα και βολεύεστε με το να λέτε στους φίλους γελώντας πως μια αδερφή στην έπεσε. Όντως, υπάρχουν γκέι που την πέφτουν σε στρέιτ. Δεν είναι όμως όλοι ίδιοι. Γιατί επειδή κάποιος είναι γκέι πρέπει και να στην πέσει?

Έχω βαρεθεί τα τρισάθλια παιχνιδάκια σας. Καιρός να βάλω τους δικούς μου όρους και να προχωρήσω σε ένα άλλο δικό μου επίπεδο. Νιώθω ότι είμαι κοντά στο να κάνω το βήμα και να βρω και πάλι το φως που είχα και αγαπούσα τόσο. Και με τις εικονίτσες που μου πετάτε να φορέσω λες και είμαι κανένα γυμνό γυφτάκι στο δρόμο δεν με βοηθάτε. Καιρός να τις απορρίψω οριστικά. Αγαπώ τη Ζωή, τον Άνθρωπο, το Θεό, την Ψυχή μου. Έχω τη δύναμη που άλλοι δεν έχουν και χάνονται. Νιώθω τυχερός. Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι αλλιώς. Και το μόνο για το οποίο είμαι σίγουρος είναι τα λόγια της πολυαγαπημένης μου τραγουδίστριας, που με τον τρόπο της μου έδωσε περισσότερη δύναμη.

This is who I am / You can like it or not / You can love me or leave me…..

But I’m Never Going To Stop

(Like It Or Not, Confessions On A Dancefloor, Madonna)

 

7 Responses to “Πώς Είμαι “Εγώ” Για Αυτούς”

  1. dimitrisg. Says:

    Επιτέλους πέστα! Μόλις το αποκαλύπτουμε αρκετοί δεν μας βλέπουν πλέον σαν Σωτήρης, Δημήτρης κτλ μας βλέπουν μόνο σαν ο “gay” ,o “π…ης”, η “αδελφή”.

  2. darkenlight Says:

    Mpa kai enas memonomena to idio provlima exei. Pistepse me. Kapote eixa parei to risko na milisw anoixta se merika atoma. Den to ksanakanw. Variemai opws eipa parapanw tis katinies! Twra den dinw logariasmo gia tin zoi mou pouthena pera apo ekeinous pou theloun na kseroun mono kai mono gia to kalo mou. Kai auto einai symvoulh kai gia osous exoun tetoio provlima

  3. beniamin Says:

    στην αρχή είσαι ο π**στης φίλος της φίλης.
    μετά είσαι ο Σωτήρης..
    Το πρώτο όμως δεν αναιρεί το δεύτερο…
    ναι,τώρα είσαι απλά ο Σωτήρης.. 🙂
    απλη λογική του μυαλού είναι.χωρίς κολλήματα και προκαταλήψεις.
    Όπως κ εγώ.Είμαι στην αρχή αυτή με τον μεγάλο κώλο,ή η βενιαμίν,αλλά μετά είμαι απλά η Σοφία…
    όταν μάθεις τον άλλον,τότε μόνο έχεις το δικαίωμα να εκθέσεις τον εαυτό σου 😉 να το θυμάσαι!!

  4. darkenlight Says:

    Ευχαριστώ για τη συμβουλή! Είναι πραγματικά χρήσιμη!

  5. freddy Says:

    τα ιδια σκεφτομουν στα 19 μου…..
    τελικα καταλαβα οτι το μυστικο ειναι κανε οτι θελεις ζησε οπως θελεις…
    ειτε προκαλεις ειτε οχι αυτοι παλι θα ασχολουντε…
    οποτε γαμα τους και ζησε την ζωη σου

  6. darkenlight Says:

    Τελικά έχει πλάκα να ασχολούνται… Πέφτουν τόοοοοσο πολύ στα μάτια σου όταν το κάνουν αυτό. Μπορώ να πω ότι πλέον το διασκεδάζω…

  7. freddy Says:

    ετσι πρεπει να το βλεπεις.
    με χαβαλε.
    εξαλου ειναι ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ προβλημα οχι δικο σου!
    χε χε χε χε χε!


Leave a Reply

