Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Make It Happ-y/en February 19, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 22:35pm

Όλα μπορούν να είναι όμορφα αν πιστέψουμε πραγματικά ότι αυτό που ζούμε είναι θετικό. Σήμερα (μετά από καιρό), ένιωσα πως στη ζωή υπάρχουν ακόμα λόγοι να ζω τις στιγμές. Είχα ξεχάσει πως είναι να είσαι ενθουσιασμένος για τη ζωή σε καθημερινές στιγμές. Ζούσα μια απάθεια και αδιαφορία για την κάθε μέρα που συνήθως είναι πάντα ίδιες. Όμως σήμερα ένιωσα ότι κάτι μικρές καθημερινές στιγμές μου δείχνουν ότι υπάρχουν άνθρωποι που με νοιάζονται και θέλουν να νιώθω όμορφα.

Ειρήνη, είσαι ένα πολλά υποσχόμενο κοριτσάκι! Αν δεν είχα εσένα να μου θυμίζεις τον εαυτό μου όπως θα ονειρευόμουν να ήταν δεν θα είχα ένα πρότυπο. Και σε περνάω 4 χρόνια! Είσαι η πιο ονειρεμένη αδερφή! Πολλές φορές όταν είμαι Αθήνα και μακριά σου, κλαίω επειδή θυμάμαι τις πιο γλυκές στιγμές μαζί σου. Όταν είχες έρθει Αθήνα να με δεις και το τελευταίο βράδυ πριν φύγεις με έπιασες να χορέψουμε μαζί ένα Τανγκό!! Και ακόμα δακρύζω όταν το θυμάμαι. Ήσουν ο πιο γλυκός άνθρωπος στον κόσμο. Και εγώ ο πιο άγαρμπος αφού δεν μπορούσα να κάνω σωστά τα βήματα! Τα έμαθα όμως. Θυμάμαι που όποτε ήταν να πάρω το πλοίο να φύγω εσύ ξυπνούσες και μου χαίδευες τα μαλλιά μου (και έχω πολύ άσχημα μαλλιά για χαίδεμα!!), και έκλαιγες που θα με αποχωριζόσουν. Δεν έχουμε συνηθίσει χώρια! Έτσι θα είναι και αύριο. Ξέρω ότι θα πας πολύ μπροστά μικρό μου, ό,τι και να έχεις προσπαθήσει να καταφέρεις στη ζωή σου το κατάφερες. Και είναι μόνο η αρχή! Σήμερα μου άφησες μία ακόμα στιγμή να θυμάμαι! Καρφώθηκε. Που μου ζήτησες να περπατήσουμε μέχρι την παραλία (και είναι μακριά!) και νόμιζα πως είμαι ο μόνος άνθρωπος που τα κάνει αυτά. Περπατάει χιλιόμετρα διασκεδάζοντάς το. Ε, λοιπόν κι εσύ. Πήραμε τις μουσικές μας ο καθένας και αρχίσαμε! Μου χαμογελούσες στο δρόμο και ένιωθα πως όλα είναι τόσο φωτεινά και όμορφα. Και είχα όλη την ανάγκη να σε καρφώσω με αυτό το προσωπάκι στη μνήμη μου. Όταν περάσουν τα χρόνια εγώ ακόμα θα κλαίω (σαν κλασσικός κλαψιάρης) όταν σε θυμάμαι μικρή! Είσαι το υπέροχο κοριτσάκι που όμως έχει πολύ δύναμη. Γελάς με τις χαζογκομενίτσες, όμως είσαι ντροπαλή. Έχεις πολύ χιούμορ αλλά πολλές φορές είσαι αμίλητη. Έχεις πολλά μέσα σου, όμως αφοσιώνεσαι στη μαμά και εμένα. Και με αγαπάς πολύ. Πιο άλλο κοριτσάκι στην ηλικία σου ακούει μπγιορκ και βλέπει το Fucking Amal με λατρεία χωρίς να σε απασχολεί που πρόκειται για 2 λεσβίες? Είμαι αχάριστος που λέω ότι κανείς δεν με αγαπάει. Με αγαπάς. Είναι αυτό που λέμε ανιδιοτελής αγάπη. Δεν περιμένεις τίποτα από εμένα παρά μόνο την άδεια για να συνεχίσεις να με αγαπάς. Εγώ πάντα σε λάτρευα. Πιστεύω σε σένα μωρό μου. Εγώ δεν τα κατάφερνα όμως εσύ είσαι εδώ να δικαιώσεις τη μαμά και εμένα. Σε βλέπω να μεγαλώνεις, να γνωρίζεις τον έρωτα, να γίνεσαι ένας εξαίρετος επαγγελματίας, να με πιάνεις και τότε να χορέψουμε μαζί. Μάμπο, Τανγκό, Ρούμπα, Σάλσα. Πάντα ξέχναγα τα βήματα. Είναι τόσοι χοροί. Όμως είσαι τέλεια χορεύτρια. Και για εμένα θα είσαι πάντα αυτό το αξιαγάπητο κοριτσάκι που με έπιανε να με χορέψει. Μου θύμιζε πόσο γλυκιά είναι η ζωή και με ξυπνούσε από τη λήθη. Μου πρότεινε να πάμε μαζί στη θάλασσα. Ποτέ δεν μιλήσαμε πολύ για σοβαρά θέματα. Μόνο αγάπη. Τα προβλήματα τα αφήναμε για τους άλλους. Μεταξύ μας μόνο να νοιαζόμαστε ο ένας τον άλλο. Το μουτράκι σου θα μου μείνει αξέχαστο. Δεν θέλω με τίποτα να σε χάσω.

Ούτε εσένα ούτε τη…..

Μαμά, όσα έδωσες εσύ για μένα δεν έχει δώσει κανείς. Έχεις θυσιάσει τα πάντα. Όλα τα έκανες μόνη σου. Όμως εδωσες όλο σου το είναι. Και δεν ξέρω αν έπιασε τόπο όλο αυτό. Δεν μου στέρησες τίποτα. Ποτέ. Δεν έχω κάνει τίποτα μόνος μου. Πάντα ήσουν πίσω μου να δουλεύεις για την τύχη μου. Μαζί παλεύαμε πάντα. Και μοιάζουμε πολύ. Πολλές φορές φοβάμαι ότι δεν είναι τόσο καλό αυτό. Εσύ και αν με αγαπάς… Όσο πόνο έχεις τραβήξει σε όλη σου τη ζωή (και είναι τόσο πολύς…) είναι εξαιτίας μου. Πολλές φορές ένιωσα το λάθος που έκανες στη ζωή σου και καταστράφηκες. Άλλωστε ποτέ δεν ήμουν αρκετός. Ποτέ δεν ένιωσα αρκετός. Όμως με αγαπάς. Και ξέρω πόσο άσχημο είναι να χάνεις κάτι που αγαπάς. Και επειδή κι εγώ σε αγαπώ…. δεν σε αφήνω. Πάντα έλεγα πως θα έκανα καλά να έφευγα μακριά σου γιατί ήμουν πάντα ένα πρόβλημα όμως σκεφτόμουν πως όταν κάτι το αγαπάς δεν θες να το χάσεις. Και από αγάπη είμαι πάντα δεμένος μαζί σου. Δεν ξέρω πως θα είναι όταν περάσουν τα χρόνια. Σκεφτόμουν ότι μεγαλώνουμε όλοι. Σε 10-20 χρόνια…. Πόσο διαφορετικά θα είναι τα πράγματα… Για μένα όμως θα είναι πάντα ίδιο το συναίσθημα. Αυτή η αγνή αγάπη που μου προσφέρεις δεν φθείρεται με τα χρόνια.

Είμαι τόσο ευτυχισμένος…

Είστε πάντα μαζί μου, δίπλα μου. Οι αναμνήσεις θα μείνουν πάντα καθαρές, αγνές και ιδανικές. Δεν έχω άσχημα να θυμάμαι από εσάς τις 2. Είστε όσα αγαπώ και ο λόγος που ζω. Δεν έχω κάτι άλλο τόσο δυνατό. Ποτέ δεν θα έχω. Όμως έχω εσάς.

Και μαζί με σας… εμένα…

 

One Response to “Make It Happ-y/en”

  1. beniamin Says:

    ένα γλυκό ποστ!!! ^_^
    είναι σίγουρα κι άλλα αλλά αρκεί να τα θυμάσαι εσύ!!! 😉


Leave a Reply

