Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Πάρε 5 February 20, 2007

Filed under: Laugh Out Loud — darkenlight @ 01:48am

Αφού με προκάλεσε η “φίλη της φίλης” πρέπει να το κάνω κι εγώ όπως τόσοι άλλοι.

5 πράγματα για μένα (άχρηστης σημασίας).

Θα έπρεπε να κοιμάμαι γιατι σε 3,5 ώρες ταξιδεύω και δεν έχω κοιμηθεί από χθες. Αλλά έχε χάρη.

1) ΔΕΝ ακούω μουσική μόνο όταν δεν κοιμάμαι. Έχω μια τρέλα γενικότερη και ενώ το παίζω ότι ψάχνομαι και λίγο μουσικά έχω κάποιες κρυφές ένοχες απολαύσεις (βλ. Μπρίτνευ). Περνάω από πολλές φάσεις. Το άρχισα με χαζοπόπ, το πήγα σε ποπ-ροκ, το πέρασα σε ροκ, αργότερα σε ηλεκτρο-ποπ, τώρα σε ηλέκτρο. (Υπάρχουν βέβαια και οι σταθερές αξίες!)

Έλα παιδιά…
“I’m A Slave 4U”

2) Πάντα είχα ένα κόλλημα να αλλάζω τα μαλλιά μου. Τις περισσότερες φορές ήταν σκέτες αποτυχίες. Τώρα υποτίθεται ότι είχα βρει κάτι πολύ απλό και μόνιμο αλλά αποφάσισα να τα αλλάξω ριζικά!

3) Η πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία ήταν ξεπέτα (και μάλιστα 15αύγουστος!!). Με έναν πολύ χάλια που όμως ήταν πολύ ωραίος εξωτερικά. Ας μην ήταν τόσο ψωνισμένος, ηλίθιος, με μεγάλη ιδέα για τις ικανότητες του και μπορεί να περνούσα κι εγώ καλά! Και δεν ήταν καλός σε κανένα από όσα υπερηφανευόταν!

4) Σιχαίνομαι την τομάτα, το πεπόνι, καθώς και τη σαντιγύ στις τούρτες. Μόνο που τα βλέπω με πιάνει αναγούλα. Καλά, και όταν βλέπω διάφορους άνθρωπους αλλά αυτό είναι άλλο!

5) Όταν ήμουν μικρούλης ήμουν παχουλός, με μαγάλα μάτια και σγουρά μαύρα μαλλιά μέχρι τους ώμους. Ωραίες εποχές γιατί όλοι με έλεγαν αγγελούδι. Μεγαλώνοντας το όνειρο έγινε εφιάλτης. Αδυνάτισα μέχρι αηδίας, έκοψα τα μαλλιά μου και ξαφνικά ίσιωσαν (πάλι μέχρι αηδίας). Άλλαξε το χρώμα των ματιών μου (το υπέρτατο μπλε) και έγινε σκατουλί (πως, μη με ρωτήσετε, τώρα είναι καστανοπράσινο). Μόνο τα μεγάλα μάτια έμειναν που αν δεν είχα τόσο νεκροκεφαλή-πρόσωπο θα έδειχνε ωραία!!!!! Μια χαρά!!!

 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ!!!!!

Αύριο θα είμαι πάλι σαν ζόμπι. Ουφ… πότε θα μάθω να κοιμάμαι νωρίς?

Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ ποιους να προκαλέσω. Χίλια συγνώμμη αλλά αύριο δεν θα ανοίγει με τίποτα το μάτι. Ξέρω το χαλάω το παιχνίδι. Αλλά θα τους προκαλέσω το πάσχα. Να στε σίγουροι!! Το κρατάω και δεν ξεχνάω!!!

 Τα λέμε!

 

12 Responses to “Πάρε 5”

  1. beniamin Says:

    4.ΕΙΣΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. mr.f Says:

    hahahha! wraio!
    kai emena i prwti fora ksepeta htan alla den dinw alles plirofories. itan teleios athlio kai anaksio anaforas:P

    kai se mena aresei i britney alla to krataw gia mena.. 😛
    pio polloi kseroun oti eimai gay para oti akouw britney!
    “hit me baby one more time!”

  3. Jangel Says:

    Ηελλο!!!Who are you men??χοντρο πρόβλημα ο ύπνος!!!άστα!!!

  4. darkenlight Says:

    Βενιαμήν, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!!!

    Κύριε Φ.,
    Σε καταλαβαίνω! Είναι επίπονο!
    Όσο για την ξυρισμένη αυτή κοπέλα…. πασχίζω να την αποκαλώ θεά. Αλλά γελάω και που το λέω. Ξέρω ότι κανείς δεν θα συμφωνήσει. Ούτε καν εγώ. Αλλά την υποστηρίζω. Είναι κάτι πέρα από τις δυνάμεις μου!!

    Jangel,

    Απλά χοντρό? Οι αυπνίες είναι ότι σιχαίνομαι και αγαπάω ταυτόχρονα! Έχω να κοιμηθώ από προχθές! Ναι… καλά κρατώ!!!!

  5. dimitrisg. Says:

    Καλή επάνοδο στην blogοσφαιρα για τις επόμενες δυο βδομάδες! Σε χάσαμε και διψάμε για κείμενα σου!!!

  6. darkenlight Says:

    S’euxaristw poly Dhmhtrh mou! Einai gegonos! Epestrepsa sto nisi mou gia pasxa 😛

  7. S Says:

    You r one of the reasons ill probably stop blogging

  8. darkenlight Says:

    A den peirazei! Tha vreis alles asxolies! Mporeis na akouseis ligo mousikh pou kanei kai poly kalo, sou proteinw Bjork. Exei polla neura mporeis na ektonotheis. Mporeis na deis poly omorfes tainies. Etsi opws se kovw tha latreueis tis amerikanies opote ena triseleeino American Pie tha sou pigainei karga…. Kai an pali den vreis kati na pernas tin ora sou ektos apo blogging diavase to Cosmopolitan. Tha to latrepseis.

  9. S Says:

    Really amazing thoughts!!
    Efxaristo
    Xairomai pou yparxei tosh gnosh kai apopsi.. na sai kala
    tha psakso na vro creativity ekei pou mou ypodeiknyeis 🙂
    Geiaaa sou
    keep on
    i am retired

  10. darkenlight Says:

    Den kanei tipota kale mou S.
    Egw tis idees mou sou lew. Apo ekei kai pera dialegeis kai perneis.
    Eutixws h gnwsh den stamata pote kai oi apopsh mporei na ekfrazetai eleuthera shmera. Kapoioi den einai yper. Den peirazei. Yparxei xwros gia olous.
    Geia kai se sena!

    PS: Elpizw na mazepses arketa ensima oso bloggares. Min se exoume kai tapi, megalo anthropo.

  11. freddy Says:

    xa xa xa
    και εγω μικρος ημουν ετσι.ξανθος με μπουκλες αλλα αρωστιαρικο!
    επισης ακουω συνεχεια μουσικη ειδικα τινειτζερ ακογα και το βραδυ με ακουστικα και κοιμομουν με μουσικη!
    εγω εχω κολημα με μαλλια και χερια.
    η πρωτη μου επειρια με εναν που δεν μου αρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ εμφανισιακα αλλα ηταν γαματος ανθρωπος και χαρακτηρας.
    θελετε και αλλα?
    απλα ρωτηστε με!
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

  12. darkenlight Says:

    Εγώ δεν μπορώ να κοιμηθώ με μουσική. Γιατί συνέχεια σκέφτομαι “αυτό ποιος το λέει?” “να θυμηθώ να πω στo Harry ότι ειναι τέλειο…” και τέτοια.
    Ξεχνιέμαι και δεν με παίρνει ο ύπνος…


Leave a Reply

