Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Απόγνωση April 3, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 16:45pm

-Αντιγραφή από το τετράδιο μου ενός κειμένου που έγραψα σε στιγμή απόγνωσης την εβδομάδα που πέρασε:

Δεν αντέχω. Είχα σκοπό να μην γράψω άλλο για τη μοναξιά μου και τις εφήμερες σεξουαλικές βραδιές που μου προσφέρουν σαρκική απόλαυση. Ίσως τελικά να μην θέλω ούτε αυτό. Το Σάββατο ένιωσα τόσο φτηνός, τόσο σαβούρα…

Παρατηρούσα που ήταν από πάνω μου και έκλεινε τα μάτια του όσο κάναμε ό,τι κάναμε. Ήταν μια απαίσια στιγμή που μέσα μου ένιωσα ένα φτηνό υποκατάστατο. Ήταν σαν να είχε κάποιον άλλο στο μυαλό του. Αυτόν που είχε αγαπήσει. Αυτόν που ήθελε πραγματικά. Εγώ ήμουν απλά ένα σώμα.

Παρατήρησα ότι δεν προσπάθησα καν να τον φιλήσω στο στόμα. Ούτε αυτός. Ήταν κάτι τόσο, μα τόσο, ζωώδες. Δεν ένιωθα τίποτα. Κανείς μας. Και όσο γινόταν αυτό σκεφτόμουν ότι έχω καταδικάσει τον εαυτό μου σε φάσεις, βραδιές που την άλλη μέρα θα με γεμίζουν ανασφάλεια και αιώνια μοναξιά.

Τι γίνεται?

Δεν αξίζω να αγαπήσω? Είμαι μόνο για την επιφανειακή ικανοποίηση? Γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου? Για να μην μου λείπει το σεξ? Μα τι απόλαυση μπορεί να έχει το σεξ αν δεν έχω νιώσει ποτέ το παραμικρό σκίρτημα για κανένα? Και ό,τι προσπαθώ να αγαπήσω φεύγει μακρυά. Από το φευγαλέο βλέμμα ενός άγνωστου στην προσπάθεια να κρατήσω μια σχέση.

Όμως το πιο δραματικό, τραγικό, και οδυνηρό είναι ότι εγώ πάντα “το σκάω” από μια σχέση τρέχοντας. Ποτέ κανείς δεν με παράτησε. Ίσως δεν άφησα εγώ κανένα να με αφήσει. Φρόντιζα να προλάβω να φύγω εγώ για να μην πληγωθώ. Πόσο φτηνός είμαι…

Θεε μου, δώσε μου δύναμη να συνεχίσω και συγχώρεσέ με για όσους πλήγωσα, όσους πέταξα, όσους εξαπάτησα. Ήταν όλοι καλές ψυχές. Απλά εγώ δεν μπορούσα να γίνω καλύτερος.

Ντρέπομαι

Λυπάμαι

Φοβάμαι

(Όταν μιλάω στον θεό, αναφέρομαι πάντα στην πίστη στον εαυτό μου. Να μην παρεξηγούμαι!)

 

6 Responses to “Απόγνωση”

  1. Κοίταξε.. δεν είσαι ο μόνος που νιώθει έτσι (όταν δεν είναι “υπέρ” των φάσεων και της “ξεπέτας”).. Για έναν παράξενο λόγο μου θυμίζεις τον εαυτό μου. Έχω κάνει παρόμοιες σκέψεις και έχω τις ίδιες απορίες..

    -Δεν αξίζω να αγαπήσω? Είμαι μόνο για την επιφανειακή ικανοποίηση? Γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου? Για να μην μου λείπει το σεξ?-

    Αλλά πολλές φορές επειδή δεν υπάρχει άλλος δρόμος, απλώς διαβαίνουμε αυτόν τον εφήμερο, ακόμα και αν είναι τόσο “άσχημος”.. Όσο για αυτά που ανέφερες περί “φυγής” απο μια σχέση, δεν νομίζω ότι μπορώ να σου απαντήσω γιατί το κάνεις, ή μάλλον έκανες. Ίσως να είναι αυτό που εσύ ο ίδιος ανέφερες..Ότι φρόντιζες να προλάβεις να φύγεις για να μη πληγωθείς.. Και είναι λογικό να ντρέπεσαι για “αυτά” που έκανες σε αυτά τα άτομα, να λυπάσαι που τους το έκανες και πολύ πιθανόν να φοβάσαι ότι δε θα μπορέσεις να βρείς κάποιον που να μπορέσει να σε γεμίσει.. αυτά.. Σκέφτομαι και άλλα πράγματα που θα μπορούσα να πω, αλλά θα πάρει ώρα να τα γράψω..

    -Άλλο- είσαι άθεος?! Και εσύ?.. Όχι ότι εγώ είμαι, αλλά τυχαίνει να έχω γνωρίσει τώρα τελευταία αρκετά άτομα.. άθεα, ή αγνωστικιστες. Τέσπα…

  2. Κώστας Says:

    Μη το κάνεις απλά… Αφού δε σε εκφράζει. Τόσο ισχυρή πια είναι η δύναμη της πλειοψηφίας;

    Εγώ προσωπικά δοκίμασα, δε μου άρεσε και δε το ξανάκανα. Πλέον ξέρω ότι δε χάνω τίποτα. Αντίθετα, γλιτώνω αυτή τη φτήνια που νιώθεις την επόμενη μέρα..

    Είναι ανησυχητικό ότι το σκας από τις σχέσεις.. Γράψε μας περισσότερα γι’ αυτό.

    Υγ: Είμαι κι εγώ ένας ακόμα άθεος.

  3. Nikos Says:

    Ena paidi mou xe pei : Gamise me . esi tha mou gamas ton kolo . egw tha sou gamaw ton egefalo . Ton ediwksa apo to spiti . Oso gia to theo . ti na pw. egw ton vlepw sinexeia. Imoun prin ligo super market , kai ton eida sto diadromo me tis sokolates kai ta krasia . Proxthes ton eida na perpataei sti Tsimiski ma ap tin apenanti. Mia fora nomiza oti eixa erwtiki sxesi mazi tou .Kai kathws peiname krya pikri sokolata mou ekmistirefthike Tin agwnia tou gia to An yparxei. Mi skas swtiri . Oti egine itan epilogi sou . To vasano einai na katalaveis giati tin ekanes. Tin alitheia. Oxi ta peritiligmata . Mi psakseis to desimo para mono otan sinideitopoiimena ksereis pws mporeis na to kaneis. Aliws oi sxeseis tha nai sa to gala . 4 meres kai meta giaourti. Pantws den ein kako na omileis sto theo . Tin alli fora pou tha ton dw tha ton rwtisw an akouei.

  4. darkenlight Says:

    GrievedSolitude: Ontws einai monodromos kamia fora. Kai ontws enas poly megalos mou fovos einai oti den tha vrw kapoion pou pragmatika na me gemizei.

    Kwsta: Den exei na kanei me thn pleiopsifia. Einai kati pou einai pera apo tis dynameis sou. Mou edwses idea gia post an kai den me enthousiazei 😛

    Niko: To sxolio sou peri Theou, min anysixeis, to katalava oti periexei dosh humor. Kai einai alithia oti pio poly me vasanizei to giati kai oxi to ti.

    Kai kati gia olous: Paidia den eimai atheos. Eimai athriskos. Vevaia h pisth mou sto theo einai ligo periergh alla par’ola auta den einai oti den pisteuw kapou. Tha erthei analytiko post….

  5. freddy Says:

    και εγω εγραφα σε τετραδια μεταξυ 19 – 24 ….
    τα ειχαν μαλιστα παραβιασει οι δικοι μου και τα ειχα παρει στο κρανιο….
    μετα βαρεθηκα και τα πεταξα ΟΛΑ…..
    ισως εκανα λαθος….θα δειξει……….

  6. darkenlight Says:

    Ευτυχώς για εμένα τα τετράδια έχουν μεταμορφοθεί σε μπλογκ!


Leave a Reply

