Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Ανασφάλειες και Σκέψεις April 8, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 19:20pm

Όσο παρατηρώ περισσότερο τον εαυτό μου ανακαλύπτω νέα πράγματα κάθε φορά. Κάτι που κατάλαβα τελευταία και με πίκρανε λίγο, πρέπει να ομολογήσω, είναι ότι τελικά ο καλύτερος τρόπος για να με μειώσεις και να με κάνεις να ζηλέψω είναι να μου δείξεις ότι δεν είμαι αναντικατάστατος. Ότι υπάρχουν πολλοί σαν εμένα και δεν είμαι μοναδικός ούτε και ξεχωριστός. Να το πάρω σαν εγωμανία? Δεν θέλω και πολύ για να το δεχτώ….

Κάθε φορά που σκέφτομαι ότι κάποιος με έχει αντικαταστήσει στην καρδιά ενός άνθρωπου με πιάνει ζήλεια. Τι παραπάνω έχει αυτός/η από εμένα? Τι δεν έχω, που το έχουν άλλοι? Θα έπρεπε να ήμουν κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά είμαι? Όλα αυτά και φυσικά το ξετύλιγμα από τις βασικές αυτές ερωτήσεις που είναι πάντα αιτία πονοκεφάλου.

Και ποτέ, μα ποτέ, δεν μου κάνει καλό να κάθομαι να αναλύω το παραμικρό που μπορεί να με κάνει να ξανανιώσω άσχημος, αντιπαθής, άχρηστος και ανεπιθύμητος. Κανείς δεν θα μπορούσε πραγματικά να με πείσει ότι δεν μου πάνε τέτοια επίθετα σε μια τέτοια στιγμή. Κανείς δεν θα μπορούσε να με βοηθήσει να ξεπεράσω τέτοιου είδους ανασφάλειες. Η έκρηξη έχει γίνει μέσα μου ήδη. Χρειάζεται χρόνος για να μαζέψεις ό,τι απέμεινε.

Και τελικά, δημιουργείται πάντα ο ίδιος φαύλος κύκλος. Κάτι μικρό συμβαίνει, μου χαλάει την διάθεση, με ρίχνει σε σκέψεις, αργότερα σε ανασφάλειες και τελικά ξεκινάω να μαζεύω πάλι ό,τι περίσσεψε. Και μόλις μαζέψω αρκετό υλικό…..ΜΠΑΜ. Να το πάλι. Είναι κουραστικό, αν μη τι άλλο.

Δεν ξέρω αν θα καταφέρω με το χρόνο να το κάνω όλο και πιο ανόδυνο, πάντως με ενοχλεί. Είναι σαν ένα σπυράκι στο πρόσωπό μου που το βλέπω στον καθρέφτη και θέλω να τα εξαφανίσω στη στιγμή αλλά δεν μπορώ. Αναγκάζομαι να το κουβαλάω πάνω μου μέχρι επιτέλους να φύγει. Αλλα κάπου θα ξαναεμφανιστεί σίγουρα.

Τίποτα δεν είναι παντοτινό. Αυτό το έχω μάθει. Και θέλω να πιστεύω ότι αυτό θα ισχύει ακόμα και σε θέματα σαν αυτό. Αλλά όπως και να έχει, δεν μπορώ να πάψω να νιώθω το τώρα.

Και το τώρα με πονάει.

 

4 Responses to “Ανασφάλειες και Σκέψεις”

  1. Κώστας Says:

    Ειλικρινά δε ξέρω τι να σου γράψω. Όλους μας πονάει η απόρριψη και η συνειδητοποίηση ότι ο κόσμος μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει και χωρίς εμάς…

    Δυστυχώς ουδείς αναντικατάστατος και ουδείς αξεπέραστος…

    Κάτι ελαφρά σχετικό έγραψα εδώ: http://dreamsgr.blogspot.com/2007/04/accept-rejection.html

    Χρόνια πολλά κι από δώ!

  2. darkenlight Says:

    Se auto exeis apolyto dikio kale mou Kwsta. Dysthxws. Den peirazei. Kapoia stigmh tha to apodextw!

  3. Jangel Says:

    Οι άνθρωποι είναι γουρούνια και δυστυχως είμαι ένα από αυτούς.
    Αυτό που λες το έχω κάνει,άλλα χωρίς να μειώσω τον άλλον απλά δεν βλεπόμαστε συχνά,μακάρι ο χρόνος να ήταν αρκετός και να έβλεπα άπαντες φίλους και κολλυτούς μέσα σε μια εβδομάδα αλλά πνίγομαι κανονικότατα…γιατρι ουσιαστικά δεν έχουν αντικασταθεί,απλά βρέθηκε προιόν με καλύτερα χαρακτηριστικά και πιο κοντά μου.Θέλει τρελή συζήτηση,τεσπα,χαίρομαι που ξαναξεκίνησες το γράψιμο!!!
    🙂

  4. darkenlight Says:

    Ok to katalavainw auto pou les! Allwste milaw gia kati pou exw kanei ki egw o idios! Den nomizw oti yparxei anthropos pou na min mporei na kanei kati tetoio…
    Ki egw xairomai an kai se mia evdomada ksanastamataw :P:P Thnx gia to comment


Leave a Reply

