Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Χρόνος April 12, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 18:40pm

Ίσως ο μεγαλύτερος μου φόβος.

Ο χρόνος μου θυμίζει ότι τίποτα δεν μπορεί να μείνει στάσιμο. Ότι πάντα κάτι θα αλλάζει. Το τέλεια δροσερό δέρμα μου μια μέρα θα γεμίσει ρυτίδες και σημάδια. Το απόλυτα εφηβικό σώμα μου κάποια στιγμή θα βάλει παραπάνω κιλά και θα πρέπει να προσέχω υγεία, διατροφή και όλα αυτά.

Κάποτε δεν θα μου επιτρέπεται να χαζογελάω σαν ηλίθιος. Μια μέρα θα φτάσει η στιγμή που κάποιος θα γελάει με τον (κατά καιρούς) παιδικό τρόπο σκέψης μου. Κάποια στιγμή δεν θα μπορώ να είμαι τόσο αυθόρμητος και ειλικρινής. Σε μια στιγμή, θα καταλάβω ότι η υποκρισία θα είναι σημαντικός παράγοντας για να μην πεινάσω.

Δεν ξέρω αν θα αντέξω να με δω να μεγαλώνω. Ακόμα χειρότερα, δεν ξέρω αν θα αντέξω να δω τους γύρω μου να μεγαλώνουν. Δεν θέλω να δω τη μαμά μου γερασμένη. Ούτε θέλω να δω τη γιαγιά μου να πεθάινει. Δεν θέλω να χάσω φίλους στο δρόμο. Δεν μπορώ καν να με φανταστώ χωρίς ένα από τα άτομα που αγαπώ. Μέγας εγωισμός. Σκέφτομαι, πάντα, τον εαυτό μου. Τι θα κάνω αν με αφήσουν? Κάτι λιγότερο εγωκεντρικό μπορώ να σκεφτώ?

Φοβάμαι να φανταστώ την εξέλιξη μου. Δεν φοβάμαι το θάνατο. Ούτε την αποτυχία. Οι προσδοκίες είναι παντοτε απίστευτα υψηλές. Από τους γύρω μου αλλά πολύ περισσότερο από εμένα. Αυτό όμως δεν δημιουργεί φόβο αλλά πείσμα. Φόβο δημιουργεί η σκέψη ότι μια μέρα θα ξέρω το αποτέλεσμα των προσπάθειών μου και προσδοκιών μου. Δεν φοβάμαι το ταξίδι. Φοβάμαι τον προορισμό. Εγώ πάντα προσπαθώ. Φοβάμαι όμως να κοιτάξω κατάματα το αν τα κατάφερα ή όχι. Φοβάμαι να αξιολογήσω τις προσπάθειές μου.

Φοβάμαι να κοιτάξω πίσω και να δω τα λάθη που έχω κάνει. Με αναστατώνει όταν επαναφέρω στη μνήμη μου λάθη του παρελθόντος και την ίδια στιγμή κάνω σαν να μην το θυμήθηκα. Υπήρξα χαζός αλλά εύστροφος. Αυτό με κατέστρεψε λίγο. Και έτσι τα λάθη που έκανα δεν ήταν καθαρές χαζομάρες. Ήταν ανθρώπινα λάθη που όμως με έπνιγαν και με πνίγουν.

Αν κάτι μου δίνει κουράγιο, είναι ότι όσα χρόνια και να περάσουν το μόνο που θα μείνει ίδιο πάνω μου είναι το βλέμμα μου. Θα μπορώ να κοιταχτώ στον καθρέφτη και να είμαι ένας ρυτιδιασμένος γέρος, στριμμένος και μουτρωμένος. Το βλέμμα μου όμως θα μου θυμίζει ότι είμαι πάντα αυτό το παιδί που ζω τώρα. Το βλέμμα μου θα αντικατοπτρίζει όλη την ψυχή μου που είναι το μόνο στάσιμο που έχω.

Και….

Ναι!

Θα μπορώ να κλαίω από συγκίνηση (αν ζω μέχρι τότε!)

 

14 Responses to “Χρόνος”

  1. dimitrisg. Says:

    Αχ δεν μπορώ, γράφεις απίστευτα κείμενα. Με συγκίνησες τόσο που αυτήν την στιγμή κλαίω. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό από κείμενο της blogοσφαιρας.

    Δεν ξέρω καν αν έπρεπε να σχολιάσω. Μου φαίνεται ιεροσυλία το ότι το σχολιάζω. Είμαι πολύ μικρός μπροστά σου.

  2. darkenlight Says:

    Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Είσαι όμως υπερβολικός στα λόγια θα έλεγα. Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να νιώσω άσχημα ή καλά που έκλαψες με το κείμενο μου. Και βέβαια να σχολιάζεις γιατί εγώ δεν βρίσκω το κείμενο μου τόσο καλό. Εννοείται δεν είσαι καθόλου μικρός μπροστά μου!

  3. Nikos Says:

    kses , arga i grigora oloi antidroume sti sinideitopoiish pws den einai aenah i pistwsi xronou pou xoume . Kai oso tha megalwneis toso tha ton vlepeis to xrono pantou.Oxi swn kai kala logo viologias. Ma antiliptikis ikanotitos . Egw ap ta 18 sta 24 eimai allos anthropos. Mesa k eksw . Sou efxomai na matheis na les antio se ola pou fevgoun. Giati ola allazoun panta

  4. darkenlight Says:

    Νίκο, φοβάμαι ότι δεν θα το καταλάβω ποτέ ότι μεγαλώνω. Μάλλον θα είμαι πάντα ένας έφηβος. Με κόβω από τώρα. Μακάρι να είναι όπως τα λες. Είναι τόοοοοοσο δύσκολο να λες αντίο… κάνω ότι μπορώ να το μάθω.
    (Η ιδέα με την ηχογράφηση είναι μοναδική. Τη λάτρεψα!)

  5. Κώστας Says:

    Το ότι γράφεις υπέροχα είναι δεδομένο!

    Οι σκέψεις σου για το χρόνο με εκφράζουν. Δε ξέρω τι με ενοχλεί περισσότερο, η σωματική φθορά του χρόνου ή η φθορά στο πνεύμα;

    Ωστόσο η τελευταία παράγραφος απογείωσε το κείμενο σου.. Τα μάτια άλλωστε είναι ο καθρέφτης της ψυχής.

  6. darkenlight Says:

    Το ότι γράφω υπέροχα νομίζω ότι βρίσκεται στη σφαίρα της φαντασίας σας. Δεν γράφω και χάλια. Αλλά όχι υπέροχα.
    Κώστα γενικά συμφωνούμε συνήθως (εκτός από 2-3 πράγματα που διαφωνούμε και με εκνευρίζεις αλλά δεν πειράζει! Είσαι καλό παιδί!!)
    Εμενα με ενοχλούν και τα 2 απίστευτα πάντως.
    Αυτό με τα μάτια όταν το σκέφτηκα ήθελα οπωσδήποτε να το γράψω!

  7. Jangel Says:

    Αυτά που γράφεις με αντιπροσωπεύουν απίστευτα.Σαν να καθρεφτίζονται οι σκέψεις σου με τις δικές μου,βέβαια για να πω την αλήθεια δεν θεωρώ ότι έχω τέλειο δέρμα αλλά ούτε και τέλειο σώμα αλλά τώρα τελευταία απέκτησα μια απίστευτη σταθερότητα και εσωτερική δύναμη να κάνω τις δικές μου επιλογές,κάθε μέρα που ξυπνάω νιώθω δυνατότερος γιατι ξεφεύγω από τον λήθαργο που είχα πέσει.
    Συνέχισε να γράφεις,από ότι βλέπεις μας αρέσει!

  8. darkenlight Says:

    Αγαπητέ κύριε Jangel,

    Πολύ χαίρομαι που ένα παιδί ταυτίζεται με τις σκέψεις μου. Και όταν λέω ότι έχω εφηβικό σώμα δεν το λέω με την καλή έννοια. Μόνο ότι έχει μείνει ακόμα στην φάση της ανάπτυξης (δηλαδή σκελετός) και δεν λέει να πάρει μπρος να με κάνει πιο φυσιολογικό. Αλλά είναι ένα δείγμα παιδικής ηλικίας που δεν ξέρω κατά πόσο θα χαρώ όταν το ξεφορτωθώ… (άσχετα με το τί λέω).
    Απέκτησες εσύ την σταθερότητα και την εσωτερική δύναμη και τα έχασα εγώ! Είμαι στην φάση της μεγαλύτερης ανασφάλειας και φωνάζω δυνατά “ναι, είμαι μπάζο. Μην με κοιτάς” γιατί το πήρα απόφαση. Ασχήμηνα? Ήμουν πάντα ένα μαύρο χάλι? Πάντως τελευταία μόνο απορρίψεις και φλερτ από άτομα που δεν θέλω. Πισωγυρίσματα κλπ.
    Πότε θα αρέσω σε κάποιον πραγματικά άραγες? :Ρ
    Πολύ χαίρομαι που θέλετε να συνεχίσω…. Τον ιούλιο θα σας πρήξω με ποστς (και αυτό είναι απειλή!!)

  9. Giannis PPM Says:

    Einai toso wraio na apodexteis oti o xronos pernaei kai na pernas kala se kathe fasi tou! Fantazesai varemara an isoun gia panta 18; Tha eixa autoktonisei an imoun akoma opws tote! Kathe xrono eimai kalyteros kai me thaumazw! Na kaneis kai esy to idio! 🙂

  10. darkenlight Says:

    Εχεις απόλυτο δίκιο Γιάννη. Θα ήταν βαρετό να κόλλαγα στα 18 και ανασφαλές. Μάλλον πρέπει να παραδεχτώ ότι όταν ήμουν μικρούλης επειδή ήμουν με γυαλάκια και πολύ λεπτός και όχι δημοφιλής έλεγα μέσα μου “τώρα αυτοί μπορεί να είναι δημοφιλείς και να με σνομπάρουν όμως όσο αυτοί θα μεγαλώνουν θα πέφτουν ενώ εγώ όσο θα μεγαλώνω θα ανεβαίνω… Υπάρχουν αυτές οι 2 κατηγορίες ανθρώπων”.
    Και αυτό παρατηρώ. Όσους ζήλευα τότε είδα να πέφτουν στα μάτια μου πολύ απότομα ενώ εγώ κάθε χρόνο νιώθω ότι ανεβαίνω και ψηλότερα…
    Απλά κάθε φορά φοβάμαι και περισσότερο…

  11. freddy Says:

    τελικα μου φενετε οτι καποια συγγενεια πρεπει να εχω με σενα…….
    γιατι τα ιδια σκεφτομουν στην ηλικια σου….
    απλα δεν ειχα το ιντερνετ η φιλους να τα μιλησω…..

  12. darkenlight Says:

    Ρε ξάδερφε εσύ είσαι?
    Κοίτα να δεις τι κάνει η τεχνολογία σήμερα! Λολ!

  13. freddy Says:

    λες εισαι το παιδι που εκανε εκτρωση η μανα μου!
    να μην εκανε εκτρωση τελικα και να σε εδωσε ???!!!λοοοοοοοολ!
    ( ενοιτε οτι κανω πλακα , μην παρεξηγηθω )

  14. darkenlight Says:

    Κάτι άκουσα ότι είμαι μπάσταρδο…. Μου έφεραν και φωτογραφίες με την πραγματική μου μητέρα αλλά εγώ λέω ότι είναι φωτομοντάζ… μωρέ μήπως να αρχίσω να ανυσηχώ? Λολ


Leave a Reply

