Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

7! April 13, 2007

Filed under: Uncategorized — darkenlight @ 00:08am

Αφού ο dimitrisg με προκαλεί να πω τις 7 αγαπημένες μου ταινίες…..

7. Pride And Prejudice

Αχχχχχχ!!! Όσο και να μου λέτε ότι είναι βαρετή τόσο λιγότερο σας πιστεύω! Αυτή η ταινία είναι μες στην καρδιά μου! Το βιβλίο υπέρτατο αλλά και η ταινία επίσης! Η Keira Knightley στα καλύτερά της, ο Κύριος Ντάρσυ ΘΕΟΣ, η εποχή από τις αγαπημένες μου. Ναι… έχω εμμονή με την ταινία. Όσο αμερικανιά, αφελής και ονειρική και να είναι! Ρομαντική και τόοοοοσο γλυκιά!

Υπέρτατη σκηνή της ταινίας….ΑΧ!!!..:

6. Quills

Kate Winslet, Joaquin Phoenix. Τί άλλο να πει κανείς? Και τι να σταματήσεις μόνο εδώ? Το υπέροχο σενάριο, τα καταπληκτικά σκηνικά, η σκηνοθεσία… Όλα καταπληκτικά. Η πρωταγωνίστρια είναι η απόλυτη θεά μετά τη Νικόλ και σε κάτι τέτοιες ταινίες είναι στο αίμα της ο κορσές και το φουστάνι! Ο….”παπάς” ανάβει φωτιές (που είσαι Ελένη να συμφωνήσεις…). Πολύ απαραίτητη ταινία για να δει κάποιος

Θεά η Kate στην ταινία.. δεν το συζητώ:

5. Requiem For A Dream

Η πρώτη ταινία που είπα ότι είναι η αγαπημένη μου από όλες. Φυσικά και το έχω πει αυτό και για καμιά 20αριά άλλες. Αλλά, τεσπα… Έχει συναισθηματική αξία! Χωρίς πλάκα, είναι μια πάρα πολύ καλή ταινία με πολύ σοβαρά μυνήματα. Λίγο εύπεπτο για το είδος της, αλλά…. Αρονόφσκι είναι αυτός. Όπως και να το κάνει είναι πολύ έντονο. Ο πρωταγωνιστής εννοείται…..κουκλί!!! Θεά όμως και η Κόνελι που με συγκίνησε απίστευτα. Φυσικά το δάκρυ έπεσε κορόμηλο.

Μοναδική σκηνή:

4. Dogville

Nicole μεγάλη μου μούσα!! Δεν παίζεται η τύπισα στην ταινία. Σου δημιουργεί τόσα νεύρα όσο περνάει η ώρα που στο φινάλε μπορείς να ντραπείς που χάρηκες πολύ με την εξέλιξη των πραγμάτων. Εγώ ναι… το καταευχαριστήθηκα το τέλος! Η καινοτομική ιδέα να μην υπάρχουν σκηνικά είναι μοναδική και όντως οι ηθοποιοί μπορούν χαλαρά να χαρακτηριστούν ως ταλαντούχοι.

Trailer:

3. The Hours

Τι κλάμα κι αυτή η ταινία…. Απαπαπα!!!! Πολύ ελεύθερη σε απόψεις, καλογυρισμένη, με πολύ καλούς ηθοποιούς (ανάμεσά τους και η θεά μου), αρκετά βολική επιλογή αν είσαι χάλια και θες με κάτι να ξεσπάσεις. Βάζεις τις ώρες και τρως την κατάθλιψη της ζωής σου. Ε, μα να βλέπεις την Μουρ να θέλει να αυτοκτονήσει γιατί απλά πνίγεται μέσα της…. Έτσι νιώθω πολλές φορές και το πιάνω το συναίσθημα (με τη διαφορά ότι εγώ δεν πάω σε ξενοδοχεία να κάνω απόπειρες).

Nicole ΘΕΑ:

2. Breaking The Waves

Emily Watson, Lars Von Trier. Έμιλυ είσαι ΘΕΑ!!!! Μπορώ να σε βλέπω σε αυτή την ταινία πολλές φορές και πάντα να είμαι γοητευμένος με τον τόσο περίεργο ρόλο σου, την γεμάτη πάθος υποκριτική σου. Το σενάριο ΜΟΝΑΔΙΚΟ. Μπορώ να κλαίω ώρες. Ναι είναι αλήθεια. Αυτή η ταινία με λιώνει. Ειδικά όταν την πετροβολούν τα σκασμένα. Εκεί μπορώ και να ταυτιστώ! (όχι δεν με έχουν πετροβολήσει… μεταφορικά πάντα). Και μιας που λέω για κλάμα….

Πολύ κλάμα εκεί λέμε…:

1. Dancer In The Dark

ΤΑΙΝΙΑΡΑ!! Μπορώ να την βλέπω σε επανάληψη συνεχόμενα για όλη μου τη ζωή (απλά στο φινάλε… ΠΑΝΤΑ θα κλείνω τα μάτια μου). Μπορώ να κλαίω όσο παίζει η ταινία. Μπορώ να θαυμάζω τη Bjork για το πόσο υπέροχα παίζει. Μπορώ να θεωρώ τον Λαρς μια αιώνια ιδιοφυία. Μπορώ να την προτείνω παντού ως την αγαπημένη μου (οριστικά) ταινία. Μπορώ να πω ότι είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΟΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ (ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΤΗΡΗ)

“I’ve Seen It All” by Bjork & Thom Yorke

Επειδή όλοι έχουν καλεστεί και 7 δεν μπορώ να τους ΑΡΙΘΜΗΤΙΣΩ (που λέει και η αγάπη μου, η Βέρα Λάμπρου), θα βάλω εκεί ότι βρω που ελπίζω να μην το έχουν κάνει ήδη….! Ουφ! Προκαλώ τον Κωνσταντίνο και τους 2 κύριους από εδώ (και σιγά μη γράψουν!!!)

 

13 Responses to “7!”

  1. Κώστας Says:

    7
    Όντως είναι φοβερή ταινία και το πιο αστείο είναι ότι την είδα περιμένοντας μια αδιάφορη γλυκανάλατη ταινία. Το αποτέλεσμα με διέψευσε πλήρως!

    6
    Δεν την ξέρω!

    5
    Μοναδική…ο τίτλος της τα λέει όλα και συμπυκνώνει όλο το νόημα της..

    4
    Πολύ σκληρή. Ναι, κι εγώ χάρηκα με το τέλος και συγκράτησα μια φράση με πολλά μηνύματα: “I think the world would be better without Dogville.” Ο καθένας ας κάνει τους συνειρμούς του..

    3
    Απλά κορυφαία

    2
    Δε μου άρεσε. Από ένα σημείο και μετά ήθελα να σκοτώσω την ηλίθια πρωτοαγωνίστρια για να ησυχάσω.

    1
    Δε το έχω δει (ντροπή μου!)

  2. darkenlight Says:

    7. Ki egw me thn idia idea eixa arxisei na to vlepw. Afou to koroideua sthn arxh!
    6. Ax na to deis. Einai poly oraia tainia.
    5. Nai ontws o titlos ta leei ola. Kai to sountrack poly epitiximeno.
    4. Egw ntrapika otan anakalipsa oti xarhka. Kai se emena einai prosopikh agaphmenh h sygkekrimenh frash!!
    3. Ontws koryfaia
    2. To idio ithele kai h kollith mou!!! Egw tin agaphsa para poly. Thn lypithika… poly.
    1. Min mou ksanamiliseis gia tous epomenous 2 mhnes…. NTROPH

  3. grievedsolitude Says:

    Συγγνώμη που δε θα σχολιάσω τελικά, αλλά είχα γράψει , ό,τι είχα γράψει για τις ταινίες, μα τελικά τα έσβησα, γιατί συνειδητοποίησα ότι τις μισές ξέρω.. :s 4 ή 3 δε σας λέω.. :p Ωχ άσχετος, άσχετος.. Βασικά έπεσες σε ταινίες που δεν έχω δεί, ούτε έχω ακουστά….. Το Dancer In The Dark όμως πολύ πιθανόν να το νοικιάσω, μιας και το έβαλες στο νούμερο 1 σου! Να δώ γιατί σου άρεσε τόσο πολυ.. Α! Ούτε εσύ Κώστα την είδες :p ωράια! Δεν νιώθω και τόσες τύψεις τώρα.. : ) Έγγραψα και εγώ το ‘Top Seven at 7’ μου.. Έχω δώσει και video-trailer.. 😀 Όσοι το αντέξουν, ας εξαϋλωθούν σε ‘μενα… brrrr :[ :[

  4. darkenlight Says:

    Hahaha!!! Den peirazei Kwnstantine! NA TO NOIKIASEIS TO Dancer In The Dark einai tou Lars Von Trier kai protagonistei h Bjork. Einai pariergh tainia… Love it or hate it einai. Alla na tin deis. aksizei ton kopo…
    To oti den tin eide to gourouni o Kwstas (!!) den shmainei oti kathisihazomaste Kwn! THA TIN DEIS! alliws KAKOMOIRH MOU THN EXEIS VAMENH!!!!! Elpizw na to dw to top-7 sou!!

  5. mr.d Says:

    Γιατί να μην απαντήσουμε; Δε το κατάλαβα το σχολιάκι! Βέβαια αυτή η βλακεία που κάνουν οι μπλογκερς με το tagging είναι άκρως εκνευριστική γιατί πού θες να ξερω πουλάκι μου ότι μου έχεις ζητήσει κάτι; Έλα στο μπλογκ κι άσε ένα μήνυμα στο shoutbox, δεν είναι τόσο δύσκολο. Υποτίθεται ότι σε διαβάζω ναι, άλλα μου κάνεις κι εσύ κάτι κενά που λέω πάει βαρέθηκε, σιγά μην ξανακάνει ποστ. Τυχερός είσαι που είμαι σε περίοδο ψαξίματος και το είδα.

    Καταρχήν, έχω να πω ότι η πρόκληση σου είναι το χειρότερο βασανιστήριο που μου έχουν κάνει τελευταία γιατί ως φανατικός σινεφίλ μου είναι αδύνατον να ξεχωρίσω 7 (μόνο 7) ταινίες ως αγαπημένες μου. Θα βάλω τα δυνατά μου όμως.

    Με τυχαία σειρά:

    1) American Beauty
    Τη λατρεύω αυτήν την ταινία! Υπέροχο καστ, υπέροχη ιστορία! Ο Κέβιν Σπέισι και η Ανέτ Μπένιγκ είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου κινηματογραφικό ζευγάρι. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί απλά συμπληρώνουν τέλεια το σκηνικό. Και φυσικά η ταινία περιέχει τη θρυλική σκηνή με την πλαστική σακούλα… “Sometimes there’s so much beauty in the word, I feel like I can’t take it”.

    2) Grave Of The Fireflies
    Έχω την εντύπωση ότι δε θα την ξέρεις εκτός κι αν είσαι anime fan και δε το γνωρίζω. Τέσπα, είναι η μόνη ταινία που δεν μπορώ να βλέπω χωρίς χαρτομάντιλα. Τέτοιο κλάμα σου λέω. Είναι η ιστορία ενός αγοριού που εν καιρώ Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου προσπαθεί να επιβιώσει μαζί με τη μικρή του αδελφή ενώ η “πανίσχυρη ιαπωνική αυτοκρατορία” ταπεινώνεται από τις ΗΠΑ.

    3) Battle Royale
    Άλλη μια ταινία από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Σε περίοδο κοινωνικών και άλλων αναταραχών, οι νέοι κάνουν αποχή από το σχολείο, η εγκληματικότητα και η ανεργία έχουν αγγίξει κόκκινο και για να κάνει ξεσκαρτάρισμα το κράτος ψηφίζει το νόμο Battle Royale, σύμφωνα με τον οποίο κάθε χρόνο επιλέγεται μια τάξη από ένα σχολείο για να παίξει το BR. Νικά όποιος μείνει ζωντανός μέχρι το τέλος. Πολύ βίαιο, έπαθα σοκ την πρώτη φορά.

    4) Άπαντα της Kate Winslet
    “Η πρωταγωνίστρια είναι η απόλυτη θεά μετά τη Νικόλ”
    Εμμμ… ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ! Είναι η απόλυτη θεά ΠΡΙΝ τη Νικόλ! Δε σηκώνω κουβέντα για την τροφαντούλα μου! Eternal Sunshine, Quills, Finding Neverland, Hideous Kinky κλπ απλά τις λατρεύω.

    5) Hayao Miyazaki Filmography
    Το ξέρω, σ’ έχω πρήξει με τα γιαπωνέζικα αλλά τι να κάνω μου αρέσουν. Από αυτόν το σκηνοθέτη ίσως να έχεις ακουστά το Spirited Away (Ταξίδι στη Χώρα των Θαυμάτων), Το Κινούμενο Κάστρο και την Πριγκίπισσα Μονονόκε.

    6) Mulholland Drive
    Μαγεύτηκα, τρόμαξα, ανατρίχιασα, συγκινήθηκα, δεν κατάλαβα τι έγινε στο τέλος, ούτε στη μέση, ούτε στην αρχή (ε David Lynch είναι αυτός!) παρόλα αυτά την ερωτεύτηκα.

    7) Eyes Wide Shut
    Πατάτα, πατάτα, πατάτα! Αυτό ήταν το μόνο που άκουγα γι’ αυτήν την ταινία. Μέχρι που την είδα. Θεά Νικόλ, συμπαθητικός Κρουζ (κατά τα άλλα πολύ μαλάκας) και ρυθμοί απελπιστικά αργοί, μόνο που αυτό δε με ενόχλησε καθόλου μα καθόλου. Η σκηνή πριν το όργιο (και το όργιο βέβαια ;P) από τις αγαπημένες μου ever! Τέλειο soundtrack.

    Ουφ! Ορίστε! Ακούς εκεί σιγά μην απαντήσουν!

  6. Jangel Says:

    Θα συμφωνίσω για όλες τις ταινίες,εκείνη της Έμιλη δεν την έχω δει (πως λέμε δεν με αξίωσε ο κύριος να πάω στην Τήνο,έτσι και μενα ο κύριος του βιντεοκλαμπ δεν έτυχε να πετάξει μπροστά μου την ταινία!),τέσπα μην ντρέπεσαι!Άκου εδώ!Μέσα στον κινηματογράφο μαζί με παρέα (όχι τόσο φιλική,πιο προχωρημένη) στην τελευταία σκηνή να βαράω τα καθίσματα και να ουρλιάζω ναι!Ναι! που τα εκδικήθηκε τα γουρούνια δεν είναι και ότι φυσιολογικότερο ε?και μετά λες ότι ντράπηκες,τι να πω εγω?

  7. mr.f Says:

    To tag mr.d το βρίσκεις από το τεκνοράτι στο οποίο δεν έχεις πρόσβαση.

    Εγώ όμως έχω και από εκεί βρήκα την πρόσκληση.!! Επίσης έπρεπε να κάνεις ποστ χαζέ!

  8. darkenlight Says:

    Πες τα Mr.F….. Άντε!!!
    Mr. D…
    To American Beauty λίγα πράγματα μου είπε. Δεν βλέπετε καλύτερα το Shortbus που είναι μία ταινιάρα και μισή? (δηλαδή 1,5!!)
    Αχ…. Η Kate Winslet είναι μια θέα και μισή επίσης!!!
    Είδα πριν λίγες μέρες το Κρυφές Επιθυμίες και την λάτρεψα για άλλη μια φορά.
    Βέβαια τώρα έχω απορροφηθεί με τα ντιβιντιά (!) των νοικοκυρών σε απόγνωση (ξέρω, ξέρω ντροπή μου) που πραγματικά έχω περιέργεια για την συνέχεια. Μπρι… είσαι ΘΕΑ!

  9. Κώστας Says:

    Εγώ ταυτίζομαι με τη Lynete.

  10. darkenlight Says:

    Σοβαρά???? Η Λινέτ είναι η λιγότερο αγαπημένη μου!!!
    Νο.4 Λινέτ
    Νο. 3 Σούζαν
    Νο.2 Γκαμπριέλ (φορέβερ)
    ΝΟ.1 Μπρι!!! ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΑ!!!

    Τεσπα… Ξέφυγα!!!
    Και η Ίντυ είναι καλή!

  11. Neverlandean Says:

    Ναι!! Η Bree είναι κορυφή! Αλλά όχι και τελευταίο το Λινετάκι! Ας έβαζες τη γκαντέμω τη Susan. Η Gabrielle μου άρεσε πολύ στην τρίτη σεζόν μέχρι μου τα ‘φτιαξε με το πουρό. Από τότε και μετά όχι.
    Ο άλλος ο οικογενειάρχης ταυτίστηκε κιόλας! LOOOOOOOOL
    Φιλιά, Κώστα. 🙂

  12. Κώστας Says:

    Την εκτιμάω αφάνταστα γιατί κάνει ό,τι μπορεί για να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της. Και ναι, μου το λένε όλοι, ότι είμαι φτιαγμένος για οικογένεια!!! (ωχ, πάει ψωνίστηκα)

    Αναλυτικότερα την άποψη μου για τις νοικοκυρές την έχω γράψει εδώ:

    http://neverlandean.blogspot.com/2007/05/various-artists-desperate-housewives.html

    Να προσθέσω ότι η Bree έχει πολλά κοινά στοιχεία με τη μάνα μου :S

  13. darkenlight Says:

    Παιδια, τα σπάει η Bree…. H Susan όμως καμιά φορά μου θυμίζει τις δικές μου γκάφες… ταυτίζομαι τι να κάνω?? Η Gabby τα δίνει όλα γενικότερα. Αγαπημένη μου σκηνή όταν σκυλοβρίζει την nana και ξεκατινιάζεται μεσα στην εκκλησία…. Αχχχ…. υπέρτατες στιγμές (“Listen to me you little bitch….”)!!!
    Όντως… Χθες, προχθές θυμήθηκα ότι ο Κώστας είχε πει για τη Λινέτ και σκεφτόμουν “σε τι μπορεί να νιώθει τη Λινέτ? Στα κουτσούβελα ή στο νοικοκυριό και τη δουλειά?”!!!
    Κώστα… για κακή μου τύχη δεν προλαβαίνω να δω μπλογκς όταν μπαίνω για να μπορώ να κάνω καμιά ανανέωση εδώ πέρα…
    Την οικογένεια δεν την σχολιάζω…
    Το ότι η μαμά σου μοιάζει με την Μπρι είναι πολύ καλό. Αρκεί να μην σε παρατήσει κι εσένα σε κανένα βενζινάδικο!!!!


Leave a Reply

