Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ May 21, 2007

Filed under: Uncategorized — darkenlight @ 13:26pm

Μια καθηγήτριά μου στη σχολή μου ζήτησε να της δώσω να διαβάσει το μπλογκ μου.

Της εξήγησα πως είναι για ιδιαίτερα άτομα και όχι για το μαζικό κοινό. Είπε ότι δεν θα αλλάξει η στάση της όπως και να είναι το μπλογκ. Μου είπε ότι γράφω πάρα πολύ καλά, είμαι πιο πάνω από όλους εκεί μέσα στο γράψιμο και ότι θα μπορούσα να γράψω όπου και να με έστελνε. Τέλος, ότι θα την ενδιέφερε πάρα πολύ να διαβάσει το μπλογκ μου.

Καλά όλα αυτά. Κολακευτικά αν μη τι άλλο…

Αλλά μήπως φρικάρει η γυναίκα με το μπλογκ (και χάσω και το καθιερωμένο 20αρι?… Καλά αυτό το παίρνω και αντικειμενικά!). Αλλά δεν έχει σημασία. Την σέβομαι πολύ την συγκεκριμένη. Δεν θα ήθελα να απογοητευθεί από ένα τόσο προσωπικό μπλογκ.

Μήπως να φτιάξω άλλο και καλά δημοσιογραφικό και να της το πλασάρω σαν “το μπλογκ”? Μπα δεν κάνω τέτοιες μαλακίες…

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! Τι να κάνω?

Να της το δώσω?

 

11 Responses to “ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ”

  1. Κώστας Says:

    Να περιμένεις λίγες μέρες να οριμάσει η ιδέα στο μυαλό σου και μετά να της το δώσεις.

    Εγώ έτσι κάνω όταν διστάζω να κάνω κάτι.

  2. Neverlandean Says:

    Καλά επέστρεψες και δεν είπες κουβέντα; Ντροπή σου.

    Δε νομίζω πως είναι η καλύτερη ιδέα. Από πού έμαθε ότι έχεις μπλογκ; Της το είπες βλακωδώς ο ίδιος;

    Neverlandean / Mr.D

    🙂

  3. Apsoy Says:

    Καλημέρα!
    Μόλις σε ανακάλυψα…
    (καλό αυτό…)!
    🙂

    Θα κάνεις ότι σου λέει η καρδιά σου! (καλά, αυτό εννοείται… γίνομαι κλισέ…)
    Απλά, να μη μπεις στο τρυπάκι και μετά γράφεις πιό συκγρατημένα γιατί κάποιος γνωστός σου (που ναι, μετά θα μπορεί να σε κοιτάζει στα μάτια κ.ο.κ) θα ξέρεις πως σε διαβάζει…
    Από τα λίγα που έχω διαβάσει από σένα… (έχω ακόμα μέλλον), έχω καταλάβει πως γράφεις όσα έχεις μέσα σου… χωρίς λογοκρισία…
    Υπάρχει περίπτωση να μπει τώρα;

    Γεια και χαρά σου!
    🙂
    Θα επανέλθω…;)
    Apsoy

  4. Nikos Says:

    Mikrouli telika tis to dwses? dwse to .

  5. darkenlight Says:

    Κώστα…. Έτσι κάνω κι εγώ…. γιατί με τις βιαστικές κινήσεις δεν τα πάω καλά…

    Mr.D… Που θα μπορούσα να το πω δηλαδή? Δεν επέστραψα κάνω ντου από παντού όποτε βρω ευκαιρία… το καλό το comeback είναι 1η Ιουλίου… Τρέμε κόσμε…!!! Αν όλα πάνε καλά την παρασκευή θα ξαναγράψω!!!! Που έχω μάθημα υπολογιστών φυσικά! όσο για το καυτό θέμα… της το είπα βλακωδώς ο ίδιος….!!! Έγραφα εξετάσεις πριν κάνα μήνα και είχε θέμα για μπλογκς… Ε τι να κάνω έγραψα… Από προσωπική εμπειρία σαν μπλόγκερ… μπλα μπλα μπλα… Και με έπιασε μετά να με ρωτήσει αν έχω μπλογκ… Ε, τι να κάνω… δεν το περίμενα το ενδιαφέρων…

    Apsoy (από που βγαίνει αυτό?)… Καλά που διευκρίνησες ότι μόλις με ανακάλυψες γιατί φοβήθηκα ότι θα με συλλάβουν προς στιγμήν… Όντως γίνεσαι κλισέ…. αλλά τι να κάνεις? Μήπως δεν είμαστε όλοι λίγο πολύ? Εγώ πολύ! 🙂 Και χαίρομαι που το έπιασες το νόημα. Εκεί κολλάω. Στο γεγονός ότι δεν θέλω να καταπιέζομαι μετά… Έτσι το παράτησα και το προηγούμενο μπλογκάκι…
    Καλά κατάλαβες… γράφω όσα έχω μέσα μου χωρίς λογοκρισία… Καμιά φορά σκέφτομαι.. Τι τους νοιάζει όμως? Βαθύτερος σκοπός του μπλογκ είναι να δέιξω πως αλλάζει κάποιος από έφηβος σε ενήλικα σταδιακά χρησιμοποιώντας εμένα ως πειραματόζωο. Βρήκα κι εγώ το άτομο… ψυχολογικά, σεξουαλικά και σωματικά ανώμαλο… Έλα μωρέ… υγεία να έχουμε!!!! Να επανέλθεις!

    Νίκο…. Δεν της το δωσα…. Είπα να μου δώσει το μέιλ της και αν είναι θα το στείλω… Θα το σκεφτώ σε καλοκαιρινές στιγμές….!!! Τώρα με τη σχολή την βλέπω αρκετά συχνά και με μπερδεύει!!!

  6. giorgio Says:

    Καλησπέρα. Μόλις σε ανακάλυψα κι εγώ σαν τον Apsoy (ο οποίος καλά θα κάνει να μας πει από πού βγαίνει αυτό!). Δεν νομίζω ότι θα ήταν οκ να της δώσεις το blog address σου. Δεν την αφορά.. αυτή είναι η γνώμη μου. Τώρα, τι να σου πω… μπορεί να είναι σούπερ άτομο και όλα καλά.

  7. darkenlight Says:

    Γιωργάκη με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!!
    Δεν μας έχει δώσει ακόμα την τιμή το παιδί να μας λύσει την απορία… Αλλά εμείς πάντα ελπίζουμε…!!!
    Ψιλο-σούπερ είναι, αλλά δεν μπορώ να εμπιστευθώ μια εικόνα… Πόσο μάλλον μια εικόνα καθηγήτριας…

  8. freddy Says:

    οχι να μην το δωσεις!
    απο προσωπικη πειρα σου λεω οτι θα την παθεις!
    τελικα το εκανες?

  9. darkenlight Says:

    OXI!!! kai den to exw skopo telika…. tha katastrafw kai tha frikarw apo monos mou…
    asto kalytera 😛

  10. freddy Says:

    πηρες την καλυτερη αποφαση!
    μερικα πραγματα καλυτερα να ειναι για εμας μονο !
    για κανεναν αλλον!
    δεν μπορεις να φανταστεις ποσο σκατα ενιωσα στην ηλικια σου οταν οι δικοι μου διαβασαν τα ημερολογια μου που κρατουσα τοτε!
    και δεν με πειραξε τοσο τι διαβασαν αλλα η παραβιαση προσωπικων αντικειμενων μου!

  11. darkenlight Says:

    Εμένα αν η μαμά δει σήμερα κάτι που έχω γράψει εγώ θα το διαβάσει όπως και να χει… Είναι πραγματικά πολύ άσχημο… Αλλά το κάνει επανελλειμένα (το σκότωσα).
    δεν έχω σκοπό να το δώσω…


Leave a Reply

