Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Τα Νέα Μου… (Τα ποια?) June 4, 2007

Filed under: Laugh Out Loud — darkenlight @ 13:40pm

Με λίγα λόγια… δεν έχω νέα…!! Μα καθόλου όμως…

Είμαι σε μια διάθεση που βαριέμαι να αμπελοφιλοσοφήσω οπότε λέω “και δεν γράφω όταν φέρομαι σαν καθυστερημένο?”. Και η σκέψη μου είναι υπογραφή (και καλά)….

Θέλω απίστευτα να πάρω άλλο ένα guilty pleasure album με τίτλο “Good Girl Gone Bad”. Ή αλλιώς “Umbrella”… Ή αλλιώς Rihanna!!! Πάντα την θεωρούσα μια χαζούλα γκομενίτσα. Η χαζούλα γκομενίτσα όμως με έχει κάνει να έχω στο μυαλό μου μέρα-νύχτα αυτόν τον βαθιά ποιητικό στίχο “You can go under my umbrella… ella… ella… ella… ee…ee…”! Umbrella έλα έλα λοιπόν….. Πήγα σαν αφιονισμένο την ημέρα κυκλοφορίας στα μετρόπολις (σήμερα) και φυσικά δεν είχε έρθει… Μου είπαν αύριο, μεθαύριο…. Και εγώ αύριο μεθαύριο θα μονολογώ “που είναι τα λεφτά για το σιντι, οέο” και θα μπω πάλι στον πειρασμό να τρέξω στο ΑΤΜ να σηκώσω λεφτά αν και ξέρω ότι είναι μέγα λάθος. Και φυσικά θα το κάνω…. Πότε δηλαδή συγκρατήθηκα για να το κάνω και τώρα? Ντροπή… Ντροπή!!!

Ο καθηγητής μου έχει σπάσει τα νεύρα…. Μεγάλη ερώτηση στο μυαλό μου με βασανίζει… “Τελικά γουστάρει εμένα ή την καθηγήτρια???” Χαχαχαχα!! Παρωδία μέχρι αηδίας…. Εκεί που όλα πάνε καλά… (πήγαμε για καφέ κλπ κλπ) εκεί λέω “Μπαααα είναι απλός ευγενικός…” και ενώ αρχικά ήμουν το φυτό της τάξης για τα μάτια του μόνο (τα αλήθωρα… Αχ βάι βάι)΄τώρα άλλαξα στυλάκι. Έγινα αδιάφορος, εκνευριστικός, τρελός και αλλοπαρμένος, και γενικά του σπάω τα νεύρα. Καλύτερα έτσι και να νευριάζει συνέχεια μαζί μου παρά να με έχει δεδομένο και μετά να αρχίσει να με γράφει…

Δεν το ρισκάρω δεν το ρισκάρω…

 Τέλειωσε το μάθημα…..

Πάλι δεν έκανα την άσσκηση για να σας γράφω….

Τι να κάνουμε…. η τέχνη (ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!) απαιτεί θυσίες…!!!!

Έλα παιδιά!

Τα λέμε!!! (την παρασκευή!!)

(Φιλιά στα παιδιά της Θεσσαλονίκης!)

 

9 Responses to “Τα Νέα Μου… (Τα ποια?)”

  1. Neverlandean Says:

    Πήγαινε και κατέβασε το πρώτα καλό μου παιδί να δεις τι παίζει, μην είναι καμιά βλακεία! Μπορεί να αξίζει μόνο το Umbrella. Και μετά θα κλαις που δε θα έχεις λεφτά να πάρεις το καινούριο της Imbruglia. 😛

    Έκανες ολόκληρο ποστ την ώρα του μαθήματος;;; Τελικά μόνο στη δικιά μου την ηλίθια σχολή μας έχουνε σφιγμένα τα λουριά. Πού να ανοίξω μπλογκ στο εργαστήριο υπολογιστών; Εκτός από τους καθηγητές, έχω να σκέφτομαι και τους περίεργους συμφοιτητές που κοιτάνε τι κάνεις. Αν τύχει και δουν τι μπλογκ διαβάζω θα μου κρεμάσουν κουδούνια!

    Βέβαια, το γεγονός ότι κατεβάζω τα επεισόδια των Desperate από κει (κατεβάζει με 600) και τα βλέπω κιόλας εκεί, μάλλον τους έχει προϊδεάσει ε; LOOOOOOOOOL

  2. Nikos Says:

    Geia sou Mikrouli! ante sikw ela!

  3. Βορέας Says:

    Νομίζω πως η φήμη ήταν που απαιτεί θυσίας (μη πω και ανθρωποθυσίες μάλιστα!)

  4. darkenlight Says:

    Απαπαπαπαπα… Έχω το ένστικτο… Το Umbrella το έχω ξεσκίσει… Σιγά σιγά φτάνω στον κορεσμό. Σε κανένα άλλο δεν αρέσει φυσικά εκτός από τον κολλητό μου. Εγώ έχω να πω “θα τα πουμε σε 2 μήνες που θα το σιχαθώ από το airplay”. Δεν μου αρέσει η Imbruglia. Αλήθεια… αφού πάτωσε με το Counting Down The Days (καλό τραγουδάκι το Shiver) σκέφτεται να μην το βάλει κάτω? Ας παίξει σε καμιά σαπουνόπερα πάλι να σώσει ό,τι μπορεί… Καλά τις ώρες μαθήματος έχω μιλήσει όλη την ώρα στο κινητό, έχω φάει, έχω διαβάσει πολλά βιβλία και περιοδικά (με αποκορύφωση το “Τη μυστικά τις κρεβατοκάμαρας των μεγάλων Σεφ” Καλό ήταν), έχω κάνει κανα τσιγάρο γενικά… Δύσκολα τα πράγματα εδώ πέρα…
    Οι νυκοκοιρές είναι ύποπτες… Πρόσεξε καλά!

    Γεια σου Νίκο!!

    Εσύ βρε Βορέα… δεν μας τα λες καλά… Λες να γράφω εδώ πέρα για τη φήμη? Είσαι τόσο υποψιασμένος που με έπιασες? Θα με έλεγα και πολύ βλάκα αν διάλεγα αυτό τον τρόπο για το δρόμο της φήμης. Τι είδους φήμη μπορεί να θέλω με ένα γκει μπλογκ, που μονολογεί και κουράζει? Καθαρά για μένα γράφω (άντε και για τους 2-3 που με διαβάζουν)
    Αλλά τώρα που το λες η φήμη δεν έρχεται…. Λες να απειλήσω ότι θα κόψω τις φλέβες μου αν δεν με διαβάζει κόσμος? Μια επίκληση στο συναίσθημα? Κάποιοι θα ψαρώσουν… Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά…
    Έλα να σοβαρευτούμε λίγο….

  5. Βορέας Says:

    Βάλε λίγο φρένο. Ένα λογοπαίγνιο έκανα με αυτό που είπες πως η τέχνη απαιτεί θυσίες, παραπάνω τίποτα και από μια γραμμή βγήκε τόση ύλη για έκθεση; Μήπως παρά έχουμε σοβαρευτεί; Καλύτερα να μην πω τώρα την παροιμία με μια μύγα γιατί θα γίνω κακός.

  6. Neverlandean Says:

    Δεν πάτωσε με το Counting Down The Days κάνεις λάθος. Το ότι δεν πουλάει τρελά δε σημαίνει ότι δεν είναι καλή τραγουδίστρια. Στην Ελλάδα για παράδειγμα η Μαλάμω πουλάει περισσότερο από τη Θεοδοσία Τσάτσου. Είναι καλύτερη τραγουδίστρια; ΕΛΕΟΣ!!! Σε σαπουνόπερα έπαιζε πριν ασχοληθεί με το τραγούδι και δεν καταλαβαίνω γιατί το λες έτσι. Και η Kylie έπαιζε παλιότερα στην ίδια σαπουνόπερα.

  7. darkenlight Says:

    Βορέα,
    Μου φάνηκε σαν σποντίτσα το σχόλιό σου γιατί δεν έχεις κάνει καμία άλλη φορά το σχόλιό σου. Όντως βγήκε έκθεση. Με χιουμοριστικό χαρακτήρα θα έλεγα. Που σημαίνει ότι δεν το πήρα και στα σοβαρά το θέμα. Οπότε… ποια μύγα και ποια μέλισσα? Δεν νομίζω ότι με προβλημάτισες…

    Κύριε Ντι (!),
    Όχι δεν πάτωσε… τρόπος του λέγειν. ΠΟΤΕ δεν είπα πως ό,τι πουλάει είναι καλό και το αντίστροφο. Αγαπάω ιδιαίτερα το ταλέντο και την πορεία της Μαλάμω στο καλλιτεχνικό στερέωμα αλλά όχι επειδή πουλάει! Συνήθως δεν σοβαρολογώ όταν σχολιάζω τραγουδίστριες που δεν αγαπάω. Πάντα τις θάβω και πάντα τις ακούω. Μην το παίρνεις κατάκαρδα. Το Torn το έχω ξεσκίσει. Όπως και το Smoke. Η Kylie ήταν σοβαρό επιχείρημα. Δεν θα διαφωνήσω αλλά θα ζητήσω συγνώμμη. Απλά να θυμάσαι πως δεν κρίνω με πωλήσεις για το τι μου αρέσει. Αλλιώς δεν θα άκουγα Peaches που μόνο εγώ και η μαμά της την ξέρουμε τελικά… (και ο κολλητός μου!)

  8. Neverlandean Says:

    Έτσι μπράβο. Apology accepted. 🙂

  9. darkenlight Says:

    Πολύ χαίρομαι για αυτό!! Φοβήθηκα μη μου βγάλεις κάνα μαχαίρι κι εσύ τώρα που πήρα το κολλάει!!


Leave a Reply

