Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Ο Καθηγητούλης! June 9, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 23:14pm

Θυμάστε για ένα καθηγητούλη που έλεγα ότι μου αρέσει και αργότερα είδα πως δεν ενδιαφερόταν πολύ? Ε, τελικά, επιτέλους το σενάριο άρχισε να αλλάζει!

Να πω ότι το ιστορικό έχει ως εξής. Εγώ πριν κάνα μήνα σκάρωσα ένα κολπάκι με ένα φίλο (που όμως έχουν γίνει πολλά μεταξύ μας στο παρελθόν), προκειμένου να έρθει τυχαία στο ΙΕΚ ο φίλος μου όταν τελειώνει το μάθημα με τον καθηγητή και καλά ότι θέλει να βρει δουλειά στο ΙΕΚ και ψάχνει βοήθεια. Τον πήγα εγώ στον καθηγητή. Του είπε εκεί πέρα 2 λόγια και άρχισε ο φίλος μου ως πολύ καλός μπλα-μπλας να “σαχλιαρίζει” (=σαλιαρίζω για σαχλά θέματα) και να του προτείνει στο τέλος να πάμε για καφέ.

Πήγαμε. Ήταν σαν να έχω πάει σε γραφέιο για προξενιά. Ο φίλος μου όλο έλεγε πόσο καλό, γλυκό, όμορφο και έξυπνο παιδί είμαι (κάτι που το βρίσκω άκρως υπερβολικό… εγώ και πολλοί άλλοι).Είχα γίνει ρεζίλι. Κρυβόμουν μην με βλέπει ο καθηγητής. Καθόμουν και ειρωνευόμουν τον φίλο για να καλύψω την ντροπή μου. Τελικά ανταλλάξαμε αριθμούς αλλά ως εκεί. Αργότερα είδα την αδιαφορία σε όλο της το μεγαλείο.

Την δευτέρα που μας πέρασε όμως…. Το πράγμα άλλαξε…

Εγώ ήμουν όλο νεύρα χωρίς λόγο. Απλά νευρικός και απότομος. Αυτός με ρωτούσε γιατί τόσα νεύρα και με κοιτούσε συνέχεια. Εγώ του έλεγα ότι απλά έχω νεύρα-τέλος. Μετά στο break έκανα ένα τσιγάρο μέσα στα νεύρα μου. Με κοιτούσε συνέχεια. Το βράδυ πήγα σπίτι απογοητευμένος μετά από άλλη μια αποτυχία να γίνει έστω και κάτι.

Κοιμήθηκα πολύ χάλια ψυχολογικά. Το πρωί 8 η ώρα με ξύπνησε ένα μύνημά του (από το κινητό που χθες μου έκλεψαν… σνιφ…) που έλεγε: “Δεν χρειάζεται να νευριάζεις τόσο πολύ για τόσο ασήμαντους λόγους. Αντιθέτως θα έπρεπε να σε απασχολεί το γεγονός ότι καπνίζεις. Σε παρακαλώ, κόψε το κάπνισμα. Καλή σου μέρα”

Εγώ άρχισα να σκέφτομαι ότι αυτό εκδηλώνει το έλαχιστο ενδιαφέρον αλλά απάντησα πολύ κάφρικα. “Σαν διαφήμιση από το υπουργείο υγείας μου φάνηκε αυτό. Αναρωτιέμαι… Σου ανέφερα χθες για ποιο λόγο είχα νεύρα? Γιατί δεν θυμάμαι να συνέβη κάτι τέτοιο”. Το βράδυ σκεφτόμουν τι βλακείες ήταν αυτές που είπα και του ξανα-έστειλα “Ουφ… Σκεφτόμουν την απάντησή μου στο μύνημα σου και φοβήθηκα μην το παρεξήγησες. Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή και το ενδιαφέρον και την έχω λάβει υπόψην όσο και αν δεν φάνηκε”. Και σταμάτησα το κάπνισμα.

Η απάντηση ήταν καλή “Σωτήρη δεν παρεξήγησα τίποτα από τα λόγια σου. Ξέρω ότι είσαι ένα αξιόλογο παιδί και σε εκτιμώ πολύ. Καλό απόγευμα με πολύ Bjork” και απάντησα “Χαχα! Τελευταία έχω κολλήσει με το Umbrella της Rihanna αλλά είμαι πάντα αφοσιομένος φαν της Μπιορκ. Κι εγώ σε εκτιμώ ιδιαίτερα αλλά αυτό νομίζω το ξέρεις”

Κλπ Κλπ!

Τα λέμε!!!

 

2 Responses to “Ο Καθηγητούλης!”

  1. freddy Says:

    τελικα τι εγινε με αυτον??

  2. darkenlight Says:

    Τελικά είναι πολύ in the closet… Έχει πολύ δρόμο. Μου στέλνει κάνα μύνημα κάθε τόσο, γενικότερα στο τέλος έκανε πολύ έντονες κινήσεις αλλά είχα ήδη βαρεθεί. Είχα κουραστεί και ξενερώσει. Είχε ΠΟΛΥ δρόμο ακόμα…


Leave a Reply

