Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Back To Basics!!! July 1, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 15:27pm

Επέστρεψα!

Για καλοκαίρι στο νησί μου…. Βέβαια ήταν σκέτη φρίκη να φτάνω πρωί πρωί και το απόγευμα να δουλεύω… Αλλά τι να κάνεις… έτσι είναι αυτα!!!

Ήταν πολύ βιωματική σεζόν στην Αθήνα! Χωρίς ιδιαίτερη έμπνευση γενικά αλλά γεμάτη βιώματα! Το συζητούσα με τον κολλητό μου. Κάναμε μια αναδρομή στη σεζόν που πέρασε και είδαμε ότι χάσαμε πολύ από τις ιδέες και τις εμπνεύσεις που είχαμε στο νησί. Αλλά η Αθήνα μας γέμισε διαφορετικά βιώματα.

Υπήρχαν πολύ καλές και πολύ κακές στιγμές. Αλλά ήταν μοναδικές…! Είναι περίεργο που γυρνάω 10 μήνες πίσω και νιώθω ότι έχουν περάσει 10 χρόνια αλλά αν το ξανασκεφτώ είναι σαν χθες. Κλασσικός παράλογος σωτήρης.

Είμαι στη δουλειά και μόλις έδωσα την πιο χαζή απάντηση σε πελάτη για μια απλή μαθηματική ασκησούλα… Ούτε καν ασκησούλα… Βασικά οι αμερικανοί πελάτες μου έφυγαν με την ιδέα ότι είμαι πολύ ηλίθιος και αργόστροφος και εγώ με την ίδια υποψία… Μπααα.. δεν πρέπει να είμαι τόσο χαζός… Κουρασμένος από το ταξίδι και αγχωμένος από όλη αυτή την εβδομάδα που είχα τόσα πράγματα κάθε μέρα να σκεφτώ.

Τώρα το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι πρέπει να κάνω επέμβαση για ένα φρονιμήτη και κλαίω όταν ξυπνάω ιδρωμένος στον ύπνο μου μετά από κατάλληλο εφιάλτη. Όπως οι παλιές καλές κλισέ ταινίες…. Αχχχχχ!

 

7 Responses to “Back To Basics!!!”

  1. Neverlandean Says:

    Μα γιατί δε μας λες τη χαζή απάντηση; Στο καλό το κόβεις πάντα! 😛
    Από τώρα φρονιμίτη; Εμείς γεράσαμε (τρόπος του λέγειν) και ακόμα τίποτα! Τέσπα, μην αγχώνεσαι για την επέμβαση, God bless anesthesiology!

    Καλοκαίρι στο νησί! Ωραία ακούγεται! Καλά να περνάς Σωτήρη! 🙂

  2. Κώστας Says:

    Ναι, αλλά η αναισθησία κάποια στιγμή περνάεικαι τότε αρχίζει ο πόνος, που μπορεί να κρατήσει ακόμα και μέρες!

    (οκ, το ξέρω ότι σε εμψύχωσα για τα καλά για να κάνεις την επέμβαση!)

  3. darkenlight Says:

    Η ερώτηση ήταν του στυλ “Αν σου δώσω 1 ευρώ πόσα δολλάρια θα μου δώσεις πίσω?” και εγώ ως καλός αφηρημένος (ποιος ξέρει μπορεί και χαζός) είπα το rate του δολλαρίου που σημαίνει “στο 1 δολλάριο πόσα ευρώ παίρνω?”. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μου ξαναέρθουν για συνάλλαγμα οι συγκεκριμένοι… Βλαμμένο είναι το παιδί θα λένε μέσα τους!!
    Για το φρονιμίτη….. Είναι κάτι που δεν έχει τύχει να αναφέρω. Μέχρι πριν 2 εβδομάδες περίπου είχα σιδεράκια. Και αφού τα έβγαλα και έγινα το παιδί της ΑΙΜ μου είπε περίτρανα η Ορθοδοντικός να πάω για πανοραμική (40 ευρώ παρακαλώ…).
    Πήγα και την έβγαλα. Ε, δεν χρειάστηκε πρώτα να το ακούσω από αυτή. Το είχα δει και μόνος μου. Ένας φρονιμίτης (κάτω αριστερά) έβγαινε θεόστραβα. Ακριβώς από κάτω του βλέπεις ένα νεύρο να περνάει οσάν ρέμα… Αν βγει αυτό το πράγμα τα δόντια μου υπάρχει περίπτωση να γίνουν πιο στραβά και από ότι ήταν πριν τα σιδεράκια. Επιπλέον, βγαίνει πάνω από το διπλανό δόντι και δεν μπορεί το διπλανό να βγει όλο (γιατί… ξέρω θα φάω δούλεμα… έχω ακόμα παιδικά δόντια που περιμένω να βγουν) και το χειρότερο. Αν στην περίπτωση που ο φρονιμήτης βγαίνοντας κάνει κάποια κλίση τότε το πιο πιθανό είναι να χτυπήσει νεύρο. Και αν χτυπήσει νεύρο εγώ θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο από τον πόνο. 3 πολύ σοβαρά επειχηρήματα να τον βγάλω τον άθλιο.
    Κάθε μου καλοκαίρι στο νησί είναι υπέροχο… Εσύ κυριούλη τι θα κάνεις το καλοκαίρι? Διακοπές?

    Κώστα,
    τι να σου πω παιδί μου… εσύ έβαλες το ποστ για να με κάνεις να ξεσπάσω σε κλάματα… Αν θυμάσαι είχα αναφέρει στη δεύτερη συνάντηση μας ότι οι 2 φόβοι μου είναι οι κατσαρίδες και οι βελόνες… Και καλά το πρώτο κάπως παλεύεται…
    Επομένως, δεν φοβάμαι τον πόνο. Την ένεση φοβάμαι… ΔΕΝ ΘΕΛΩ…. είμαι αρκετά τρομοκρατημένος ήδη….

  4. Κώστας Says:

    Η ένεση δεν είναι τίποτα μπροστά στον πόνο που μπορεί να έχεις όταν φύγει η αναισθησία (αφού έχεις πάει σπίτι σου).

    Φίλος μου που έβγαλε φρονιμήτη έπαιρνε τηλέφωνο τον οδοντίατρο κι έλεγε “βοήθεια!!!!”

    Βέβαια υπάρχει και η πιθανότητα να τη γλιτώσεις χωρίς πολλά πολλά παρατράγουδα!

    Καλή τύχη σε κάθε περίπτωση!

  5. darkenlight Says:

    Έχω ακούσει ότι είναι ανάλογα την περίπτωση. Κάποιοι πήγαν και δεν κατάλαβαν τίποτα μια ξαδερφή μου θυμάμαι είχε βάλει τα κλάμματα γιατί ένιωθε τεράστια πίεση. Βέβαια αυτή είχε βγάλει και τους 4 σε μία μέρα. Δεν ξέρω… Πάντως ΦΟΒΑΜΑΙ.. είναι το μόνο σίγουρο

  6. Neverlandean Says:

    Κυριούλη;;;;;;;;;;;;;;; Τι κεραμίδα ήταν αυτή που μου κοπάνησες βρε παιδί μου; Λες και είμαι καμιά θείτσα.

    Τέσπα, δεν κανονίζω ποτέ τίποτα. Ό,τι προκύψει. Ζω την περιπέτεια (μη χέ…)
    (Το ότι χρωστάω ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ για το Σεπτέμβριο κάνω πως το ξέχασα)

    Κώστα, είσαι το κατάλληλο ηρεμιστικό, πανάθεμά σε! 😛

  7. darkenlight Says:

    Ε, καλά κι εσύ βρε κύριε Ντι…. Mr δεν είσαι? Είπα να σε πω κυριούλη.. (Σημείωση: Κυριούλη έχω πει όλο τον κόσμο κατά καιρούς.. μην παρεξηγήσαι…).
    Προφανώς θα εννοείς κάποια θείτσα που έχει κάνει αλλαγή φύλου. Γιατί και θείτσα και κύριος δεν γίνεται. Μόνο μια θεία μου με μουστάκι μπορείς να την χαρακτηρίσεις και με τα 2….

    Καταπληκτικό ηρεμιστηκό ο κώστας.. με τα υπογλώσσια με έχουν στο γραφείο… Σκέφτομαι να αυτοκτονήσω μάλιστα μετά από τέτοια εμψύχωση…


Leave a Reply

