Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Η Καλή Μέρα….. July 5, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 13:35pm

Τι ωραία που είναι τώρα που κοιμάμαι… Είναι 12 και κάτι το μεσημέρι και είμαι σε βαθύ ύπνο… Είναι τέλεια.. Βλέπω ΚΑΙ όνειρο! Δεν υπάρχει τίποτα που να με ενοχλεί, να με βάζει σε σκέψεις, να με κουράζει τέλος πάντων… Όλα είναι υπέροχ-
ΝΤΡΡΡΡΙΙΙΙΙΙΙΝ
ΝΤΡΙΙΙΙΙΝ
ΝΤΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ

Καλά, μωρή αναίσθητη Ειρήνη (η αδερφή μου που κοιμάται από δίπλα)… τόσο γουρούνα είσαι που δεν ακούς το τηλέφωνο? Σήκω επιτέλους να το σηκώσεις.. τι περιμένεις δηλαδή? Να το σηκώσω εγώ? Βρήκες το άτομο το εύστροφο να το προλάβει…
Θα το σηκώσεις επιτέλους ηλίθια? ΓΑΜΩΤΟ…. πρέπει να σηκωθώ…

(σηκώνομαι)

Ουφ… τρελός ο πονοκέφαλος…. Τι το θέλα το ξενύχτι ο άχρηστος? Τώρα είναι σαν να μου έχεις βάλει 5 κουδούνια στο κεφάλι… Ζαλίζομαι…. ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ…..

(τρέχω σαν μαλακισμένο)

Ναι?

Καλά καλά… το έκλεισαν… Για να δω την αναγνώριση…. γνωστός αριθμός…. ποιος να ναι? Ο μπαμπάς μήπως? Μήπως η Άννα? Ααα δεν ξέρω… ας κοιμηθώ τώρα στο κρεβάτι της μαμάς… Αλλά πρέπει να ξυπνήσω στη 1…. Μέσα είναι το ξυπνητήρι.. μόνος μου αποκλείεται να ξυπνήσω. Ας πάω μέσα…

Ξεραίνομαι στον ύπνο.

ΝΤΡΡΡΡΡΙΙΙΙΝΝΝΝΝ

Ε άντε μου και στο διάολο….

(τρέχω το σηκώνω)

Εγώ: Ναι…. (λες και μόλις έκανα χόρτο)
Μαμά: Έλα παιδί μου. Ήρθε το χαρτί του στρατού (εγώ γουρλώνω μάτια και κοιτάζω το υπερ-πέραν ως άλλος Φερνάντο Χοσέ από σαπουνόπερα). Να πας το χαρτί της αναβολής στο μπαμπά να το δώσει στους αρμόδιους.
Εγώ: Δηλαδή ήρθε το χαρτί?
Μαμά: Ε, καλά δεν σε στέλνουμε φέτος. Θα πάρεις αναβολή.. μη φρικάρεις… Εκτός αν θες να παρουσιαστείς στον αυλώνα στις 8 Αυγούστου
Εγώ: Και θα το πάω εγώ το χαρτί έτοιμο στο μπαμπά? Ας έρθει αυτός να το πάρει. Όλα έτοιμα τα θέλει.
Μαμά: Δεν πρόκειται για αυτόν. Για εσένα πρόκειται ξέρεις.. Σύνελθε…
Εγώ: Ααααα και θα τρέχω εγώ μέχρι εκεί πέρα? ΒΑΡΙΕΜΑΙ
Μαμά: Τότε να πας να παρουσιαστείς…
Εγώ: Άσε με.. άσε με.. Άσε με……..

Και κλείνω….

Δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει, αλλά όταν ξυπνάω απότομα είμαι ο πιο ηλίθιος άνθρωπος του κόσμου. Πάντα έχω νεύρα όταν ξυπνάω. Αλλά όταν ξυπνάω απότομα είναι ακόμα χειρότερα. Εκεί όλα τα βλέπω στραβά και μόνο μουρμουρίζω.

Ξανακοιμάμαι στο κρεβάτι της μαμάς…

Μετά από 10 λεπτά…

“When the sun shines we shine together.. told you i’ll be here forever… said i’ll always be your friend… took an oath i’m a stick it out to the end… now that it’s raining more than ever.. know that we’ll still have each other… YOU CAN STAND UNDER MY UMBRELLA… YOU CAN STAND UNDER MY UMBRELLA.. ELLA.. ELLA.. EE.. EE…”

Σκάσε ηλίθια Rihanna… πρέπει να αλλάξω ξυπνητήρι.. “Εεε εεε” πρωινιάτικα…. Ούτε τάσεις εμετού να είχες…
Έχω μια σχέση αγάπης-μίσους με αυτή την τραγουδίστρια.. Όλο ακούω το σιντι της, ξυπνητήρια, ρινγκτόουνς και ήχοι μυνήματος “Αμπρέλα έλα έλα εε εε” αλλά παράλληλα μου σπάει και τα νεύρα και την βρίζω συνέχεια… ΤΙ ΝΑ ΠΩ…

Ξυπνάω για τρίτη και οριστική φορά….

Τρώω… παίρνω τηλέφωνο το Γιωτουλίνι μου και του λέω τα νέα μες στην κλάψα και με παρηγορεί. Στο κάτω κάτω παίρνω αναβολή. Απλά βλέπω ότι ο καιρός έρχεται… και δεν γουστάρω καθόλου παιδιά.. καθόλου…

Μετά μίλησα με τον κολλητό με μήνυμα “Καλησπέρα Κύριε Πετίλλε (έμπνευση από Άντζελα), τι ώρα φτάνετε σήμερα στο νησί?”
Έχει φτάσει!
Και θα τον δω σήμερα! Μετά από 5 μέρες.
Μου έχει λείψει!
Πολύ!
Τι θα έκανα χωρίς αυτόν? Η αίσθηση του χιούμορ μου χωρίς αυτό το παιδί μένει μισή. Έχει να πέσει κουτσομπολιό… 5 μέρες έχουμε να συζητήσουμε..!!! Θα τον δω Λα Μουνί… (τη νύχτα!)

Είμαι σε κατάσταση τούρτας παιδιά… Δηλαδή πρέπει να γουρουνιάσω με κάνα γλυκό να έρθω στα ίσια μου… Στο κάτω κάτω.. Δεν παχαίνω και ποτέ! Να το καλό της υπόθεσης. Τσακίζεις ότι παχυντικό θες και είσαι πετσί και κόκκαλο….
Έλα οι σοκολατίνες παιδιά….!!!

 

7 Responses to “Η Καλή Μέρα…..”

  1. Neverlandean Says:

    Εμένα μου έδωσαν αναβολή μέχρι το 2013. Πρώτα θα γεράσω και μετά θα πάω στρατό! Χαχαχαχαχαχαχαχα!
    Τελικά τι ώρα έφτασε ο κολλητός; Άσε μη μου πεις, στις 4:04 το απόγευμα. 😛

  2. Θα αρχίσω να γκρινιάζω – κάθε φορά μου ζητάει μέιλ και απαυτά…ώχουυυυ.

    Και αρχίζω
    Καταρχήν εύγε για την παρέμβαση – να μας ενημερώσεις για την ώρα που συνέβει το παραπάνω, αφού δεν έχουμε εικόνα με το 04.04 που επικρατεί εδωμέσα…

    Δεύτερον…ΡΕΕΕΕΕ
    ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΑΜΠΡΕΛΑ ΞΥΠΝΑΩΩΩΩΩΩ…χεχεχ…
    (δεν ξέρω γιατί χάρηκα…)

    Τρίτον…
    Τι να πω κι εγώ που Νοέμβρη παρουσιάζομαι?
    Κι εγώ θα την σπάσω την αναβολή για να παρουσιαστώ…
    Σιτ ιν (χέσε μέσα…)
    Καλά θα είναι μωρέ όμως…
    Όπως είπα και στον φιλαράκο πιό πάνω…
    Αν αναλογιστείς πως ο 1 στους 10 είναι γκέι…
    Στο στρατόπεδο θα γίνει της πόπης…χαχαχαχ…
    (κι άλλη κρυάδα…)

    Να σου πω?
    ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑ ΕΙΣΑΙ?
    🙂

  3. darkenlight Says:

    Με δουλεύετε ομαδικώς εδώ πέρα με τις ώρες!!! Παδιά είναι αλήθεια ότι αν κάποιος έχει πολύ μυωπία δεν πιάνει όπλο στο στρατό? και από τι βαθμό αυτό? Με ενδιαφέρει ελεεινά να ξέρω!

    Κύριε D, δεν σου στέλνουν όμως κάθε χρόνο να ανανεώσεις την αναβολή? Σε στιγμή blog έφτασε στις 4:04 αλλά σε πραγματική στιγμή έφτασε στις 3 και μισή το μεσημέρι!!

    Φτερνισμένε,

    Τα ίδια τραβάω κι εγώ με το μπλογκσποτ σας.. όχι τίποτα άλλο αλλά έχω ολόκληρα κατεβατά να γράψω για ένα γ******ο (Συγχώρεσέ με κύριε) σχόλιο. Τα παράπονά σας στη διεύθυνση για την κατάσταση εδώ πέρα.. Τι είμαι? Ρολόι για να σας ενημερώνω?

    ΜΠΡΑΒΟ για το Umbrella… είναι τόσο σπαστική η εισαγωγή που ξυπνάει. Αυτό το ντραμάκι είναι απλά διαπεραστικό!!! Κι εγώ χάρηκα (αλλά μην ανακουφίζεσαι. Εγώ φημίζομαι για το χαζοχαρούμενο στυλ μου).

    Και μακάρι να είναι όλα έτσι στο στρατό. Κάτι μου λέει ότι εγώ δεν θα περάσω καλά…. Καθόλου όμως…

    Να σου πω…. Δεν ξέρω αν είμαι καλά. Έχω τρελά νεύρα με τη δουλειά. Μου σπάνε τα νεύρα με τις πιέσεις τους και έχουν παράλογες απαιτήσεις. Που ακούστηκε να σου ζητάνε να θυμάσαι έναν έναν τους πελάτες σου. Τους καινούριους που μπαίνουν την πρωινή βάρδια εγώ πως πρέπει να τους θυμάμαι? Άσε έγινε ψιλοχαμός και η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη.. Τεσπα.. κατά τ’άλλα ελεεινή απάθεια αλλά καλά είμαι!

    ΕΣΥ ΚΑΛΑΑΑΑ?

  4. didymina Says:

    Τρελαίνομαι για στιγμές απείρου οικογενειακού κάλους και εκφράσεις απέραντης αδελφικής αγάπης !!!!
    Σταμάτα να γκρινιάζεις και απόλαυσέ το !!!!

  5. darkenlight Says:

    didymina…

    Kata vathos to apolamvanw… alla pou na to pw auto kai na mhn me poun mazoxisth? to paizw neuriasmenos 😛

  6. Neverlandean Says:

    Όχι δε μου στέλνουν! Την πήρα εφάπαξ. Κάνω ό,τι θέλω μέχρι τότε. Χαχαχαχαχαχα! 😀

  7. darkenlight Says:

    Πως γίνεται αυτό καταραμένε? εγώ νομίζω ότι θα μου έρθει και του χρόνουν…!!!


Leave a Reply

