Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

…I Never Been In Love Before… July 5, 2007

Filed under: Uncategorized — darkenlight @ 01:05am

Που λέει και ο πολυαγαπημένος μου Darren στο μοναδικό “Step Into The Light” από το νέο του σιντάκι που τα σπάει άσχημα…. Παιδιά ακούστε λίγο.. όχι ακούστε και πείτε μου… δεν είναι κομματάρα???

Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που γράφω αυτό το ποστ.. είναι για να γράψω κάτι που χρόνια φαντάζει περίεργο και με κάνει να νιώθω ο πιο ανεπιθύμητος άνθρωπος του κόσμου….

I Never Been In Love Before

Είναι αλήθεια… όσο και να το ονειρεύτηκα, όσο και σε φάσεις να το προσπάθησα, όσο και να το περίμενα με ανυπομονησία…..

ΚΑΝΕΙΣ… μα κανείς… δεν βρήκε κάτι σε μένα που να είναι ιδιαίτερο σε αυτόν και να έχει όλη την όρεξη να το αγαπήσει και να το ζητήσει. Θα μου πεις… “κι εσύ δεν κάνεις και τίποτα για να βρεθεί…”! Ναι, το ξέρω.. όμως όσες φορές το έκανα μου βγήκε σε οφθαλμαπάτη και τελικά ο άλλος ούτε να με φτύσει… Αυτό… δεν είναι μεγαλύτερη ανασφάλεια???

Οπότε και τα παράτησα… έπιασα το ρητό που με βολεύει (όπως πάντα όταν δεν ξέρω πώς να δικαιολογηθώ) “Αν είναι να ‘ρθει… θε να ρθει”…. Και καλά ότι όλα είναι στη μοίρα… Μακάρι να ήταν έτσι…

Έχω βαρεθεί να μου λένε ότι έχω γίνει πιο καλός, πιο όμορφος… ΠΡΟΣΟΧΗ! Ποτέ κανείς δεν με θεώρησε όμορφο. Με θεώρησε πιο όμορφο από πριν. Δηλαδή ότι είμαι ένα μπάζο και μισό αλλά όχι τόσο μπάζο όσο πριν. Και τι να το κάνω εγώ αυτό? Υπάρχει κανείς σε αυτό τον κόσμο που να με θεωρεί επιθυμητό?

Μμμμ… ένας….

Αλλά δεν τον εμπιστεύομαι…. Στο κάτω κάτω.. δεν με ελκύει…. Και μία… αλλά είναι κορίτσι….

Ο Α. μου λέει ότι είμαι πολύ γλυκό και επιθυμητό παιδί. Απλά είμαι μικρό. Και όσο μεγαλώνω είναι και καλύτερα. Και ότι όλα θα έρθουν….

Όμως ο Α. πάντα με αγαπούσε πολύ… θα έλεγε αντικειμενική γνώμη?

Εγώ νομίζω ότι απλά δεν είμαι επιθυμητός. Δεν εμπνέω κανένα να θέλει να πάρει κατί πιο βαθύ από εμένα. Περνάω απαρατήρητος. Και αν ζητήσω λίγο προσοχή θα είναι για ένα βράδυ. Όμως δεν ζητάω.. δεν κάνω τη χάρη σε κανένα. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

Όταν πρωτο-άρχισα να κάνω γνωριμίες στα 16 μου έκανα πολύ ρομαντικές και ιδανικές επαφές. Τόσο πολύ που σήμερα θα μου φαινόταν σαν όνειρο. Όμως όταν άρχισα να μεγαλώνω… ξαφνικά όλα έγιναν ωμά και επιφανειακά. Όλοι σταμάτησαν να ονειρεύονται και να ελπίζουν σε κάτι περισσότερο όπως κι εγώ σε κάτι στιγμές.

Σήμερα.. αναλογίζοντας το ταξίδι μου. Είμαι σε σημείο που έχω αποδεχθεί την ρομαντική μου φύση και δεν προσπαθώ να την κρύψω από τον εαυτό μου. Σταματάω να πειραματίζομαι με διάφορες καταστάσεις και απλά ζω μια αδράνεια.

Για καλή μου τύχη… δεν έχω πρόβλημα με την στέρηση του σεξ. Δεν μου λείπει εύκολα. Μου λείπει κάποιες φορές και σκέφτομαι μήπως να κανόνιζα καμιά συνάντηση της κακιάς ώρας. Έχω άτομα που τα εμπιστεύομαι και το μόνο που μας συνδέει είναι το σεξ και τίποτα άλλο. Αλλά ένα νέο είδος μαλακίας με χτυπάει. “Γιατί να γυρίσω στα ίδια?” Να μην ξεχάσω και την τρισάθλια υπόσχεση στον εαυτό μου να μην ξανακάνω σεξ μέχρι να νιώσω ότι έχω αισθήματα για κάποιον. Δεν ξέρω αν θα την τηρήσω. Εύχομαι πως ναι…

Θυμάμαι στο σχολείο… όταν πήγαινα πρωί-πρωί μετά από μια νύχτα καλοπέρασης και έλεγα στην κολλητή μου πόσο “τέλεια” ήταν και πόσο πολύ ρομαντικά ήταν. Μα ήμουν τόσο παιδί… τόσο αφελής… Όλα ήταν ψεύτικα για χάρην της πρόχειρης ικανοποίησης.

Και ίσως για αυτό ήμουν τόσο προβληματικός έφηβος…. Οι φόβοι μου ήταν αληθινοί αλλά κανείς δεν ήταν αρκετά γενναίος για να μου τους επιβεβαιώσει και να με ηρεμήσει.

Δεν πιστέυω ότι θα βρεθεί τελικά κάποιος. Όχι σε μένα. Είμαι πολύ μοναχικός άνθρωπος. Αν δεν μείνω λίγο μόνος μου φρικάρω. Είμαι πολύ ασυνήθηστος. Κανείς δεν θα με πει κοινότυπο… Όμως δεν τραβάω και τα βλέμματα. Νιώθω σαν παράσιτο. Και ποιος ζητάει ένα παράσιτο στην καθημερινότητά του?

Δεν ζητάω αγάπη. Αν ζητούσα θα έψαχνα μανιωδώς. Επιβεβαίωση ζητάω. Μόνο να ξέρω ότι δεν είμαι η εξαίρεση σε ένα κόσμο γεμάτο άτομα που έχουν ερωτευθεί. Έχω αγαπήσει. Δεν έχω ερωτευθεί. Ποτέ δεν θέλησα να δώσω τα πάντα για κάποιον. Ποτέ κανείς δεν προσφέρθηκε…

Ίσως λίγο αξιολύπητο.. Δεν ξέρω… Πάντως εγώ δεν με λυπάμαι… Με αγαπάω τόσο πολύ, σε άσχημο βαθμό που μόνο κακό κάνει.

Και αν ποτέ βρισκόταν κάποιος… εγώ θα ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου. Όμως μόνο για μια στιγμή. Μέχρι να πάρω την επιβεβαίωση. Μετά θα βαριόμουν το πιο πιθανό.

Ίσως τελικά ο έρωτας είναι η μοναδική περίπτωση που δεν βαριέσαι το μετά. Οπότε.. πως θα μπορούσα να ξέρω?

Βαρέθηκα να μεγαλώνω και να αλλάζω. Όλο το ακούω μα δεν το νιώθω. Ο εφιάλτης μου είναι να γεράσω και να είμαι όπως τώρα. Χωρίς ποτέ να έχω νιώσει κάτι διαφορετικό ενδιάμεσα. Θα ήταν μεγάλη κατάρα…

Είμαι κομμάτια…

Nobody needs to love me… 😦

 

10 Responses to “…I Never Been In Love Before…”

  1. Apsoy Says:

    Θα ρθει λέμεεεεεε….
    θα ρθει…..

    Έλαααααα, απαισιοδοξίες και νταουνιάσματα δε χωράνε εδώ.
    Για έρωτα μιλάς… δλδ, τι? στο πηγάδι κατούρησες?
    Θα ρθει… θα φας και την ήττα σου, θα πληγωθείς κι όλας λίγο, θα “χρειαστεί” να πληγώσεις κι εσύ, θα ξαναμείνεις πάλι για λίγο μόνος, μετά θα έρθει κάτι δυνατότερο…
    έτσι πάνε αυτά…
    μου το πε η Μαρία Παπαπέτρος…
    “Πες στο Σωτάιρι…πως τα του έρτει μπιγκ λαβ… -είπε-…”
    “Και τα είναι και στις 04:04′ το ώρα… – συνέχισε-…”
    (άλλη μια κρυάδααααααα :))

    Καλημέρα
    Με άλλη διάθεση…
    Αψούυυυυ – αλήθεια λέω!
    φιλιά

  2. darkenlight Says:

    Hahahahaha!!!! Thes na mou peis oti egw eimai kryos pou gelaw? 😛

    Vevaia meta tin Papapetros nomizw oti tha anatheorisw 2-3 pragmatakia… den thn pername sto ntoukou tetoia prosopikothta… Kala nai.. kai otan pethanw 4:04 tha einai edw pera… Me exei shmadepsei pia auth h wra… stous efialtes mou tin vlepw….

    H diathesh den einai kalh shmera.. yparxei logos pou leei kai h Elena… tha akolouthisei sxetiko post.
    Den mporei na sovarologeis oti pragmatika ftarnistikes 😛
    Kalhmera!!

  3. Neverlandean Says:

    Και τι αγχώνεσαι και στεναχωριέσαι ρε μικρό; Λες και είσαι ο μόνος στον κόσμο που αισθάνεται έτσι – τώρα αυτό που το λέμε συνέχεια δεν καταλαβαίνω γιατί είναι παρηγορητικό αλλά κι εμένα αυτό μου πετάνε κάθε φορά και το είπα. Την ομορφιά θα τη δεις μόνος σου. Αν θεωρείς τον εαυτό σου μπάζο (τι βλάκας!) τότε και να βρεθεί κάποιος να σου πει ότι είσαι πανέμορφος θα νομίζεις ότι σε κοροϊδεύει. Παρόλα αυτά λες ότι σε αγαπάς. Μπερδεύτηκα :S

    Έχεις υπερεκτιμήσει την επιβεβαίωση από τους άλλους. Κι εγώ. Και είναι λάθος.
    🙂

  4. darkenlight Says:

    Κύριε D,

    Κάτι μου λέει ότι είμαι ο μόνος… Είναι άστοχο κλισέ…! Αλλά ευχαριστώ για την παρηγοριά όπως και να χει!!
    Έχει τύχει να μου πουν καλά λόγια και να νομίζω ότι με κοροιδεύουν πολλές φορές! Πάντα κάνω πως δεν άκουσα. Εκτός αν είμαι 100% σίγουρος ότι αρέσω σε κάποιον πράττω ανάλογα!! Εγώ μερικές φορές με βλέπω ως μπάζο άλλες ως κοινότυπο… δεν ξέρω… Δεν με κοιτάζω στον καθρέφτη και λέω “Πω πω τι χάλι που είμαι σήμερα…” απλά δεν το σκέφτομαι!
    Πάντα πίστευα ότι όταν κάποιος έχει χαμηλή αυτο-εκτίμηση αγαπάει πάρα πολύ τον εαυτό του κατά βάθος και οι ανασφάλειες πηγάζουν από το γεγονός ότι πιστεύει ότι μπορεί να γίνει πολύ καλύτερος από ότι είναι κάτι που σημαίνει ότι παιζεί μανία με τον εαυτό του… Σε μπέρδεψα πιο πολύ?
    Δυστηχώς ναι… την έχω υπερεκτιμήση την επιβεβαίωση 😦

  5. didymina Says:

    Ο Έρωτας είναι σαν τη σκιά μας
    Όσο την κυνηγάμε φεύγει και οαν φύγουμε μας ακολουθεί …
    Ελάχιστες οι στιγμές που συνυπάρχουμε με τη σκιά μας , αλλα οι εντονότερες της μέρας !!!
    Μη σταματήσεις στιγμή να εκτιμάς τον εαυτό σου … σε κανένα δεν αρέσουν τα άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση παρα σε όσους γνωρίζουν την ασημαντότητά τους…

  6. darkenlight Says:

    Didymina

    Poly sosto auto me ti skia…!!!
    Exeis dikio gia tin autoektimhsh… ekei pou niothw o teleios ekei niothw xalia… den kserw… Oso megalwnw kalytereuei (kapote hmoun mono anasfalhs).

  7. Κώστας Says:

    Σχετικά με την αυτοεκτίμηση… Δηλαδή τι έχουν οι άλλοι καλύτερο από σένα και δεν αξίζεις κι εσύ να ερωτευτείς και να σε ερωτευτούν;

    Πριν προσπεράσεις την παραπάνω φράση, κάτσε και σκέψου το όσο πιο ορθολογικά μπορείς, εν ανάγκη κοίτα γύρω σου τους άλλους ανθρώπους, τα ζευγάρια και τους s1ngles και παρατήρησε τους καλά.

    Στο τέλος θα δεις ότι δεν διαφέρουν ουσιαστικά από σένα.

    Απλά εσύ είσαι εσύ και όχι κάποιος περαστικός που μπορείς να τον κρίνεις ψύχραιμα. Ποτέ δε θα μπορέσει κανένας να γίνει δίκαιος κριτής του εαυτού του.

    (ελπίζω να μη σε μπέρδεψα)

  8. darkenlight Says:

    To paraphrate sovara nomizw 😛 Den eimai kai gia autoktonia… apla den eimai kai o pio autopepithish-style anthropos.
    Euxomai na min diaferoun opws les 😛
    Den me mperdepses.. kserw poly kala oti i gnwmh mou gia mena einai teleiws ypokeimenikh. den eimai toso kakos anthropos oso nomizw 🙂
    Milaw panta me apodeikseis 😛

  9. Apsoy Says:

    Περίμενα να γράψεις ακόμα 3-4 ποστ για να κατέβει λίγο χαμηλότερα αυτό…
    Για να σου στέιλω αυτό:

    http://apsoy.blogspot.com/2007/05/blog-post_29.html

    για να δεις πως καταλαβαίνω ακριβώς πως νιώθεις…
    🙂

    Καλή σου μέρα.
    Καλή βδομάδα…
    Πάω να σχολιάσω και τα παραπάνω τώρα :Ρ
    Γείτσες, έτσι 😉

  10. darkenlight Says:

    Kalh evdomada Apsoy!!

    sou afisa sxolio… ki egw katalava akrivws pws niwtheis! My sygkinises pali… paliopaido.. (styl palias ellinikis tainias :P)


Leave a Reply

