Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Σνομπ Forever July 6, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 14:30pm

Δεν κατάλαβα γιατί θα έπρεπε να ντρέπομαι που είμαι σνομπ. Εσύ δεν είσαι? Μήπως εσύ δεν αγνοείς άτομα που απλά σου είνα άχρηστα γύρω σου?

Συνέχεια έχω το ίδιο πράγμα. Μην τολμήσω να τους πω βλάχους τους ντόπιους και ξαφνικά γίνομαι σνομπ και ψιλομύτης. ΧΕΣΤΗΚΑ. Όταν εγώ χρειαζόμουν λίγη παρέα στο γυμνάσιο και να μην με πετάνε στο περιθώριο ποιος ήταν αυτός που με σνόμπαρε? Οι ίδιοι που σνομπάρω εγώ σήμερα. Σήμερα έρχονται, με χερετάνε, με ρωτάνε τι έγινα, φιλικά ταπ-ταπ στην πλάτη λες και ήμαστε ποτέ κολλητάρια. Γιατί γνωριζόμαστε από παλιά. Και σε μένα ένας άνθρωπος με στοιχειώδη εξυπνάδα μπορεί να δει ένα βλέμμα απάθειας, είδα-φως-και-μπήκα, βαρεμάρας και ελαφριάς αηδίας. Τι με νοιάζει?

Απλά κατάλαβαν πόσο μαλακισμένα ήταν και τώρα με χερετάνε από καλοσύνη. Αν όμως ήταν στην καθημερινότητά μου πάλι τα ίδια θα έκαναν. Τέτοια άτομα μου είναι αποκρουστικά. Δεν έχω καμία διάθεση να τους δείξω, έστω και ελάχιστα, ότι θέλω επικοινωνία μαζί τους.

Κάποτε με έλεγαν αντικοινωνικό. Όχι δεν είμαι. Φίλους έχω. Όπως και πολλούς γνωστούς. Το σταμάτησαν. Τώρα με λένε σνομπ και ψηλομύτη. Αυτοί νομίζουν ότι επειδή έχω φύγει έχω αποκτήσει υφάκι. Όμως δεν είναι έτσι. Πάντα σιχαινόμουν το “Γεια σου ρεεε.. τι χαμπάρια… Έλα ρε μαλάκα τώρα… Είσαι πολύ πούστης ρε μαλάκααα”. Δεν το απέκτησα τώρα το αηδιασμένο ύφος. Πάντα το είχα. Απλά με πέρναγαν στο ντούκου και δεν μου έδιναν σημασία.

Με αγνοείς μία? Σε αγνοώ για πάντα.

Και δεν έχει να κάνει με απωθημένα και εκδικήσεις. Όταν κάποιος με αγνοεί τότε μου δείχνει την άσχημη πλευρά του χαρακτήρα του. Και τότε εγώ τον ξεγράφω. Επειδή ξέρω ότι όλα γυρίζουν και κάποτε όλοι θα τύχει να δώσουν σημασία δεν θέλω να δώσω εγώ σημασία τότε. Γιατί? Γιατί να πιέζομαι και να υποκρίνομαι? Δεν θέλω τίποτα από εσένα. Απλά κάνε πως δεν με είδες, Ή έστω πες ένα γεια και θα σου πω κι εγώ άλλο ένα για τους τύπους. Αλλά μην με αηδιάζεις με σαχλαμαρίστικα “τι κάνεις? με θυμάσαι? όλα καλά? τα νέα σου..”.

Τα άτομα που αγαπάω δεν θα έχουν ποτέ τέτοια αντιμετώπιση από εμένα. Είμαι ένα άτομο που υπό κανονικές συνθήκες μιλάω σε όλους για όλα. Αλλά στο νησί…… Εκεί γελάω ειρωνικά. Με την κατάντια τους, με το πόσο μαλακισμένα συμπεριφέρονται, με το πόσο κολλημένα μυαλά είναι. Δεν θα οριοθετηθώ, δεν θα παίξω τα παιχνίδια τους. Είμαι ο εαυτός μου και όχι μέρος της μάζας τους.

Χαμογελάω ειρωνικά, αλλάζω το προφίλ μου στο νταρ σε ένα ειρωνικό ανέκδοτο να σοκάρω και λίγο τους ντόπιους που προσβάλλονται. Και γενικά τους σνομπάρω με χαρά. Ποτέ δεν με γούσταραν. Ποτέ δεν τους πήγαινα…

Τι να κάνουμε…

 

11 Responses to “Σνομπ Forever”

  1. bill g. Says:

    Είναι συμπεριφορά ανθρώπων που δε σε ήξεραν ποτέ, και ούτε θέλουν να σε γνωρίσουν πραγματικά. Και όλη αυτή η μαλακισμένη συμπεριφορά είναι μονάχα συμμόρφωση προς την κανονικότητα, τη νόρμα. Και γίνεται αποδεκτή. Ενώ η δική σου ειλικρίνεια φαίνεται στους άλλους παραξενιά, σνομπαρία. Έτσι είναι η επαρχία και τα μυαλά της μάζας, και ειδικά της ελληνικής μάζας. Τα ίδια πέρναγα και γω όσο ήμουν μικρό, σε έναν τόπο που ούτε καν ο τόπος μου δεν ήταν. Για κακή μου τύχη προσαρμόστηκα κι εγώ, έγινα μέρος της μάζας τους, κρύβοντας αυτά που ήθελα να κάνω. Μετά από μερικά χρόνια, και μακριά από εκείνο το μέρος, κατάλαβα ότι αυτή η συμπεριφορά τελικά δε σου εξασφαλίζει την ησυχία ή την ευτυχία σου ή την κοινωνικότητά σου…Κι έτσι τώρα στα 19 πια είμαι πάλι εγώ, με μια εφηβεία χαμένη στις νόρμες και τις τυπικότητες…

    Πάντως, απ’το ποστ φαίνεται ότι σε απασχολεί το πώς σε αντιμετωπίζουν αυτοί. Αφού ξέρεις τι σκατά ειναι, μη σε νοιάζει….στο τέλος της ζωής τους θα καταλάβουν ότι έτσι δε κατάφεραν τίποτα, ούτε καν να νιώσουν άνετα με τον εαυτό τους…

  2. didymina Says:

    Μια ρήση που ακολουθώ είναι η εξής :
    ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΑΝΤΑ ΘΕΤΙΚΑ
    Εδω και 4 δεκαετίες δεν μου βγήκε σε κακό !!!
    Προτιμώ να μην ειμαι ακατάδεκτη , δίχως αυτό να σημείνει οτι αφήνω τον καθένα να θεωρήσει οτι εχει την εύνοιά μου…
    Σκέψου το (η παρότρυνση μιας δόλιας μάνας )

  3. darkenlight Says:

    Bill G.,

    Fysika kai me apasxolei to pws me antimetopizoun. Ola osa exoun na kanoun me emena me apasxoloun. Den me epireazoun psyxologika. Diladi to na me aporripsei enas apo autous tha perasei aparatirito sto myalo mou. Omws dinw shmasia sto gegonos panw apo autous. Sygkrinw, skeftomai kai anathewrw.
    Thnx gia to sxolio.

    Didymina,

    Epitrepse mou na diaxorisw to plithos apo mia topikh maza. Den milaw gia agnwstous alla gia atoma pou gnorizw. Exw mia gnomh gia autous. Den mporeis na sympatheis tous pantes alla oute kai na tous krineis gia pragmata pou den se aforoun. Den eimai kakiasmeno kai oute elpizw na ginw. Otan me xeretisoun tha xeretisw ki egw. Apla kseroun poly kala apo to vlemma mou an to thelw i oxi.
    Fysika kai tha skeftw osa les dolia mana!!! Alla opws eipe kai h Madonna “Akoma kai lathos na eimaste, mprosta stous allous eimaste panta sostoi”!
    Se euxaristw pou me episkefthikes.

  4. Neverlandean Says:

    Μικρέ, ένα θα σου πω. Αυτό το ποστ θα μπορούσα άνετα να το είχα γράψει εγώ. O mr.F λέει ότι όταν με πρωτογνώρισε ήμουν σνομπ. Δεν ήμουν, απλά οι περισσότερες φάτσες στο γυμνάσιο (τότε μου τον έστειλε η μοίρα :P) φανέρωναν το ποιόν των ανθρώπων. Όπως αποδείχτηκε αργότερα είχα δίκιο. Δεν πάνε να χεστούνε οι μπουρτζόβλαχοι! Συμφωνώ μαζί σου. 😉

  5. darkenlight Says:

    Κϋριε D,

    Μα από πότε είσαι σνομπ με το να κάνεις τις επιλογές σου, ποιους θες και ποιους δεν θες στη ζωή σου? Εγώ στο γυμνάσιο περνούσα απαρατήρητος. Στο λύκειο ήμουν από τα πιο αγαπημένα-για-σχολιασμό άτομα γιατί έκανα παρέα με παιδιά που ήταν πολύ δημοφιλή χωρίς εγώ να κάνω καν την προσπάθεια να γίνω. Άρχισαν αρχικά να με προσσεγίζουν και τους έγραφα και με είδαν “σνομπ” και ξαφνικά ήμουν ένα άτομο που όλα τα παιδιά λάτρευαν να κουτσομπολεύουν. Είναι όντως μπουρτζόβλαχοι οι δικοί μου!! Μάλλον και οι δικοί σου..

  6. Κώστας Says:

    Deja Vu!

    Έχω την αίσθηση ότι έχεις ξαναγράψει γι’ αυτό το θέμα και μάλιστα πάνω κάτω το νόημα ήταν το ίδιο.

    Όπως και να ‘χει, για μένα, δεν είναι θέμα σνομπ συμπεριφοράς αλλά ουσιαστικής επικοινωνίας.

    Δεν μπορώ να υποκρίνομαι ότι ενδιαφέρομαι, όταν δεν ενδιαφέρομαι για κάποιον και δεν μπορώ να συζητάω με κάποιον χωρίς να υπάρχει ουσιαστική επικοινωνία, αλλά αντίθετα, τυπικότητες στα πλαίσια των δημόσιων σχέσεων.

  7. SWTHRHHHHHHH, S’AGAPWWWWWWWWWWWW!!!!
    [xmmm.. poly apla hthela na sou pw kati.. ;)]
    Bloody Kisses.. :***

  8. darkenlight Says:

    Kwsta,
    Opws sou eipa kai xtes den tha eniotha olokliromeno to thema an den egrafa thn synolikh katastash. to allo itan ena kommati. me auto to symplironw to puzzle… Alla den les na to katalaveis!!
    Sta ypoloipa me vriskeis symfwno..

    Aggelikh,

    KI EGW S’AGAPW ilithio!!!!
    Den mporouses na mou peis kalytero…. den exw pio!!!!
    Me geia to neo sou blog btw!

  9. Apsoy Says:

    βρε δε μας χέζεις?
    έκατσα στο παραπάνω ποστ να σου γράφω ένα σωρό μπιπ (τώρα με μάρανε να βάλω μπιπ) ενώ θα μπορούσα ανετότατα να σε στείλω να διαβάσεις αυτό σου το ποστ…
    Τι εννοώ?

    Εσύ για σένα, εσύ για σεάν, εσύ για σένα…

    Εγώ πάντως κάτι τέτοιες περιπτώσεις τις αντιμετωπίζω με χιούμορ…
    πριν πούμε καλημέρα λέω…
    “Ρεεεεε, ‘ελα να ανταλλάξουμε κινητά και να κανονίσουμε να βγούμε για ένα καφέ – έτσι δε γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις???” με ενθουσιασμό!
    Μπορώ να σου πω πως οι περισσότεροι χαίρονται και μου το δίνουν!!!
    Ε, εκεί τους λέω “Τέλεια! Θα το έχω στο κινητό μου συνέχεια!”

    😀

  10. darkenlight Says:

    Nai… ki egw auto skeftika me to mpip!!! Pes to paidi mou.. malakies 😛
    Me noiazoun ola. Pes me kollimeno pes me koutsompolh… den to kryvw…!!
    Egw kati tetoies periptwseis tis antimetopizw me eironia….
    Siga mhn tous kerasw kai glyko…
    Tha paiksw to paixnidaki giati goustaroun trela kai to kserw alla tha xamogelaw eironika… Den ntrepomai na to paradextw…

  11. beniamin Says:

    ΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ ΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Leave a Reply

