Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Σκέψεις… γενικά… της ημέρας… July 9, 2007

Filed under: Gay Life,Laugh Out Loud,Uncategorized — darkenlight @ 18:41pm

1) Έλεος πια με την Πάρνηθα… Μου γίνατε όλοι οικολόγοι και ακτιβιστές… Προσωπικά ΧΕΣΤΗΚΑ για τη φωτιά. Τόσο καιρό αναίσθητοι ήταν όλοι και ξαφνικά τους έπιασαν τα ζουμιά με τα ελαφάκια και τα ζωάκια. Δεν είχαν θέμα οι ειδήσεις και το έκαναν Κυπριακό. Έκανε η μύγα κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο. Εγώ αυτό έχω να πω. Μου είναι τραγικά αδιάφορο το θέμα…. Δέχομαι κάθε είδους ξέχεσμα.

2) Ο Dave είναι το πιο εκνευριστικό άτομο που μπορεί να φανταστεί κάποιος. Και ως γνήσιος γκαντέμης τον έχω πάνω από το κεφάλι μου στη δουλειά να μου τα πρήζει…. Πρόκειται για ένα άγγλο μεσήλικα με πατριωτικό χαρακτήρα (μπύρα, ρατσιστικά και εθνικιστικά ανεκδοτάκια κλπ) που έχει μια κατεστραμμένη ζωή εκεί πέρα και εδώ την έχει δει αφεντικό γιατί είναι ο γλύφτης του αφεντικού. Προσωπικό μου όνειρο να τον δω να βουλώνει το στόμα του για μια φορά στη ζωή του. Έλεος… τελευταίο του παράπονο για την δουλειά μου ήταν ότι δεν θυμάμαι κάθε πελάτη ξεχωριστά που έχουμε. Έλα ντε? γιατί δεν τους θυμάμαι? Φυσικά έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο.

3) Έβγαλα την πρώτη βαθμολογία στην εξεταστική!! Κέρδισα την “υποτροφία” (μια μαλακία και μισή είναι, μην μπερδεύεστε) και όλοι μου οι κόποι και οι προσπάθειες ανταμείφθηκαν. Είμαι ικανοποιημένος από τον εαυτό μου και το βλέπω σαν δικαίωση. Όταν στο Λύκειο με έλεγαν όλοι σκράπα και τούβλο γιατί ήμουν κακός μαθητής.  Απέδειξα στον εαυτό μου ότι δεν υπάρχει λόγος να υποψιάζομαι ότι είχαν δίκιο. Επίσης, είμαι περήφανος γιατί έβγαλα ακριβώς τον ίδιο βαθμό με τον βαθμό της αδερφής μου. Και οι 2 βγάλαμε 19.5! Η μαμά λάμπει από χαρά! Τι καλά!

4) Είμαι ενθουσιασμένος με το νέο CD της Tori Amos “American Doll Posse”. To “Bouncing Off Clouds” είναι ύμνος όπως και το “Big Wheel”. Το επόμενο single είναι το “Teenage Hustling”. Ο αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι η Clyde!!! MILF!

5) ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ για το νέο διπλό δίσκο του πολυ-αγαπημένου μου Darren Hayes…  Έναν έρωτα τρελό τον έχω με τον γλυκούλη Αυστραλό. Παρακαλώ, αν βρεθεί κάποιος να του μοιάζει να επικοινωνήσει στην διεύθυνση του ιστολογίου. Πληρώνω όσο όσο!!! Το “Step Into The Light” είναι το κόλλημά μου μετά την Ομπρέλα της άφωνης Rihanna… Την είδα στο Live Earth…………………… Που πας κοπέλα μου χωρίς φωνή??? Το αγαπημένο μου είναι όταν πάει να κάνει το κλασσικό “Δικό Σας” με το SOS (Rescue Me)… φυσικά κανείς δεν τραγουδάει (λόγω χώρας) και μετά λέει “I Know You Can Do Better Than That” και το ξανακάνει η ηλίθια για να φάει τα μούτρα της… Στο Τόκυο μωρή βρήκες να πεις “Δικο σας”? Αυτοί είναι λες και έχουν πάθει λουμπάγκο και δεν μπορούν να κουνηθούν… Και να τραγουδήσουν ήθελες?

6) Και μιας που πήρα φόρα με τα μουσικά…. Έχετε ακούσει το Redonne Moi της Mylene Farmer από το μαγικά αισθησιακό δίσκο της Avant Que L’ombre? Όσοι δεν το έχετε ακούσει κάντε τον κόπο να το δείτε εδώ. Είναι και το κλιπ τέλειο. Η Mylene άγαλμα τα σπάει…. Πάντως ανατριχιάζω πολύ με το κομμάτι.. Δεν ξέρω γιατί. Πολλές φορές δακρύζω… Αχ Mylene… έχεις υπέρτατη μελαγχολία… Και μακάρι στην ηλικία σου να μπορώ να κρατιέμαι κι εγώ τόσο νέος…!

7) Αχ πότε θα καταλάβεις ότι σε γουστάρω τρελά, ____???? Ένα μικρό σημάδι θέλω για να γίνω ρεζίλι που θα φανεί.. όχι πολύ!! Με τον καιρό νομίζω ότι μου αρέσεις και πιο πολύ!! Δεν νομίζω όμως να βρω ποτέ το κουράγιο να στο πω… Κάθε φορά λέω “τώρα θα το πω, τώρα θα το πω” και τελικά ποτέ δεν το λέω…. Ε, δεν με βοηθάς!!! Μάλλον δεν θες… ε?

8) Αυτή εδώ…. γιατί την αφήνουν και κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερη και πολιορκημένη???

 Έβαλε κάτι απλό και βγήκε… Που να βασανίζεται η κοπέλα με το τι να φορέσει? Λες και την βρήκαν στη συγγρού και τη μαζέψανε είναι….. Κάθε φορά με εκπλήσει και περισσότερο.. αυτό το μοναδικό σιθρού με έχει ενθουσιάσει. Πάει.. το χασε κι αυτή… Αλλά εγώ είμαι ακόμα φαν… Μπρίτνευ Σ’αγαπώ! (κι ας είσαι σαν το 15χρονο τσουλάκι που εμπνέει το ρητό “θέλει η πουτάνα να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει”).

9) Καλά θα τα πνίξω τα γαλλάκια που δεν καταλαβαίνουν που παν τα τέσσερα. 8 φορές με έχουν ρωτήσει σήμερα πού να πάνε να πάρουν τηλέφωνο με calling card… Στα τσακίδια… Αι σιχτίρ…. με έχετε πρήξει όλη μέρα με την τζαμπαρία σας. Όλο δωρεάν facilities ζητάτε… τι το περάσαμε εδώ? Ιδρυμα για τα άπορα? Ααααααα….. και βάλτε και κανένα άρωμα.. δεν πλένεστε που δεν πλένεστε… Εμένα γιατί με βασανίζετε με την original μπόχα “έκανα-μια-βουτιά-στο-βόθρο-και-ήρθα”?

10) Τι ωραίο βιβλίο “Το Άρωμα”… πολύ ωραίο… Τώρα που έλεγα για μπόχα φαντασιώθηκα ότι είχα ένα άρωμα εδώ και μου ήρθε το βιβλίο στο κεφάλι…. (όχι κυριολεκτικά).

11) Είμαι σε κατάσταση τούρτας….. Έχω να φάω από το μεσημέρι και κανείς φιλεύσπαχνος δεν υπάρχει να με βοηθήσει να πεταχτώ να αγοράσω κάτι να φάω… Έχω λυσσάξει μιλάμε…. Τώρα φαντασιώνομαι ότι πασαλείβομαι και γίνομαι σαν το γουρούνι με ένα σουφλέ σοκολάτας….. Ααααααααααααχχχχχ….. τι ωραία… Μακάρι να μην γουργούριζε ακόμα το στομάχι μου…

Α! και ένα τελευταίο!

12) Έστω και αργοπορημένα (ναι.. εγώ το υπεύθυνο το άτομο που τα κάνει όλα στην ώρα τους)……….ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

 

3 Responses to “Σκέψεις… γενικά… της ημέρας…”

  1. Apsoy Says:

    Καλημέρεεεες!

    1)Δε σχολιάζω γιατί θα τ ακούσεις… !!! (&^%$&^%$)

    2) Μα παντού υπάρχει ένας τέτοιος? Και νόμζα πως μόνο στη δική μου δουλειά έχουμε τέτοια βλήματα!?! Κουράγιο…

    3)Περηφάνια!!! :)))) Εύγε παιδί μου! 🙂

    4)Η Tori είναι αστέρι! Άσε γιατί ακόμα πενθώ που έχασα πρόσκληση για το Fly Beyoond Festival από μαλακία μου… άσε… (ναι, σειρά σου να με βρίσεις…)

    5)Ναι, ε? …Ντάξει… δεν καίγομαι! :Ρ

    6) Και η Mylene είναι αδυναμία :). Δε λέω περισσότερα όμως γιατί βιάζομαι να πάω στο Νο.7

    7) Και για πες ρεεεεεε? 🙂

    8) χαχαχα… άργησα να καταλάβω ποιά είναι!!!!!!! (κι όμως…)

    9)τι γαλλάκια είναι αυτά?

    10) Πράγματι ωραίο βιβλίο. Το έχω διαβάσει – την ταινία δεν την είδα όμως (ακόμα…)

    11) Είμαι του αλμυρού – :Ρ – δε συγκινούμαι! χεχ…

    12) Επίσηηηηηης!!!

    🙂

  2. darkenlight Says:

    1) Ti na kanoume… etsi niothw… O,ti kai na akousw pernaei aparatirito gia to thema..
    2) Oxi.. mporeis na eisai sigouros oti exw gnisio deigma tou malaka sti doulia.. simera den me xeretise kan. Irthe na mou dwsei psila kai na tou dwsw xontra tou lew “Geia sou Dave” apantaei malakismena “Ela, Sotiris lefta (me agglikh profora)” tou ksanalew geia.. pali den apantaei.. e meta tou eipa “den se ksanaxeretaw an den me xeretiseis esy prwta apo edw kai pera”… e ma egw ftaiw me tis kales mou diatheseis.
    3) Thnx thnx
    4) Axxxxxx Tori… THEA.. egw eixa apeires proskliseis ekei sthn athina.. alla ti na tis ekana to kapsero pou efeuga gia to nisi?
    5) Twra tha t’akouseis esy.. akou ekei den kaigesai.. tha sou lega tipota… exe xarh…
    6) Ax h mylene einai voithima gia ton gallo pou mou aresei sti doulia! ton vazw na mou metafrazei.. kserei elaxista agglika to zwon alla exei plaka!
    7) Oxi den einai o gallos autos pou goustarw trela… 😛
    8) to kalo to pragma argei na ginei…
    9) Apo ti Gallia
    10) Thn eida kai thn tainia.. einai paradoksws kalh..
    11) Kalo kai to almyro alla otan eisai se katastash tourtas eisai se katastash tourtas.. pws na to kanoume?
    12) Thnx!

  3. lensman Says:

    Epitelous pou akouses ke tin Tori.

    To Bouncing off Clouds egine to track yia to kalokeri mou 🙂

    Gama tin Rihanna. VIVE TORI.


Leave a Reply

