Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Teen Teen Teen July 11, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 13:29pm

Το παιδί μου μπαίνει στην εφηβεία!
Αναφέρομαι στην μικρή μου αδερφή…! Είναι 14 χρονών και παρατηρώ μια αλλαγή στη συμπεριφορά της. Βασικά είναι άλλος άνθρωπος.

Φυσικά δεν καλοπερνάμε στο σπίτι. Είναι η αιτία για πολλούς καβγάδες. Όμως μέσα μου, κρυφά και διακριτικά είμαι πολύ περήφανος για αυτή της την αλλαγή. Αρχίζει να διαμορφώνει απόψεις, ανοίγει το μυαλό της (πρόσφατα δήλωσε υποστηρικτής των gay), αρνείται να κάνει παρέα με τα τσόλια τις πρώην φίλες της και συμμαθήτριες.

Μπορώ να πω ότι αυτό το παιδί ακολουθεί τα βήματά μου αλλά πολύ πιο έντονα. Αν εγώ είχα δύσκολο προ-εφηβεία η αδερφή μου την έχει 2 φορές περισσότερο. Αλλά πάνω κάτω κάνει ό,τι έκανα (και κάνω) κι εγώ. Τώρα πια δεν είμαι το μαύρο πρόβατο στο σπίτι. Είμαστε 2!!!

Η μαμά τραβάει τα μαλλιά της. Καλά με μένα έχει ηρεμήσει, δεν προκαλώ πια. Αλλά νευριάζει γιατί κι εγώ δεν δείχνω να πολυ-ενοχλούμαι με τη στάση της αδερφής μου. Αν και πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΛΑΜΜΕΝΗ τελευταία.

Η αδερφή μου έχει τα εξής συμπτώματα εφηβείας:

1) Το βράδυ δεν κοιμάται πριν τις 6 το πρωί ΠΟΤΕ. Όπως εγώ. Βέβαια τη λυπάμαι γιατί τόσα χρόνια που ζω με αυπνίες είναι αν μη τι άλλο κουραστικό. Αλλά την καταλαβαίνω. Πλέον περιφερόμαστε σαν το δρακουμέλ και την ψιψινέλ μέσα στο σπίτι η μαμά κοιμάται κι εμείς γουστάρουμε τρελά. προχθές στισ 5.30 το πρωί της ήρθε η ιδέα να βράσουμε αυγά να φάμε. Άλλο που δεν ήθελα κι εγώ. Την άλλη φορά στις 3 το πρωί πήγε να κάνει γιόγκα (ό,τι γιόγκα μπορεί να ξέρει δλδ). Πριν λίγες μέρες στις 2 πήγαμε βόλτα στο έρημο χωριό ο καθένας με το iPod του… γενικά το βράδυ ξεσαλώνουμε.

2) Λιώνει στο νετ. Καλά αυτό το κάνω κι εγώ ακόμα. Αλλά μόνο όταν δεν έχω κάτι άλλο. Αυτή δεν ασχολείται με τίποτα άλλο στη ζωή της αν έχει να surfάρει. Είναι προτεραιότητα. Συνέχει έχουμε καβγάδες ποιος θα μπει σήμερα….

3) Όλο έχει φασαρίες με τη μαμά. Αλλά όχι με την κοινή έννοια. Η φασαρία στην περίπτωσή μας είναι να φωνάζει η μαμά και η μικρή να αδιαφορεί. Είναι τρελά αναίοσθητη. Της μιλάς και βάζει το ακουστικό στο αυτί και ακούει Placebo με ένα χαμόγελο ειρωνίας που σου έρχεται να της δώσεις ένα χαστούκι όλο δικό της. Χτες μου το έκανε εμένα πρώτη φορά. Σήμερα της είπα ότι αν το ξανακάνει αυτό σε μένα δεν πρόκειται να της ξαναμιλήσω.

4) Είναι ελεεινά παρτάκιας. Δεν σκέφτεται τίποτα άλλο εκτός από τον εαυτό της. Παλιά είχαμε τη συνηθισμένη σκηνή που άνοιγε το ντουλάπι και μου έτρωγε όλες τις ΔΙΚΕΣ μου σοκολάτες, τα ΔΙΚΑ μου καραμελάκια, τα ΔΙΚΑ μου παγωτά. Εγώ είμαι άνθρωπος που φιλάει τα καλύτερα για το τέλος και σε αργή απόλαυση. Δηλαδή θα φάω πρώτα τα απλά και που δεν με απασχολούν και θα αφήσω τα αγαπημένα μου φυλαγμένα μέχρι την κατάλληλη στιγμή που θα τα απολαύσω στο έπακρο. Η αδερφή μου είναι φαταούλας. Τρώει τα καλά από την αρχή και αφήνει τη σαβούρα. Οπότε τρώει τα καλά τα δικά της και μου τρώει μετά παράνομα τα δικά μου αγαπημένα και εγώ μένω με τις σαβούρες. Και πάντα πρώτα τα τρώει και μετά με ρωτάει. Αν της πω όχι θα μου απαντήσει “ΧΑΧΑΧΑ τα έχω ήδη φάει”.
Τώρα όμως έχει παραγίνει το χάλι της. Θέλει η ειρήνη να ακούσει Placebo? Τι τη νοιάζει αν κοιμάται ο άλλος στις 6μιση το πρωί… Θα βάλει τέρμα και θα πορωθεί κιόλας. Θα ξυπνήσει η μαμά (εγώ αναίσθητος σιγά μην ξυπνήσω), θα τη βρίσει και αυτή ούτε θα γυρίσει να την κοιτάξει.

5) Έχει “πετάξει” βυζί…. Δεν μπορώ να πω. Σοβαρή ένδειξη. Άσε που ντρέπεται μην την δω με σουτιέν. Κλασσικό σύμπτωμα.

6) Σταμάτησε να μιλάει πολύ. Μιλάει ελάχιστα και τελείως “στημένα”. Δεν είναι τόσο αυθόρμητη. Με το ζόρι της τα βγάζεις.

7) Τρελένεται να έρχεται μαζί μου στην Αθήνα (κάποτε υποστήριζε ότι δεν της αρέσουν οι πόλεις) και με πρήζει να πηγαίνουμε θέατρο, καφέ κλπ κλπ. Αρχίζει να καταλαβαίνει το λόγο που είμαι ερωτευμένος με τις πόλεις.

8) Σταμάτησε να ακολουθεί το υφάκι Πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Όταν εγώ φωνάζω μες στο σπίτι με χαρά ότι ο Χριστός πρέπει να ήταν μαστουρομένος με όσα έλεγε τώρα πια μόνο η μαμά αφηνιάζει!

Και άλλα μικροπράγματα….
Μωρέ μου σπάει τα νεύρα η αδερφή μου αλλά μου θυμίζει τα δικά μου. Απλά εγώ δεν ήμουν αναίσθητος. Αντιθέτως κλεινόμουν στο μπάνιο και έκλαιγα με το παραμικρό. Αυτή από το ένα αυτί της μπαίνουν από το άλλο της βγαίνουν.
Είμαι όμως περήφανος γιατί νιώθω ότι όταν βγεί από αυτό το πλυντήριο που λέγεται “εφηβεία” θα είναι ένας εξαίρετος άνθρωπος…

Μακάρι.. Θέλω τόσο πολύ να τη δω να πετυχαίνει…!

 

11 Responses to “Teen Teen Teen”

  1. Neverlandean Says:

    Αχ, τι καλά! Η αδερφούλα σου μεγαλώνει ομαλά! Ευτυχώς. 😛
    Αυτό με το “τα έχω ήδη φάει” το ακολουθούσα πιστά κι εγώ και προσφέρει απίστευτες στιγμές ευχαρίστησης! Σχεδόν σαν οργασμός. 😀

  2. †Darkoteque† Says:

    …Ax!!! Poso thea mporei na ginei ayth h kopela..?
    “ta exw faei hdh”, leei.. AXAXAXAXAXAXA!! thea thea lemeee.. [bow!]
    Poly thn agapaw thn aderfh sou, mikre m THEE!!!
    kai ena pio poly!!! 😀
    na prosexeis!
    Bloody Kisses :***

  3. darkenlight Says:

    Einai thea ontws…
    ALLA SPASTIKIA!!!!!
    einai dynaton na mou trwei ta glyka? Tin alli fora mou leei “Kati pagwta pou exei sto psygeio den einai gia sena. To diko sou einai mia granita”. Mou fanike periergo. Phga tin alli mera na faw th granita tin eixe faei ki auth h MOULARA. meta pliroforithika oti ta pagota einai gia olous. Apla ta ithele gia tin parti ths kai eipe oti den einai gia mena….
    Ki egw tin agapaw me proypotheseis 😛
    Ki esy na prosexeis glyka…

  4. darkenlight Says:

    Neverlandean….
    Ti na pw… periergos orgasmos… den symvadizw :P:P

  5. Κώστας Says:

    Εγώ τα κρύβω τα γλυκά… αλλά δεν μπορώ να πω λεπτομέρειες!

  6. darkenlight Says:

    Χαχα!! Το έκανα κάποτε κι εγώ αυτό αλλά με ανακάλυψε! Άσε μεγάλος πόνος. Πάντως καλά κάνεις!!

  7. 24_JULY Says:

    Ως αδερφή του Σωτήρη μετά από αυτό το ποστ έχω να πω, οσων αφορα τα αρνητικά σχόλια, ότι και αυτός δεν πάει πίσω…!! :Ρ
    Μπορεί να μην είναι αναίσθητος, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα σε σημείο απελπισίας, αλλά δε με λυπάται καθόλου πια…Να έχω τα γλυκά μπροστά στα μάτια μου για περισσότερο από 4 μέρες, που μου τα αφηνει για το τέλος, ε άνθρωπος είμαι και εγώ με πιάνει μια λιγουρα….!!!! Και τα παγωτα ήταν όντως δικα μου…!!!
    Και αν σε κάποιο θέμα είναι αναίσθητος αυτό΄είναι στο θέμα του ύπνου μου…μα το σκασμένο…Να κοιμάμαι και να βάζει καμερα για να με βλεπει η μαμα…Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!!
    Πάω και εγω να κοιμηθώ κουρασμενη απ’το νετ και δε βρίσκω ησυχία!! Τι πρόβλημα έχουν που θέλω να κοιμαμαι μέχρι τις 2(συν 3 ώρες ακόμα)?
    Ένα Καλοκαίρι το έχω…!
    Πάντως δεν μπορώ να πω…! Ευτυχώς που είναι αυτός ο αδερφός μου! Δε θα άντεχα με κανένα κλειστομυαλο χωριατοπαιδο! :Ρ Και είμαι ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολύ περήφανη γι’αυτον!
    Και έχει δίκιο για τον πατέρα μας…πατέρα…αν του ταιριαζει δλδ αυτη η λέξη!!
    Δεν ήξερα πολλά από αυτά που λέει! Τέλεια! Τώρα έχω ακόμα χειροτερη άποψη…! Ε δεν ήθελα και πολύ!
    Δεν πειράζει…ίσως να είναι καλύτερα έτσι! Ίσως γι’αυτο να διαφέρουμε!
    Ίσως γι’αυτο να τον αγαπώ τόσο πολύ!

    Αγγέλα μου…ΘΕΑ μου!! :Ρ Ένα θα σου πω και να το βάλεις καλά στο μυαλό σου…Είναι μανικι!!!!!!!

    Και επείδη δε γινέται να μην το γράψω… Οι Placebo είναι ΘΕΟΙ!!!

  8. darkenlight Says:

    MIA LIGOURA? MIA LIGOURA? Mono emena den exeis faei eirhnh akoma.. Stoiximatizw oti an gia deigma aleipsw ligh merenda panw mou tha minw misos. Nai kala gia ta pagwta… Egw rotisa ti mama kai eipe oti einai gia olous.
    Se parakalw. H camera itan theikh idea… Se evlepan online akoma kai ston ypno sou. Esy paidi mou mono kalodiomeno den eisai.
    Tosh arnhsh me to thema mpampas den tin katalavainw. Na ksereis oti o mpampas den ekane skopima oti ekane. Min tou kratas kakia.
    Egw na deis poso perifanos eimai. Kai se agapaw PAAAAAAARAAA poly.
    Se euxaristw mikro mou gia to sxolio!
    To thema me tous placebo to paravlepw…

  9. x, lxxk kx Says:

    telika einai gay i oxi?
    ti na pw vre paidia upomoni efhvia einai tha perasei
    oso gia to oti katheta ime tis wres sto pc auto einai provlima genika tis epoxis mas kai eidiaitera twn newn….ti na pw?xamenos xronos pou tha klete gia auton meta
    otan gerasete xwris empeiries exontas perasei ta 2/3 sto pc kai to 1/3 ston upno…skata empeiries tha exete.Pan metron ariston…kata ta alla na eiste agapimenoi kai na prosexete ti mama sas giati tha aisthaneste ilithioi otan thimaste argotera oti tin prizate.
    kai telos o Xristos file mou den itan mastourwmenos kai makari na tou moiazame.
    Emeis eimaste oi mastourides me ta pc, ta ipod,ta kinhta,tis tv kai ola ta alla….rxoume zwopoiithei kai apokoinwnikopoiithei.Eimaste kleismenei ston euto mas.!!!px imoun se mia kafeteria kai itan 20 atoma.ta 18 epaizan pro-itan se pc ktl kai kanenas den milage me ton allo!mastourwmenoi oloi me tin texnologia.Oi alloi duo imoun egw me to filo mou pou paizame tavli…
    auta kali sunexeia kai na thimaste:
    1 WRA STO PC=1 WRA MEION APO TI ZWI

  10. darkenlight Says:

    Οκ….
    Προτιμώ να συνεργάζομαι με την εποχή μου και να μην οπισθοδρομώ αλλά να εκτιμώ τα πολλά υπέρ της τεχνολογίας.
    Ο χριστός για μένα είναι μια φανταστική προσωπικότητα που υπάρχει στα μυαλά μας για να έχουμε κάπου να ξεφορτωνόμαστε τους φόβους μας μέσω της πίστης. Αν αυτό βοηθάει τους άλλους για να ζουν πιο όμορφα είναι απόλυτα σεβαστό…

  11. Υοςπ Says:

    Σε μένα γίνεται το εξής
    Έχει κάτι φαγόσιμο η αδερφή μου και δεν το τρώει και το αφήνει για πολύ καιρό.. Όταν το τρώω εγώ τελικά αυτή αρχίζει να φωνάζει..


Leave a Reply

