Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

“Απλά δεν ήθελα να είμαι μόνη μου…” July 23, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 15:52pm

-Σωτήρη, θες να κάτσουμε να δούμε ταινία?
-Μα και να κάτσω να δούμε θα σε πάρει ο ύπνος…
-Ε, οσο δούμε… έλα… κάτσε λίγο μαζί μου…
-Ποια θες να δούμε…?
-Όποια θες εσύ…
-Έχεις δει το Thirteen?
-Όχι… βάλε όμως όποια θες…
-Βασικά θα βάλω το Paris Je T’aime γιατί το έχω πετύχει πολλές φορές αλλά ποτέ δεν το έχω δει….

-να πατήσω play?
-πάτα…
-Δεν ήθελα να δω ταινία… Ήθελα να κάτσεις λίγο μαζί μου. Κάθε μέρα κουράζομαι τόσο πολύ… δεν μπορώ να κοιμάμαι μόνη μου. θέλω λίγη παρέα….
-…..
-Απλά δεν ήθελα να είμαι μόνη μου….

Τώρα της δίνεις ένα φιλάκι ή όχι?
Εγώ της έδωσα!

 

15 Responses to ““Απλά δεν ήθελα να είμαι μόνη μου…””

  1. lensman Says:

    Re Sotiri, yia ela katse ke esy ligaki mazi mou na doume tin poliagapiti mou tainia Paris Je T’aime. Ke dose mou ke emena ena filaki epidi to xriazome.

    Apla den thelw na ime monos mou…

  2. darkenlight Says:

    Pragmatika h anagkh mou na dinw filakia se oles tis psyxes pou to exoun anagkh einai asteireuth!
    Me douleueis esy twra alla egw sygkinithika poly lensman! 😛
    Mporw na pw oti auth h stigmh htan apo tis pio glykes pou exw zisei. Eniosa tin monaksia kai thn agaph se mia stigmh. Itan toso katathliptiko alla kai toso omorfo.
    Den kserw an katalavaineis ti ennow kai elpizw na min sou fanike asteio to post! 🙂

  3. lensman Says:

    Oxi, ma ke ego sovaromilousa.

  4. darkenlight Says:

    Niothw oti apo monos mou edwsa thn syntagh “pws na sygkiniseis to Swthrh”. Mhn stenaxoriesai vre! Ti na pw ki egw o monimws monos tou dld? O troxos gyrizei kai tha sou leipei h monaksia sou meta 🙂
    Ante pare ki esy ena filaki na sou perasei 🙂

  5. freddy Says:

    και εγω το εχω αυτο το χομπι!
    ειδικα παλαιοτερα εκανα τον ψυχολογο σε ενα σωρο ατομο που οταν το χρειαστηκα εγω μετα με εγραψαν στα @@ τους.
    τωρα κανω τον ψυχολογο μονο στην σχεση μου αντε και σε ενα φιλο ( καλο φιλο που τον εχω τσεκαρει σε πολλα )
    οποτε συμβουλη μου να μην δινεις ετσι απλοχερα αγαπη αλλα οπου την αξιζουν!

  6. etalon Says:

    …και καλα εκανες
    το να ομολογει οποιοσδηποτε την αναγκη του ναμαστε διπλα του ειναι τοσο συγκινητικο οσο και απροκαλυπτα ειλικρινες,πραγμα εντελως σπανιο στην εποχη της ποζας.

  7. μετά το φιλάκι τι έγινε?

  8. darkenlight Says:

    freddy,
    μου είναι αδύνατο να σταματήσω να είμαι ο εαυτός μου. Δεν νομίζω ότι θα μπορέσω ποτέ να αρνηθώ να δώσω λίγη τρυφερότητα σε όποιον το ζητήσει. Νιώθω πάντα πολύ αφελής όταν συμβαίνει αυτό. Έχεις δίκιο. Όμως δεν νομίζω να μπορέσω να κάνω κάτι παρόμοιο. Βέβαια ποιος ξέρει πως θα με αλλάξει ο χρόνος….

    etalon,
    όπως ακριβώς είπες κι εσύ… Στην εποχή της πόζας. Αν κάτι με κατασυγκινεί είναι η ειλικρίνεια τη στιγμής. Και γνωρίζοντας ότι κι εγώ νιώθω πολλές φορές έτσι αλλά από ντροπή (?), φόβο μην παρεξηγηθώ (?) ποτέ δεν το λέω. Για μένα είναι γενναιότητα αυτό.

    relative_stranger,
    Την πήρε ο ύπνος τη μουλάρα….!!!!

  9. freddy Says:

    και ομως darkenlight θα σε αλλαξει η ζωη……
    ο βασικος κορμος του χαρακτηρα σου θα μεινει ο ιδιος αλλα τΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ και οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα σε αναγκασουν να σκλυρηνεις…..

  10. darkenlight Says:

    Φοβάμαι ότι έχεις δίκιο. Όμως δεν χαίρομαι που έχεις δίκιο. Από τη μία ανυπομονώ να μεγαλώσω μέσα μου, να μην είμαι τόσο ευάλωτος αλλά από την άλλη αυτή την ευαισθησία και την αθωότητα δεν έχω καμία διάθεση να την πετάξω από πάνω μου. Με βοηθάει να ξεφεύγω από τον ρεαλιστικό μου χαρακτήρα.

  11. Κώστας Says:

    συγκλονιστικό. τι δύναμη μπορεί να έχει μία πρόταση…

    κάτι τέτοια με ανατριχιάζουν..

  12. kai’gw thelw filaki, leeeeee 😛
    paliotsouleeee! mono thn mama sou k thn sis sou, filas?
    de sou ksanamilaw.. 😛
    ERWTA MOU!!! ❤

  13. darkenlight Says:

    Κώστα,
    Και εμένα με ανατρίχιασε αυτή η πρόταση. Είναι όντως τρομακτικό πόσο μπορεί να σε επηρεάσει μια πρόταση.

    Αγγέλα,
    Ποιος σου είπε ότι φιλάω μόνο τη μαμά μου και την αδερφή μου? Που ξέρεις έσυ που δίνω φιλιά και που όχι δηλαδή? ΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    Πάρε κι εσύ ένα! Σματς!

  14. freddy Says:

    και εγω θελωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. darkenlight Says:

    Paidia se ligo tha ta dinw 1 eurw to kommati!
    Smats kai se sena!


Leave a Reply

