Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Μείνε… July 25, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 22:58pm

Ποτέ δεν ήμουν αρκετός.
Πάντα αναρωτιέμαι… Γιατί? Γιατί δεν είμαι αρκετός? Δεν έχω χιούμορ? Δεν έχω άποψη? Δεν είμαι έξυπνος? Δεν βλέπομαι? Δεν έχω φίλους? Δεν είμαι ο εαυτός μου?
Γιατί λοιπόν, κι εσύ, φεύγεις?

Όλοι έρχονται και φεύγουν. Έρχονται, παίρνουν αυτό που θέλουν και με αφήνουν περισσότερο ανασφαλή από πριν. Είναι ένας φαύλος κύκλος που γίνεται ολοένα και μαυρίτερος.
Σιχαίνομαι να με κοιτάζεις έτσι, ντρέπομαι. Δεν θέλω να με βλέπει κανείς σε τέτοια κατάσταση. Δεν φτιάχτηκα για να με λυπούνται. Ούτε για να παρακαλάω.

Όμως αυτό το βράδυ αγαπημένε μου φίλε/sex buddy/γκόμενε/συγγενή/πελάτη/περαστικέ, όλα είναι εύθραυστα μέσα μου. Κοιτάζω τον ουρανό ψηλά και εύχομαι ότι κάποιος δεν θα έφευγε. Ότι κάποιος θα έμενε μαζί μου. Στις πιο βαρετές ώρες της ζωής μου να έβρισκε χαρά να είναι μαζί μου. Να νοιαζόταν για εμένα. Να μην σταματούσε να θέλει να μάθει περισσότερα για εμένα. Όμως όλοι φεύγουν.

Ίσως με εσένα να έχω μια ελπίδα. Ίσως να μην σε απωθεί το πολύ λεπτό μου σώμα. Ίσως να μη σε φρικάρει το πόσο απόλυτος γίνομαι καμιά φορά. Ίσως πάλι να μπορείς να μυρίσεις τη δική μου μυρωδιά. Αυτή που μόνο όσοι με αγάπησαν έψαξαν να την βρουν όταν με είδαν. Ίσως αυτή μου η μυρωδιά σε σένα να μην είναι μπόχα. Γιατί τελευταία είναι σαν να βρωμάω. Κανείς δεν έρχεται κοντά μου να με ακουμπήσει. Νιώθω σαν έντομο.

Δεν σου ζητάω πολλά. Μόνο μη φεύγεις.
Προσποιήσου έστω και για λίγο ότι νοιάζεσαι.
Κάνε με μόνο για μια στιγμή να νιώσω ότι υπάρχω.

Γιατί έχω αρχίσει να έχω αμφιβολίες ότι έχω πεθάνει. Είναι σαν να μην υπάρχω. Σαν να μην νιώθω. Σαν να μη με νιώθουν…

Μη με παρατήσεις κι εσύ. Όλοι έφυγαν.
Μη φύγεις κι εσύ…

Μείνε….

Μείνε και μη μου μιλάς καθόλου. Απλά δώσε μου μια αγκαλιά.
Μύρισε τα δάκρυά μου και μη φύγεις μακριά. Όχι μην τα βλέπεις. Μην προσπαθείς. Κάνε σαν να μην υπάρχουν.
Μείνε…

Δεν θέλω να γίνω κουραστικός αλλά…
Μείνε…

Θα έκανα τα πάντα για να ήμουν αυτή τη στιγμή μόνος μου. Όμως…
Μείνε…

Το χρειάζομαι…
Μη φεύγεις…

Αγκάλιασέ με…


“Roosterspur Bridge” by Tori Amos

 

14 Responses to “Μείνε…”

  1. Neverlandean Says:

    Να καταγραφεί ότι στις 4:04 σου έκανα αγκαλίτσα. 🙂
    Είναι ωραία που ακόμα ζητάς και ψάχνεις. Εγώ σταμάτησα. (Καλά, την έχω την παρηγόρια στο αίμα μου, κάποιος να με φιμώσει)

    Καληνύχτα.

    ΥΓ: Hermione 😉 (Got it?)

  2. Neverlandean Says:

    Ε όχι, έφτιαξες την ώρα!

  3. lensman Says:

    Einai san na akouw ton eafto mou. Very scary.

    I feel the same way.

    Let’s be friends and keep each other company.

    Who out there is lonely?

    *puts hand up*

  4. anisixos Says:

    hi
    poli oreo keimeno.

  5. SugarProof Says:

    Textbook. Θα έρθει κάποια στιγμή που θα θυμώσεις. Και τότε θα είναι πολύ ευκολότερα, πολύ πιο έντονα και πιο τρομακτικά. “i can see every monster, as they come in”, έγραφε ο Capote. Σου εύχομαι να αναγνωρίζεις ευκολότερα τα “τερατάκια” στο μέλλον. Ψυχραιμία. Όλοι έχουμε περάσει από εκεί.

  6. darkenlight Says:

    Never,
    Χαχα! Ατύχησες… χθες ή προχθές (δεν θυμάμαι) έφτιαξα την ώρα!! Χαχαχα!! Όχι δεν ψάχνω. Αυτό σου έδωσα να καταλάβεις? Έχω σταματήσει να ψάχνω μήνες τώρα. αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχω σταματήσει να ονειροπολώ. Ίσως ποτέ να μην σταματήσω να το κάνω αυτό. Σε ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο όμως.
    ΥΓ: Αν και έχω την αίσθηση κυριούλη ότι μόλις τώρα το σχόλιό σου αποδείχτηκε spoiler. Δεν το έχω διαβάσει όλο το βιβλίο ακόμα!!!!

    Lensman,
    Διαβάζοντας το όμορφο μπλογκ σου πολλές φορές βρίσκω τον εαυτό μου μέσα. Δεν με εκπλήσσει που βρήκες έστω και κάτι από εσένα στο ποστ. Σίγουρα βοηθάει η επικοινωνία με ομοιοπαθούντες. Καλά, εγώ θα ήταν γελοίο να σήκωνα το χέρι. Το πράγμα είναι προφανές!!!

    anisixos,
    Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Διάβασα το μπλογκ σου και συγκινήθηκα πολύ. Αλήθεια. Μου επιτρέπεις να σε βάλω στα λινκς μου ε?

    Sugarproof,
    Συνήθως μετά από λίγο θυμώνω. Αλλά ξαναεπιστρέφω στην μελαγχολική μου αυτή φάση μετά. Δεν θα ήθελα όμως να θυμώσω με τον τρόπο που το λες εσύ. Τα λ ες και λίγο σκληρά.. Με τρομάζεις!! Παρατήρησα από μια γρήγορη ματιά μου στο μπλογκ σου πως η φράση του Capote παίζει να είναι από τις αγαπημένες σου. Εμένα με φοβίζει λίγο. Νομίζω ότι η φάση της αναγνώρισης αυτών των τεράτων είναι μια φάση πολύ δύσκολη και καθόλου ευχάριστη. Αλλά φαντάζομαι ότι μόλις βγεις από αυτή τα πράγματα είναι πιο όμορφα… έτσι δεν είναι?

  7. SugarProof Says:

    Φαντάζομαι, κάποια στιγμή απλοποιούνται οι διαδικασίες. Και μένει μονάχα το όμορφο κομμάτι. Φαντάζομαι.

  8. Neverlandean Says:

    Α, εγώ τα ‘κοψα και τα δύο.
    Είναι χαρούμενη η φάτσα δίπλα στη Χερμάιονη! 🙂

    Άσχετο: Χαμηλά την έχεις τη Χίλαρι και δεν κατάλαβα, γιατί “ντροπής πράγματα”; Ε; Ε;

  9. darkenlight Says:

    sugarproof,
    Έτσι θέλω να ελπίζω κι εγώ! 🙂

    Never,
    Είσαι spoiler οπως και να χει! Ξέρεις τι μου έκανε ο κολλητός μου? Μου έστειλε μύνημα και μου είπε ποιοι πεθαίνουν. Δεν συμβαδίζουν αυτά που λέει με τα δικά σου όμως…
    Δεν νομίζω να μπορέσω ποτέ να σταματήσω να ονειροπολώ.
    Γιατί άσχετο? καθόλου άσχετο: Και που να δεις ότι έχω βάλει και άλλο δικό της στο νο.18 αυτή την εβδομάδα. Ε, όπως και να το κάνεις νιώθω σαν να λέω ότι μου αρέσει η Πάρις (που μου αρέσει). Τώρα το Stranger ένα ποπάκι είναι.. πόσο ψηλότερα να της έκανα debut?

  10. Neverlandean Says:

    Δεν πεθαίνει η μικρούλα γλυκούλα, επίτηδες στο είπε ο κολλητός σου για να στη σπάσει! 😛

    Το Stranger όντως δε φτάνει το μεγαλείο του With Love. To Dignity μου αρέσει περισσότερο και φαντάζομαι η Χίλαρι το αφιερώνει με αγάπη στη Λίντσι. looool Έπρεπε να βγάλει αυτό για δεύτερο single αντί για το Stranger. Έκανε ντουέτο με το μαλακοτζάστιν;;; ΕΛΕΟΣ! Πάνω που άρχισα να τη συμπαθώ (παρόλο που βρίζει την Avril). 🙂

  11. darkenlight Says:

    ΑΧ ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ. Αν και οπως μου αποκάλυψε αυτός απλά έκανε αποστολή το μύνημα που του έστειλε η άλλη μας φίλη όπως ήταν. Δεν το ήξερε ότι θα ζήσει τελικά! Καλά οκ το βιβλίο δεν θα μοθ φέρει καμία αγωνία πλέον…

    Όπως λες και μόνος σου… μεγαλείο….!!! Δεν συμφωνώ μαζί σου για το “ντίγκνιτι” γιατί μου φαίνεται πολύ συνηθισμένο (λες και τα άλλα δεν είναι). Και το αφιερώνει σε όλες τις τσουλίτσες. Προτιμώ το σινγκλ που επέλεξε για δεύτερο. ΑΛΗΘΕΙΑ? Έκανε ντουέτο (ΚΙ ΑΥΤΗ) με το μαλάκα? θα τρελαθώ…
    Εγώ γενικά όπου τσουλάκι το αγαπάω!!!
    Αυτή βρίζει όλο τον κόσμο. Δεν έχει αφήσει διάσημη για διάσημη. Λες και δεν είναι μια από τα ίδια η ίδια…

  12. Neverlandean Says:

    Βλέπω Girls Aloud στο 10 και χαίρομαι ιδιαιτέρως. 🙂
    Τις λατρεύω απλά.

    Μα στο έχω χέσει το ποστ, υποτίθεται είχε μια μελαγχολία, έναν προβληματισμό και τα ισοπέδωσα με τις μουσικές προτάσεις! Έλεος, σταμάτησέ με!

    Άκου αυτά μικρέ. Katharine McPhee 😉

  13. darkenlight Says:

    Kala nai.. egw pou sigontarw apo dipla eimai xeiroteros…
    Nai telika einai ligo thees… to tragoudi mou exei kollhsei gia ta kala…
    Egw tha eprepe na niothw asxima… pou kollaw me ta mousika kai kathomai kai katastrefw monos mou ta posts mou 😛


Leave a Reply

