Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

19 August 7, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 10:33am

Πριν από ακριβώς 19 χρόνια είδα για πρώτη φορά κάποιον να χαμογελάει. Αυτή ήταν η μαμά μου. Εγώ νομίζω ότι το βρήκα πολύ περίεργο αυτό που λέγεται χαμόγελο.

Όσο πέρναγαν, όμως τα χρόνια τόσο μάθαινα και περισσότερο τι σημαίνει χαμόγελο. Άρχισα να το κάνω κι εγώ. Και είχε πλάκα. Πάντα έχει.

Κάθε χρόνο, στις 7 Αυγούστου βλέπω τη μαμά να χαμογελάει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και με κάνει κι εμένα να χαμογελάω. Σαν να το μαθαίνω και πάλι για πρώτη φορά.

Ίσως μια 7η αυγούστου να μην μπορώ να βλέπω τη μαμά να μου χαμογελάει όπως τότε. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ όμως. Είναι σίγουρο ότι μια 7η αυγούστου δεν θα χαμογελάσω ούτε εγώ. Θα θυμούνται όμως το δικό μου χαμόγελο. Όπως εγώ θα θυμάμαι όλων των άλλων.

Έτσι είναι κάθε φορά που είναι η μέρα γενεθλίων μου. Ένα χαμόγελο. Ένα μελαγχολικό χαμόγελο που μου λέει “Μέτρα, μέτρα… θα στη σκάσω βρε… μια μέρα θα καταλάβεις ότι ήταν μάταιο που μέτραγες… δεν ξέρεις που σταματάς… Το μαθαίνεις στο τέλος.. μέχρι τότε μετράς χωρίς να ξέρεις γιατί…. να μετρήσεις μέχρι που?”. Μετά όμως βλέπω όλους που χαμογελούν και σκέφτομαι, “δεν θα πρεπε το χαμόγελο να είναι μελαγχολικό… δεν μετράω την αντίστροφη μέτρηση για το τέλος, αλλά γιορτάζω την πρώτη φορά που είδα κάποιον να χαμογελάει”.

Χθες στις 12 μου έκαναν έκπληξη και μου έφεραν τούρτα φίλοι και συγγενείς σε ένα beach bar. Η Janis Joplin μου τραγουδούσε Happy Birthday… Ήταν και ο μπαμπάς εκεί. Η πρώτη φορά που ήταν στην ώρα του.

Όλο το βράδυ ένιωσα απέραντη αγάπη. Είδα πολλά χαμόγελα. Και χαμογέλασα κι εγώ. Ήταν όμορφα. Σχεδίαζα να γιορτάσω τα γενέθλιά με 2-3 φίλους και τη μαμά όσο πιο ήρεμα γινόταν. Όμως έκανα λάθος. Το γιόρτασα καλά!

Έχω νιώσει 19 φορές έως τώρα πως είναι να χαμογελάς γιατί μπορείς ακόμα να δίνεις αγάπη. Έχω μετρήσει 19 φτερουγίσματα που σε κάνουν να φοβάσαι λίγο αλλά ξέρεις ότι είναι η ανυπομονησία για νέα βιώματα, πιο ώριμα που θα οδηγήσουν στο επόμενο φτερούγισμα…

Όταν μου λένε όλοι “Πολύχρονος” εγώ φαντάζομαι πως μου λένε “Πολύχρωμος” και χαμογελάω!

Έτσι είναι και η ζωή μου… Γεμάτη με πάρα πολλά χρώματα. Από το μαύρο στο ροζ κι από το ροζ στο γαλάζιο. Όλα τα χρώματα δημιουργούν αυτό που είμαι σήμερα και κάθε στιγμή το αλλάζουν και περισσότερο. Εμένα η καρδιά μου πετάει ψηλά και ρίχνει μια βροχή από γλυκά χαμόγελα σε όσους νοιάζονται γι αυτή. Και τα χαμόγελα αυτά είναι επίσης πολύχρωμα…

Εύχομαι να είμαι εδώ και του χρόνου να μετρήσω το 20ο χαμόγελο…

Μέχρι τότε η καρδιά μου θα χτυπήσει με πολλούς και διαφορετικούς χτύπους. Και τα χρώματα μέσα μου θα αλλάζουν ασταμάτητα. Και εγώ θα χαμογελάω…

Και κάθε χαμόγελο θα έχει και ένα διαφορετικό χρώμα…

Σήμερα ο κόσμος μου χαμογέλασε για 19η φορά!

 

16 Responses to “19”

  1. φρεντυ Says:

    δεν προλαβα να σου ευχηθω τις προηγουμενες 18 φορες αλλα τωρα σε τσακωσα!!!!!!και τι καταλαβες που βγηκες σε αυτον τον κοσμο??!!!
    αλλα μια και το εκανες το λαθος εγω δεν θα κανω λαθος….θα σου ευχηθω χρονια καλα πανω απο ολα , και μετα πολλα…..χρονια πολλα λοιπον και να ζησης σου ευχομαι Σωτηρη!!!!!!!!!!!

  2. ΔΔΔ Says:

    HAPPY BIRTHDAY!!!!!!

  3. bill g. Says:

    Χρόνια πολλά Σωτηράκο! Και το πάρτυ χτες πρέπει να ήταν σούπερ, με το σουρπρίζ και όλους να σου εύχονται! Τυχερέε! Άντε, πολύχρονος, να ζήσεις όσο συνεχίζει να σε διασκεδάζει η ζωή!

  4. darkenlight Says:

    Freddy.
    Νιώθω υπέροχα που βρίσκομαι σε αυτό τον κόσμο. Σε ευχαριστώ και για τις 2 πολύ όμορφες ευχές σου.

    ΔΔΔ (Wow nickname),
    thnx!

    Bill g.,
    Ήταν έτσι πολύ ωραία. Πολύ ευχάριστη έκπληξη. Και ομολογουμένως έκπληξη. Δεν την περίμενα. Νομίζω ότι δεν θα τη βαρεθώ ποτέ τη ζωή!

  5. Secondborn Says:

    Χρόνια πολλά! Μα πάνω απ’όλα καλά. Να σε χαιρόμαστε!

  6. lensman Says:

    HAPPY BIRTHDAY!!! 😀 😀

    That’s truly amazing… your optimism… Be happy, re file. Na vlepeis ton eafto sou me afto to wraiotato fos, ke tha ftaseis poly makria sti zwi sou 🙂

    Have a great one! xxx

  7. et go home Says:

    Kairo eixa na se diabasw kai epesa panw sou tuxaia- veeeeeeeeeeeeeery nice!
    Poluxrwmos indeed!!!! H kaluteri euxi – xronia twra

  8. darkenlight Says:

    Secondborn,
    Σε ευχαριστώ πολύ βρε! Να σαι καλά!

    lensman,
    Απίστευτες οι ευχές σου… Ελπίζω να τα βλέπεις κι εσύ το ίδιο αισιόδοξα. Σε ευχαριστώ!

    et go home,
    Πως περνάν τα χρόνια ε? Χαχα!
    Σε ευχαριστώ βρε! Είναι η αγαπημένη μου ευχή!

  9. Neverlandean Says:

    Άργησα εγώ στη θέση του μπαμπά… Fuck fuck FUCK!
    Χρόνια πολλά Σωτήρη! Μακάρι να χαμογελάς κάθε χρόνο τέτοια μέρα. 🙂
    Και κάθε μέρα φυσικά.

  10. Keen On Boys Says:

    Awwww! Xronia sou pollaaaa! 🙂
    kale mikrouli eisai esy!

    Asxeto alla egw otan eyxomai de lew polyxronos, lew polyxrwmos! 🙂 lol
    (to kanoun k alloi afto ;h eimai o monos)

    na ta ekatostiseis mikreee

  11. ouranoulis Says:

    καλησπερα
    σ ευχαριστω φιλε μου
    κατανοω οτι σου ειναι απεχθη τα πολιτικα
    αν καταλαβες τους σαρκαζω
    ειναι το νομισμα που τουσ αξιζη
    εν παση περιπτωση ευχομαι με την σειρα μου καλη συνεχεια σε εσενα γραφης πολυ καλα συνεχισε
    διακρινω ενα ξεχωριστο στυλ και μια εφεση στον γραπτο λογο σου
    διαπιστωνω οτι εχεισ γενεθλεια
    ευχες για οτι καλλυτερο στην ζωη σου

  12. darkenlight Says:

    neverlandean,
    Ε μα ξέρω κι εγώ…? Μια φορά ήρθε ο μπαμπάς και άργησαν όλοι οι υπόλοιποι. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

    Keen On Boys,
    Σε ευχαριστώ πολύ! Τώρα το κατάλαβες ότι είμαι νήπιο? Μήπως σε αντιγράφω και δεν το ξέρω? Εμένα είναι η ευχή μου αυτή. Εγώ πάντως το λέω.

    Ouranoulis,
    το στιλ γραφής σου μου ήταν απόλυτα κατανοητό. Δεν με μπέρδεψες. Σε ευχαριστώ για τις ευχές καθώς και για τα καλά σου λόγια.
    Να σαι καλά..

  13. Giannis PPM Says:

    In between holidays kai me tin klasiki ntropi tou kathysterimenou, alla me tin epignwsi tis xaras pou prosferoun oi kales kiniseis estw kai me kathysterisi kai tautoxrona analogizomenos tin periptwsi na exw thewrithei idi parlapipas, XRONIA SOY POLLA & EYTYXISMENA, opws kai an to orizeis esy auto se kathe fasi tis zwis sou!

  14. darkenlight Says:

    Κάλλιο (με ένα ή με 2 λάμδα?) αργά παρά ποτέ Γιάννη!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και δεν έχει σημασία ακόμα και να μου τις έλεγες μία μέρα πριν κλείσω τα 20!!!

  15. g 4 george Says:

    Υπέροχο ποστ. Είπες πράγματα που ήθελα να πω, αλλά καλύτερα…

    Αν και λίγο αργά, σου εύχομαι χρόνια σου… ΚΑΛΑ!

    Φιλιά

  16. darkenlight Says:

    Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ g 4 george!
    Σε ευχαριστώ για την ευχή! Να σαι καλά!


Leave a Reply

