Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

…And It Hurts With Every Heartbeat… August 10, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 10:03am

Νιώθω εξαντλημένος.

Πλησιάζει 15αύγουστος και στη δουλειά γίνεται ένας χαμός. Η χειρότερη ποιότητα ανθρώπων συναντάται στο κάμπινγκ κάθε χρόνο τέτοιες μέρες. Κάθε μέρα κάποια την “βιάζουν”. Δεν τους λέω ποτέ την ώρα αναχώρησης γιατι θέλω να τους φάω λεφτά. Τους υπόσχομαι εκπτώσεις και δωρεάν άτομα αλλά μετά τους λέω ότι δεν το είπα. Τους χρεώνω τις σκηνές που δεν στήσανε.

Ντρέπομαι που λένε τόσα ψέμματα. Όλα αυτά καταλήγουν στην λύση δυσαρέσκειας. Να μην πληρώσουν τίποτα και να τους χαρίσω τσάμπα διακοπές. Αν δεν το δεχτώ…. Αρχίζει το εξής: Είμαι αγενής, δεν είμαι για αυτή τη δουλειά, είμαι κλέφτης, δεν μπορεί να δουλεύω στον τουρισμό εγώ, είμαι μαλάκας.

Όλες αυτές τις προσβολές τις ακούμε όλοι οι εργαζόμενοι της ρεσεψιόν κάθε χρόνο τέτοιες μέρες. Και κάθε φορά παθαίνω τα ίδια. Παλεύω να είμαι ψυχρός και ν μην με πιάνουν τα κλάμματα. Δεν αντέχω να με βρίζουν και να τους αφήνω. Θέλω να πλαντάξω κλάμα. Θέλω να ελευθερώσω όλη την κούραση από μέσα μου.

Είμαι τρομερά κουρασμένος. Εξαντλημένος. Νιώθω ότι είμαι άρρωστος. Νομίζω ότι είναι από την ψυχολογία μου και από την κούραση. Πονάω σε όλο μου το σώμα. Αναπνέω και νομίζω ότι θα σταματήσει να χτυπάει η καρδούλα μου. Πονάει πάρα πολύ.

Κάποιες φορές δεν μπορώ να συγκεντρωθώ από τον πόνο. Όμως συνεχίζω και δουλεύω σαν σκυλί. Και με βρίζουν. Και θέλω να ξεσπάσω. Και θέλω να λυποθυμήσω, να πέσω κάτω να ηρεμήσω. Να κοιμηθώ επιτόπου. Και θέλω να τρέξω ελεύθερος σε μια παραλία. Ολομόναχος. Τα πόδια μου να ακουμπάνε το νερό και εγώ να τρέχω. Να πέρνω βαθειές ανάσες και να νιώθω υγιής. Θέλω να καπνίσω ένα τσιγάρο. Είμαι πολύ χάλια. Όμως δεν το κάνω. Θα με χειροτερέψει.

Ωχ… ήρθε πάλι… ο leader από το γαλλικό γκρουπ. Με βρίζει. Λέει ότι δεν έβαλε σκηνές και να μην του τις χρεώσω. Τις βλέπω τις σκηνές του ακριβώς απέναντι. Δακρύζ- όχι… δεν δακρύζω. Κρατιέμαι.

Μιλάει με την υπεύθηνη στο τηλέφωνο. Της το κλείνει στα μούτρα. Του αλλάζω την έκπτωση από 10% σε 15%. Είμαι ο χειρότερος υπάλληλος που έχει δει στη ζωή του. Θέλω να τον βρίσω όσο χειρότερα γίνεται. Θέλω να κλάψω….
ΣΤΑΜΑΤΑ.

Έρχεται κι άλλος… Κι άλλος.. γέμισε το γραφείο κόσμο. Να ένας καλός που με κοιτάζει και μου λέει “χαρά στο κουράγιο σου”. Τον κοιτάζω. Χαμογελάω. Δεν απαντάω. Δεν θέλω να παραδεχτώ ότι αντέχω πολύ μεγάλη πίεση. Θα κλατάρω. Θα παραδώσω τα όπλα αν συνηδητοποιήσω εκείνη τη στιγμή τι τραβάω. Κάνω πως δεν τον άκουσα.

Αύριο έρχονται κι άλλα γκρουπς. Και δεν ξέρω αν θα αντέξω πάλι από την αρχή. Θα γίνει το κλασσικό. Ο προηγούμενος leader θα πιάσει τον επόμενο. Θα του εξηγήσει πως πήρε καλύτερη έκπτωση και ο άλλος “βλάκας είναι?” θα κάνει το ίδιο….

Εγώ δεν είμαι καλά.
Είμαι στη δουλειά.
Νιώθω ότι θα πέσω κάτω από την κούραση.
Φοβάμαι ότι θα δακρύσω.
Και ότι θα αρχίσω να κλαίω χωρίς σταματημό.
Δεν πρέπει.

Θέλω να πάω σπίτι μου.
Εδώ δεν νιώθω σαν να είμαι σπίτι.


“Harrowdown Hill” by Thom Yorke

 

11 Responses to “…And It Hurts With Every Heartbeat…”

  1. Anilikos Says:

    Κουράγιο παλικάρι.. Δε σε ξέρουν. Δε σε γνωρίζουν..Δε βρίζουν εσένα..
    Αν σε γνώριζαν σίγουρα δε θα γινόταν αυτό που γίνεται..

    Δεν ξέρουν ποιός είσαι, από πού έρχεσαι και τι είσαι μέσα σου.

    Δεν είναι για σένα τα λόγια.. Κι ας τα ακούς εσύ..

    Ένα φιλάκι :*

  2. Neverlandean Says:

    Ρε μικρουλίνο, άλλες δουλειές δεν υπάρχουν εκεί γύρω; Ναι δεν είναι για σένα τα λόγια αλλά αν τα ακούς κάθε μέρα κάπου θα σου τη βαρέσει! Του άλλαξες την έκπτωση από 10 σε 15 και πάλι δεν ευχαριστήθηκε; Τι γυφτιά! Τι να πεις! ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΒΛΑΧΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΙ ΓΑΜΩΤΗ! 😀

    Ελπίζω να γέλασες με το σχόλιο μου.

    ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά γιατί ντρέπεσαι για τη Χίλαρι, εγώ αυτή τη στιγμή ακούω το With Love. 🙂

    With love σου λέω καλημέρα γιατί είναι και περασμένη η ώρα.

  3. Neverlandean Says:

    ΒΤW, είναι 3:37 τα ξημερώματα όχι 16:36pm (που μου έφτιαξες και την ώρα υποτίθεται)

  4. Keen On Boys Says:

    kouragio mikreeee! 🙂
    allakse doulitsa an katapiezesai toso! den einai anagh na arrwstiseis gia to merokamato.. kane kati me ligotera lefta.. alla pou tha s’efxaristei

    hang in there
    filaki k apo mena! :*

  5. darkenlight Says:

    Anilikos,
    Έχεις δίκιο. Αλλά το θεωρώ ντροπή να υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές ακόμα και αν είμαστε άγνωστοι. Νομίζω η ευγένεια είναι σπάνιο πράγμα πλέον! Ευχαριστώ για το φιλάκι!

    Neverlandean,
    Η δουλειά είναι κάτι που μου αρέσει. Είναι πραγματικά ευχάριστη σε άλλους καιρούς. Γενικότερα είμαι πολύ επικοινωνιακός όταν δουλεύω και εκεί είναι το + μου. Μπορεί να μην είμαι και το τέρας της συγκέντρωσης και του επαγγελματισμού αλλά είμαι επικοινωνιακός. Είναι απλά δύσκολη εποχή. Το With Love είναι κομματάρα.. το παίρνω πίσω αυτό περί ντροπής.
    Όσο για την ώρα… ε καλά.. συγνώμη.. κάποια στιγμή θα το διορθώσω. Μη με δείρεις κιόλας!!!

    Keen On Boys,
    Δεν υπάρχει περίπτωση να τους κάνω το χατίρι. Εδώ. Μέχρι το τέλος. Κι αυτό υπό άλλες συνθήκες με ευχαριστεί. Τώρα που το άρχισα όμως δεν το παρατάω… Δεν τα συνηθίζω κάτι τέτοια.
    Θα αρχίζω να μαζεύω φιλάκια στο τέλος 🙂
    Σε ευχαριστώ και εσένα λοιπόν!

  6. freddy Says:

    γραψε τους στα αρχιδια σου.\
    κανε μονο τα βασικα .
    αυτα που πρεπει να κανεις.
    και τιποτε αλλο.
    μην χαλιεσε για τον καθε μαλακα….
    δεν αξιζει…………

  7. beniamin Says:

    Γραψτους στα δυο σου ζουμερά τριχωτά αρχίδια..
    σόρρυ για το αρχίδια,αλλά με σύγχισες..
    όχι εσυ..αυτοι… 😉 :*

  8. darkenlight Says:

    freddy,
    αυτή την τακτική ακολουθώ τελευταία.

    beniamin,
    βασικά δεν με προσέβαλε το αρχίδια. Μια ερώτηση μου γεννήθηκε. Εσύ από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι τα έχω ζουμερά και τριχωτά?

  9. freddy Says:

    μαλλον ειναι Μεντιουμ και το ξερει!
    ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ!

    ΧαΧΑΧαχΑΧχαχΧΑχα!

  10. darkenlight Says:

    Αν είναι να βρίσκουν τέτοια πράγματα τα μέντιουμ να το ξέρω όταν μου αρέσει κάποιος να ζητάω λεπτομέρειες ρε παιδί μου… Να μην είμαι κι εγώ ενημερωμένος το παιδί?


Leave a Reply

