Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Κόμπλεξ Κατωτερότητας August 17, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 11:08am

Με ξαφνιάζει να έχω να αντιμετωπίσω τόσες πολλέ περιπτώσεις ατόμων που εμφανίζουν κόμπλεξ κατωτερότητας. Νόμιζα ότι είναι κάτι που, τουλάχιστον, είναι εύκολο να καλυφθεί. Όμως το βλέπω να εμφανίζεται συνέχεια σε πολλά άτομα και εκνευρίζομαι γιατί, κατά τη γνώμη μου, είναι ένα κόμπλεξ που σχηματοποιεί ένα άτομο με αδυναμία χαρακτήρα και έλλειψη προσωπικότητας, όμως οι ίδιοι δεν το καταλαβαίνουν. Δεν έχουν δυνατότητα να πάνε μπροστά γιατί δεν πιστεύουν ούτε οι ίδιοι μέσα τους ότι μπορούν.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα που είχα να αντιμετωπίσω ήταν ένα χθεσινό. Ένας αντιπαθέστατος, ξινομούρης που μένει στο camping ήρθε στη reception για να δει τα νέα στο internet. Και ξαφνικά, γυρνάει, με κοιτάζει:
“Φωτιά έπιασε πάνω στην Πολιτεία”
Παύση
“ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ….” και με κοιτάζει να γελάσω κι εγώ….
“Δεν καταλαβαίνω… που είναι το αστείο?”
“Αυτοί ρε είναι βρωμο-πλούσιοι… ξέρεις πόσα λεφτά έχουν? Θα φτιάξουν άλλα.. τι να τους λυπηθούμε που κάηκαν τα σπίτια τους? Καλά να πάθουν”
Έμεινα άναυδος. Του είπα…
“Όπως και να έχει όμως κάηκε μια περιοχή. Άσχετα με το αν έχουν λεφτά ή όχι είναι κρίμα να καεί το σπίτι σου. Είναι κίνδυνος να χαθούν ζωές. Και δεν ζουν μόνο πλούσιοι εκεί.”
“Εεεεε….. καλά να πάθουν… που έχουν λεφτά αυτοί…”

Και σκέφτηκα ότι αν ο ίδιος άνθρωπος είχε τόσα λεφτά θα είχε τελείως διαφορετική άποψη. Γιατί δεν είπε ότι είπε από άποψη και από την ηθική που τον διακατέχει (εδώ πάει να την βγάλει στο τσάμπα που μένει στο κάμπινγκ και προσπαθεί να με κοροιδέψει) αλλά από την κακία που του βγάζει το κόμπλεξ κατωτερότητάς του.

Προσωπικά δεν θα μπορούσα να γελάω με χαιρεκακία όταν κάποιοι άνθρωποι κινδυνεύουν. Απλά γιατί αυτοί είναι πλούσιοι κι εγώ δεν είμαι.

Μια μυθομανής συγγενής μου με πήρε τηλέφωνο μια μέρα να με συγχαρεί για μια προσωπική μου επιτυχία. Μου ήρθε σαν έκπληξη. Αυτή πάντα με ζήλευε. Αφού άκουγα τα συγχαρητήρια μου λέει “ε, τι? Μόνο εγώ θα είμαι η επιτυχημένη στην οικογένεια? Ας πετύχεις κι εσύ σε κάτι”.
Εν τω μεταξύ η κοπέλα είναι η προσωποποίηση του πάτου. Μια ζωή βούρλο ήταν. Μυαλό δεν έχει. Θέληση για να αυξήσει το ΙQ της ούτε. Οπότε τι είδους επιτυχία είναι αυτή? Την ξανα-ευχαρίστησα και κλείνοντας το ακουστικό είπα ένα “άντε μου και στο διάολο”. Όμως γέλασα πολύ…!

Όλοι αυτοί που είναι αμόρφωτοι και χωριάτες και μόλις τους μιλήσεις ευγενικά από σεβασμό σε βρίζουν γιατί νομίζουν ότι τους μιλάς ευγενικά από ειρωνία και σνομπισμό. Και βλέπεις ότι ψάχνονται να δουν μήπως κανείς καταλάβει το “ελλάτωμά” τους (που συνήθως είναι μόνο στο μυαλό τους).

Πολλές φορές σκέφτηκα ότι αυτά τα άτομα είναι για λύπησή αφού είναι τόσο μικρά μπροστά σου όταν συμπεριφέρονται έτσι. Όμως μετά ξέρω ότι αυτό που είναι αποτελεί αποτέλεσμα κακής λειτουργίας της κοινωνίας μας. Αυτοί είναι απλά τα προιόντα ενός εργοστασίου με τον κλισέ τίτλο “Κοινωνία”. Από την οργάνωση του εργοστασίου μέχρι και την παραγωγή είναι παλιομοδίτικο και απεριποίητο.

Δεν είμαι εγώ αυτός που θα μπορούσε να ξέρει αν κι εγώ ανήκω σε αυτή την κατηγορία. Πως θα το καταλάβαινα? Όμως δεν μπορώ να πάψω να απογοητεύομαι από άτομα που πάσχουν από μια τέτοιου είδους αρρώστια. Ακόμα και αν είμαι κι εγώ άρρωστος. Ίσως κάποτε, κάποιος να μου το δείξει και να το καταλάβω….
Ποιος ξέρει….

Όμως ένας άνθρωπος τόσο εγωμανής όσο εγώ δεν νομίζω να μπορούσε ποτέ να έχει τέτοιο κόμπλεξ. Μπορώ να πω ότι αυτό αγγίζει το άλλο άκρο που είναι ακόμα χειρότερο. Και εκεί νιώθω κάπως περίεργα. Πάντα αντιπαθούσα τα άτομα που είναι σαν εμένα.
Άτομα ερωτευμένα μόνο με τον εαυτό τους όταν παράλληλα ζουν μέσα στην ανασφάλεια. Αυτό κι αν είναι αδυναμία χαρακτήρα. Να μην μπορείς να νιώσεις καλά με τον εαυτό σου όταν είσαι εθισμένος σε αυτόν.

Τελικά έχω κι εγώ κόμπλεξ κατωτερότητας.
Με τον εαυτό μου.

Εκεί που τον σιχαίνομαι, εκεί είναι που τον ζηλεύω.

 

31 Responses to “Κόμπλεξ Κατωτερότητας”

  1. Giannis PPM Says:

    Pistepse me, kati tetoioi kseroun poly kala oti den pianoun mia mprosta sou kai polles fores se ektimoun xwris na kseroun oute oi idioi giati kala kala…

  2. darkenlight Says:

    Giannis PPM (από που βγαίνει το PPM?),
    Δεν νομίζω ότι με απασχολεί ιδιαίτερα το πόσο με εκτιμούν αν και το έχω δει να συμβαίνει αυτό που λες. Νομίζω ότι θα ήμουν πιο ικανοποιημένος αν εκτιμούσα εγώ τον εαυτό μου περισσότερο…!

  3. didymina Says:

    Αν δεν αγαπήσουμε – εκτιμήσουμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας, γιατί να τ κάνει κάποιος άλλος? αυτό φυσικα δεν σημαίνει οτι καβαλάμε το καλάμι , απλά γνωρίζουμε τα προτερήματα όπως και τα όποια τυχόν ελατώματά μας.
    Αυτογνωσία φίλε μου !!!

  4. Dynx Says:

    “Άτομα ερωτευμένα μόνο με τον εαυτό τους όταν παράλληλα ζουν μέσα στην ανασφάλεια. Αυτό κι αν είναι αδυναμία χαρακτήρα”
    Έχω γνωρίσει πολλά τέτοια άτομα.

    Επίσης είπες, “Νομίζω ότι θα ήμουν πιο ικανοποιημένος αν εκτιμούσα εγώ τον εαυτό μου περισσότερο…!”
    Με αυτό συμφωνώ και συμπάσχω!

    Didymina:
    Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που γνωρίζει τα προτερήματα και τα ελαττώματά του. Άλλωστε τι είναι προτέρημα και τι ελάττωμά; Για μένα προτέρημα είναι η εξωτερική ομορφιά, π.χ. Όμως η ευγένεια, η καλοσύνη, η καχυποψία, κτλ. είναι πολύ υποκειμενικά. Είναι καλά ή κακά;

  5. Neverlandean Says:

    Τι τραγικό άτομο η συγγενής σου! Και τι δημοσιογραφίστικα που γράφεις Σωτήρη!

    Είδες; Το είδες; Προσπάθησα να σε μειώσω λέγοντας ότι γράφεις δημοσιογραφίστικα! Έχω κόμπλεξ κατωτερότητας! 🙂

    Φιλάκια πολλά μικρέ λαμουνίτη! :**************

  6. darkenlight Says:

    didymina,
    Δεν νομίζω ότι περιμένω από άλλους να με εκτιμήσουν περισσότερο από όσο περιμένω από τον εαυτό μου. Είμαι αρκετά σκληρός με εμένα, αυτό είναι όλο. Εγώ θα άλλαζα τη λέξη αυτογνωσία με τη λέξη ρεαλισμός. Νομίζω ότι αυτό που έχει σημασία είναι μην βλέπουμε τα πράγματα διαφορετικά από ότι είναι. Χάρηκα πολύ με την παρουσία σου.

    Dynx,
    Κι εγώ έχω γνωρίσει τέτοια άτομα με πρώτο από όλους εμένα. Όσο για αυτό που λες στην didymina, νομίζω έχεις δίκιο. Σημασία έχει περισσότερο η δική μας γνώμη πάνω στην έννοια καλό και κακό.

    Neverlandean,
    Νομίζω ότι θες ένα γερό χέρι ξύλο (και να θέλα στο δώσω εγώ θα ήταν πρακτικά αδύνατο οπότε θα πληρώσω κάποιον)…. Πειραχτήρι…!!

  7. Giannis PPM Says:

    To PPM einai arxika apo 3 kosmitika epitheta pou eixa apodwsei ston eauto mou tin epoxi tou sxoleiou kai itan poly anagnwristiko gia mena tote kai asteio, alla twra apla exei meinei san arxaio topwnymio! 🙂
    Episis, i Didymina me kalypse apolyta… Kai nai, Dynx, ta proterimata kai ta elattwmata einai ennoies ypokeimenikes, alla ta panta sti zwi einai ypokeimenika ws ena vathmo kai gia auto yparxoun anthrwpoi toso poly diaforetikoi metaksy tous. O kathenas mas (pepei na) exei stoxo na ginei kalyteros me vasi ta dika tou ypokeimenika kritiria.
    Auto, fysika, omws de ginetai apo ti mia mera stin alli. Thelei prospatheia kai tis katalliles sygkyries.
    Auta apo enan prwin kompleksiko kai se diarki prospatheia veltiwsis anthrwpo! 🙂

  8. xmmm… symfwnw apolytws SE OLO TO KEIMENO. eidika sto teleytaio meros tou.
    alla na sou pw kkati poulene polloi.. H mathish den einai mono ta grammata, to sxoleio oi spoudes, kok.. einai to pws to vlepeis esy to thema. Poisoi syggrafeis yparxoun pou einai agramatoi kai omws den fenontai otan syggrafoun.. Tespa!

    p.s.: syggnwmh pou den apantaw sta posts sou, panta!
    apla ta diavazw kai KSERW..
    p.s.(2): se skeftomai kai s’agapaw.. synexeia! 😉

    BLOODY KISSES TO ALL!!!

  9. impressedguy Says:

    Είναι πραγματικά ΚΑΤΑΝΤΙΑ να χαίρεσαι με τον πόνο του άλλου, ανεξάρτητα με το αν μπορεί να προσπεράσει μια καταστροφή πιο εύκολα από εσένα λόγω οικονομικής κατάστασης or so. Ντροπή…

  10. Chameleon_Dark Says:

    Επέτρεψέ μου να κάνω ένα συνολικό σχόλιο για τις τελευταίες σου καταχωρήσεις (ομολογώ ότι ο πιο “φρέσκος” ίσως από τους επισκέπτες εδώ μέσα, και δεν είχα την ευκαιρία να εμβαθύνω πέραν των καταχωρήσεων του Αυγούστου…): Ο τρόπος που γράφεις, είναι καθηλωτικός-όχι, λάθος: ο τρόπος που σκέφτεσαι και θωρείς τα πράγματα είναι τέτοιος, και θα ήταν αδύνατο να μην αντικατοπτρίζεται στη γραφή σου… Από τη στιγμή που η Αγγελική(…) μου έδωσε το link,[και, χωρις να έχω την ώρα[και-αρχικά- την διάθεση στιγμής να διαβάσω, “κόλλησα” και κόντεψα να αργήσω στην δουλειά καταβροχθίζοντάς το… ], νιώθω πολύ όμορφα ,γνωρίζοντας πλέον ότι εκεί έξω, υπάρχει ένα τυπάκι,που λέει τα πράγματα με το ονομά τους-με κάθε κόστος:κλισέ? Ίσως, αλλά έτσι το βλέπω…

    Και, 2 λόγια για το τελευταίο ποστ σου: Νομίζω πως, κάποιος που θα φτάσει σε έναν ικανοποιητικό βαθμό αυτογνωσίας(καθώς, κατά την ταπεινή μου γνώμη, σε κάτι περισσότερο ΔΕΝ μπορεί να προσβλέπει ο μέσος άνθρωπος, τουλάχιστον στην κοινωνία “TV-κραιπάλη-βόλεμα” που ζούμε, όχι τουλάχιστον χωρίς προσωπικές απώλειες και θυσίες ίσως δυσβάσταχτες…), θα καταλήξει στο δικό σου συμπέρασμα :

    [“Πολλές φορές σκέφτηκα ότι αυτά τα άτομα είναι για λύπησή αφού είναι τόσο μικρά μπροστά σου όταν συμπεριφέρονται έτσι. Όμως μετά ξέρω ότι αυτό που είναι αποτελεί αποτέλεσμα κακής λειτουργίας της κοινωνίας μας. Αυτοί είναι απλά τα προιόντα ενός εργοστασίου με τον κλισέ τίτλο “Κοινωνία”. Από την οργάνωση του εργοστασίου μέχρι και την παραγωγή είναι παλιομοδίτικο και απεριποίητο”…]

    Να τους λυπάσαι φίλε μου…Αλλά, ποτέ ,ΠΟΤΕ μην επιτρέψεις στον εαυτό σου να σε “αγγίξουν”, με την αύρα μιζέριας που τους περιβάλλει: είναι βλεννώδης, και δύσκολα μπορείς να την “ξεπλύνεις” από πάνω σου…

    Να είσαι πάντα καλά, και να χαμογελάς ξέροντας πως έχεις πίσω σου ανθρώπους που σε αγαπάνε (κάτι πολύ υποτιμημένο στις μέρες μας…)

  11. Keen On Boys Says:

    Εγώ πάλι πιστεύω οτι υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων, αυτοί που γεννιούνται με περιθώρια βελτίωσης (“καλοί” ή “κακοί” χοντρικά η κατηγοριοποίηση), και αυτοί που γεννιούνται και μένουν όπως είναι (πάλι “καλοί”/”κακοί”).

    Τώρα απο αυτούς, όσοι έχουν το περιθώριο να βελτιωθούν, δε σημαίνει απαραίτητα οτι το εκμεταλλεύονται…

    Κάπως ρατσιστική αντίληψη.. (αν και δεν είμαι ρατσιστής)
    Σαφώς και η κοινωνία έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, αλλα πέρα απο την ρημάδα την κοινωνία, φταίει και η οικογένεια (και σ’αυτό εχω να προσθέσω πλείστα παραδείγματα υποδειγματικών ανθρώπων, με παιδια που δυστυχώς ηταν ζώα και αναρωτιέμαι γιατι…)

    …αλλα φταίει και το ίδιο το άτομο… γιατι όσο ζώο και να είσαι, κάποιος άλλος, λιγότερο ζώο, θα έχει ασχοληθεί, και θα σου έχει πει 2-3 πράγματα να σε βάλουν σε σκέψεις, να μπείς σε μια διαδικασία βελτίωσης, να κάτσεις και να σκεφτείς οτι “χμμ, μπορεί να’ναι κι έτσι τα πράγματα” αλλα άμα δεν ακους; ποιός φταίει;

  12. ΧΑχαχαχαχαχαχα
    Μερικοί άνθρωποι είναι τόσο κατώτεροι και γενικά φτωχοί και μικροπρεπείς και άθλιοι και χαζοί και …και…

    Δε μπορούν να είναι όλοι σαν εμένα…
    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
    χεχεχεχε

    Πέρα απ την πλάκα,
    γουστάρω πολύ τέτοια άτομα / γελάω ΠΟΛΥ μαζί τους και παίζω πάντα το παιχνίδι τους, δείχνοντας θαυμασμό, συγκίνηση, δέος και γουρλωμα ματιού…
    😀

    Καλώς σε ξαναβρήκαααααααα Σώτοοοοοοοοοοοοο! 🙂

  13. darkenlight Says:

    Giannis PPM,
    Εμένα το PPM μου βγαίνει πιο πολύ σε Power Point Man. ΕΛΕΟΣ!
    Έχεις τα points σου, δεν νομίζω ότι δεν καλύπτεις τα ερωτήματά μου με το σχόλιο σου (που είχα στο κεφάλι μου), δεν συμφωνώ όμως και απόλυτα. Όλοι είμαστε άνθρωποι σε εξέλιξη. Ακόμα και όταν ζούμε την παρακμή αργότερα βλέπουμε ότι ήταν μέρος της εξέλιξης.

    Darkoteque,
    Χαίρομαι που (για άλλη μια φορά) συμφωνούμε καλό μου Αγγελίδιο… Όμως να σου πω κι εγώ κάτι? Που είδες εσύ ότι εγώ υποστηρίζω ότι ένας βαθμός σχολειου είναι μάθηση? Helloooo… Σου γράφει ένα παιδί που έμεινε μετεξεταστέος στη Β λυκείου (και στο τσακ πέρασε)… Σου φένομαι για τόσο μπούφος ώστε να μην μπορούσα να βγάλω καλό βαθμό? Απλά το σχολείο μου έπεφτε ΛΙΓΟ. Ήταν ανιαρό… Μόρφωση είναι όσα διαβάζω και μαθαίνω τώρα.
    PS: Ξέρω ότι με διαβάζεις και ξέρω ότι συμφωνείς. Δεν υπήρξε ποτέ φορά που να βρεθήκαμε αντίθετοι σε απόψεις εμείς καλό μου…
    PS2: Κι εγώ σε αγαπάω πολύ… Μπορεί να μην είμαι καλός στα τηλέφωνα/μυνήματα/αναπ. (ξέρεις πόσο στον κόσμο μου είμαι, ξεχνάω και να καταπιώ το φαγητό μου) αλλά ξέρεις ότι σε σκέφτομαι.

    Impressedguy,
    Ο κύριος είναι απίστευτα πολιτικοποιημένος. Χθες μου έλεγε ότι χωρίς να δει κάτι αν του το περιγράψουν το αγοράζει κα ξέρει ότι έκανε καλή αγορά. Εγώ του είπα ότι εγώ αν δεν δω κάτι δεν αγοράζω καθώς και πως όταν μπω σε ένα μαγαζί ξέρω τι ακριβώς θέλω. Έχω κάνει έρευνα, έχω ψάξει, έχω ρωτήσει γνώμη, πάω και το αγοράζω… Αλλά μου είπε “είσαι μικρός ακόμα, όταν έρθεις στην ηλικία μου θα καταλάβεις…”… Τι μπανάλ…

    Chameleon_Dark,
    Έπρεπε να φανταστώ ότι νικνέιμ που έχει μέσα Dark είναι κατευθείαν σταλμένο πακέτο από την Αγγέλα… Πως δεν το σκέφτηκα εξ αρχής?
    Τα λόγια σου είναι πολύ γλυκά και νομίζω ότι έχεις υπερεκτιμήσει λίγο τον τρόπο σκέψης και γραφής μου. Παρ’όλα αυτά με τιμά το γεγονός ότι κατάφεραν και σε απορόφησαν τα κείμενά μου (ζητώντας παράλληλα συγνώμη που παραλίγο να αργήσεις). Δεν ξέρω αν λέω τα πράγματα με το όνομά τους… Όμως είναι όλα όσα σκέφτομαι και νιώθω.
    Όσο για το θέμα, νομίζω ότι εκεί είναι η “μαγκιά”. Να τους λυπάσαι χωρίς να επηρεάζεσαι. Αν το πετύχω ποτέ αυτό θα είμαι ευτυχισμένος.
    Χάρηκα πολύ με το σχόλιό σου.
    Να σαι καλά!

    Κeen On Boys,
    Πιστεύω πως όλοι έχουμε δυνατότητες να εξελιχθούμε σε λαμπρά δείγματα όμως πρέπει και ο γονιός να είναι λίγο έξυπνος ή έστω αφοσιωμένος. Θα μου πεις ότι “αν είναι έτσι, εσύ θα είσαι ζώον όρθιο”. Εγώ έχω ΘΑΥΜΑΣΙΑ μαμά και σε αυτήν χρωστάω τα πάντα. Η εξέλιξη, αν έχει στραβή αρχή, θα είναι πάντα στραβή αν όχι σε αδιέξοδο.

    Φτέρνισμα,
    Που είσαι εσύ βρε? σε χάσαμε!
    Εμ πες τα… σε έχουμε τέτοιο κελεπούρι και σε αφήνουμε να πας χαμένο. Ω ναι…. Εγώ να δεις πως γελάω… Το γεγονός ότι είμαι φαν της Τσίλα νομίζω τα λέει όλα….
    Καλώς ξαναήρθες λοιπόν μονίμως κρυολογημένο άτομο…

  14. pill Says:

    kalhspera…suggnwmh, alla pws milas gia complex katwterothtas apo th stigmh pou tous katoikous tou xwriou sou xwriates tous anevazeis xwriates tous katevazeis…? sthn athhna hrthes…oxi sth nea uorjh! eleos! to oti exoun megalwsei me kapoion sugkekrimeno tropo, auto den shmainei oti tha prepei na tous eirwneuesai…isa isa pou ws anwteros tha prepei na deikseis katanohsh…ektos ki an me auton ton tropo prospatheis na eksafaniseis to diko sou complex katwterothtas…
    ps:prosekse se parakalw thn orthografia sou…mou exoun vgei ta matia eksw!

  15. darkenlight Says:

    Μμμ…
    Οκ…
    Ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει….
    Δεν είχα σκοπό να προσβάλλω κανένα…
    Δεν το έπιασες μάλλον αυτό που ήθελα να πω…

  16. Darkoteque Says:

    ti trompas o “pill”
    me to poly to sex-a-pill
    kai to ligo to pouli!!! LOL

  17. pill Says:

    suggnwmh darkoteque pou eksefrasa gnwmh…de tha to ksanakanw…grafete blogs, dhmosieuete apopseis kai “pisteuw” kai de thelete na sas askeitai kai kritikh apo panw…na grafete hmerologio tote, na agorasete kai mia wraia kleidaria kai na to xwnete sto surtari sas…an se xalase auto pou eipa gia thn orthografia, einai kalo apo th stigmh pou grafete kati dhmosiws na sumvouleueste ki ena leksiko…den einai ntroph…oso gia to trompas kai ta loipa…den ta sxoliazw…oxi giati eimai anwteros, alla giati einai polu potapa gia na einai aksia sxoliasmou…euxaristw.

  18. darkenlight Says:

    Εμμ βασικά…
    Αυτός που έχει το blog έχει το nickname Darkenlight
    αυτή με το σχόλιο “τρόμπας” έχει το nickname Darkoteque.
    Δεν πρόκειται για το ίδιο άτομο.

    Δεν σου είπε κανείς να μην εκφράζεις άποψη. Ίσα ίσα η κριτική είναι ευπρόσδεκτη (αν και στην περίπτωσή σου απλά προσβλητική).
    Δεν νομίζω οι περισσότεροι αναγνώστες να είχαν τόσο σοβαρά προβλήματα ανάγνωσης των κειμένων μου, και σου υπόσχομαι να προσπαθήσω να μειώσω τα όποια ορθογραφικά έχω.

    Ούτως η άλλως τα σχόλιά σου αγγίζουν τη σοβαρότητα του σχολίου της Darkoteque. Δεν νομίζω ότι με την κακία καταφέρνεις να κάνεις σοβαρή κριτική.

  19. pill Says:

    otan mia kritikh einai swsth kai emperistatwmenh nomizw oti se kammia periptwsh den einai prosvlhtikh, posw mallon na phgazei apo kakia…oso gia thn apanthsh sthn darkoteque, auto pou egrapse den to eida sto blog to diko ths, alla sto diko sou…as to egrafe ekei na apantousa ekei…telos, oute egw duskoleuthka na diavasw ta arthra sou para ta opoia orthografika lathh…alla auto den shmainei, oti epitrepontai lathh se ena dhmosiopoihmeno keimeno…kai ta sxolia ths darkoteque de me peiraksan…toulaxiston me thn ekfrash “…ta sxolia sou aggizoun th sovarothta tou sxoliou ths darkoteque” (proswpikh sou apopsh pou den katakrinw-auto tha eleipe!), katalaves ki esu o idios poso geloio htan to sxolio ths…thank u…

  20. darkenlight Says:

    Σωστη και εμπεριστατωμένη με τίνος κριτήρια?
    Με τα δικά σου.
    Νομίζω ότι μόνο κακία βγάζουν τα σχόλιά σου και πραγματικά λυπάμαι. Ελπίζω να κάνω λάθος.
    Το ότι έκανε σχόλιο στο μπλογκ μου δεν σου δίνει το δικαίωμα να απαντάς σε μένα για δικά της λόγια.
    Έχεις δίκιο για τα ορθογραφικά, δεν είναι σωστό σε δημοσιευμένο κείμενο να υπάρχουν, παρ’όλα αυτά ξεχνάς ότι είναι κατί πολύ προσωπικό το μπλογκ και σίγουρα δεν πληρώνομαι για να γράφω. Θα επρέπε να προσλάβω διορθωτή δηλαδή?
    Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθώ να διορθωθώ. Αλλά αυτό καθαρά για δικό μου όφελος. Δεν είμαι υποχρεωμένος να το κάνω. Όποιος χαλιέται με τα ορθογραφικά να μην με ξαναδιαβάσει. Δεν παίρνω ποσοστά με την επισκεψιμότητα. Πρόκειται για κάτι δικό μου. Με τα καλά και τα κακά του.
    Τέλος, νομίζω ότι και η Darkoteque γνωρίζει ότι πρόκειται για ένα γελοίο σχόλιο. Σίγουρα δεν το έγραψε για να εκφράσει τη σοβαρή της άποψη στο θέμα.
    Εγώ σε ευχαριστώ για τον… ιδιαίτερο τρόπο που μου “τα χώνεις”. Δεν μου αρέσει όμως με κάνει πιο δυνατό. Οπότε πάλι κάτι κερδίζω.
    Είναι δικαίωμά σου να μην σου αρέσει το μπλογκ μου αλλά δεν νομίζω ότι είναι καλό να προσβάλλεις κάποιες απόψεις μου απλά γιατί θεωρείς τις δικές σου καλύτερα. Να εκφράσεις την διαφορετική σου άποψη, ναι. Αλλά όχι και να εκφράζεσαι με λέξεις του τύπου “Έλεος”. Θα μπορούσα κι εγώ να βρω παρόμοιες λέξεις όμως σέβομαι το γεγονός ότι είσαι ένας άγνωστος που δεν γνωρίζω και θα ήταν παράλογο να σε έκραζα χωρίς να σε ξέρω.
    Αυτά…
    Το αρνητικό κλίμα αυτών των σχολίων είναι κάτι που με στεναχωρεί αφού δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου όταν άνοιξα το μπλογκ. Ελπίζω αυτό να το σεβαστείς και να λήξει το θέμα εδώ.

  21. Darkoteque Says:

    pwpw daaaaaaaaaark!!! LOL
    pill.. as you wish, darling!!! [f.o.a.d.y.s.f.a.]

  22. Darkoteque Says:

    malaka Swthrh, ti leei re?
    pwwww.. merikoi anthrwpoi!

  23. pill Says:

    1on den apanthsa s’esena alla sthn darkoteque…kai to ekana edw ekshgwntas, oti edw afhse to sxolio ths…2on de xreiazetai na pareis diorthwth…to pc exei automato orthografiko elegxo…3on de sou ta xwnw, aplws lew th gnwmh mou…me th leksh eleos pou toso s’enoxlhse, hthela na pw, pws se mia xwra opws h ellada oloi xwriates eimaste (me thn kakh ennoia tou orou), ennowntas ti athhna ti eparxia…pantou ta panta…oso gia to oti de xrhsimopoieis paromoies ekfraseis giati eimai agnwstos kai de thes na mou thn peis akompsa, parakalw th filh sou pou mou ta exwse (to oti de m’enoxlhse den akurwnei to gegonos oti olo auto htan xwsimo) an einai kollhth mou kai den to thumamai…euxaristw once again…

  24. darkenlight Says:

    Το site στο οποίο γράφω δεν έχει ορθογραφικό έλεγχο και στη δουλειά δεν υπάρχει ορθογραφικός έλεγχος εγκατεστημένος. Συνήθως εκεί γράφω.
    Μα εγώ πρώτα από όλους είμαι χωριάτης. Μεγάλωσα σε νησί, σε χωριό. Είμαι περήφανος που είμαι χωριάτης. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπέθεσες ότι είμαι κατά του κοινού χωριάτη.
    Η φίλη μου είναι η φίλη μου κι εγώ είμαι εγώ.
    Αλλιώς εκφράζεται αυτή και αλλιώς εκφράζομαι εγώ.
    Δεν νομίζω ότι με το να φέρνεις για παράδειγμα τη φίλη μου αναιρείς τον τρόπο σου.

  25. dimitris Says:

    den prospathw n’anairesw ton tropo mou, giati polu apla den uparxei kati pou prepei n’anairethei…oso gia th filh sou, hthela aplws na diapistwsw oti auto pou de tha ekanes s’emena sumfwna me ton tropo pou sumperiferesai, to ekane h filh sou…kai sunhthws apo tous filous katalavaineis polla…kai gia ta peri “xwriatias”, auto pou les hthela na epishmanw ki egw kai to parekshghses…oti oloi eimaste to idio kai den einai swsto na anaferesai stous katoikous tou nhsiou sou xrhsimopoiwntas apakswtika ton oro “xwriates”, asxeta an se evlapsan proswpika h oxi…megalwsan upo alles sunthhkes…ki egw de sumfwnw me megalh merida anthrwpwn, aplws de dinw shmasia, giati katanow oti einai megalwmenoi diaforetika ap’o,ti egw…

  26. dimitris Says:

    oso gia to onoma, to evala giati sixainomai ta pseudwnuma!

  27. dimitris Says:

    an den kanw lathos swthrh se lene, etsi? loipon zhtw suggnwmh an se efera se duskolh thesh, alla parekshghses ta legomena mou…to thema as thewrhthei lhksan edw, ok?
    na pernas kala kai na prosexeis…

  28. darkenlight Says:

    Οκ Δημήτρη..
    καταλαβαίνω αυτό που λες…
    Δεν μιλάω γενικά για τους συγχωριανούς μου αλλά για άτομα που είναι χωριάτες (με όλη την καλή έννοια της λέξης), μεγάλοι άνθρωποι που μου συμπεριφέρονται (και πάντα μου συμπεριφέρονταν, όχι μόνο επειδή έφυγα) σαν να είμαι τελείως εκτός… Σαν να τους απογοητεύω που δεν τους μοιάζω.
    Δεν θέλω να προσβάλλω κανένα. Δεν έχω τέτοιο σκοπό. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει τις επιλογές των άλλων.
    Όμως δεν δίνω άλλη έκταση.
    Εγώ σου ζητώ συγνώμη αν σε σημεία ήμουν απότομος. Νομίζω πως κι εσύ παρεξήγησες λίγο τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιώ τον όρο “χωριάτης”.

    ΥΓ: Δεν θα προτιμούσα να είμαι στη Νέα Υόρκη 🙂 Η Αθήνα ξέρω δεν είναι καμιά θεά όμως σίγουρα προσφέρει τις επιλογές που ζητάω. Δεν είμαι κάποιος άλλος από όταν έφυγα. Πάντα ήμουν ο ίδιος. Απλά εκεί νιώθω ότι είμαι σπίτι.. Εδώ είναι λίγο ξενοδοχείο η κατάσταση. Αυτό δεν σημαίνει ότι θεωρώ τον εαυτό μου καλύτερο. Απλά απροσάρμοστο σε ό,τι δεν του αρέσει.

  29. darkenlight Says:

    Και πάλι συγνώμη αν σε στεναχώρησαν τα λόγια μου ή και το ίδιο το μπλογκ μου.
    Σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και σίγουρα δεν αγνοήθηκαν.
    Να σαι καλά.

  30. dimitris Says:

    ok…paei ki auto…den stenaxwrhthhka apo to blog sou…aplws mou thn psiloespase auth h darkotetoia…alla filh sou einai , opote den to sunexizw…bye!

  31. darkenlight Says:

    Το ότι είναι φίλη μου δεν λέει κάτι.
    Όπως και να έχει το θέμα τελειώνει εδώ.


Leave a Reply

