Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Time To Sleep! August 24, 2007

Filed under: Confessions...,Thoughts — darkenlight @ 09:08am

Κάθε βράδυ, όταν αποφασίζω ότι θέλω να κοιμηθώ, νιώθω υπέροχα στη σκέψη ότι θα ξεκουραστώ, θα αφήσω τα πάντα πίσω μου χωρίς τίποτα να με ενοχλεί στο κουρασμένο, από την μέρα που μόλις πέρασε, μυαλό μου. Όλα θα είναι για λίγες ώρες στην αναμονή μακριά από εμένα. Για λίγες ώρες θα είμαι ανεπηρέαστος από κάθε σκέψη που είναι ικανή να μου καταστρέψει μια ολόκληρη σκέψη.
Ναι, είναι ευτυχία η σκέψη του ύπνου.

Με τα χρόνια η προετοιμασία που κάνω με τον εαυτό μου προκειμένου να με πάρει ο ύπνος είναι πλέον ιεροτελεστία. Αστεία αλλά και καταθλιπτική σε στιγμές. Είναι κάποια πράγματα που αν δεν τα κάνω δεν μπορώ να χαλαρώσω και, πλέον, να κοιμηθώ.

Πρώτα από όλα έχω ανάγκη την απόλυτη υσηχία και το σκοτάδι. Ποτέ δεν μπόρεσα να κοιμηθώ με τηλεόραση όπως τόσος κόσμος αλλά ούτε ακούγωντας μουσική. Ξεχνιέμαι και χάνομαι σε αυτή η οποία δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει να απασχολεί τις μουσικές μου εμμονές. Γνωρίζοντας ότι υπάρχει φως, από την άλλη, με κάνει να νιώθω ορατός στους πάντες, σαν να είμαι μπροστά από 8000 άτομα να με παρακολουθούν που κοιμάμαι. Με ενοχλεί όταν κάτι είναι τόσο φωτεινό όταν εγώ είμαι τόσο ήρεμος. Απλά δεν μπορώ.
Βέβαια η αδερφή μου είναι το άκρως αντίθετο και είναι βάσανο αν κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο μαζί της.

Αφού, λοιπόν, οι βασικές προυποθέσεις έχουν τακτοποιηθεί, ξαπλώνω. Ποτέ δεν μου άρεσαν οι πυτζάμες. Ένιωθα παγιδευμένος, φορώντας κάτι τόσο κλειστό. Οπότε αυστηρά ποτέ ρούχα στον ύπνο (άντε, εσώρουχο όταν δεν είμαι μόνος). Παρ’όλα αυτά μου αρέσει να τυλίγομαι κάτω από το σεντόνι/κουβέρτα/πάπλωμα σαν παιδί. Νιώθω τόσο αθώος έτσι. Και είναι κάτι που η καθημερινότητα δεν μου επιτρέπει να νιώθω.

Επόμενη κίνηση 100% είναι να αλλάξω 3 φορές τον τρόπο που έχω ξαπλώσει. Μία μπρούμυτα αγκαλιάζοντας το μαξιλάρι, μία ανάσκελα σαν νεκρός, και πάντα καταλήγω να έχω το μαξιλάρι πάνω από το κεφάλι μου σαν στέγη. Δεν ξέρω… Από πολύ μικρός είχα αυτή την μανία Δεν κοιμόμουν αν δεν έβαζα το μαξιλάρι από πάνω μου. Κάποτε μου είχαν πει ότι αυτό σημαίνει ανάγκη για προστασία. Ότι νιώθω προστατευμένος έτσι. Δεν το έψαξα ιδιαίτερα. Απλά ήξερα ότι ένιωθα ασφαλής έτσι. Και τώρα αυτό δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο.

Αφού έχω κλείσει τα μάτια μου, το μυαλό μου ταξιδεύει στις πιο σημαντικές στιγμές της ημέρας, ό,τι ήταν πραγματικά σημαντικό για μένα. Τα ξαναζώ για λίγα δευτερόλεπτα.
Μετά αρχίζει η φαντασία μου να πέρνει τη σκυτάλη.
Σκέφτομαι όσα θα ήθελα να ζήσω με άτομα που θα ήθελα να έχω. Είναι μια σκηνή ταινίας, κάθε βράδυ διαφορετική αλλά πάντα με πρωταγωνιστή εμένα.
Έχω δει τα πάντα λίγο πριν κοιμηθώ.
Παθιασμένα φιλιά στη βροχή, επιχείρηση διάσωσης του γκόμενου που θα ήθελα να έχω, στιγμές ανασφάλειας και κλάματος όπου εμφανίζεται ο από-μηχανής-θεός (που φυσικά είναι αυτός που τελευταία μου αρέσει) και διαψεύδει όσα φοβάμαι, ατυχήματα που τελικά στο νοσοκομείο έρχομαι πιο κοντά με τον κάποιον (ο ασθενής επιλέγεται στην τύχη, ή σώζομαι εγώ, ή αυτός… ανάλογα με τα κέφια), η κηδεία μου (αυτά σε καταθλιπτικές βραδιές, ή απλά καμμένες), μαλώματα με το….παιδί που τελικά φυσικά δεν θα αντέξει ένας από τους 2 και θα φιλήσει τον άλλον σχεδόν βίαια, ακόμα και μοναχικές στιγμές σε μια παραλία όπου είμαι απλά ευτυχισμένος. Όλα όσα θα ήθελα να ζήσω παρελαύνουν ένα ένα κάθε βράδυ για να με κοιμήσουν (συνήθως) γλυκά. Φυσικά ο συμπρωταγωνιστής είναι πάντα αυτός που με απασχολεί την εκάστοτε χρονική περίοδο. Δεν θα βρω τον πρώτο τυχόντα που μου άρεσε όταν πέρναγε στο δρόμο. Είναι σκληρή η audition. Με τα χρόνια δεν έρθει πολλοί στο ρόλο του συμπρωταγωνιστή της φαντασίας μου αλλά λίγοι. Ένας έπαιζε σχεδόν κάθε βράδυ επί 3 χρόνια… Είχε καταντήσει βαρετό!

Κάπου λίγο πριν ή μετά το φιλί/κλάμα/θάνατο με παίρνει ο ύπνος. Και εκεί τελειώνει όλη αυτή η διαδικασία που τόσο λατρεύω και λέω “προετοιμασία ύπνου”…

Μα να μην βαριέμαι ποτέ…!!!

 

17 Responses to “Time To Sleep!”

  1. Neverlandean Says:

    Ναι, εντάξει όλα αυτά αλλά είναι και κάτι ακόμα που πολλές φορές εισέρχεται δυναμικά στην “προετοιμασία ύπνου” αλλά παρέλειψες να το αναφέρεις. 😉

    Καλά, με τις κηδείες έχω γυρίσει υπερπαραγωγές! Τι Crash και Τιτανικός, όλα τα όσκαρ θα έπαιρνα! Πότε σκοτώνω εμένα, πότε τον mr.f, θες να είσαι ο επόμενος;

    (Το σχόλιο για την αδυναμία ελήφθη σοβαρά υπόψη.)

  2. Πω πω εγώ πάλι όποτε αρχίζω τις σκέψεις και τις ονειροφαντασίες πριν κοιμηθώ δεν με παίρνει ποτέ ο ύπνος! Η δική μου ρουτίνα είναι ντουζάκι, μουτράκια, δοντάκια και μια κουταλιά Αταράξ για να μαι σίγουρος ότι δεν θα προλάβω να σκεφτώ απολύτως τίποτα!!!

  3. darkenlight Says:

    Neverlandean,
    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που παρέλειψα να αναφέρω…
    Αν είναι να σκοτωθείς κι εσύ μαζί, να την κάνω τη θυσία!
    (Χαίρομαι).

    gay super hero,
    Εμένα μόνον έτσι με παίρνει ο ύπνος.
    Οκ, δοντάκια, ντουζάκια κλπ εννοούνται. Σιγά το διαφορετικό και το πρωτότυπο. Αυτά δεν ανήκουν στην προετοιμασία.. είναι πριν από αυτή!
    Δεν θα σοβαρολογείς, φάρμακα για να κοιμηθείς 😛

  4. darkenlight Says:

    A! Και μια απάντηση σε ένα σχόλιο της Donnie από άλλο post (ελπίζω να το δει).

    Donnie,
    Για κάποιο προσωπικό λόγο έσβησα το “Summer Nights Forever” και έτσι χάθηκε και η απάντησή μου στο υπέροχο σχόλιό σου. Θα ήθελα να σου πω ευχαριστώ μέσα από την καρδιά σου για τα (σε ένα σημείο) συγκινητικά σου λόγια. Ήταν από τα πιο γλυκά σχόλια που πήρα στο μπλογκ. Λυπάμαι που μαζί με το post έχασα και το σχόλιό σου. Όπως και των άλλων παιδιών…

  5. Μάλλον ο Νεβεράκος εννοεί κάτι που -μεταξύ άλλων- σε χαλαρώνει. Μπορεί να γίνει και το πρωί βέβαια, εξαρτάται..

    Αν θελήσω να κοιμηθώ, πρέπει να μην σκεφτομαι τίποτα, αλλιώς με παίρνει το ξημέρωμα.
    Συνηθίζω να αδειάζω το μυαλό μου από τα πάντα, αυτά που έγιναν, που θα γίνουν κλπ
    και να σκέφτομαι έναν λευκό τοίχο.
    Παλιότερα, μπορούσα να κοιμηθώ μόνο με μουσική, αλλά ή τραγουδούσα τους στίχους στο κεφάλι μου ή -αν έπαιζε ράδιο- σχεδόν πάντα σηκωνόμουν να σημειώσω στίχους, για να το ψάξω..Οπότε πάλι με έπαιρνε το ξημέρωμα

    πι-ες: κρίμα που το έσβησες, ήταν ωραίο ποστ 😉

  6. Neverlandean Says:

    Μπορεί να έσβησες το ποστ αλλά τις πομπές σου θα τις θυμόμαστε για καιρό! λοοοοοοολ
    😉

    Ευχαριστώ για το σερί – έχει και σερί απαντήσεων! :********

    ΥΓ: Ο Μπισκοτένιος το ‘πιασε, τη μαλακία εννοώ. 🙂

  7. Keen On Boys Says:

    Kι εγώ ξεκινάω να σκέφτομαι κουλά πράγματα την ώρα του ύπνου, αλλα δεν κοιμάμαι τόσο ευκολα, όσο κομμάτια απο την κούραση και να είμαι 😦
    τους ζηλευώ όλους αυτούς που κοιμούνται λες και έχουν κουμπάκι on/off

  8. darkenlight Says:

    Cookie Basher,

    ΧΑΧΑ! Οκ.. δεν θα το συμπεριλάμβανα στις καθημερινές μου ασχολίες.. Λολ!
    Για τη μουσική αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
    Καταλαβαίνεις πως δεν βοηθάει για να κοιμηθώ έυκολα και γρήγορα.
    ΥΓ. Το ποστ μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα… Επηρέαζε.. χμ.. άλλους παράγοντες.

    Neverlandean,
    Θα πρεπε να ντρέπεσαι για την κακία και το φαρμάκι που βγάζεις συνέχεια στην πονεμένη μου ψυχή, Χουάνα Μαρία. Είσαι ένα άσπλαχνο τέρας που μου τρώει την καρδιά μέρα με τη μέρα… ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ.
    Χθες πιάστηκε το χέρι μου από το Scroll Down… πλάκα είχε γέλασα :Ρ
    ΥΓ: Σεβασμός παρακαλώ.. ¨Ακου να λέτε τη μαλακία έτσι απροκάλυπτα μαλακία…

    Keen On Boys,
    Κι εγώ συνήθως δυσκολεύομαι να κοιμηθώ αν και τελευταία πίνω ένα ποτήρι γάλα πριν κοιμηθώ και κατά ένα περίεργο τρόπο πέφτω σε κόμμα.
    Κι εγώ τους ζηλεύω αυτούς όμως. Ο κολλητός μου κλείνει τα μάτια και δεν ξαναμιλάει.. Εγώ περιμένω με υπομονή και επιμονή μήηηηπως με πάρει ο ύπνος…

  9. Chameleon_Dark Says:

    Πάντα,μα ΠΑΝΤΑ πριν κοιμηθώ, προσπαθώ να κάνω κάποιες όμορφες σκέψεις, ώστε μέσα από αυτές, να γλιστρύσω σε όνειρα αντίστοιχης ομορφιάς (και γενικότερα θεματολογίας):Αυτό μου το δίδαξε μία γυναίκα που πραγματικά γνώριζε τον τρόπο που το υποσυνείδητο μας λειτουργεί και θέλει να “τρέφεται”.
    Όταν δεν είναι “αναμνήσεις” της ημέρας που πέρασε αυτές οι εικόνες, προσανατολίζονται σε σενάρια που πολύ θα ήθελα να μου συμβούν-συναντήσεις με άτομα που αγαπάω, ηρωικές πράξεις (ναι, Σωτήρη, το έχω κι εγώ αυτό το χούι :Ρ), αλλά και μέρη που έχω επισκεφτεί,όπου τα παραλλάζω στο μυαλό μου σύμφωνα με το πως θα ήθελα πραγματικά να ήταν…

    Δεν έχει πάντα επιτυχία (μάλλον σχετίζεται με το βαθμό προσήλωσης στο “σενάριο”..),αλλά όταν πιάνει…τα όμορφα όνειρα είναι η ανταμοιβή…

    ΥΓ:Είμαι τυχερός, διότι τελευταία μου έρχεται πολύ εύκολο να κάνω όμορφες σκέψεις πριν κοιμηθώ… 🙂

  10. impressedguy Says:

    Εγώ πάλι το μόνο που κάνω είναι να σκεφτώ τί θα κάνω την επόμενη μέρα καθώς και τί θέλω να ψωνίσω την τρέχουσα περίοδο…

  11. donnie Says:

    Kalimera Darken!!! Kata ena periergo tropo xamogelao panta otan vlepo to nick sou. Mou thymizei ton Donnie Darko,ton iroa tis agapimenis mou (omonimis) tainias. (eksou kai to nick mou).. Vasika…to blog sou einai to mondako opou kykloforo kanonika san gynaika. Ston allonwn kai akoma kai sto diko me pernane oloi gia antra. Apo mikri eixa mia mania sto internet na kykloforo os male gia na ektimisoun oi alloi perissotero ton tropo skepsis mou. Sto diko mou blog mia fora pistikan oloi oti eimai antras kai eniosa mia vathia esoteriki ikanopoiisi giati mporesa na piso kapoious (akoma k an den to kseroun) oti skeftomai san ANTHROPOS kai oxi san antras/gynaika. Afora ayto pou legame sto proigoumeno post sou (lypamai pou to esvises). Eniosa poly oraia otan diavasa tin apantisi sou.
    Tora….(kai syggnomi gia tin periaytologisi,nomizo oti den sou edosa akoma na katalaveis ti ithela na po. Na…exo faei ena skaloma ton teleytaio kairo na psaxno tin anthropini psixi kai den tha me ekrinan antikeimenika an tous elega oti eimai kopela. An peraseis apo to blog mou,se parakalo min mou anafertheis os female. ok? thanx 🙂 )
    Loipon…..sto thema mas tora. O ypnos. Aaxxx…h apolyth apolaysi meta apo mia dyskoli mera. Min koroidepsete alla exo tin apolyth texniki. (den einai dikia mou,dystyxos).
    Pairnete arges anases kai skefteste oti ekpneete ton aera apo ta podia. Fantazeste loipon kata tin ekpnoi tin diadromi pou kanei o earas apo to stoma sas mexri tis patouses apo opou kai tha vgei alla tha syniditopoiisete oti tha niosete san na gyrnaei to soma sas ekeini ti stigmi,san na aioriste ston aera kai to kefali sas tha niothei analfro eno tha prokaleitai mia yperoxi aisthisi iliggou. Se 5 lepta tha eiste ston allo kosmo.
    Ta sevi mou kai pali kalimera!

  12. Chameleon_Dark Says:

    Donnie…λέγοντας στον άλλοκόσμο, ελπίζω να μην κυριολεκτείς (ή,μάλλον, να μην εννοείς αυτό που η παράδοση αναφέρει σαν “άλλο κόσμο)”, διότι δεν βλέπω πολλούς να το προσπαθούνε :Ρ

  13. lensman Says:

    Oh well, sweet dreams then 🙂

    Eimai sigouros oti tha sou erthei ke to katalillo atomo stin audition.

    It will be worth it. Just a few dreams left…

  14. Ilira Says:

    Op! K allos dark. Ti egine kale…poly skotadi plakose! lights on parakalo! 🙂
    Oxi Chameleon…tin synisto anepifilakta tin methodo,se stelnei kateythian ston ypno pou einai…ti allo? Enas prosorinos thanatos. Sou protino na diavaseis Omar Kayam (katapliktikos persis poiitis).

  15. darkenlight Says:

    Chameleon_Dark,
    Κάπως έτσι περιπλανιέμαι κι εγώ τις στιγμές πριν κοιμηθώ. Προχωράω από αναμνήσεις της ημέρας σε φαντασίες με πράγματα που θα ήθελα να ζήσω ή να ξαναζήσω διαφορετικά…
    Καμιά φορά κι εγώ φτάνω στην “κορύφωση” του σεναρίου και πολλές φορές τελειώνει πριν με πάρει ο ύπνος. Εκεί οτιδήποτε άλο και να σκεφτώ είναι ανιαρό και απλά δεν με παίρνει ο ύπνος μετά. Είναι το χειρότερό μου!

    impressedguy,
    Εγώ ποτέ δεν σκέφτομαι πριν κοιμηθώ τι θα κάνω την επόμενη μέρα. Όταν ξυπνήσω πια…
    Τις αγορές επίσης τις σκέφτομαι πριν ή μετά την προετοιμασία!!

    Donnie,
    Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο nickname. Ειλικρινά είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελα ποτέ. Χαίρομαι που το nickname μου είναι λόγος να χαμογελάς 🙂
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα άντρας/γυναίκα. Γιατί να κυκλοφορείς ως άντρας προκειμένου να πάρουν στα σοβαρά όσα λες? Δεν μπορείς να κυκλοφορείς ως άνθρωπος?
    Δεν υπάρχει περίπτωση να άφηνα σχόλιο στο μπλογκ σου με διάθεση φυλετικής διάκρισης. Να είσαι σίγουρη.
    Ευχαριστώ για την τεχνική, στις αυπνίες μου χρησιμοποιώ μια παρόμοια τεχνική που μου έχει μάθει μια θεία και έχει μοναδικά αποτελέσματα.
    Όσο για τους Darkίτες του blog… Η κολλητή μου με το όνομα Darkoteque αφήνει καμιά φορά σχόλια :).

    lensman,
    Ένα άτομο τελευταία έχει περάσει από audition με πολυ όμορφα αποτελέσματα αλλά προς το παρών βρίσκεται μόνο στις βραδυνές μου φαντασίες. Το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως μείνει για πάντα στις φαντασίες μου (και το πιο πιθανό.. Λολ!)
    Αχ… μακάρι να είναι όπως τα λες όμως!

  16. donnie Says:

    Hey darken,
    den kykloforo os male apo komplex katoterotitas. Oso kathara giati thelo na do kai an ego mporo na ekfrasto os antras. Na piso kapoion oti hey….edo den milaei gynaika (asxeta an mia gynaika milaei kalitera h xeirotera). Min to psaxneis poly,sou eipa…einai mia tasi pou eixa apo mikri na psaxno tis diafores anamesa sta fyla kai me endiefere poly o antrikos psixismos kai mporesa na to katafero mono parousiazontas ton eayto mou san antras. Mou arese pou polloi psarosan. 🙂 An elega oti eimai gynaika den tha mou anoigontan pote me ton tropo pou ego ithela. Den mporeis na fantasteis posa ematha apo ayth tin diadikasia. Ton kalitero mou filo ton efera konta mou me to na tou leo synexia poso apexthanomai tis gynaikes (nai,sta niata mou imoun misogynisa,an kai den simvainei syxna ayto) :))) Tora me vlepei kai vafo ta nyxia mou kai fonazei 🙂
    Fysika kai oi apopseis mou exoun allaksei apo ta 15 mou kai pleon den diaxorizo kanenan kai den krino kanenan apo tetoious paragontes. Ax pali nomizo se mperdepsa :))

  17. darkenlight Says:

    Είναι όντως τρομερά ενδιαφέρων πείραμα και πιστεύω ότι τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά. Παρ’όλα αυτά δεν καταλαβαίνω γιατί να διαχωρίζειται τόσο έντονα ένας άντρας από μια γυναίκα. Για μένα οι διαφορές είναι καθαρά και μόνο βιολογικές.
    Χαίρομαι που αυτό έχει αλλάξει σε σένα.
    Δεν με μπέρδεψες, αντίθετα, μου ξεκαθάρισες την άποψή σου στο θέμα.
    Ευχαριστώ.


Leave a Reply

