Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Πίκρα… August 27, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 11:58am

Τελικά είναι αλήθεια…

Μου το έλεγαν μα δεν το πίστευα…

Ο κόσμος είναι κακός. Και πάντα θα ζει για να σου κάνει κακό.

Το έβλεπα μπροστά στα μάτια μου μα νόμιζα ότι δεν είναι έτσι. Μου έκαναν κακό και τους δικαιολογούσα αφού “άνθρωποι είναι, είναι όλοι καλοί”.

Όμως κουράστηκα…

Δεν ξέρω πού σας έκανα κακό εγώ. Δεν ξέρω με ποιο τρόπο προσβάλλω. Ίσως είμαι λίγο παραπάνω ειλικρινής από όσο θα έπρεπε. Ίσως η ειλικρίνεια πειράζει σήμερα.

Όταν ζούμε όλοι στο ψέμα, η αλήθεια μοιάζει “ξένη”. Αν δεν την αγκαλιάσουμε, το μόνο που θα κάνουμε είναι να την διώξουμε μακριά..

Όλοι αυτοί που ζουν για το καλό του κόσμου… Γιατι είναι οι πρώτοι που σπέρνουν το κακό?

Εγώ…

Τι κάνω ανάμεσα σε τόσους κακούς?

Μέχρι πότε θα αντέχω πριν σκύψω το κεφάλι?

Θα σκύψω ποτέ το κεφάλι?

Λυπάμαι…

 

11 Responses to “Πίκρα…”

  1. donnie Says:

    Ti nomizes kale mou darken! Oti oloi paleyoun gia to koino kalo kai gia to WORLD PEACE opos oles oi ypopsifies sta kallistia tis USA?
    Kaneis den se noiazetai perissotero apo oso esy o idios. Kai ean esy den sfikseis ta dontia kai den pouliseis tin psixi sou tote exeis nikisei tin kakia olou tou kosmou. Kai min vlepo lekseis opos “pikra”. Ksero,syniditopoieis pragmata kai tarazesai. Omos h kaliteri ekdikisi stin kakia einai to humor kai to xamogelo. Alliws se efagan zontano!

    ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ. ΓΙΑΤΙ?
    ΟΛΟΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.
    ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, στις 7 το απογευμα.
    Στην πλατεία Συντάγματος και σε κάθε κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ολόκληρη τη χώρα. Φορώντας μαύρα.

  2. Darkoteque Says:

    nai, einai alhtheia mwro mou!
    den megalwsane oloi me kales arxes ths mamas, ksereis..
    poses fores mou exoune pei oi dikoi mou “einai kakoi oi anthrwpoi ekei eksw kai den to exeis katalavei akoma. na prosexeis”. telospantwn.. kakiaaaa.. kakoi anthrwpoi! skoupidia sthn koinwnia! 😀

    bloody kisses :**

  3. Darkoteque Says:

    merikes fores lew oooooti na’nai! 😀 [LOL] θόλλυ, λεεε.. :***

  4. Chameleon_Dark Says:

    Ποτέ μα ποτέ μην τους αφήσεις να σε καταβάλλουν,Σωτήρη… Ίσως να έχεις δίκιο, ο κόσμος είναι κακός (οι άνθρωποι που τον απαρτίζουν είναι σίγουρα πάντως κάποιες φορές…), όμως είσαι αυτός που είσαι, χάρη στη καλοσύνη σου…

    Πολέμησέ τους…Μην τους αφήσεις με τίποτε να σε κάνουν σαν τα μούτρα τους… Φρόντισε να παραμείνεις “αγνός”, γιατί αυτό είναι που θα σε βοηθήσει να χαμογελάς και στις πιο δυσχερείς συγκυρίες… Μείνε καλός…Μείνε εσύ!

  5. darkenlight Says:

    Donnie,
    Έχεις απόλυτο δίκιο. Είμαι απλά αφελής… Τελικά έχουν δίκιο όσοι το υποστηρίζουν αυτό για μένα.
    Είναι άσχημο χτύπημα να βλέπεις τόση κακία γύρω σου… Πριν χαμογελάσω πρέπει πρώτα να κλάψω…

    Darkoteque,
    Λες και δεν το ήξερα ότι είσαι ό,τι να’ναι γενικότερα…
    Έχουν δίκιο οι γονείς σου και όσο περνάει ο καιρός το καταλαβαίνω και περισσότερο.

    Chameleon_Dark,
    Κάνω ό,τι μπορώ για να ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Και μέχρι τώρα δεν είναι δύσκολο να παραμένω “εγώ”. Πολλές φορές φοβάμαι πως ίσως μια μέρα πέσω στην παγίδα..

  6. g 4 george Says:

    Θα πω κάτι, αλλά μη με πάρεις για κακό…
    Είσαι λίγο υπερευαίσθητος και μικρούλης, μωρέ. Ξέρω, ξέρω, σου τα έχουν ξαναπεί…
    Έχεις καθίσει να σκεφτείς όμως, ότι εκτός από την περίπτωση οι άλλοι να έχουν απαρχαιωμένα μυαλά και σκουριασμένες αντιλήψεις, κάπου στο βάθος να έχουν λίιιιγο δίκιο; και μην πεις ότι είμαι κι εγώ σαν κι αυτούς, 34 χρονών παλληκάρι είμαι (γκουχ γκουχ, νερό καλέ).

    Σωτηράκη, προσπάθησε να βλέπεις τα πράγματα λίγο πιο ανάλαφρα γιατί διαβάζοντας τα ποστ σου, σε κόβω για καλό και ευαίσθητο παιδί… προσπάθησε να μάθεις να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου, στην δουλειά, στο σπίτι, χωρίς πολλά πολλά, τύπου οι άλλοι οι κακοί, κτλ. Μερικές φορές είναι, αυτό αληθεύει. Ξέρεις όμως πόσες φορές, χρόνια μετά, κάθισα και σκέφτηκα πως εκείνοι οι άνθρωποι που μου είχαν φανεί τότε, στα 20-25 μου, κακοί, είχαν απόλυτο δίκιο;

    Δεν είμαστε πάντα το θύμα. Μερικές φορές θα ανακαλύψεις ότι στην ζωή γινόμαστε και θύτες.

    Αυτά, με αγάπη και συμπάθεια. Το μπλογκ σου μου αρέσει πολύ!

    Φιλιά 🙂

  7. revqueer Says:

    My friend, απαίσιοι τύποι θα υπάρχουν πάντα, και όπως είπε πολύ σωστά και ο george μπορεί κι εσύ από κάποιους κάποια στιγμή να θεωρηθείς απαίσιος. ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ!!

  8. lensman Says:

    😦 look, I guess the most you can do is do as much good in the world as you can.

    Thimase to ‘free hugs’ video?

    That’s all we can do to make the world a better place. The rest is up to the rest… There’s only so much each person can do.

  9. darkenlight Says:

    g 4 george,
    χαίρομαι για την επίσκεψή σου. Σε παρακολουθώ καιρό.
    Έχεις πολύ δίκιο για το σχόλιό σου. Ό,τι έγραψα, το έγραψα (όπως πάντα) εν βρασμώ ψυχής. Είναι κάτι που πίστεψα και ένιωσα εκείνη τη στιγμή. Δεν είναι οι απόψεις που υιοθετώ στην καθημερινότητά μου γενικότερα.
    Έχεις δίκιο.. It always works the other way around as well…
    Απλά όταν εγώ είμαι κακός δεν το καταλαβαίνω… Μπορώ να καταλάβω την κακία μόνο όταν τη δέχομαι..
    Διαβάζοντας το μπλογκ μου άλλωστε θα παρατηρούσε κάποιος ότι έχω μια μανία να “θυματοποιούμαι”. Όλοι κακό μου κάνουν και εγώ είμαι το καλό αγνό παιδάκι. Φυσικά και δεν στέκει αυτό… Είναι, σε στιγμές, γελοίο. Το καταλαβαίνω. Και προσπαθώ να το αλλάξω… Ίσως και να μην τα καταφέρω ποτέ!

    revqueer,
    τον τελευταίο καιρό λόγω πίεσης της δουλειάς μου, κούρασης και έλλειψης ιδιωτικής ζωής (περνάω το καλοκαίρι στο χωριό), έχω δραματοποιήσει τα πάντα γύρω μου. Το καλό που μου θέλω (!) να σοβαρευτώ λίγο γιατί δεν έχω καμία διάθεση να καταντήσω μίζερος!!! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο….!

    lensman,
    Γλυκός και καλοπροαίρετος όπως και σε κάθε σχόλιο.
    Έχεις δίκιο.. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε για να γίνουν όλα καλύτερα είναι αγκαλίτσες. Μμμμ…. Αν το κάνω εδώ στη δουλειά βέβαια θα με περάσουν για αποτρελαμένο. Ας περιμένω μέχρι το βράδυ… όλο και κάποιος θα βρεθεί…!

  10. SugarProof Says:

    Ο κόσμος είναι εντελώς σκατά.
    Και ο κόσμος είναι πανέμορφος.
    Θα τα συνηθίσεις και τα δύο.
    Είναι θέμα χρόνου, I promise.
    Απλά… πρέπει να αρχίσεις να θυμώνεις.
    Το μυστικό είναι στο θυμό.
    Μετά τα βλέπεις όλα πιο καθαρά.

  11. darkenlight Says:

    Η αλήθεια είναι ότι έχω ένα θεματάκι με το θυμό. Θυμώνω μόνο με τον εαυτό μου και ποτέ με τον κόσμο. Νομίζω ότι έχεις δίκιο. Πρέπει να αρχίσω να θυμώνω…


Leave a Reply

