Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Βρέχει… August 31, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 10:24am

Όταν νιώθεις παρατημένος από παντού ψάχνεις να βρεις αυτό που ξέρεις ότι δεν θα σε εγκαταλείψει ποτέ.
Εγώ χθες έψαξα και βρήκα κρυμμένο σε μια ντουλάπα το αρκουδάκι μου. Και το βρήκα… Το πήρα μαζί μου σε ένα σκοτεινό δωμάτιο…

Έκατσα σε μια γωνίτσα στο δωμάτιο και το πήρα αγκαλιά. Και άρχισα να κλαίω. Δεν μπορούσα να σταματήσω. Εκείνο νομίζω ότι δεν καταλάβαινε πολύ καλά γιατί έκλαιγα… Αλλά δεν το ένοιαζε και πολύ. Φαινόταν εντάξει που το είχα αγκαλιά.
Είναι το μόνο πράγμα που μου έχει απομείνει για να αγκαλιάζω.
Μια αγκαλιά είναι το πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο. Αλλά πόσο μα πόσο καταθλιπτικό όταν δεν έχεις κανένα για να αγκαλιάσεις.

Έκατσα στο σκοτάδι, και έκλαψα. Για πολλοστή φορά μέσα στη μέρα. Όπως και κάθε μέρα. Κάθε μέρα είναι βρεγμένη με δάκρυα. Δεν ξέρω πότε θα σταματήσει να βρέχει… Δεν μπορώ να το προβλέψω… Όμως μόνο βρέχει τελευταία.

Τα μάτια μου πλέον έχουν μαύρους κύκλους. Η μαμά το παρατήρησε. Όπως παρατήρησε ότι χθες βράδυ την ώρα που τρώγαμε είχα δάκρυα στα μάγουλά μου. Όμως δεν είπε τίποτα. Πρέπει να το κατάλαβε και η αδερφή μου. Όμως δεν την ένοιαξε.
Έμεινα μόνος μου.

Χθες βράδυ κοιμήθηκα αγκαλιά με το αρκουδάκι μου. Και είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που ξύπνησα και το είχα ακόμα στην αγκαλιά μου.

Το πρωί που σηκώθηκα υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως δεν θα έκλαιγα σήμερα. Αλλά σε μόλις μισή ώρα με έπιασα να κλαίω ενώ έπαιζε Tori Amos στο CD Player μου. Ευτυχώς στη δουλειά έχω κλάψει ελάχιστα σήμερα. Μέχρι χθες καθόμουν στο δωματιάκι πίσω από τη reception και έκλαιγα λίγα δευτερόλεπτα, ίσα-ίσα να ηρεμήσω να μη φαίνεται ότι είμαι χάλια και να δουλέψω.

Προχθές μόλις έκλεισα το γραφείο και περίμενα να έρθει μια φίλη μου να πάμε να τα πιούμε, έγραψα σε ένα χαρτί όσα ένιωθα. Ήταν ό,τι πιο καταθλιπτικό έχω γράψει. Το έχω ακόμα στην τσέπη μου. Είχα κλείσει όλες τις πόρτες εκτός από την μπροστινή. Και έκλαιγα, πλέον μπορούσα, δεν υπήρχε περίπτωση να μπει κάποιος. Όμως μπήκε ένας. Και με ρώτησε αν θέλω λίγο νερό. Του αρνήθηκα ευγενικά. Με ρώτησε αν θέλω λίγο χυμό. Όχι. Ίσως κάτι άλλο να πιω. Όχι, ευχαριστώ. Αν πεινάω… μήπως θέλω κάτι να φάω. Πάλι όχι. Με καληνύχτησε. Τι καλός άνθρωπος…

Τελευταία μεθάω πολύ. Λέω να το σταματήσω. Τελευταία κάνω ένα πακέτο την ημέρα. Δεν έχω κάνει ούτε ένα τσιγάρο από προχθές. Θα επιστρέψω στο Σωτήρη. Δεν μπορεί… Δεν μπορώ να μεθάω κάθε βράδυ. Ούτε να βήχω σαν γέρος. Δεν θα με αφήσω να πέσω τόσο κάτω. Θέλω ένα τσιγάρο.
Ίσως είμαι όντως στο πιο χαμηλό μου σημείο. Όμως δεν ξέρω πόσο πιο πολύ μπορώ να πέσω ακόμα. Κάποια στιγμή όμως δεν θα έχει πιο κάτω. Και τότε θα ανέβω.. Ε? Έτσι δεν είναι?

Έχω χάσει την όρασή μου. Βλέπω μόνο μια μαυρίλα. Δεν με νοιάζει αν φαίνομαι όμορφος. Δεν με νοιάζει να ξυριστώ. Θέλω μόνο να μην με κοιτάζουν οι γύρω μου.
Θέλω να εξαφανιστώ.
Να κοιμηθώ και να μην ξυπνήσω μέχρι να βρεθεί ένα άτομο να με ξυπνήσει με ένα χαμόγελο.

Θέλω μια αγκαλιά…
Κάνε με να νιώσω έστω και για ένα δευτερόλεπτο όμορφα.
Σήμερα έχω μόνο το αρκουδάκι μου.

Αχ σταματάω να γράφω…
Με πιάνουν τα κλάμματα πάλι…
Γαμώτο…

 

37 Responses to “Βρέχει…”

  1. Μα γιατί, γιατί;;;;; Τι έγινε βρε αγόρι μου;;

  2. darkenlight Says:

    Αχ δεν ξέρω…
    Έχω πάθει ένα black out…
    Όλα έγιναν μαύρα ξαφνικά…
    ξαφνικά έμεινα μόνος…
    δεν έχω τίποτα και κανένα…

  3. “ξαφνικά έμεινα μόνος…
    δεν έχω τίποτα και κανένα…”

    MH TYXON KAI TO KSANAPEIS AYTO!!!

  4. Chameleon_Dark Says:

    Να σου πω κάτι? Κλάψε! Κλάψε να ξεσπάσεις, κλάψε για τα πάντα, κλάψε για όσα νιώθεις κια για όσα δεν σου πέρασαν από το νου ότι θα σου γεννούσαν δάκρυα…Μόνο έτσι θα το ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ!!!

    Και ο ήλιος σύντομα θα ξαναλάμψει…

    ΥΓ: Έχει δίκιο η Αγγέλα…να το ξέρεις!

  5. donnie Says:

    Oxi Sotiri mou,den ginetai etsi! Anoikse tin psixi sou ston ilio kai gela,gela oso pio dynata mporeis. Gia to tyxaio tis yparksis mas. Gia tin thnitotita mas,gia to poso mikroi kai asimantoi eimaste. Gia to oti eimaste perastikoi apo ayto ton kosmo. Gia to oti exoume liges…poly liges meres. Gia to oti exoume ligous….poly ligous anthropous. Gela gia ola ayta! Min klapseis!
    Gela gia tin xazomara mas,gia tin alazonia mas…kai pano apo ola XAMOGELA pou mesa se olo ayto…esy exeis KATHARI PSYXH!
    Ta panta einai epiloges mas. Akoma kai to an tha eimaste eytixismenoi h dystixismenoi. Dioti dyo atoma mporoun na perasoun apo tin idia akrivos katastasi…alla me entelos diaforetiko tropo. E esy loipon tha dialekseis ayto tou geliou. Stamata me tis itopathies kai ta “den ksero ti exo”. Ayta einai ta tis efivias,ta pernas esy,ta perasa kai ego. Se ligo tha einai kalitera. Sou dino to logo mou pos se ena dyo xronia tha eisai kalitera. Arkei esy na to thes. Arkei esy na apofasiseis oti eisai kyrios tou eaytou sou kai kanenas kai tipota den tha se riksei. Anoikse ta matia sou kala na deis oti omorfo yparxei ston kosmo kai na to kataktiseis! Yparxoun polla. Einai enas trelos kosmos alla poly goiteytikos. Arkei esy na theliseis na ton deis.
    Xamogela kai zise tin zoi sou. Min afiseis na perasoun ta xronia kai otan telika kaneis ton apologismo skefteis oti ta misa apo ayta ta perases klaigontas. Giati einai liga re gamoto,liga ta xronia mas edo pano. Ekei pou tha pame meta (an pame)…uuuu…tha exoume mpolika xronia sti diathesi mas na klapsoume na xtypiomaste na kanoume oti thelouyme. Alla edo pano…tha gelasoume kai tha zisoume ayto pou mas dothike TYXAIA! OK?

  6. impressedguy Says:

    Κανείς δεν είναι μόνος του ποτέ, οκ;

  7. darkenlight Says:

    Σας ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα σχόλια. Νομίζω ότι σήμερα έχω λίγη δύναμη. Και είναι μόνο η αρχή. Όχι, δεν είμαι καλύτερα. Όλα είναι ακόμα άσχημα. Όμως νιώθω ότι αντέχω και αυτό έχει σημασία. Πλέον αρχίζω να ελέγχω σιγά σιγά τον αυτο-έλεγχό μου και πιστεύω ότι δεν θα αργήσω να φτάσω στον συνηθισμένο Σωτήρη που ήμουν πριν.
    Είναι πολύ άσχημα ακόμα τα πράγματα όμως… Θα περάσει.
    Είχα να νιώσω έτσι 2 χρόνια. Αυτή τη φορά απλά είναι πιο έντονο.
    Όλα θα γίνουν καλύτερα.
    Το ξέρω.
    Το ελπίζω δηλαδή.

  8. freddy Says:

    καλημερα και καλο μηνα ΣωΤΟ.

    Δεν ξερω τι σου συνεβει.
    αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι εισαι δυνατος μεσα σου.
    εχεις πολυ δυναμη.
    και μπορεις να το ξεπερασεις.
    δεν ξερω πως μπορουμε να σε βοηθησουμε.
    αλλα αν χρειαστις οτιδηποτε και μπορουμε να το κανουμε απλα πες το.
    οχι δεν εισαι μονος.
    ακομα και πισω απο το πισι , παρολο δεν γνωριζομαστε απο κοντα , δεν νομιζω οτι εισαι μονος.
    κλαψε .
    σπασε τα.
    και μετα θα νιωσεις καλυτερα.
    ποιο δυνατος.

    εγω ειμαι εδω.

    και η νταρκο και ολα αυτα τα παιδια που δεν σε ξερουν απο κοντα και ομως σε ξερουν τοσο καλα ……….

    ευχομαι να το ξεπερασεις οτι και αν ειναι.

    φιλουρες πολλες!

  9. Keen On Boys Says:

    Εγώ να σε κάνω μια αγγαλίτσα; έστω και virtual.
    Ευχομαι σύντομα να νιώσεις καλύτερα Σωτήρη..

    Κουράγιο

  10. Giannis PPM Says:

    Symgwnw kai egw me to oti emeis epilegoume an tha eimaste eutyxismenoi i dystyxismenoi. Den kserw an auto se voithaei, alla egw, ws orthologistis mexri aidias, o,ti ki an mou symvainei (kai eidika kako), psaxnw na vrw to GIATI. Kai otan to vrw, apla prospathw na to kseperasw. Alla de leitourgoun oloi etsi…

  11. lensman Says:

    Sotiri mou… things are not as bad as they may seem. You need to start living it up a bit. If the world turns its back on you, to xeirotero pou mboreis na kaneis einai na kaneis turn your back on the world. You should never do that epidi na to ti perneis.

    Pursue it. Live it. Feel it.

    Kalo einai ena klama every once in a while, there’s beauty in the breakdown. But then it needs to end. And you need to search for new people to give you a hug.

    So starting with all of us here, here’s another hug from me *hugs you* and now, go live it up.

  12. revqueer Says:

    For u darkenlight

  13. johnny Says:

    that’s pathetic…

  14. Το σημαντικό είναι να μην τα παρατήσεις, όπως και κάνεις. Δε θα σου πω ότι στο μέλλον θα είναι τα πράγματα καλύτερα..Εσύ όμως θα είσαι πιο δυνατός και θα είναι ευκολότερα. Μη σκέφτεσαι πολύ, το μόνο που μπορεί να σου προσφέρει είναι επιπλέον φόρτο και φόρτιση.
    take care of Sotiris; nobody loves him like you do 😉

  15. darkenlight Says:

    Όλα τα σχόλια είναι απίστευτα γλυκά και ένα ήταν γελοίο!
    Από την ώρα που τα έγραψα και τα έβγαλα από μέσα μου άρχισα να νιώθω όλο και καλύτερα! Σήμερα είμαι καλά! 🙂
    Απορώ γιατί κράτησε τόσες μέρες η “κλάψα”… Ήταν ένα ξέσπασμα! Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό είμαι ένα άτομο με ελάχιστο χρόνο και χώρο για τον εαυτό μου και με έλλειψη ιδιωτικής ζωής μιας που είμαι σε μια κλειστή κοινωνία. Αν κάπου έχω να αποδώσω την καταθλιπτική μου διάθεση νομίζω είναι εκεί. Το να έχεις την αδερφή σου στην είδοσο της εφηβείας να σε κουράζει με τα γνωστά θέματα, επίσης δεν βοηθάει.
    Το ότι πρόκειται για ένα άτομο που επηρεάζεται ψυχολογικά με το παραμικρό είναι άλλος ένας παράγωντας που απλά με έφτασε σε τέτοια κατάσταση.
    Όμως χάρη στους φίλους μου (Αγγέλα μου σε αγαπάω πολύ!), κάποιους παλιούς που μου στάθηκαν (ακόμα και όταν σε μερικούς δεν είπα καν τι έχω) και κάποιους νέους που γνώρισα στο καλοκαίρι και χθες κατάλαβα ότι και το χειμώνα καλά θα τα περάσουμε στην Αθήνα, σταμάτησα να νιώθω μόνος και είδα ότι αν ζητήσω τελικά αγάπη την βρίσκω από αυτούς που αξίζουν. Και στη ζωή μου υπάρχουν αρκετοί.

    Όσο για το ξεκαρδιστικό σχόλιο που ένα παιδάκι χαρακτήρισε την κατάσταση “pathetic”, το μόνο που μπορεί να με κάνει να σκεφτώ είναι πως “όντως, ο κόσμος σήμερα είναι και πολύ μαλάκας!”.
    Νομίζω ότι η κακία και η μαλακία σε τέτοιες περιπτώσεις είναι απλώς εξευτελιστικός τρόπος έκφρασης ενός ατόμου. Και το συγκεκριμένο σχόλιο τα έχει και τα 2.

  16. giouxa ksouroumpelo eisai, dld..? 😀

    re c Freddy, ton Swthrh ton kserw apo konta! 😛
    lol, pou sou hrthe?

    p.s.: Bloody Kisses :***

  17. johnny Says:

    sigmund freud analyse this…

  18. darkenlight Says:

    Έχεις όμως ξεκαρδιστικό humor.. Νομίζω ότι όλοι έχουν πέσει κάτω στα πατώματα με το σχόλιό σου…

  19. mtking Says:

    ρε νταρκο ενοουσα να του σταθουν και αυτοι που τον ξερουν απο κοντα και αυτοι που δεν τον ξερουν.
    ισως να μην το εγραψα σωστα.
    τεσπα.
    χαιρομαι αν εισαι καλυτερα Σωτο.

    φιλουρες

  20. johnny Says:

    den exw dei pio glukanalato keimeno sth zwh mou…PATHETIC!

  21. darkenlight Says:

    Και εμένα τι μου το λες? Για να συμφωνήσω?
    Αν δεν γουστάρεις μη διαβάζεις φίλε.
    Σε βαριέμαι.

  22. johnny Says:

    o kathenas exei ta vitsia tou…to diko mou einai na diavazw vlakeies…kai den eimai filos sou…eutuxws

  23. darkenlight Says:

    Σε ευχαριστώ για τις εμπεριστατωμένες απόψεις σου.
    Να σαι καλα..

  24. mtking Says:

    ρε σωτο.
    ασε το το κακομοιρο να γραψει…
    εχει αναγκη τα 15 λεπτα δοξας του…..

    υ.γ.
    σιγα μην εχει τετιους φιλους ο σωτος…

    λολ!

  25. johnny Says:

    “tetious”…malista…eutuxws pou den ta diavazei o mpampinwths…an den tairazate de tha sumpetheriazate…

  26. Chameleon_Dark Says:

    Ρε Jhonny… δεν πας να walk παραπέρα… Χαλάς και τον χρόνο σου εδώ, όχι τίποτε άλλο…

    (Pathetic κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι αυτός που βίτσιο έχει να “ζει” τις ζωές των άλλων…Και το “να διαβάζεις βλακείες”, είναι ο ΠΙΟ pathetic από τους pathetic τρόπους να το κάνεις αυτό… 😉 )

    PS: Σωτήρη…χαιρόμαστε που σε έχουμε πάλι “μαζί μας” ακμαίο 😀

  27. johnny Says:

    mallon h tapeinh sou gnwmh tha prepei na kseskonisei to vocabulary tou sxoleiou…

  28. mtking Says:

    το αστειο ειναι να διορθωνει τα ελληνικα μου ενω ο ιδιος γραφει greeknglish…..

    αυτο τα λεει ολα.

    καμια κακομοιρα του mirc θα ναι….

    ουτε για τον πουτσο καν…..

    απλα Α ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ φυγε απο εδω.

  29. johnny Says:

    mporei na grafw se greeklish (kai oxi greeknlish, asxete), alla prosexw thn orthografia akoma kai otan xrhsimopoiw auton ton tropo grafhs…kai de diorthwsa ta ellhnika sou, alla ta agglika sou…auta ta oliga…

  30. Chameleon_Dark Says:

    Τώρα, τι να πω… Αν η επιχειρηματολογία σου αναλίσκεται στο να προσέχεις τους “τύπους” (ορθογραφία) και όχι την ουσία, μάλλον καταναλώσαμε υπερβολικά πολλά δευτερόλεπτα για να ασχοληθούμε μαζί σου…

    (Αλλά ποτέ δεν φείδομαι δευτερολέπτων για να στείλω κάποιον στο Διάολο,όταν σκοπός του είναι να κάνει μια συζήτηση σαν τα μούτρα του, έτσι για πλάκα,… Άντε λοιπον μια βόλτα από κει να σε χαρώ…)

  31. Ε Λ Ε Ο Σ πια, άντε αγόρι μου, ψάξε βρες κανένα φόρουμ ελληνικής/αγγλικής/whatever φιλολογίας να βγάλεις τα γούστα σου. Σταδιάλα!

  32. johnny Says:

    poia ousia? to arkoudaki pou vrethhke meta apo paremvash ths nikoloulh?auto to “stadiala” polu forietai teleutaiws…apo kati tritoklasata shrial…kalo xeimwna

  33. apsoy Says:

    τα παν όλα…
    τι να πω?
    μαζί σου…:(

  34. apsoy Says:

    διευκρίνιση:
    μιλάω για τα σχόλια 1-14… (εξαιρώ το 13)
    (μην παρεξηγηθώ)

  35. darkenlight Says:

    Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη πραγματικά!
    Σήμερα νιώθω καλά!
    Νομίζω θα αργήσω πολύ για να ξανανιώσω άσχημα!
    άντε να τελειώσω και με τη δουλειά να ηρεμήσω!

  36. Phoebus Says:

    Kαι επειδή πάντα βρίσκομαι να σχολιάζω μετά τον γλυκό μου Apsoy, θα σχολιάσω τα υπόλοιπα comments:

    Γιατί κάποιος (ακόμα και πραγματικά τον θίγει κάτι από όσα διαβάζει) να μπει στηνθλιβερή διαδικασία να “κατινιάσει” ένα άτομο που ξεδιπλώνει με τον πιο touching τρόπο την ψυχούλα του… Γιατί να απαντήσει, αν θεωρεί “υποδεέστερα” όσα διαβάζει…

    Anyway! I really hope you’re better my sweet darkenlight!

  37. darkenlight Says:

    Phoebus,
    Νομίζω με το σχόλιό σου είπες όλα όσα πιστεύω για αυτό το δυσάρεστο συμβάν.
    Έκανα όμως μια μαλακία. Έσβησα 2 σχόλια. Δεν θα το ξανακάνω όμως… Ακόμα και αν νομίζει ότι με το να βάζει διαφορετικό όνομα εγώ δεν καταλαβαίνω ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο.
    Σε ευχαριστώ για την υποστήριξη καλέ μου.
    Νομίζω πως the only way is up τώρα και πραγματικά νιώθω τόσο καλά! Έχει γυρίσει και μια φίλη μου που είχα μήνες να δω… Βγαίνω και με αρκετούς νέους φίλους και γενικά όσο περνάει ο καιρός γνωρίζω όλο και περισσότερα αξιόλογα άτομα. Περνάμε τόσο ωραία που πλέον ξεχνάω κάθε είδους θλίψη μου..!
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.


Leave a Reply

