Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Είσαι Κι Εσύ Ανώριμος? September 5, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 10:46am

Έκανες μια διαφορετική επιλογή? Είσαι ανώριμος.

Έχεις άλλη γνώμη? Είσαι ανώριμος.

Έχεις άλλα κριτήρια? Ω! Ναι.. Είσαι ανώριμος.

Νομίζω ότι είναι γελοίο να έρχεται ένας που με ξέρει ελάχιστα και να με λέει ανώριμο. Πιστεύω ότι και κάποιος που με ξέρει καλά, τελικά, πάλι δεν μπορεί να με πει ανώριμο.

Ποιος ορίζει την έννοια του ανώριμου? Ποιος είναι πλέον ανώριμος? Ποιο στραβοπάτημα σε μεταφέρει από τη μια οχθή στην άλλη? Πότε από ώριμος γίνεσαι ανώριμος? Τελικά τι είσαι?

Ώριμος θεωρείται κάποιος ο οποίος παίρνει σωστές αποφάσεις, έχει σωστή κριτική, ξέρει να διαχωρίζει το αξιοπρόσεχτο από το αδιάφορο, δεν ασχολείται με το αδιάφορο, στη ζωή του προχωράει σωστά και μετρημένα. Έχει μέτρο πάνω απ’όλα.

Μπορεί κάποιος να μου αναφέρει έστω και έναν που να μπορεί να τα κάνει όλα αυτά? Είμαι ανώριμος επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι με τα νέα κουτσομπολιά της Britney? Είμαι ανώριμος επειδή απορρίπτω κάποια πράγματα που θεωρούνται σοβαρά από τους πολλούς αλλά εμένα με απασχολεί κάτι γελοίο? Γελοίο στους όρους πάλι των πολλών.

Μου λες: Είσαι πολύ ώριμο παιδί. Σου λέω: Μπα δεν θα το λεγα.

Μου λες: Τελικά είσαι τόσο ανώριμος. Σου Λέω: Είμαι.

Δεν υπάρχει ώριμος. Είμαστε όλοι ανώριμοι. Όλοι θα κάνουμε λάθη, όλοι θα έχουμε άσχημες απόψεις σε κάποιες στιγμές, όλοι θα έχουμε άσχημα κριτήρια σε κάτι. Και το αντίστροφο βέβαια.

Γελάω ειρωνικά όταν κάποιος πετάξει τη λέξη-βόμβα “Ανώριμος”. Πλέον δεν μπορεί να με αγγίξει στο ελάχιστο. Σε ένα κόσμο που όλες οι μαλακίες χαρακτηρίζουν έναν ανώριμο και όλες οι εξυπνάδες έναν ώριμο δεν πείθομαι ότι υπάρχει αυτή η μία μόνο πλευρά. Όλοι κάνουμε μαλακίες και όλοι φερόμαστε έξυπνα.

Κάποιοι βέβαια το παρακάνουν με τις μαλακίες. Κάποιοι μας απογοητεύουν ελάχιστα. Αυτό όμως δεν τους κάνει παραπάνω ανώριμους/ώριμους αφού κανείς δεν ζει έναν άνθρωπο παραπάνω από τον εαυτό του.

Ο καλύτερος κριτής είναι ο εαυτός μας.

Δεν θα υπάρξει άλλος που μπορεί να βγάλει πιο σωστά συμπεράσματα για το άτομό σου. Κανείς δεν θα σου φερθεί πιο σκληρά από όσο ο ίδιος ο εαυτός σου. Τα κριτήριά σου διαμορφώνουν και τον βαθμό ωριμότητάς σου.

Νιώθεις ώριμος? Σε πιστεύω! Είσαι.

Νιώθεις ότι ακόμα έχεις δρόμο μπροστά σου? Οκ… Πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση.

Εγώ είμαι ανώριμος. Είμαι όλο και πιο σκληρός με τον εαυτό μου. Δίνω μάχη δηλαδή. Όταν θα νιώσω απόλυτα ικανοποιημένος από τις πράξεις και της επιλογές μου θα ξέρω ότι πλέον ωρίμασα.

Εσύ τι πιστέυεις ότι είσαι?

Είσαι κι εσύ ανώριμος?

 

14 Responses to “Είσαι Κι Εσύ Ανώριμος?”

  1. revqueer Says:

    Ανώριμος Forever!

  2. donnie Says:

    Agapite darken,opos exo ksanapei ta panta einai epilogi mas. Epomenos…akoma kai edo tha elega oti to metro me to opoio orizoume ta pragmata einai oi epiloges mas. An oi epiloges mas mas pigainoun apo to kako sto xirotero,an den mas kanoun kaliterous anthropous,an einai eis varos twn allwn…tote kapoios poly pithano na katatasetai aytomata stin katigoria ton anorimwn anthropon. Kritirio einai diladi panta h symperifora mas kai to kata poso ayth odigei se kati kalitero h oxi. Theoro pos o kathenas prepei kathe fora na niothei pos einai se metavatiko stadio,ayto einai kai to pio dimiourgiko. Ayto opou den isixazeis pote. Otan den nomizeis diladi oti kapou eftases..kai ayto itan…orimases! Se ayth tin katigoria thelo na pisteyo oti anoiko….se ayth tou metavatikou stadiou opou kathe mera mathaino kai kathe mera orimazo kai den isixazo pote.Opoios theorisei pos orimase tote simainei oti nomizei pos ta kserei ola. Tote einai pou ginetai kritis tou kosmou,aneleitos kai skliros na pairnei apofaseis kai na xaraktirizei opoion thelei me elafra kardia (en ti prokeimeni na pei esena anorimo),na to paizei ntahs kai pantognostis kai ekei gia mena exei xasei to paixnidi. Dioti den exei tipota pleon na mathei. Ta kserei ola. Tha parameinei ston mikrokosmo tou.
    y.g…Den se ksero katholou alla den tha elega oti eisai anorimos. Tha elega oti exeis poly eyaisthiti psyxi gia tin ilikia sou. Kai ayto omos ofeiletai sta viomata sou. Kai to gegonos oti eisai eyaisthitos se esose apo to na gineis malakas. Kai pisteyo oti eisai ena eksairetiko plasma!
    Filia!

  3. anwrimoi!!! to leei kai to sygkrothma..

    sovara twra..? pisteyeis pws enas anthrwpos einai anwrimos genika? ayto mou les? egw niwthw wrimh ekei pou prepei kai pou thelw egw na eimai kai anwrimh ekei pou den goustarw na eimai sovarh![dld liges fores eimai “wrimh”.. LOL]
    dld alles katastaseis tis antimetopizw poly sovara kai alles oxi..
    nomizw h wrimothta kai h mh orimwthta einai se ‘mas. opote theloume thn vazoume k opote theloume thn vgazoume.
    den einai apo ti katastaseis exw perasei i oxi..
    telospantwn.. symfwna se polla apo ayta pou eipes pantws!

    HAILS TO ALL and Bloody Kisses.. :**

  4. Dynx Says:

    Είμαι ανώριμος και μάλλον θα είμαι πάντα. Είμαι τρομερά αναποφάσιστος και έχω πολλά κόμπλεξ οπότε δεν μπορώ να έχω ώριμη σκέψη. Ούτε ώριμος συναισθηματικά είμαι για πολλούς (αφού είμαι κατά των σχέσεων).

    Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν ώριμοι άνθρωποι. Ισως ώριμοι να είναι τελικά αυτοί που είναι πάντα κοινωνικά ορθοί, δηλ. κάνουν ό,τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνουν για την ηλικία τους: προγραμματίζουν το μέλλον της, έχουν τη ζωή τους σε τάξη, κτλ.

    Πάντως δεν πιστεύω καθόλου ότι καλύτεροι κριτές του εαυτού μας είμαστε εμείς οι ίδιοι, αλλά οι τρίτοι.

  5. Chameleon_Dark Says:

    Είμαι ένα βαθιά ανώριμο άτομο-και κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεχίσω να είμαι:πρόκειται για συνειδητή μου απόφαση, και όχι θέμα συγκυριών πιστεύω(?)

    Το να είμαι ανώριμος(αν-ώριμος, όχι έτοιμος για να πέσω από το δένρο,ούτε να φαγωθώ-με ή χωρίς “εισαγωγικά”), με προφυλάσει από πολλες κακοτοπιές: Από το να γερνάω νωρίς (αποδεδειγμένο), από το να γίνω ξενέρωτος μια ώρα αρχύτερα, από το να μην μπορώ να συνενοηθώ με άτομα μικρότερης ηλικίας…Από την άλλη, δημιουργεί και κάποιες “παρενέργειες”: ας πούμε, σκοτώνμαι καθημερινά με τον αδερφό μου για θέματα οικονομικα-οικογενειακά:παρεπιπόντως, ειναι 4 χρονια μικρότερος μου,και το γεγονος ότι βγάζει περισσότερα λεπτά από μένα, πιστεύει ότι τον καθιστά πιο “υπεύθυνο” από μένα:΄ελεος???

    Εν κατακλείδι: ίσως να έπρεπε να είμαι πιο ώριμος σε κάποια θέματα.Ίσως να έπρεπε να συμβαδίζω περισσότερο με την ηλικία μου ενδεχομένως!Όμως, πάντα θα σιχαίνομαι αυτούς που αυτοανακηρύσονται “ώριμοι”- ή μάλλον “ωριμότεροι” των άλλων- με κριτίρια “κοινωνικά”: ώριμος στα μάτια μου θα είσαι, όταν ΕΓΩ σε χαρακτηρίσω έτσι, φίλε μου,και όχι χαρις στις άσπρες τριχες των μαλλιών σου πχ…

  6. Neverlandean Says:

    Ε ποιος είμαι εγώ να χαλάσω το σερί; 😛

    Ανώριμος και σκοπεύω να μείνω.

  7. deodonus Says:

    Μα όταν ωριμάσεις, ταυτόχρονα παύεις να αναπτύσσεσαι! Φτάνεις στο σημείο της ωρήμασης και μετά αρχίζεις να σαπίζεις, όπως κάνουν τα φρούτα! Όχι, αγαπητέ. Προτημώ να είμαι ανώρημος και συνέχεια να ωρημάζω, παρά να ωρημάσω κάποια στιγμή και μετά να αρχίσω να παρακμάζω…

    Για πάντα παιδί!

  8. Keen On Boys Says:

    Aνώριμοι +1 κι απο μένα 🙂

  9. darkenlight Says:

    revqueer,
    Έεετσι….

    donnie,
    Καλά με σένα πρέπει μια μέρα να πάω για καφέ! Ουσιαστικά συμφωνούμε στο θέμα (πάλι) και δεν νομίζω να λες κάτι που να με βρίσκει να διαφωνώ. Είναι πολύ γλυκά τα σχόλιά σου πάντα. Σε ευχαριστώ.

    Darkoteque,
    Όπως είπαμε και στο msn ο ένας δεν κατάλαβε τον άλλο αλλά κατά τ’άλλα και οι 2 καταλάβαμε… Απλά έχω την αίσθηση ότι πρέπει να ξαναδιαβάσεις το ποστ!!!

    Dynx,
    Δεν πιστεύω ότι ώριμος μπορεί να θεωρηθεί κάποιος που είναι politically correct σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Και όσα λες ότι σε χαρακτηρίζουν δεν μπορούν να μεταφραστούν σαν αντικειμενική ανωριμότητα. Τέλος, διαφωνώ κάθετα στο θέμα κριτής. Οι 3οι μου είναι παντελώς αδιάφοροι… Βέβαια για τον καθένα λειτουργεί διαφορετικά…

    Chameleon_Dark,
    Respect! Απλά.
    Καλά κάνεις και είσαι αυτός που είσαι… Εγώ σε πάω από όσα έχω ακούσει/έχουμε πει. Να ναι καλά η προσωποποίηση της φράσης “πλύση εγκεφάλου” Darkoteque. Αυτό με τον αδερφό σου τελείως μαλακία…. Απαπαπα…. Νομίζω ότι εσύ όντως συμβαδίζεις με την ηλικία σου. Οι άλλοι γερνάνε πριν την ώρα τους (πολύ πριν).

    Neverlandean,
    Είσαι αυτό το αντιπαθητικό με το ποστ στους απέχαλους A*teens. ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ? Μόνο η Marie Serneholt αξίζει από κει πέρα…

    deodonus,
    Respect.

    Keen_On_Boys,
    12 Points!

  10. Επ… βάλτε κι εμένα στη λίστα!!! 😀

    Και επίσης, ώντας ανώριμος, θα πεταχτώ σαν ανώριμος και ανώριμα θα πω ότι ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ την Τορι και θα της είμαι για πάντα πιστός…
    (τσ-τσ-τσ… ανωριμότητες…)! :Ρ

    😀

  11. Neverlandean Says:

    Όχι, και η άλλη η άσχημη αξίζει. 🙂

  12. darkenlight Says:

    Ανώριμε,
    Έλα να σε κάνουμε add!!
    Κι εγώ κι εγώ.. I’m In LOVE with Tori!

    Neverlandean,
    Μπα δεν μου λέει κάτι..

  13. SugarProof Says:

    Έχουμε ένα παιδί στη δουλειά, πολύ πολύ πολύ ήσυχος.
    Σήμερα περνούσα από το γραφείο του και τον άκουσα να λέει.
    “Στη ζωή δεν παίρνεις βαθμό”.
    Δεν ξέρω τί εννοούσε και πώς είπε αυτό μετά από τόση ησυχία.
    Αλλά έκανε κλικ.

    (Great great great video/song)

  14. darkenlight Says:

    Όντως… μου αρέσει η φράση. Δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να εννοούσε με αυτό… Από την άλλη… Σε όλους μπορεί να σημαίνει κάτι για τον καθένα προσωπικά.
    (Ναι κι εγώ έχω μια αδυναμία στο τραγούδι….)


Leave a Reply

