Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Αν έφευγα…? September 8, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 08:09am

Τελευταία έχω κάτι περίεργους πόνους. Είναι ανυπόφοροι πολλές φορές. Κλείνομαι σε ένα δωμάτιο και περιμένω να περάσουν.

Την τελευταία φορά που μου ήρθαν αυτοί οι πόνοι, πέρασε από το μυαλό μου η εξής ιδέα: “Και τι θα γινόταν αν αυτό είναι η αρχή μιας πολύ σοβαρής αρρώστιας?”

Ξαφνικά άρχισα να σκέφτομαι τις αντιδράσεις μου. Πως θα αντιδρούσα αν μου έλεγαν ότι πρόκειται να πεθάνω από μια σοβαρή αρρώστια? Τι θα έκανα? Ποιες θα ήταν οι σκέψεις μου?

Θα μπορούσα να το αντέξω? Θα μπορούσα να το πιστέψω? Πως θα άλλαζα τη ζωή μου γνωρίζοντας ότι σύντομα όλα θα τελειώσουν? Θα έβγαζα ό,τι απωθημένα κράταγα μέσα μου? Θα γινόμουν το καλό και τίμιο παιδί που πλέον σκέφτεται μόνο την αγάπη?

Θα σταματούσα να δουλεύω? Να πηγαίνω στη σχολή? Θα έμενα με τη μαμά ή θα επέλεγα να ζήσω μόνος μου σαν μια απόλυτα ιδιωτική ζωή που δεν θα προλάβαινα να ζήσω? Θα έκλαιγα κάθε μέρα ή θα το έπαιρνα απόφαση?

Θα μπορούσα πλέον να εκτιμήσω το γαλάζιο του ουρανού και την ηρεμία της θάλασσας? Θα σταματούσα το κάπνισμα? Θα έβγαινα για ποτό με τα παιδιά?

Θα συνέχιζα να ψάχνω τον ένα? Μήπως τον είχα βρει και απλά δεν τον είχα παρατηρήσει? Θα έλεγα στη μαμά ότι είμαι γκέι?

Αν οι άλλοι το μάθαιναν? Ποιος θα έμενε? Θα μου έλεγαν όσα ήθελαν να μου πουν αλλά ποτέ δεν έλεγαν? Εγώ θα τους έλεγα?

Θα το άντεχα όλο αυτό το βάρος?

Δεν έχω ιδέα…

Το μόνο που ξέρω είναι ότι ανά πάσα στιγμή σε όλη τη διάρκεια της ζωής μου μπορεί να μάθω ότι φεύγω. Και ξέρω ότι η ζωή μου θα αλλάξει στο μέγιστο βαθμό που μπορεί να γίνει αυτό.

Εύχομαι μόνο να μην είμαι μόνος μου όταν το μάθω…

 

12 Responses to “Αν έφευγα…?”

  1. revqueer Says:

    Darkenlight. Αγόρι μου. Παλλικάρι μου. Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες. Γράφεις άψογα και με συγκινείς. Please, please όμως γράψε ένα post πιο αισιόδοξο, όπως εκείνο με ‘το Γάλλο’ γιατί θα αυτοκτονήσω και θα έχεις ΟΛΗ την ευθύνη.

    Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Θα μείνω μονάχα σε μερικές σου φράσεις:
    “Θα έβγαζα ό,τι απωθημένα κράταγα μέσα μου;”
    “Θα μπορούσα πλέον να εκτιμήσω το γαλάζιο του ουρανού και την ηρεμία της θάλασσας;”

    Κι αν η απάντηση είναι θετική, γιατί, αλήθεια, να χρειάζεται να μάθουμε πως φεύγουμε για να κάνουμε όσα έχουμε ποτέ ποθήσει; Γιατί μόνο ο φόβος του επικείμενου θανάτου να μας οδηγεί στο να προσπαθούμε για την ευτυχία; Να ‘χεις πάντα την αίσθηση πως κέρδισες το χρόνο, αυτός είναι ο σκοπός σου. Ζήσε ΤΩΡΑ και Αληθινά, ώστε να μη χρειαστεί να αλλάξεις τη ζωή σου αν τυχόν μάθεις ότι θα φύγεις.

  3. Neverlandean Says:

    Πόσες φορές τα έχω σκεφτεί κι εγώ αυτά! Ποτέ δε βρήκα την απάντηση όμως. Θα έκανα ό,τι έκανε η Charlize Theron στο Γλυκό Νοέμβρη ή θα ξεμπέρδευα μια ώρα αρχύτερα; Όπως και να ‘χει, δε θέλω να μάθω. Can you blame me? 🙂

  4. freddy Says:

    γεια Σωτο….

    οχι δεν θα φυγεις….
    εχεις χρονια μπροστα σου.
    και πολλα ταλεντα που απλα να εκμεταλευτεις σωστα.
    εγω εχω παρατησει το μπλογκινγκ λογω διαφορων θεματων που πρεπει να επιλυσω.
    βγαλε με απο το λα μουνι.δεν θα μπορω για τωρα να να σημετασχω.
    μια μερα θα επιστρεψω.
    τωρα ομως εχω πολλα πραγματα να κανω και ενα σωρο περνανε απο το μυαλο μου.

    φιλουρες Σωτο .

  5. darkenlight Says:

    revqueer,
    Μωρέ έχεις δίκιο/ Και φαντάσου ότι τελευταία είμαι σε κέφια….
    Γάλλο δεν είναι εύκολο να ξαναβρείς στο μπλογκ….Αλλά θα το έχω υπόψην μου!

    Baby Lemonade,
    Μα αυτό ήθελα να πω κι εγώ. Ότι μόνο τότε θα μπορούσα να εκτιμήσω πραγματικά αυτό που έχω. Γιατί μάλλον είμαι αχάριστος και θέλω πάντα περισσότερα…!

    Neverlandean,
    Όχι βέβαια καλέ μου Never.. Ούτε εγώ τελικά… Δεν σταματάει να με τρώει όμως!

    freddy,
    Δεν είπα ότι θα φύγω. Απλά… Πως θα ήταν αν έφευγα?
    Το παρατήρησα ότι σταμάτησες… ανυπομονώ να γυρίσεις..
    Ελπίζω όλα να σου πάνε καλά μέχρι να τα ξαναπούμε (αν και εγώ σταματάω σε λίγες μέρες…!)
    Να σαι καλά!

  6. xmmm.. logika tha m kaneis plaka, etsi den einai?
    den ginete na to pisteyeis ayto pou les.
    den thelw na to pisteyeis vasika.
    kai den einai ta logia pou eipes.
    einai kai oi skepseis pou kaneis.
    me ola ayta ta erwthmata pou epevales ston eayto sou einai san na to phres entelws sovara.. o.O
    elpizw na mh sovarologeis.

    den ths to anteksw.. pragmatika!
    den kserw pws tha to kseperasw.
    isws [ti isws, dld..?].. den tha to kseperasw POTE!!!
    den thelw na to skeftomai.
    den tha ginei.

  7. deodonus Says:

    Κοίταξε, όλοι κάποια στιγμή θα πεθάνουμε. Οπότε, το να μάθεις ότι λ.χ. έχεις μία ανίατη αρρώστεια και ότι θα πεθάνεις, δεν αλλάζει και πολύ το τοπίο. Μπορείς να πεθάνεις την κάθε στιγμή – ναι, μην το γελάς! Αύριο βγαίνεις να πάρεις τσιγάρα, και όπως περνάς τον δρόμο, σου’ρχεται ένα αυτοκίνητο και σε σκοτώνει. Ευκαιρίες για να πεθάνουμε υπάρχουν πολλές. Για αυτό και φρόντισε να κάνεις έτσι την ζωή σου, που πραγματικά να μην σε νοιάζει πότε θα πεθάνεις. Ζήσε την στιγμή, μην αναβάλλεις πράγματα, εκφράσου κλπ. Αν τα αφήνουμε για το μέλλον, αυτό το μέλλον ποτέ δεν θα’ρθει…

  8. Chameleon_Dark Says:

    Swtiri…san na akouw (diavazw) ton eayto mou liges vdomades prin…otan eixa kapoious frixtous ponokefalous kai arxisa na skeftomai oles tis malakismenes skepseis peri “aniatwn arrwstiwn” pou yparxoune…

    Anthrwpoi san esena (kai sygnwmi gia to tharos tis “sigourias mou, alla i fili sou mou tin exei dimiourgisei me ta tosa pou mou exei pei gia sena…), den “feygoun” MONOI. Kai, to kyriotero, akoma ki an fygoun prin tin “wra” tous, to kanoun me ton diko tous tropo. “My way”, pou elege kai o Frank… Alla, to kyriotero einai to prwto pou sou egrapsa: to gegonos oti tha exeis dipla sou agapimena proswpa, glykainei kathe stigmi…

    [Fysika, i syzitisi einai teleiws akyri, alla den payei na dinei trofi gia skepsi-kai ws tetoio einai to sxolio mou… ;)]

  9. darkenlight Says:

    Darkoteque,
    Χαλάρωσε γλυκό μου πλασματάκι! Ξαναδιάβασε προστεχτικά το ποστ και θα δεις πως λέω ότι αυτοί οι πόνοι ήταν οι αφορμή για να αφήσω την φαντασία μου να φύγει. Είναι φαντασία. Δεν είναι πραγματικότητα. Αν ποτέ όμως χωριστούμε σε 2 διαφορετικούς κόσμους εγώ ξέρω πως οι ψυχές μας θα είναι μαζί!

    deodonus,
    Τα έχω σκεφτεί κι εγώ αυτά. Κυρίως γιατί πρόσφατα λίγο πέρα από τη δουλειά μου περνούσε μια κοπέλα και μια μηχανή πέρασε, τη χτύπησε και την άφησε στον τόπο. Έτσι απλά! Στο δευτερόλεπτο. Την επόμενη μέρα πέρασα με τα πόδια (γιατί από εκεί περνάω κάθε μέρα) και είχε αίματα ο δρόμος. Σκέφτηκα ότι κάθε μέρα περνάω από το ίδιο σημείο με τα πόδια. θα μπορούσα να είμαι εγώ. Όμως πως να εκτιμήσεις πράγματα αν δεν είσαι έτοιμος ακόμα για αυτό?

    Chameleon_Dark,
    Καθόλου άκυρη. Το σχόλιό σου μου δίνει ελπίδες αν και για άλλη μια φορά με κάνει να νιώθω υπερτιμημένος. Ευθήνη γι αυτό έχει (όπως πάντα) η Darkoteque… Είναι τιμή μου που μια τέτοια ψυχή έχει τόσο καλή γνώμη για μένα.
    Σε ευχαριστώ λοιπόν για το όμορφό σου σχόλιο και μου έφτιαξες και τη διάθεση!

  10. Eλα δεν θέλω μαύρες σκέψεις λέμε! Νέο παιδί!!

    Για να απαντήσω στο ερώτημά σου δεν νομίζω ότι θα είχα την ψυχραιμία να το αντιμετωπίσω ή να εκτιμήσω τίποτα. Μάλλον θα ήθελα να τελειώνω μια ώρα αρχίτερα. Λυπάμαι που το λέω, αλλά δεν είναι όλοι οι άνθρωποι δυνατοί. Υπάρχουν και αυτοί που προτιμούν τη φυγή από τον αγώνα.

    Διάβασε την “Αθανασία” του Κούντερα. Θα καταλάβεις τι θέλω να πω.

  11. donnie Says:

    Μα εσύ σωπαίνεις και θρηνείς σαν τον κατάδικο
    Πάνω απ’ τη στάχτη που σκεπάζει τον παράδεισο
    πάνω απ’ τη στάχτη
    Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
    Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί….

  12. darkenlight Says:

    gay super hero,
    Δεν είχα σκεφτεί αυτό τον τρόπο αντιμετώπισης. Αλλά σίγουρα εγώ δεν θα τον ακολουθούσα…
    Θα το έχω υπόψη μου.. Ο Κούντερα είναι θεός…

    donnie,
    Νομίζω το σχόλιό σου τα λέει όλα…
    Σε ευχαριστώ


Leave a Reply

