Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Ο Κολλητός Μου (Part Two) September 17, 2007

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 16:01pm

Το κουτσομπολιό έσκασε σαν βόμβα. Ξαφνικά στο σχολείο άρχισαν να μας κοιτάνε και να κρυφο-σχολιάζουν. Άλλοι γελούσαν χωρίς να προσπαθούν να το κρύψουν. Όλοι λέγανε ότι άκουσαν πως τα έχουμε. Τα κωλόπαιδα του σχολίου το έκαναν πιο έντονο αφού μας πείραζαν όταν μας έβλεπαν.

Οι φήμες είχαν οργιάσει. Όλο και περισσότερα κουτσομπολιά έβγαιναν για εμάς και δεν τα προλάβαινα. Ακολουθεί ένα Best Of:

1) Ανταλλάξαμε δαχτυλίδια αρραβώνων. Είμαστε επισήμως ζευγάρι.

2) Ο κολλητός μου έχει ένα αρχ***.

3) Στην πενθήμερη εκδρομή του σχολείου, ζητήσαμε να μείνουμε σε διπλό κρεβάτι. Μάλιστα ένα βράδυ άκουσαν βογκητά από το διπλανό δωμάτιο και κάναμε πολύ έντονα σεξ. Σημείωση: Στο γυμνάσιο δεν είχαμε πάει σε καμία πενθήμερη εκδρομή. Μόνο κάτι μονοήμερες σε ένα νησάκι που δεν υπήρχε κανενός είδους διανυκτέρευση σε κανένα ξενοδοχείο.

4) Ο κολλητός μου είναι η γυναίκα της υπόθεσης. Εμένα δεν μου φένεται τόσο πολύ όσο αυτού.

5) Μας έχουν δει να φιλιόμαστε μπροστά στο δρόμο και να χουφτωνόμαστε πρόστυχα, παρακαλώ…

Και έτσι δημιουργηθηκε η θέληση και από τους 2 μας να απομακρυνθούμε και να κάνουμε νέες φιλίες. Έτσι εγώ άρχισα να τον αποφεύγω και αυτός προσπαθούσε να με ρεζιλεύει μπροστά σε άλλους για να φένεται πιο συμπαθής. Μάλιστα, σε μια χοροεσπερίδα του σχολείου μου είχε προτείνει να πιω Johny με Coke και εγώ λέω μέσα μου “δεν  γαμιέται? Ας πάρω Johny” και αυτός πήγε σε όλους τους νέους φίλους του και είπε ότι μου πήρε Whiskey και μου είπε ότι είναι χυμός και εγώ τον πίστεψα. Όλοι άρχισαν να γελάνε μαζί μου και μου έλεγαν “Χυμός είναι Σωτήρη χυμός” και δεν καταλάβαινα γιατί. Ευτυχώς μια μέρα παραδέχτηκε ότι το έκανε για να φένεται συμπαθής (γιατί κάποτε υποστήριζε ότι δεν είχε πει κάτι τέτοιο ποτέ).

Έτσι, μέχρι να πάμε στην Α λυκείου όπου θα αλλάζαμε σχολείο και θα γνωρίζαμε καινούρια παιδιά, ενώ μόνο εμείς θα γνωριζόμαστε, είχαμε χάσει επαφές. Στο νέο σχολείο, ξανακολλήσαμε γιατί δεν ξέραμε κανένα άλλο.

Όμως το πράγμα γύρισε. Ξαφνικά έγινα δημοφιλής σε παιδιά και ο κολλητός μου λιγότερο από εμένα. Άρχισε να με αποφεύγει και να μου μιλάει λίγο κι εγώ να ασχολούμαι με τους νέους φίλους μου. Στην Α’ ήταν καλά. Ακόμα κάναμε λίγο παρέα. Στην Β’ ήταν που τον αποκύρηξα. Αποφάσισα ότι οι νέες μου φίλες ήταν πολύ πιο καλές, αποδέχτηκα ότι είμαι γκέι και δεν άντεχα με τον κολλητό μου που δεν ήξερε τί είναι, άρχισα τα γκομενικά, το ποτό, το κάπνισμα. Ο κολλητός μου τίποτα από όλα αυτά. Ήταν απλά ένας ξινός κακιασμένος. Ένα παιδί.

Εγώ έγινα ένας κακός μαθητής, κακό παιδί και έφηβος με όλη την έννοια της λέξης. Αυτός ένας καλός μαθητής, ώριμος, ήρεμος και χωρίς καθόλου συναισθηματικές αλλαγές. Δεν είχαμε καμία σχέση ο ένας με τον άλλο. Η μέρα με τη νύχτα. Ώσπου άρχισα να τον βλέπω ότι έφερνε φωτογραφίες στο σχολείο με έναν άντρα. Στο θρανίο του άρχισε να γράφει ένα αντρικό όνομα. Κατάλαβα ότι σίγουρα είναι γκέι. Ήθελα να μιλήσουμε και να μιλήσουμε για το κοινό μας μυστικό, που ήταν η σεξουαλικότητα.

Έτσι τον πήρα τηλέφωνο. Και άρχισα το “ψάρεμα”. Μου έλεγε ότι γνωρίζει κόσμο σε τσατ με άτομα που δεν θα έβρισκε εδώ και λοιπά. Ήταν τόσο αφελής. Τόσο παιδί. Έκανε μπαμ ότι είναι γκει. Κρυβόταν πίσω από το δάχτυλό του. Κι εγώ δεν άντεξα και του είπα “ναι ξέρω κι εγώ μπαίνω”. Και νόμιζε ότι δεν είχα καταλάβει και νόμιζα κάτι άλλο. Μέχρι που του έδωσα να καταλάβει με υπονοούμενα ότι είμαι συνηδητοποιημένος γκέι 8 μήνες.

Έτσι αρχίσαμε να μιλάμε λίγο. Λιγάκι όμως. Έτσι στο σχολείο ένα “γεια, τι κάνεις” και στο τηλέφωνο να πούμε 2 κουβέντες κάθε 4-5 μέρες. Το καλοκαίρι πάλι χαθήκαμε.

Εκεινο το καλοκαίρι ήταν το χειρότερο της ζωής μου μέχρι στιγμής. Οι “ΚΟΛΛΗΤΕΣ” μου με πρόδωσαν. Άρχισαν να με θάβουν και να με βρίζουν πίσω από την πλάτη μου. Η μία με έβριζε και η άλλη το έπαιζε διπλό ταμπλό. Μου έλεγε πώς με έβριζε η πρώτη και το έπαιζε φίλη ενώ αυτή παράλληλα με έθαβε με την άλλη. Έτσι έγινε ένας χαμός. Η πρώτη μάζεψε μια αντροπαρέα και ήρθε σπίτι μου, με έστησαν στον τοίχο και με έβριζαν, με πήγαν σε ένα άλλο σπίτι ενώ με απείλησαν ότι θα με χτυπήσουν και στο τέλος μου έσκισαν την μπλούζα πριν αρχίσω να τρέχω για να ξεφύγω. Από τότε έπαθα κατάθλιψη. Δεν είχα φίλους για 3 μήνες. Όπου γνώρισα άλλους και ξανακόλλησα με τον κολλητό μου.

Έκτοτε έμαθα ότι η μία έχει μετανιώσει και λέει στους γύρω γύρω ότι θα ήθελε να μου μιλήσει και να μου ζητήσει συγνώμη. Τι να κάνουμε όμως? Ο καθένας κάνει τις επιλογές του (όπως είπαμε και σε προηγούμενο ποστ). Το έχασες κοπελιά… Απλά…

Πήγαμε Γ’ Λυκείου. Επιτέλους κολλήσαμε ξανά για τα καλά. Δημιουργήσαμε τη νέα μας παρέα (όπως τότε στο δημοτικό). Μόνο που αυτή τη φορά οι φίλες ήταν διαλεγμένες για την αντοχή τους σε πλάκες, φάρσες και χιούμορ. Η πρώτη ήταν η φίλη του κολλητού μου όπου έκαναν παρέα όταν είχαμε χαθεί. Είναι από τις περιπτώσεις που μαζί με μας έφυγε από το νησί και πήγε αθήνα και πλέον ακόμα είμαστε παρέα μαζί της. Είναι η φίλη που αγαπάμε πολύ αλλά λατρέβουμε να τη θάβουμε και να τις κάνουμε φάρσες γιατί είναι αυτή που θα παρεξηγηθεί πολύ έντονα. Έχει φάει πολύ θάψιμο αλλά παρόλα αυτά την αγαπάμε πάρα πάρα πολύ.

Η επόμενη ήταν η δική μου νέα κολλητή μετά από το βράδυ όπου μου επιτέθηκαν οι “κολλητές”. Με την οποία γνωριζόμαστε χρόνια αλλά ήταν τόσο ντροπαλή που δεν μπορούσα να την μάθω. Μείναμε μαζί μετεξεταστέοι στην Β’ Λυκείου και έτσι κολλήσαμε. Από τότε ακόμα βρισκόμαστε παρόλο που αυτή έφυγε για Κρήτη. Με τον κολλητό μου δεν περιμέναμε να έπιανε το χιούμορ μας τόσο καλά. Είναι από τις πιο όμορφες κοπέλες που έχω δει στην ζωή μου.

Σειρά είχε η Pizza. Το όνομα δεν θυμάμαι καν πως της το βγάλαμε. Απλά την λέγαμε Pizza. Ήρεμο κορίτσι όπου κι αυτή δεν περιμέναμε με την καμία να γελάει με τις βλακείες μας.

Έτσι δημιουργήσαμε τη νέα παρέα. Ονομαστήκαμε BFG. Έχουμε δώσει όρκο να μην πούμε ποτέ και πουθενά τι σημαίνει το BFG. Αρχίσαμε να το γράφουμε στον πίνακα, στα θρανία, στους τοίχους. Όλοι μας ρωτούσαν τι σημαίνει το BFG και εμείς είχαμε κανονισμένη απάντηση λέγαμε “Ρώτα τον τάδε” όπου το τάδε ήταν ένα άτομο της BFG που ο καθένας μας είχε επιλέξει να λέει σαν απάντηση. πχ. Ο κολλητός μου όταν τον ρωτούσάν έλεγε πάντα σαν απάντηση “Ρώτα τον Σωτήρη” και μετά ρωτούσαν εμένα και έλεγα “Ρώτα την Γ” και έτσι υπήρχε ένας κύκλος ερωτήσεων χωρίς απάντηση.

Αρχίσαμε να κάνουμε Photoshoots. Έχουμε κάνει σε νεκροταφείο (εγώ, ο κολλητός μου και η αδερφή μου). Έχουμε πόζες πάνω σε τάφους. Μόνο εγώ αρνήθηκα γιατί ένιωθα άσχημα. Αλλά μπροστά από τους τάφους δεν είχα πρόβλημα να ποζάρω. Ναι. Ήταν νύχτα… μπρρρ

Άλλα Photoshoots που έχουμε κάνει είναι “Νύχτα στο λύκειο”, σε εκδρομές σχολικές, “Βραδιά στο σπίτι του Σωτήρη”, “The J-Files” κ. α. Το J-Files είναι μια σειρά παραλογισμού που γυρίσαμε. Αξεπέραστη…!

Δημιουργήσαμε επίσης και τα Gangs της τάξης. Εμείς σαν αντίπαλους είχαμε την Lola’s Gang. Ήταν 4 ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΕΣ κοπελες που έχαναν στο μυαλό και ήταν χαζογκόμενες (άσχημες). Το Lola προέρχεται από ένα μαγαζί με τρεντόρουχα που έτρεχαν σαν αλαφιασμένες για να αγοράζουν και έρχονταν στο σχολείο με μόνο θέμα συζήτησης αυτό. ΤΙΣ ΜΙΣΟΥΣΑΜΕ. Κάναμε σαμποτάζ σε χαζοκοριτσίστικα σκιτσάκια που έκαναν στα θρανεία τους αλλά το ίδιο έκαναν κι αυτές στα δικά μας. Έχουμε αμέτρητες ηχογραφήσεις/videos με τις βλακείες τους. Τα χαζόγελα. Ακόμα και 2 κοπέλες τις τάξης που πιάνονται μαλλί με μαλλί και σε 2 λεπτά αγκαλιάζονται σαν κολλητές. Το έχουμε σε video.

Βγάλαμε νέα τραγούδια. Αλλά αυτή τη φορά κοροιδεύαμε υποκρίτριες της τάξης.  Δεν τραγουδούσαμε πια. Αλλάζαμε απλώς της φωνές μας και λέγαμε ατάκες δικες τους η δικές μας τραβηγμένες μέσα από τη φαντασία μας. Η μούσα μας για την 3η Λυκείου ήταν η καθηγήτρια μας Μωυσίδου όπου έπασχε απο παλιμπαιδισμό, ντυνόταν σαν 15αρα στα 50 και ήταν σαν κατσίκα. Έχουμε πολλά τραγούδια για πάρτη της όπως και ηχογραφήσεις που τις έχουμε χρησιμοποιήσει για samples σε τραγούδια που φτιάξαμε.

Ξαφνικά όλα ήταν πάλι τέλεια….

Είχαμε επιστρέψει στον δικό μας κόσμο… Με τη διαφορά ότι πλέον είχαμε μεγαλώσει λίγο. Αρχίσαμε να μιλάμε για το σεξ και να πειραματιζόμαστε με αυτό και στο τέλος να λέμε ο καθένας τις ιστορίες του. Ένιωσα ότι άρχισε να με ζηλεύει λίγο…

Επιβεβαιώθηκα όταν έμαθα ότι είχε πάει με τον τότε γκόμενό μου.

Συνεχίζεται…

(Ξέρω είναι σπαστικό αλλά κάπως πρέπει να το συνδέσω…!)

 

19 Responses to “Ο Κολλητός Μου (Part Two)”

  1. mass Says:

    “Στην Β’ ήταν που τον αποκύρηξα. Αποφάσισα ότι οι νέες μου φίλες ήταν πολύ πιο καλές, αποδέχτηκα ότι είμαι γκέι και δεν άντεχα με τον κολλητό μου που δεν ήξερε τί είναι, άρχισα τα γκομενικά, το ποτό, το κάπνισμα. Ο κολλητός μου τίποτα από όλα αυτά. Ήταν απλά ένας ξινός κακιασμένος. Ένα παιδί.” Ας αφήσουμε τα γκομενικά…Το ποτό και το τσιγάρο που ΔΕΝ έκανε ο κολλητός σου τον καθιστούσαν “παιδί”, ενώ εσύ που τα έκανες ήσουν ο “ενήλικας”; Για εξήγησέ το λίγο, γιατί με μπερδεύεις…

  2. Neverlandean Says:

    Αργκ! Κοίτα τον που πάλι το έκοψε στο καλύτερο!!!

    Οι φήμες ήταν εκπληκτικές!! ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑ! Άκου έχουν ανταλλάξει δαχτυλίδια αρραβώνων! Σιγά μη βρέθηκαν και τα σόγια σας να κανονίσουν τα προικιά ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ!!

    Με τον κολλητό σου είστε ακόμα κολλητοί ή μας διηγείσαι παλιά ιστορία; Γιατί αν είστε ακόμα κολλητοί μετά από αυτά τι να πω, μπράβο σας!

    “Επιβεβαιώθηκα όταν έμαθα ότι είχε πάει με τον τότε γκόμενό μου.”
    Πού τους βρίσκετε τέτοιους γκόμενους έλεος!

  3. Equilibrium Says:

    στο καλυτερο το κοβεις κι αυτη τη φορα…

    οι φημες οργιασαν δλδ… πωπω η νεα γενια εχει χαλασε :p

    φλκ

  4. Chameleon_Dark Says:

    Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον και το δεύτερο μέρος της ιστορίας, και, αν και δεν σκόπευα να σχολιάσω πριν το τέλος (και ας το κάνω συνέχεια στο σινεμά…:Ρ), αποφάσισα να γράψω δυό λόγια…

    Ξέρω από πρώτο χέρι πως, η διαφορετικότητα, όπως και αν αυτή εκφράζεται στον χώρο του σχολείου(ένα “στενό-από κάθε-άποψη” περιβάλλον, και πολύ περισσότερο το σχολείο μικρών,κλειστών κοινωνιών…), είναι “καταδικαστέα” από τους συμμαθητές που σε περιτρυγυρίζουν: σε αυτή την ηλικία, τα παιδιά είναι σκληρά-και, επέτρεψέ μου να προσθέσω, πως είναι και “κακά” (τα εισαγωγικά δικά σας…)

    Ήμουν ανέκαθεν σαν παιδί-και έφηβος- μάκρυα από το πρότυπο του “αλανιού”[μάλλον το ακριβώς αντίθετο,θα υποστήριζαν οι συμμαθητές μου]: πολύ ντροπαλός από μικρός (και μέχρι και τα 17 μου…), δεν έκανα κινήσεις με συμμαθήτριές μου, γιατί φοβόμουν την απόρριψη : παράλληλα, ήμουν (και ήθελα να δείχνω) πιο intellectual απ’ότι μάλλον το μικρό μέρος άντεχε:εγώ και ο κολλητός μου τότε, είμασταν οι μόνοι που κυκλοφορούσαμε με βιβλία “υψηλης λογοτεχνικής κουλτούρας” στο χέρι,ντυνόμασταν διαφορετικά, διασκεδάζαμε διαφορετικά…

    Δεν θα σας κουράσω: η απομόνωση ήταν θέμα χρόνου:άν και πολύ αγαπητός από το μισό σχολείο, ήμουν πραγματικά “κόκκινο πανί” για τους υπόλειπους.Δεν άργησαν τα σχόλεια (και gay με είπαν φυσικά, και άρρωστο και ό,τι θες…),και τα πειραχτικά γέλια πίσω από την πλάτη μου…Κια δεν είχα δώσει και καμιά αφορμή απέναντι σε κανέναν..

    Το αποτέλεσμα ήταν να “σκληρύνω”.Έπαψα να είμαι ο αιθεροβάμων αισιόδοξος και φιλικά διακείμενος προς τους ανθρώπους που μέχρι τότε ήμουν, κι αρχισα να ψάχνω αφορμές για να κάνω πράξεις που θα με “ανέβαζαν” στα μάτια των συμμαθητών μου-αυτών που με γελοιοποιούσαν… Αργότερα μόνο κατάλαβα πως, το να απαρνηθείς το ποιός πραγματικά είσαι για μια χούφτα “δημοσιότητα”, μπορεί να σε κηνυγάει μια ζωή…

    Σωτήρη, μην μας αργείς την συνέχεια!!!

  5. Apsoy Says:

    Τίποτα καλύτερο από τις αληθινές φιλίες!!!!

    Πω, πω… Πλάκα-πλάκα… οι φιλίες σχολείου (παρότι οι κολλητοί μου φίλοι μετράνε 11 χρόνια και είναι από την Α Λυκείου), ήταν πολύ Μπέβερλι Χιλς φάση…
    Βέβαια, αν κρίνω από τις μουσικές αναφορές σου, εσύ παίζει και να μην ξέρεις το Μπέβερλι Χιλς… (και που να έλεγα Ντεγκράσι!!!!!!!!!!!!!!!)


    (κάφρε… <– σχόλιο για το πρώτο μέρος που διάβασα μονοκοπανιάς τώρα…)

    ΥΓ(Να δεις που τις φήμες για τον αρραβώνα θα τις έβγαλαν οι πρώην φίλοι απ το δημοτικό …χεχεχ)

    Και για πες?…
    (παρτ 3?)

  6. ethanandthecity Says:

    inner thoughts from a gay diary! αναμένουμε την συνέχεια

  7. xipaki Says:

    Εγω θα ρωτησω κατι που ισως οι αλλοι ντρεπονται….
    Πηδήχτηκες με το “κολητο”??????

  8. bill g. Says:

    Xipaki, κ γω κάτι τέτοιο περιμένω στο 3ο μέρος, εκτός και αν ο,τιδήποτε μεταξύ τους εξαντλήθηκε στο “Αρχίσαμε να μιλάμε για το σεξ και να πειραματιζόμαστε με αυτό”.

    Κι εγώ στο Λύκειο σαν τον κολλητό σου ήμουνα, με την εξαίρεση ότι δεν είχα πάρει ακόμη χαμπάρι οποιουδήποτε είδους σεξουαλική πλευρά είχα (τελείως ξενέρωτος λέμε) και φυσικά δεν είχα ΙΔΕΑ για τσατ και γνωριμίες και όλα τα συναφή! Πολύ μπασμένα στο κύκλωμα και τα 2 σας…

    Πάντως, το ότι σου πήδηξε τον τότε γκόμενο 2 προσδοκίες για το 3ο μέρος μου δημιουργεί: είτε έπεσε τρελό βρισίδι και δεν έχετε ξαναμιλήσει από τότε, ή πάνω στην ένταση και την αντιπαράθεση ήρθε και φούντωσε το πάθος και θα δικαιωθεί επιτέλους ο xipaki. Ίδομεν…

  9. darkenlight Says:

    Neverlandean,
    Έτσι για να σου σπάω τα νεύρα το κάνω!!!
    Δεν ήταν θεικές φήμες? ΠΕΘΑΙΝΩ!
    Ο τότε γκόμενός μου δεν ήξερε τι ήθελε. Τελικά γύρισε σε μένα και έλεγε ότι εμένα αγαπάει αλλά ΗΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ! Βγαίνουμε για καφέ καμιά, μου την πέφτει ελαφρώς αλλά κάνω ότι δεν καταλαβαίνω κλασσικά…

    Equilibrium,
    Σόρρυ.. εσύ δηλαδή δεν ανήκεις στη νέα γενιά?
    Οι φήμες ήταν θεές… Ώρες ώρες λυπάμαι που κάποια στιγμή έπαψαν να με έχουν celebrity και δεν ξανα ασχολήθηκαν μαζί μου…

    Chameleon_Dark,
    Λατρεύω που γράφεις τόσα στα σχόλιά σου. Δίνεις πολύ προσοχή.
    Κι εγώ σχολιάζω συνέχεια σε ταινίες.. Άστα… δεν είμαι για πρωτη προβολή!!!
    Μπορώ να φανταστώ απόλυτα τον εαυτό σου μαθητή με την περιγραφή σου. Εγώ ονειρευόμουν ότι όσοι με γελοιοποιούσαν θα μου έδειχναν σεβασμό. Τελικά κατάλαβα ότι δεν με απασχολεί καθόλου η γνώμη τους για μένα. Απλά έπρεπε να πάω Γ λυκείου για να το καταλάβω…. Στη Β έγινα δημοφιλής….. Απαίσια εμπειρία…

    Apsoy,
    ΜΕ ΥΠΟΤΙΜΑΣ….. Εγώ ήμουν φαν του Beverley Hills φυσικά… Θα ξεχάσω εγώ τον Brandon? Ή την σκύλα των παρασκηνίων Shannen Doherty? Ή Μήπως την ΑΤΑΛΑΝΤΗ tori spelling που πήρε το ρόλο χάρη στον πατέρα της? αλήθεια τι σχέση έχει αυτό με τις μουσικές μου αναφορές?
    Έλα ρε… όχι και κάφρος… Απλά πειραχτήρι!!!
    Μπαααα οι πρώην φίλοι είναι πολύ ηλίθιοι και μη-δημοφιλείς για να τις έβγαλαν αυτοί.. Μπορώ να φανταστώ τις φάτσες που τις έβγαλαν…

    ethanandthecity,
    ΝΟΜΙΖΩ ΕΔΩΣΕΣ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ…!!!!! ΘΕΟΣ!

    xipaki,
    Α, ρε προστυχόμυαλο…. Απαπαπαπα….. Αν και ομολογώ ότι περίμενα αυτή την ερώτηση από τα πρώτα σχόλια! Η απάντηση είναι κρυμμένη στο κείμενο. Αυτά….

    bill g.,
    Τι εννοείς όταν λες “μπασμένα”? Κοίτα…. εγώ έκανα τσατ από τα 12… Κι έλεγα ότι είμαι 18. Υπήρξαμε tech-freaks στο δημοτικό και λίγο στο γυμνάσιο. Το internet το ξέρουμε σαν την παλάμη του χεριού μας. Ήταν αναπόφεκτο να μην δοκιμάσουμε τις αμφιβολίες μας στο νετ. Ήταν ο υπέρτατος tester.

  10. mass Says:

    Δε μου απάντησες.Ανέλυσε λίγο αυτό το κομμάτι…ίσως να έχω παρεξηγήσει τα λόγια σου.

  11. darkenlight Says:

    Νομίζω ότι η συγκεκριμένη παράγραφος στην οποία αναφέρεσαι είναι ελαφρώς ειρωνική και λειτουργεί σύμφωνα με τον τρόπο σκέψης μου τότε. Δεν υποστηρίζω ότι επειδή τα έκανα όλα αυτά ήμουν μεγαλύτερος και αυτός επειδή δεν τα έκανε ήταν παιδί. Ήταν παιδί στα μάτια τα δικά μου και της τάξης μου γιατί το λύκειο είναι μια απεγνωσμένη προσπάθεια να δείξεις μεγάλος.
    Ίσως μέσα από αυτή τη φράση κατηγορώ το δικό μου, τυφλό τρόπο σκέψης της εποχής εκείνης. Όμως σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει το “τώρα” και τον τρόπο που βλέπω σήμερα τα πράγματα.
    Τέλος, η χρονιά της Β Λυκείου είναι η μόνη χρονιά που έχω αποκυρήξει και προσπερνάω από τα εφηβικά μου χρόνια. Ήμουν τυφλός, το μόνο σίγουρο.

  12. xipaki Says:

    boring
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS
    GIVE US THE DIRTY DETAILS

  13. xipaki Says:

    ΥΓ
    Ας απαιτήσουμε όλοι μαζί να μας δώσει τις βρώμικες λεπτομέριες…

  14. darkenlight Says:

    Εσύ να κάτσεις στα αυγά σου Yoga Man….
    Που έχεις βαλθεί να μου τους ξεσηκώσεις όλους εδώ μέσα…
    Βλαμμένε!!!!

  15. xipaki Says:

    O ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΣΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙ
    Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΣΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙ

    ΣΕΞ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟΥ DARKEN ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
    ΣΕΞ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟΥ DARKEN ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

  16. darkenlight Says:

    ΕΙΣΑΙ ΓΤΠ!!!

  17. xipaki Says:

    Γαμω Τα Παιδια το ξερω το ξερω

  18. darkenlight Says:

    Για τον πούτσο εννοούσα….

  19. Κώστας Says:

    Τι τέλειες οι φήμες! Είχαμε κι εμείς φήμες για κάποιους απ’ τους συμμαθητές μας… ειδικά για έναν και τον μικρό αδερφό του……..

    Καλά κάνεις και μας βασανίζεις και το κόβεις πάνω στο καλύτερο! Εγώ πάντως, τώρα θα διαβάσω και το επόμενο μέρος και δε θα περιμένω όπως οι άλλοι :PP

    Κάτι που πέρασε στο ντούκου: Λέγαν ότι σας είδαν να “χουφτώνεστε πρόστυχα”;
    Όρισε μου το πρόστυχο χούφτωμα και το ηθικό!!!!

    Ακόμα και στο κείμενο σου πάντως έχεις τη διάθεση για φάρσες! Ξεκίνησα να διαβάζω ένα ανάλαφρο ευχάριστο κείμενο και ξαφνικά φρίκαρα (όταν σε πρόδωσαν οι κολλητές)!

    Θα έγραφα κι άλλα σχόλια, αλλά πάω να διαβάσω και το άλλο παρτ τώρα. Δεν κρατιέμαι!


Leave a Reply

