Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

100 Posts! September 17, 2007

Filed under: blogs — darkenlight @ 13:59pm

Όταν το πρωτοάρχισα δεν περίμενα ότι θα “τα εκατοστούσα”. Περίμενα ότι θα το βαριόμουν και θα το ξέχναγα στα 10. Ε, λοιπόν είναι ,μέχρι στιγμής, το μακροβιότερο project που έχω κάνει στη ζωή μου. Όλα τα άλλα τα βαρέθηκα εύκολα. Αυτό νομίζω κάτι λέει…

Σε κάποιο σημείο αποφάσισα να σταματήσω να γράφω… Τι χαζή σκέψη…

Όλο αυτό άρχισε από την ανάγκη μου να εκφράζω ό,τι νιώθω γραπτώς, τόσο γιατί πνίγομαι αν δεν τα γράψω όσο και σαν πείραμα. Να παρατηρήσω την ανταπόκριση αυτών σε ένα αναγνώστη.

Μέχρι στιγμής, έχω αποφασίσει να σταματήσω να γράφω 1 φορά. Έχω σβήσει 2 ποστς. Έχω μετανιώσει για 3 ποστς που δεν έχω σβήσει. Ντρέπομαι για 2 ποστς που έχω γράψει. Θα ήθελα να είχα γράψει αλλιώς τα 50.  Είμαι ικανοποιημένος περίπου από 80.

Μπορώ όμως να παραδεχτώ ότι το μπλογκ με έχει βοηθήσει να κάνω κάποιες αξιόλογες γνωριμίες που υπό άλλες συνθήκες δεν θα έκανα ποτέ, να διαβάσω υπέροχα μπλογκς άλλων ανθρώπων, να πάρω μοναδικές απόψεις μέσα από σχόλια άλλων μπλόγκερς. Είμαι λοιπόν ευτυχισμένος που έχω τόση επικοινωνία μέσα από κάτι τόσο “δικό μου”.

Μένω έκπληκτος καμιά φορά όταν ανοίγω το e-mail μου και βρίσκω κάποιο μύνημα από έναν άγνωστο που μου λέει ότι τον άγγιξε το μπλογκ μου, ή ότι βρήκε στοιχεία του εαυτού του διαβάζοντας τα κείμενά μου. Εκεί τελικά νιώθω τόσο όμορφα αφού βλέπω πως αυτά που γράφω, τελικά, εξυπηρετούν σε κάτι. Κάποια άτομα δεν νιώθουν μόνα. Ξέρουν ότι κι άλλοι μπορεί να σκέφτονται σαν αυτούς. Όταν αγγίζεις κάποιον με όσα γράφεις, τότε ξέρεις ότι αυτό που κάνεις είναι καλό.

Η ζωή μου δεν θα υπήρχε χωρίς το γράψιμο και τη μουσική.

Το μπλογκ αυτό είναι ο τρόπος μου να εκφράζω ό,τι αισθάνομαι.

Και τα 100 αυτά ποστς μια απόδειξη ότι αυτός ο χώρος που εκθέτω τον εαυτό μου, τελικά, σημαίνει πολλά για μένα.

 Να τα χιλιάσω!

 

10 Responses to “100 Posts!”

  1. Neverlandean Says:

    Πλάκα κάνεις!!! Έχουμε την ίδια μέρα επέτειο!
    Happy hundred!! Να τα χιλιάσεις! 🙂

    “Μένω έκπληκτος καμιά φορά όταν ανοίγω το e-mail μου και βρίσκω κάποιο μήνυμα από έναν άγνωστο που μου λέει ότι τον άγγιξε το μπλογκ μου, ή ότι βρήκε στοιχεία του εαυτού του διαβάζοντας τα κείμενά μου.”

    Καλά είναι κι αυτά όμως τα “άλλα” έχουν περισσότερη πλάκα. 😉

  2. donnie Says:

    Na synexiseis! Kai emeis mazi sou! Filia.

  3. darkenlight Says:

    Neverlandean,
    Σου άφησα σχετικό σχόλιο στο μπλογκ σου.
    Να τα χιλιάσουμε κι από εδώ!
    Εύχομαι μια μέρα να βρω κι εγώ hate mail και σου υπόσχομαι να το δημοσιεύσω για να το γιορτάσουμε!

    donnie,
    Χαίρομαι που έχω μαζί μου μπλόγκερς σαν εσένα!

  4. revqueer Says:

    Άντε ρε μπράβο!!!!! Εγώ είμαι ακόμα στα 19!!! Να τα 1000άσεις (τουλάχιστον!!)

  5. Chameleon_Dark Says:

    Ειλικρεινά, όλοι μας ευχόμαστε να τα “1000σεις” τα ποστς σου Σωτήρη… Και, μιας και ήμουν κι εγώ ένας από αυτούς που,μια μέρα,πήρα την απόφαση να διαβάσω ένα ποστ σου,και με άγκιξε ο τρόπος και η αμεσότητα με την οποία εκφράζεσαι, μπορώ με όλη μου την ψυχή να ευχυθώ, να τα “10.000σεις”!!!

    [Μην χάσεις ποτέ τον αυθορμητισμό με τον οποίο γράφεις… Είναι το στοιχείο που σε κάνει μοναδικό…]

  6. g 4 george Says:

    Να τα χιλιάσεις!

    Η δική μου επέτειος των 100 ποστ συνέπεσε με τις πυρκαγιές και δεν μου φαινόταν σωστό να την γιορτάσω….

    θα το κάνω στα 150 που πλησιάζουν 😀

  7. darkenlight Says:

    revqueer,
    Κάτσε ρε εγώ είμαι και ένα χρόνο στο “μπλογκικό στερέωμα”.. έχεις χρόνο!! Thnx!

    Chameleon_Dark,
    Τι να πω.. για άλλη μια φορά ντρέπομαι με τέτοια σχόλια…!
    Σε ευχαριστώ ρε….!

    g 4 george,
    Ναι όντως δεν είχες την καλύτερη αφορμή για να κάνεις γενέθλιο…
    Μμμμ… συμφωνώ.. απλά στα 150 δεν θα έχω νετ να σου δώσω ευχή…!!!
    Ευχαριστώ!

  8. Ιδομενέας Says:

    Να τα χιλιασειςςςςςςςςςςςςςςςςςςς 😀

  9. darkenlight Says:

    Το ότι έκανες σχόλιο νομίζω πρέπει να καταγραφεί…!!! Ω ΝΑΙ!! Ο Ίδομ έκανε σχόλιο…!!! Thnx!

  10. Κώστας Says:

    Χρόνια του πολλά (του μπλογκ) και να ξέρεις ότι τα καλυτερα έρχονται!


Leave a Reply

