Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

This Is Now September 24, 2007

Filed under: Emotions,Thoughts — darkenlight @ 14:42pm

Το τώρα λέει ότι αύριο παίρνω την πολύ βαριά βαλίτσα μου και φεύγω για άλλο ένα χρόνο στην πρωτεύουσα. Δεν ξέρω τι να περιμένω. Θα είναι όμορφα όπως πέρσι? Καλύτερα μήπως? Μήπως θα έχω ατυχίες?

Τι σημασία έχει?

Θα είναι άλλη μια χρονιά με βιώματα και μαθήματα. Με εξιτάρει.

Το θέμα είναι ότι το blog για άλλη μια φορά θα σταματήσω να το ανανεώνω. Καλά δεν δίνω κι όρκο, στοίχημα μια στο τόσο θα πετάω και ένα ποστ. Αλλά σίγουρα  όχι με τη συχνότητα που έγραφα όλο το καλοκαίρι.

Η μαμά σήμερα έκλαιγε όπως κάθε παραμονή αναχώρησής μου. Αχ γιατί το κάνει αυτό και εγώ μετά ψυχοπλακώνομαι? Της είπα ότι ίσως θα ήταν καλύτερα αν δεν το έπαιρνε τόσο κατάκαρδα. Αλλά τι να την κάνεις τη μάνα που είναι μόνο μία?

Φεύγω με ένα χαμόγελο….

Τα πράγματα ξαφνικά έχουν αρχίσει να έχουν χρώμα στη ζωή μου. Νέα σχέδια, νέες ιδέες, νέα άτομα, και κυρίως, νέο “ενδιαφέρον”. Ναι… κάτι πάει καλά… και αυτό είναι η ζωή μου. Η φάση μαυρίλας που πέρασα τον αύγουστο ήταν η καταιγίδα πριν τη λιακάδα για ακόμα μια φορά. Ευτυχώς συνήθως έχει καλό καιρό μέσα μου.

Είμαι παραπάνω από ικανοποιημένος από το καλοκαίρι όπου δούλεψα, έγραψα (πολύ) και άκουσα (πάρα πολύ). Έχει αφήσει την γεύση του, την μυρωδιά του… την αίσθηση του όπως κάθε τι που συμβαίνει και σου μένει αξέχαστο.

Θα μου μείνουν αξέχαστες οι ζεστές βραδιές όπου εγώ, η αδερφή μου και ο κολλητός μου πηγαίναμε βόλτες μετά τα μεσάνυχτα μέχρι την παραλία, κάναμε βλακείες, χαζογελάγαμε και σκεφτόμαστε τη νέα φάρσα.

Δεν θα ξεχάσω τις νέες γνωριμίες-φιλίες από τον εργασιακό μου χώρο. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι του Beach Bar έγιναν φίλοι μου. Περάσαμε πολύ όμορφα, με έναν ανταλλάζαμε συνέχεια albums. Εγώ του έμαθα την Kate Bush και τους Matmos και αυτός μου έμαθε τους Knife και τους Magnetic Fields.

Νομίζω ότι τα ξενύχτια με το πολύ ποτό και το χορό του καλοκαιριού αφήνουν επίσης το δικό τους σημάδι. Σε κάποια φάση ένιωθα ότι έτεινα στον αλκοολισμο.. Και είναι… εχέμ εχέμ… αλήθεια ότι με το ποτό έχω καλή σχέση. Αν αρχίσω να πίνω δεν σταματάω. Ευτυχώς με τη λέξη μέτρο όμως τα πάω εξίσου καλά. Το καλοκαίρι όμως.. ψιλοξέφυγα.

Και βέβαια δεν θα ξεχάσω το καλοκαιρινό χαζο-ρομάντζο μου με το Γάλλο που, όσο και να μη θέλω να το παραδεχτώ, αποτελεί αξέχαστη εμπειρία. Φιλιά στην παραλία την ώρα που ξημερώνει με το αεράκι ανάλαφρο να χαιδεύει και τους δύο…. Οκ.. Γκέι Άρλεκιν κατάντησα.. Όμως το έζησα. Αμφιβάλλω ότι οι συγκυρίες θα ξαναείναι τόσες πολλές.

Μου λείπει η Αγγέλα μου και δεν μπορώ να περιμένω να την ξαναδώ. Είναι η καλυτερη φίλη που είχα ποτέ. Ο άνθρωπος που στα κλάμματα και στα γέλια μου ήταν πάντα πρόθυμος να τα αντέξει. Και όχι… Δεν χαθήκαμε ποτέ. Μια φορά χρειάστηκε να γνωριστούμε και ήταν αρκετό για να γίνουμε αχώριστοι. Η απόσταση μας ανάγκασε να μην βλεπόμαστε. Αλλά τελικά δεν μας χώρισε. Θυμάσαι Αγγέλα που κάποτε προσπαθούσαν να μπουν ανάμεσα στη φιλία μας και να μας χωρίσουν? Δεν ξέρω αν τα θυμάσαι. Είμαι περήφανος που ποτέ δεν με πρόδωσες και απαρνήθηκες πολλούς μόνο για έναν. Εμένα. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω ποτέ να στο ανταποδώσω… Είναι πάρα πολύ…

Η νύχτα μου σήμερα είναι πολύ συναισθηματικά φορτισμένη. Τόσες σκέψεις και συναισθήματα και ένα άγχος για το αύριο.

Όλα είναι όμορφα.

Όλα είναι θετικά.

All Is Full Of Love….

“All Is Full Of Love” by Bjork

 

20 Responses to “This Is Now”

  1. impressedguy Says:

    Εύχομαι ό,τι καλύτερο!

  2. nai, ta thymamai! den ksexnietai tpt.. mhn anyshxeis..

    p.s.: “pwpwww.. poly xartomandhlo!!!!”
    Bloody Kisses :***

  3. xipaki Says:

    Υπόσχομαι για να αντισταθμίσουμε το ωραίο καλοκαίρι να σου κάνω τον χειμώνα κόλαση..
    και διαπίστωσες οτι λεω βγαίνει….

  4. Neverlandean Says:

    Θα ακουστεί πολύ κουλό αν ευχηθώ “καλή χρονιά”; 😀

  5. 24_JULY Says:

    Raliiiiiiiiiiii s’agapo pl!!!!!!!!!!!!!! m leipeis idi 😦 😦 😦 😦 😦

  6. Tι θα ρθεις να κάνεις στην Αθήνα αγόρι; Και γιατί να σταματήσεις το μπλογκ;

  7. impressedguy Says:

    Pragmati Septemvrh mpainei h nea xronia oxi Ianouario

  8. donnie Says:

    Kalos mas erxesai stin Athina kale mas Darken!

  9. Keen On Boys Says:

    Αχ τέλεια είναι η Αθήναααα! (μόλις επέστρεψα και καθόλου δε χαίρομαι γι’αυτο)
    Κρίμα μόνο που δε θα γράφεις τόσο συχνά, μ’αρεσει πολυ το blog σου.

    Φιλάκια πολλά και καλά να τα περάσεις στην πρωτεύουσα

  10. darkenlight Says:

    Hello…
    paidia athina spoudazw…./
    kai persi edw imoun
    ok twra eimai salonikh
    alla gia diakopes…
    ELPIZW NA EISTE OLOI KALA…
    Thnx gia ta ypertata sxolia!!!

  11. impressedguy Says:

    Parepiptontws to sygekrimeno video ths Bjork einai syglonistiko.

  12. Apsoy Says:

    ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΣ ΕΣΥ?
    ΧΑΘΗΚΕΣ…
    Είπαμε, να διαβάζεις παιδί μου αλλά μην το παρακάνεις! :Ρ

    φιλιά πολλά ρε έφηβε 🙂

  13. donnie Says:

    Pou eisai esy vreeeeeee? Athina pleon? Kalos mas irthes!

  14. darkenlight Says:

    Hello paidia…
    grafw apo net cafe!

    impressedguy,
    ti na leme… MONADIKO videoclip…

    Apsoy,
    Hello vre… ase ase den exw net spiti kai tha metakomisw kai den aksizei na valw (akoma).
    En to metaksy olo eksw eimai… den tin paleuw… POLY DIAVASMA LOL!
    Esy kala eisai?

    donnie,
    Kopelia eimai athina!! Kalws se vrika!

  15. Καλή χρονιά Σωτήρη!!…
    Διάβασα και τα 103 ποστς τις τελευταίες μέρες,
    και νιώθω τυχερή που τ’ ανακάλυψα!
    Μου θύμησες τα πρώτα φοιτητικά μου χρόνια που ένιωθα τόσο ξύπνια και ζωντανή.
    Τόσο πόνο και τόση ευτυχία ανάμεικτα!
    Να ‘σαι καλά!
    😉

  16. darkenlight Says:

    Κατερίνα χαίρομαι που άντεξες να τα διαβάσεις ΚΑΙ τα 103. Απορώ πως δεν σκυλοβαρέθηκες!!!
    Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο

  17. impressedguy Says:

    Αναμένουμε νέα posts σύντομα. Ως τότε καλή συνέχεια 🙂

  18. Να βαρεθώ;; Πλλλάκα κάνεις!
    Όχι παλικάρι δε βαρέθηκα, γοητεύτηκα.

    Αλλά δε βρήκα εκείνο το ποστ περί Θεού, που υποσχέθηκες…
    Να το περιμένουμε;

  19. darkenlight Says:

    Ena lew… se kana mina vazw sindesh kai tha sas priksw me posts….
    eimai se fash aitishs

  20. Καλή αρχή σε όλα ..


Leave a Reply

