Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Άσχετος τίτλος: Επιτέλους κουρεύτηκα…! December 25, 2007

Filed under: Confessions...,Gay Life,Music,Thoughts — darkenlight @ 19:36pm

Κατ’αρχήν ένα Χρόνια Πολλά σε όλους αν και εγω δεν κατάλαβα ότι είναι Χριστούγεννα με την καμία… Δεν πειράζει μωρέ… Του χρόνου πάλι…Ελπίζω τουλάχιστον εσείς να τα καταευχαριστιέστε….!

 Γενικά με τις κλαούνες που με έχουν πιάσει τελευταία έχω βαρεθεί να επαναλαμβάνω τον εαυτό μου σε αυτό το βλογκ. Και η βλακεία είναι ότι γενικότερα είμαι μες στην καλή χαρά… Δεν με βλέπουν και ποτε σαν κλαμμένο μπιιιπ… Δηλαδή να είναι μία στις 100 μέρες και αν…  Βασικά γενικά ζω την απόλυτα συναισθηματική απάθεια και δεν με νοιάζει τίποτα αλλά παρ’όλα αυτά μου έρχεται να γράφω συνέχεια κλάψες…

αλλά σήμερα θα επαναστατήσω…..

  • ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ΟΛΑ……
  • Κ. Βήτα σε έχω ερωτευθεί τρελά. Νομίζω ότι δεν έχω δει μεγαλύτερο θεό από εσένα. Αν ποτέ μου το φέρει η τύχη να έρθω σε ένα λάιβ σου θα πάθω την πλάκα της ζωής μου. Τη μία είμαι εκτός Αθήνας, την άλλη το μαθαίνω τελευταία στιγμή. Αστοδιαλο…. Επίσης δεν βρίσκω όλους σου τους δίσκους στα δισκάδικα και κοντέβω να τρελαθώ… Είμαι σε κατάσταση τούρτας αυτή τη στιγμή… Τέλος…. Νομίζω ότι το “Κορίτσια Καριέρας” σου έχει σημαδεύσει όλο μου το είναι. Δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα για να σκάσω στο κλάμα από το να πατήσω το πλέι στο κομμάτι. (Καλά στις φωτό του σάιτ σου είσαι Ο ΘΕΟΣ).
  • Πήγα Λάιβ στους Nouvelle Vague. Παιδιά πήγε κανείς? Ήταν ΜΑΓΙΚΟΙ. Δηλαδή ήταν τέλεια. Πήγα με την ποτήρα γεμάτη μπύρα ανά χείρας και πρώτο τραπέζι πίστα είχα τρελαθεί εντελώς. Το “Too Drunk To Fuck” όχι απλά το είπε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ η θεά που τραγουδούσε αλλά έδινε και ρέστα σε perfomance γενικότερα. Για να μη μιλήσω για τα “Dance With Me” και “Ever Fallen In Love”. Τέλεια σας λέω τέλεια…
  • Θα παρακαλούσα όλους τους κύριους που ψάχνουν “γνωριμία και ότι προκύψει” να σταματήσουν επιτέλους να το παλεύουν με την αγενέστατη προσωπικότητά μου. Γιατί ναι μεν ξεκαθαρίζω άχαρα ότι “ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΣΕΞ” αλλά μετά πάνε στο άλλο κλασσικο “ούτε εγώ ψάχνω μόνο σεξ, και κάτι περισσότερο” και σε βάζουν σε τριπάκι “μήπως?” ενώ ξέρεις ότι δεν παίζει κάτι τέτοιο…. Το σεξάκι ψάχνουν. Και λες “μωρ’ δεν μπιιιπ? Ας του μιλήσω λίγο” και δεν προλαβαίνεις να πεις κουβέντα “έχεις cam?” “top/bottom?” “την έχω 19cm”. Και να πεις ότι ψάχνομαι και πουθενά… Ξεχασμένους άκυρους στο msn τους έχω και δεν τους έκανα εγώ add αλλά με βρήκαν σε κάνα gayromeo και με πρόσθεσαν. Πφφφφ μα έχουν καταντήσει κλισέ…. (αν και ο τελευταίος που μου μίλησε ήταν ωραίος… αλλά τι να το κάνεις…?)
  • Γιατί πρέπει κάθε χρόνο να περνάω τη δοκιμασία με τις μαζώξεις τους σογιού όπου τεστάρουν “ποιος μπορεί να μιλήσει πιο δυνατά”, “ποιος χτυπάει πιο δυνατά τα χείλη του”, μιλούν συνέχεια με ομοφοβικά αστειάκια και χασκογελάνε σαν τη Μενεγάκη στον Πρωινό Καφέ? (Αναμένεται ειδικότερο ποστ για αυτό το θέμα).
  • Η “Μαγεία των Χριστουγέννων” όχι απλά δεν με άγγιξε αλλά μου χασκογέλασε και ειρωνικά. Τα δώρα που θα μου φέρει ο Άγιος Βασίλης είναι μούφα και στημμένα. Το ένα πήγα και το αγόρασα μόνος μου στα μαγαζιά και μου δόθηκαν τα λεφτά αργότερα και το άλλο που το σπονσοράρει η αδερφή μου πήγαμε μαζί να το πάρουμε. Φυσικά σε δισκάδικο. Αφού βγήκα έξω και καλά να τσεκάρω κάτι για να μην δω τι θα μου πάρει, μπήκα μέσα αργότερα και είδα να τυλίγουν το δώρο χωρίς να ξέρω τί είναι… Ξαφνικά πετάγεται ο κύριος του δισκαδικίου και λέει “Στο ασημί περιτύλιγμα είνα η Minogue”. Η φάτσα και των 2 μας ήταν ολόιδια. Η μία γιατί έκανε αμάν να μην δω τι μου πήρε κι εγώ γιατί ήλπιζα σε μία έκπληξη.
  • Θα ήθελα να σε πετύχω πάλι κύριε Καθηγητή στο Σοντάντ. Αφού τις προάλλες σε παρακολουθούσα στο μάθημα και έλεγα ότι μάλλον έχω πάθει ένα κόλλημα με την πάρτη σου και από εκεί που όλο ξίνιζα τη μούρη μου στο μάθημά σου, πέταγα του κόσμου τις ειρωνίες και παλαιότερα σηκωνόμουν και έφευγα από την τάξη με τις αηδίες που μου λέγατε…. Αρχίζω και γίνομαι φρόνιμο παιδί. Και εσείς χαλαρώσατε λίγο. Έτσι μπράβο….
  • Μου λείπεις βλαμμένε Χ. Δε μου λες ρε Ντάρλινγκ…. πότε επιτέλους θα ξαναπιούμε τους καθιερωμένους Φρέντους Καπουτσίνους Γλυκούς στο Μπλου Τρέιν τώρα που έχω έρθει στο σκατόνησο μέχρι τις 7 του μηνός…? Έχω αρχίσει να παθαίνω στέρηση… Τα νεύρα μου…
  • Σήμερα έχω φάει Γαλοπούλα με γέμιση, Παστίτσιο, σαλάτες μαρούλι-καρότο, πατάτες, κουραμπιέδες, μελομακάρονα, σοκολατάκια-πρέσβηδες κλπ κλπ. Και όλα σε βαριές μερίδες.. όχι αστεία… Νιώθω σαν να είμαι έγκυος…
  • Σήμερα έριξα τον πρώτο οφίσιαλ τσακωμό με την αδερφή μου γιατί λέει “δεν την πάω βόλτες”. Οι βόλτες που τρελένεται η αδερφή μου είναι στις ερημιές και στα σκοτάδια περπατώντας σαν τις άδικες κατάρες… Μες στα κρύα… Ομολογώ ότι είμαι χέστης και φοβάμαι λίγο να προκαλώ την τύχη μου τόοοοοσο πολύ…
  • Πάω για ύπνο γιατί είναι 5μιση το πρωί…. Το ξημέρωσα πάλι με το λιώσιμο στο νετ… Είναι να μην ανοίξω το Internet Explorer τελικά….
  • Τελείως άχρηστο και ανούσιο ποστ. Το διασκέδασα!!!
 

16 Responses to “Άσχετος τίτλος: Επιτέλους κουρεύτηκα…!”

  1. na arxisw apo to telos?
    maaallon, nai.. einai panta h arxh ths lyshs 😀

    >san post mou arese poly. nai, to diaskedasa KAI egw!:)
    >einai na mhn anoikseis ton explorer, tlk..
    >exw arxhsei na YPERlatreyw thn mikrh [aderfh sou, vlaka.. :P]. nomizw, pws de tha anteksw kai poly kairo akoma, makria ths! tha zhthsw to xeri ths. kai as einai akoma anhlikh.. LOL
    >oso gia to ypoloipo post den lew tpt! [giati MPORW. giati ETSI mou ARESEI.-]

    Bloody Kisses, καυλαracion!!! xD xD xD :***

  2. xipaki Says:

    Κουράζεσαι χρυσό μου, χρόνια πολλά. Άντε όταν γυρίσεις απο σκατόνησο να τα πούμε…φιλια

  3. Κώστας Says:

    Χρόνια πολλά κι από δω!

    Αν και προσπαθώ να μην είμαι απόλυτος, το “γνωριμία κι ό,τι προκύψει” είναι απ’ τις μεγαλύτερες μούφες. Στην ουσία σημαίνει “φάση και βλέπουμε”, αλλά μετά τη φάση δεν τον ξαναβλέπεις!

    Πολύ καλή η ανάλυση σου επί του θέματος. Μήπως η μόνη σχέση που είναι διατεθιμένοι να κάνεις είναι με τα 19cm τους;

    Κι όσο για το πρόβλημα σου με τον Internet Explorer………….. try Firefox 😛

  4. darkenlight Says:

    Χρόνια πολλά (ξανά) Κώστα!

    Δεν είσαι απόλυτος… Δεν χρειάζεται να είσαι απόλυτος για να καταλάβεις κάτι τέτοιο αλλά να μην είσαι ζώον…

    Χα… λες?

    Το φάιρφοξ καλό… Αλλά για κάποιο λόγο… Δεν με εμπνέει… Μάλλον είναι η δύναμη της συνήθειας!

  5. Equilibrium Says:

    κι εμείς το διασκεδάσαμε και δεν το βρήκαμε ανούσιο από τη στιγμή που μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο να σε μαθαίνουμε

    να’σαι καλα!

  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Σωτήρη!..
    Ελπίζω το Internet να σου γλυκαίνει τις γιορτές,
    κι αν θέλεις να αισθανθείς Χριστούγεννα, να κάνεις παρέα με πιτσιρίκια!
    Τετάρτη Δημοτικού το πολύ..!
    Ο ενθουσιασμός τους είναι μεταδοτικός! 🙂
    Φιλιά,
    η δασκάλα

  7. darkenlight Says:

    Equilibrium,
    Χαίρομαι που το διασκέδασες και ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο. Αν και δεν βρίσκω ενδιαφέρον στο να με μαθαίνετε :P!

    Κατ-ένα,
    Για κάποιο λόγο μου είχες ξεφύγει Δασκάλα. Πρώτη φορά είδα το μπλογκ σου (αργά πια). Χρόνια πολλά και σε σένα!
    Ω ναι μου τις γλυκαίνει αλλά περισσότερο η παρουσία της οικογένειάς μου στη ζωή μου αυτές τις μέρες.
    Με τα πιτσιρίκια είχα πάντα ένα θέμα. Ενώ ΔΕΝ ΤΑ ΜΠΟΡΩ και στην σκέψη αηδιάζω όταν βρίσκομαι με ένα έχουμε πολύ καλή σχέση. Είναι τόσο γλυκούλια που δεν μπορώ να τους αντισταθώ! Είσαι τυχερή που είσαι δασκάλα τελικά… Αλλά θεωρητικά τα αντιπαθώ τα μικρά!!
    Να σαι καλά δασκάλα..!

  8. Mrs_M0lk0 Says:

    Xestiiiii 😛

    [asxeto: Thea pote tha mas ertheis????? 😥 ]

  9. darkenlight Says:

    ρε αστο διαλο… Αστο διαλο…!

  10. xaxaxa..
    EGWWWWWWWW
    EGW EIMAI H THEA.- [LOL]
    den ta exoume pei ayta mikrh mou?
    mh ksineis, plhges.. 😦
    katharmaaaaaaaa!!!!

    Bloody Kisses :***

  11. Ιδομενέας Says:

    Χρόνια Πολλά Σωτηράκηηη

    <3333333333333333333333333333333333333333333333333

  12. darkenlight Says:

    Χρόνια πολλά μικρούλι! Άλλη φορά μην πιεις τόσο πολύ….!
    Σματς!

  13. keen on boys Says:

    Δηλαδή πρέπει να περιμένουμε να κατέβεις στ﨔κωλόνησο” για να δούμε πόστ; 😛
    Tί να ευχηθώ τώρα; να έρθει γρήγορα το Πάσχα για να ξανακατέβεις στο νησί ή να πάρεις laptop?
    (Το δεύτερο! το δεύτερο!)
    Μου’λειψες βρε!

  14. darkenlight Says:

    keen,
    Λολ! Μάλλον κάτι τέτοιο είναι το απαραίτητο.. Να κατεβαίνω στο κωλόνησο!
    Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν έχω πισι στην Αθήνα. Έχω και παραέχω. Απλά λόγω κάποιων τεχνικών δυσκολιών (γκκρρρρ) είναι υπερβολικά χρονοβόρα η διαδικασία να βάλω νετ. Και την έχω βάλει μπροστά αλλά θέλει πολύυυυ καιρο ακόμα. Το πάσχα με βλέπω…
    Και εμένα μου λειψες :)!

  15. george Says:

    Χρονια πολλα κ καλη χρονια κατ αρχην. Αν κ αχρηστο κ ανουσιο οπωs λεs το blοg εθιξεs ενα πολυ σημαντικο _για μενα τουλαχιστον_ θεμα.Το γεγονοs οτι οι περισσοτεροι gay ψαχνουν μονο για seχ .Αυτο π μ τη δινει περισσοτερο ειναι οι ηλιθιεs δικαιολογιεs που λενε για να το κρυψουν.Θα χαρω πολυ να συζητησουμε γι αυτο το θεμα….

  16. darkenlight Says:

    Καλη χρονιά george,

    Το γεγονός ότι όλοι οι γκέι ψάχνουν μόνο για σεξ είναι λυπηρό αλλά πλέον γνωστό και στις πέτρες. Και έχεις απόλυτο δίκιο. Οι ηλίθιες δικαιολογίες είναι το πιο σπαστικό γιατί ουσιαστικά βλέπεις ένα βλαμμένο να σου υποτιμά τη νοημοσύνη και λες “τι γίνεται?”. Το κακό όμως είναι ότι είναι πιθανό να την πατήσεις.
    Κι εγώ θα χαιρόμουν να το συζητήσουμε. Μπορείς είτε να μου κάνεις add στο msn είτε να μου στείλεις ένα mail! (η διαύθυνση είναι στα δεξιά).


Leave a Reply

