Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Όχι Άλλο Κάρβουνο! December 27, 2007

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 19:00pm

Όλη η ζωή μας είναι γεμάτη με πράγματα που μας σπάνε τα νεύρα, που δεν αντέχουμε, που μας αγανακτούν και, όλως περιέργως, όσο πιο πολύ σε ενοχλούν τόσο πιο πολύ πολλαπλασιάζεται η συχνότητα εκτέλεσής τους. Προσωπικά έχω ένα περίεργο τρόπο να γελάω με ό,τι είναι εκνευριστικό και cult αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου γυρνάνε τα μάτια ανάποδα. Ο καθένας με τον τρόπο του… Τι να κάνουμε…

Παρακάτω παραθέτω λίγα πραγματάκια που μου σηκώνουν τις τρίχες όρθιες όταν κάθομαι στο πισι και είμαι στο νετ!

  1.  Δεν αντέχω τα chain mails….. Απορώ δηλαδή… την ώρα που πατας το κουμπάκι forward δεν νιώθεις τύψεις? Αν είναι κάτι που έχει να κάνει με λογικό, όμορφο χιούμορ ή αξιοπρόσεκτα κείμενα το πράγμα αλλάζει. Αλλά στο 80% των περιπτώσεων είναι ηλίθια θέματα όπως “Στείλε αυτό το μέιλ σε 30 άτομα και θα πάρεις λεφτά” με τα βλακώδη διαπιστευτήρια και τις εξομολογήσεις από καρδιάς για το πόσο ευτυχισμένος είναι ο “Μήτσος” που πήρε τα λεφτά μετά το φόργουαρντ. Ή μπορεί να είναι και το άλλο για τους ονειροπόλους που λέει “Στείλε αυτό το μυνηματάκι αγάπης σε 10 αγαπημένα σου πρόσωπα και αύριο θα γνωρίσεις τον έρωτα της ζωής σου”. Άχου τα μωρέ. Κάνουνε και μαγικά μέσω Hotmail και Yahoo.  Η μαλακία όμως δεν είναι στα mails αλλά στα εκατοντάδες άτομα που έχουν πατήσει το κουμπάκι με την βλαμμένη ελπίδα ότι θα πετύχουν οι υποσχέσεις και σε κάνουν μόνο να σκέφτεσαι “Μα είμαι τόσο πανέξυπνος που δεν το πιστεύω?”. Και έχω μια ερώτηση. Κανονικά όταν γίνεται κάτι “μούφα” κάποιος κερδίζει λεφτά από αυτό… Εδώ… Ποιος κερδίζει και τι?
  2. Μου τη σπάει που πλέον έχει μπλογκ ακόμα και η γιαγιά μου… Από εκεί που ζούσα στην απόλυτη ευτυχία που είχα βρει ένα τρόπο να ξεφτιλίζω τον εαυτό μου χωρίς να χαλάω την εικόνα μου ως άτομο αφού υπάρχει ανωνυμία ανακάλυψα ότι ο Χ. από τη σχολή μου έχει μπλογκ. Και φυσικά το έβαλε σε όλους μας να το δούμε. Μα πόση προσοχή θέλουν μερικά άτομα? Εγώ ούτε στον κολλητό μου δεν το έχω δείξει. Και φυσικά όλοι λένε το ίδιο πράγμα. Και φυσικά αναμένεται να αποκτήσουν μπλογκ εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, τραγουδιστές που γράφει η εταιρεία γι αυτούς, κάθώς και η Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια, όπου με το “αυθόρμητο και προσωπικό” τους στιλ θα έρχονται πιο κοντά στο κοινό τους…. Μπλιαχ…
  3. Σιχαίνομαι το hi-5…. Μηχανισμός αυτο-προώθησης ψωνισμένων εφήβων που φωτοσοπάρουν τα καυλόσπυρα και φωτογραφίζονται τοπλες/με ζαρτιέρες/emo/καλλιτεχνική φύση/αφηρημένη τέχνη και αν τους δεις στο δρόμο τους προσπερνάς γιατί για κάποιο περίεργο λόγο ουδεμία σχέση έχουν με το προφίλ. Εννοείται πως είναι κοινό μυστικό ότι ΟΛΟΙ έχουν προφίλ για να βρουν γκόμενο/α ή να πηδηχτούν. Είναι το Γκεινταρ των εφήβων και ξεχασμένων-εφήβων που είναι 30ρηδες. Και φυσικά έχουν όλοι. Από την βλάχα συμμαθήτριά μου από το λύκειο μέχρι και την αδερφή μου. Το επισκέπτομαι συχνά όμως γιατί έχουν γέλιο οι φωτό (βλ. 15χρονη γεματουλα να βγάζει φωτο με εξώκοιλο και να ρουφιέται στην κοιλιά για να βγει στη φωτό αδύνατη).
  4. Εξοργίζομαι με τα απαίσια και ρατσιστικότατα βίντεο στο youtube με τίτλους όπως “Πουτάνα στη Σόλονως” και “Πρεζάκιας στην ομόνοια”. Φυσικά και τα παρακολουθώ μετά μανίας από περιέργεια αλλά τα θεωρώ σιχαμένα και καθόλου αστεία. Δεν πρόκειται φυσικά για την προβολή της ωμής πραγματικότητας με ύφος in-yer-face αλλά καμμένα λυκειόπαιδα που θεωρούν ότι τέτοια βίντεο είναι ξεκαρδιστικά ενώ είναι απλά αηδίες.
  5. Μα τι eeewww που είναι οι άσχετοι που σου μιλούν στο msn και δεν έχεις ΙΔΕΑ ποιοι είναι ή όταν σου μιλάνε πρώτη φορά, δεν κολλάει ,και μετά από 3 μέρες σε ξαναπετυχαίνουν και ξαναρωτούν ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ και από την αρχή η γνωριμία όταν εσύ δεν έχεις ξεσκιστεί στο ψάξιμο μέσα σε 3 μέρες και θυμάσαι με ποιον μιλάς…..

Και είναι και άλλα αρκετά αλλά πέρασε η ώρα και δεν προλαβαίνω να βρίσω ένα παιδί στο msn που μου θυμίζει πολύ εμένα μερικές φορές και δεν χορταίνω να χαζολογώ μαζί του (Βλαμμένο, αν ξαναπαίξεις world of warcraft όταν σου μιλάω θα φας ένα καταπληκτικό block όλο στη μούρη… Έχε χάρη που σου έχω μια αδυναμία…)!

 

9 Responses to “Όχι Άλλο Κάρβουνο!”

  1. axaxaxaxa.. poly wraio post! 🙂 mou pararese 😉
    den apantaw se tpt ektos apo to mikrocomment pou ekanes se ena paidi gia to “world of warcraft”. MA EINAI DYNATON N PAIZEI AYTO TO PAIXNIDI?
    AS PAIKSEI “LINEAGE” AS PAIKSEI “D.D.O.”!!! ALLA OXI KAI “W.O.W”!

    ANEPANORTHWTA KAMMENA MIKRA PAIDAKIA!
    eytyxws na les pou den paizw “pc games”. xD xD xD

    Bloody Kisses :***

  2. Mrs_M0lk0 Says:

    tha statho mono sto thema t hi5…to kl p s thelo skasmeno m na mi me vazeis isa k omoia me ola ta ypoloipa vlamena!!! enaksei k i koutsi maria exei hi5 mono p ego dn to dimiourgisa moli egine moda i gia na vro gkomeno..!!!
    Ante pia…:P
    Gt opos eipe k to Nari: k ec mas exeic priksei me t blackout!!!! (akyro XD)

  3. darkenlight Says:

    Darkothea,
    χαίρομαι που σου άρεσε!
    Όσο για το παιχνίδι… Στο βλαμμένο να τα πεις που έχει κολλήσει και παράλληλα το μισεί (όπως λέει)…. Αστοδιάλο… και εγώ να ξεροσταλιάζω στο msn περιμένοντας να απαντήσει (λέμε τώρα. ας το παίξω λίγο ντράμα)…

    Mrs_M0lk0,
    απαπαπαπα ρε παιδί μου, μισή ώρα για να γράψω το Nick σου…
    Είσαι κι εσύ ένα μικρό θύμα του hi-5 αλλά είσαι και το μικρό μου αδερφάκι οπότε δεν σε βάζω στη μάζα… Εντάξει.. εσύ τουλάχιστον κρατάς τα προσχήματα στο χάι φάιβ.
    Όσο για το Blackout, βάζω στοίχημα πως είναι 1000 φορές πιο ενδιαφέρον το νέο σιντι της Μπρίτνευ παρά το πού φιλήθηκε το Νάρι με το γκόμενο, μπροστά σε όλους τους χωριανούς και τον έκανε να νιώσει καταπληκτικά..
    Καλή αρχή στο μπλογκάκι σου μπάι δε γουέι…

  4. Equilibrium Says:

    “Τι ζώδιο είσαι?.. Έχεις αγωνία τί σου επιφυλάσσει το δίσεκτο?..” Όλες οι απαντήσεις στον καζαμία μου. χαχα

  5. darkenlight Says:

    Τώρα αυτό τι ήταν? Σπαμ? 😛

  6. moodygirl Says:

    apo ta forward exw ftasei se unread
    880 sto gmail
    560 sto yahoo
    kai 211 sto hotmail
    prepei na kanw epeteiako

  7. keen on boys Says:

    Λολ είναι ελεεινό το hi5 και κολλάει άσχημα σε κάτι φάσεις (Login, commenting, κλπ) Επειδή ασχολούμαι χρόνια με το ίντερνετ πολλοί φίλοι μου, μου έκαναν invites (αυτά δεν τα μισείς επίσης;) απο τις αρχές του hi5 (κάτι χρόνια τώρα) και λέω wtf, ας κάνω ενα account αλλα ποτέ δεν ασχολήθηκα γιατί μου την έσπαγαν τα κολλήματα που έτρωγε. Βρήτα το myspace αρκετα πιο ευχρηστό/glitchless και έκανα εκεί ενα Profile (και στο facebook αργότερα)

    Επειδή όμως ο διάολος έχει πολλά ποδάρια, το ομολογουμένως outdated Ηι5 έγινε ιδιαιτέρως δημοφιλές εδω που βρίσκομαι, (και στα γύρω χωριά :Ρ) με αποτέλεσμα να βλέπεις την κουτσή μαρία να έχει hi5, να κάνει comments ο ένας στον άλλο, και να σε ρωτάει ο κάθε άσχετος αν έχεις Hi5 κλπ…
    Πήγα λοιπόν κι εγώ στο προφίλ μου,και είδα κάμποσα reuests απο άτομα τα οποία ξέρω, αλλα δυστυχώς τα περισσότερα δεν ήθελα να τα ξέρω, κι έκανα delete το account, αφού πρώτα τους έκραξα όλους και τους είπα κωλόζωα 😛 (ξέρω-ξέρω, μικρότητες)

  8. darkenlight Says:

    moodygirl,
    και να σου πω “Να τα χιλιασεις” πάλι άκυρο είναι με εσένα κοπέλα μου… Τα έχεις χιλιάσει κατά πολύ…. Έτσι έτσι.. συνεχισε!!

    keen,
    ΕΛΕΕΙΝΟ όπωςτο είπες. Δεν ξέρω να σου πω αν κολλάει γιατί δεν παινω. Κι εγω είχα προφιλ πριν χρόνια γιατί επίσης υπήρξα tech freak. Δεν ήταν γνωστό τότε αλλά και πάλι δεν μου άρεσε. Το παράτησα από την πρώτη εβδομάδα. Επίσης κόλλησα με το myspace και αργότερα με το facebook.
    Ακριβώς ο ίδιο σύμπτωμα έχουμε με την “κουτση μαρία” μόνο που σε εμένα γίνεται και στο Myspace έτσι αναγκάστηκα να βγάλω το sexuality.
    Τσ τσ τσ… Μικρότητες… (αλλά μπράβο!)

  9. candyman Says:

    symfvno poly me ta 3,4,5!!


Leave a Reply

