Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Αυπνίες… January 3, 2008

Filed under: Confessions...,Emotions,Thoughts — darkenlight @ 17:26pm

Από τότε που ήμουν μικρό παιδί δεν είχα ύπνο το βράδια…

Θυμάμαι που η μαμά με έβαζε για ύπνο και ΠΟΤΕ δεν κοιμόμουν.. Στο σχολείο πήγαινα στην τάξη και όντας “πρωτάκι” με έπαιρνε ο ύπνος στο θρανίο και ο δάσκαλος με ξυπνούσε. Με αγαπούσε πολύ ο δάσκαλος. Ίσως γιατί από την 2α δημοτικού είχα αποκτήσει άποψη. Έλεγε “βγάλτε το βιβλίο Εμείς Κι Ο Κοσμος” κι εγώ απλά δεν το έβγαζα “Γιατί δεν το βγάζεις το βιβλίο Σωτήρη?” “Γιατί δεν μου αρέσει το Εμείς Κι Ο Κόσμος” και μου το έβγαζε αυτός από την τσάντα με το ζόρι (μα τι θυμήθηκα πάλι?).

Όταν πια έμαθα να μη με παίρνει ο ύπνος στα θρανία (ή να μην πηγαίνω με πυτζάμες) απλά πήγαινα στην τάξη “κομμάτια” με μαύρους κύκλους (αν και πάντα έχω μαύρους κύκλους) και πονοκέφαλο. Είναι πρόβλημα η αυπνία… Για τους περισσότερους γιατί εγώ την καταδιασκεδάζω (τις περισσοτερες φορές όμως).

Κατ’αρχήν από πάντα ζούσα με την πεποίθηση ότι η νύχτα δεν είναι για να κοιμάσαι αλλά για να αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου και να χαλαρώνεις. Προσωπικά αν δεν “το ξενυχτήσω” τη νύχτα νιώθω σαν να στέρησα το χρόνο μου με τον εαυτό μου. Για μένα (όπως σε ό,τι και να κάνω) υπάρχει ενα γελοίο, ελεύθερο πρόγραμμα για να περάσω την ώρα μου από τις 12 και μετά.

Πρώτα βάζω λίγο την ηλίθια τηλεόραση να δω αυτό που τελικά βαριέμαι να δω (αν και το ΣΚΑΙ έχει αξιόλογο πρόγραμμα που καμιά φορά με κάνει να το παρακολουθήσω) και το πολύ σε 20 λεπτά με μισή ώρα πιάνω να διαβάσω είτε Lifo είτε Athens Voice (δηλώνω φανατικός των συγκεκριμένων Free Press) εκτός αν τις έχω ήδη διαβάσειπου εκεί ασχολούμαι με το περιοδικό Q ή με κάποιο βιβλίο που διαβάζω εκείνη την περίοδο. Αυτό διαρκεί καμιά ώρα και για φινάλε βάζω να ακούσω μουσική που συνήθως αυτό είναι 3-4 ώρες (κι αυτό αναγκαστικά γιατί με βρίσκει το ξημέρωμα).

Με λίγα λόγια δεν με παίρνει ο ύπνος ΠΡΙΝ τις 4 με την καμία…

Και κάπως έτσι λειτουργεί το βιολογικό μου ρολόι. Χρόνια τώρα οι ώρες που κοιμάμαι είναι αυτές. Το πρόβλημα αρχίζει όταν, λόγω συναισθηματικής φόρτισης ή υπερβολικά πολλών και έντονων σκέψεων, η αυπνία επεκτείνεται και γίνεται πραγματικά ΑΥΠΝΙΑ.

Γενικά από τη στιγμή που θα ξαπλώσω και θα κλείσω τα μάτια μου θα χρειαστώ μίνιμουμ μισή ώρα για να με πάρει ο ύπνος. Αυτό γιατί αρχίζω και σκέφτομαι διάφορα πράγματα ή θυμάμαι στιγμές τις μέρας. Αυτό μπορεί να κρατήσει και 1 ή 1,5 ώρα. Αν κρατήσει παραπάνω γίνεται ανυσηχητικό.

Κατι παρόμοιο έγινε και χθες-σήμερα. Ξάπλωσα να κοιμηθώ στις 7 το πρωί (ξέρω το παράκανα… Διάβαζα ένα κείμενο για σκεπτομορφές και ξεχάστηκα) και πήγε 8 και μισή και εγώ ακόμη δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Ήρθαν οι θείες μου για καφέ, και εκεί άρχισα να βρίζω μόνος μου. Διότι αντιμετωπίζω ΚΑΙ αυτό το πρόβλημα. Είναι πολύ δύσκολο να με πάρει ο ύπνος αν δεν είναι σκοτάδι και απόλυτη ηρεμία. Τη συγκεκριμένη μέρα και το φως είχε βγει και γινόταν φασαρία μέσα. Αφού έφυγαν και είχε πάει 9 πήγα μέσα και ζήτησα από τη μαμά μου να μου δώσει ένα χάπι ή έστω κάτι να με πάρει ο ύπνος και δεν μου έδινε γιατί λέει “δεν είναι καλό” και νευριάσα ακόμα περισσότερο.

Της ζήτησα αν γινόταν να πήγαινα στο κρεβάτι της να ξαπλώσω εκεί και, φυσικά, μου είπε ναι. Κλειστηκα στο δωμάτιο και απλά περίμενα να με πάρει ο ύπνος. Αφού δεν γινόταν τίποτα απλά έβαλα τα κλάμματα από τα νεύρα μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι απαίσιο που είναι να θες να κοιμηθείς απλά να μην γίνεται. Να χασμουριέσαι και να ξέρεις ότι είσαι κουρασμένος και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα.

Τελικά πρέπει να κοιμήθηκα γύρω στις 10 με 10 και μισή αλλά ήταν εξίσου εκνευριστικό που ξύπνησα στις 6 και μισή.

Εύχομαι σήμερα να μην με πιάσει πάλι αυτό το πράγμα γιατί θα καταρρεύσω. Έχει καταντήσει ο…εφιάλτης μου!!

“Isomnia” by Faithless

 

9 Responses to “Αυπνίες…”

  1. Ιδομενέας/Α. Says:

    Και σε αυτό μοιάζουμε :p κλασσικά! Τι πράμα είν’αυτό με σένα;; XD

    Κάτι πρέπει να κάνεις πάντως! Και καλά έκανε η μαμά σου και δεν σου έδωσε χάπι! .-

  2. keen on boys Says:

    Να’ξερες πόσο σε νιώθω….
    αυτή τη στιγμή που ποστάρω είμαι σχεδόν 28 ώρες straight άυπνος.
    (είχα κάτι minor issues, -βλ. στο blog- θα μου περάσει πιστεύω)

  3. darkenlight Says:

    Ιδομενέα,
    Πάντα μοιάζουμε! 🙂
    Όντως κάτι πρέπει να γίνει…
    Σματς!

    keen,
    Έλα! Έλα στο club!
    Μια απο τα ίδια. Μέσα σε 48 ώρες έχω κοιμηθεί μόλις τις 4. Με λίγα λόγια δεν κοιμήθηκα καθόλου χθες. Τώρα είναι 4 το πρωί και ΑΚΟΜΑ δεν κοιμάμαι…
    Ναι διάβασα στο μπλογκ σου τα minor issues… Σε διαβάζω με την πρώτη ευκαρία. Μην κοιτάς που δεν αφήνω σχόλια…
    Είμαι σίγουρος ότι θα σου περάσει. Έτσι είναι αυτά. Αρχικά σου φαίνεται αξεπέραστο και στο τέλος κοιτάς πίσω και σκέφτεσαι ότι δε ήταν και τόσο τρομερό (όσο τρομερό και να ήταν).
    Κουράγιο και υπομονή!

  4. mprelok Says:

    Ωραίες οι σκεπτομορφές! Ειδικά κοκκινιστές με ρυζάκι! Το Q ποιος σου το έμαθε? Γιατί αν κρίνουμε από τις μουσικές σου εμμονές (βλ. Spears kai Ηayes) είναι κάπως άκυρο να το ανακάλυψες μόνος σου…Ντόινγκ!

  5. darkenlight Says:

    mprelok,
    Δεν θέλω να σε σοκάρω αλλά οι σκεπτομορφές δεν είναι φαγητό.
    Το Q το ανακάλυψα ολομόναχος.
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

  6. mprelok Says:

    Σ’ ευχαριστω! Το είχα βάλει άγχος…είναι φαγητό…δεν είναι φαγητό…ευτυχώς που είσαι κι εσύ το φωτεινό μυαλό και ο πνευματικός άνθρωπος που φροντίζεις πριν από μας για μας…
    υγ. ενημέρωσε και τους συντάκτες του Q οτι το ανακάλυψες ολομόναχος, για να μην επιρρίπτουν ευθύνες αλλού!

  7. darkenlight Says:

    mprelok,
    επειδή νιώθω το άγχος σου είπα να μην επεκτείνω την αγωνία σου. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια είσαι πολύ γλυκός!
    υγ. το έχω κάνει ήδη. Σου στέλνουν τους χερετισμούς τους.

  8. mprelok Says:

    χερετισμούς ή χαιρετισμούς? αν βρεις το σωστό κερδίζεις γλειφιτζούρι!

  9. xristina Says:

    den yparxei xeirotero pragma apo to na min mporeis na koimitheis! ego edo kai xronia parakalao na min erthei to bradu kai prepei na peso ga upno….ego den to diaskedazo katolou pantos….exoun spasei ta neura mou….upofero…..koimamai mia fora ana 2-3 meres 5-6 ores…..uparxoun fores pou klaio apo ta neura mou….kai to xeirotero einai pou den se katalabainei kaneis….


Leave a Reply

