Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Πιστεύω? March 10, 2008

Filed under: Emotions,Thoughts — darkenlight @ 19:35pm

Νιώθω αρκετές αλλαγές μέσα μου χωρίς να έχει αλλάξει η ζωή μου. Όλοι αλλάζουν γύρω μου χωρίς να αλλάζει κάτι στη ζωή μας. Πολλοί χάνονται. Λίγοι μένουν. Αυτοί αξίζουν.

Μου αρέσουν όλοι και κανείς. Δεν ξέρω τί θέλω. Δεν είμαι έτοιμος για τίποτα αλλά και για όλα. Όλα στη ζωή είναι ένα ρίσκο. Ακόμα και αν φαίνονται σίγουρες αποφάσεις. Νιώθω ότι έχω βρει τον εαυτό μου αλλά εύχομαι να μην με βλέπουν οι άνθρωποι στο δρόμο. Η ανασφάλεια έχει πιάσει κορυφή.

Χάνομαι από όλους και όλοι χάνονται από εμένα. Πολλές φορές φοβάμαι να σκεφτώ ότι συμβαίνει το αντίστροφο με σειρά προτεραιότητας. Δεν κλαίω συχνά όμως μέσα μου ουρλιάζω. Και φαίνομαι τόσο βαρετός από έξω… Στις φωτογραφίες μου λείπει η λάμψη. Χαίρομαι που ακόμα μπορώ να εκπέμπω θετική αύρα στους γύρω μου. Αγαπάω πολύ όσους με αγαπούν και θέλω να αγαπήσω ακόμα περισσότερους. Όσοι γύρισαν πίσω μετανιωμένοι με αφήνουν με αβεβαιότητα. Όσους θέλω να γυρίσουν πίσω τους βλέπω να γίνονται μια ολοένα και μικρότερη κουκίδα. Είναι ιδέα μου ή όντως είμαι εκκεντρικός?

Ώρες ώρες νιώθω ότι σε θέλω τόσο πολύ που θα σε πάρω τώρα τηλέφωνο και θα σου πω ό,τι έχω μέσα μου αλλά κρατιέμαι και σκέφτομαι ότι σε λίγο θα λέω “πάλι καλά που κρατήθηκα”.

Θέλω συνέχεια να αποδεικνύω πως είμαι κάτι περισσότερο από αυτό φαίνομαι αλλά ξαφνικά σκέφτομαι ότι τελικά δεν είμαι. Προσπαθώ να κρύψω την ανάγκη μου για σταθερότητα αλλά προκαλώ τα κύματα ολομόναχος. Τα πάντα αλλάζουν στα μάτια μου γιατί τελικά αυτό θέλω να δω. Αν δεν με απασχολούσαν δεν θα τα έβλεπα. Είναι κρίμα να υπάρχουν τόσο όμορφα πράγματα γύρω μου κι εγώ να τα αγνοώ γιατί είναι δεδομένα.

Δεν ζητάω συγχώρεση. Ό,τι και να έκανα ήταν μέρος της εξέλιξης. Ζητάω δύναμη και αντοχή. Τίποτα δεν κατακτιέται με το ζόρι αλλά και χωρίς προσπάθεια. Η γραμμή μεταξύ εξανάγκασης και προσπάθειας είναι πάρα πολύ λεπτή. Όπως και αυτή μεταξύ αγάπης και μίσους. Για κάποιο περίεργο λόγο οι δυο συγκρίσεις συνδέονται.

Η νοημοσύνη μου υποτιμάται συνεχώς. Αλλά υποτιμάω κι εγώ τη νοημοσύνη των άλλων εξίσουν έντονα. Δεν το θέλω. Γίνεται. Πάντα για τον εαυτό μας είμαστε εξυπνότεροι και πιο σωστοί. Κανείς δεν κατάλαβε ότι είναι πιο χαζός από κάποιον άλλο και κανείς δεν σταμάτησε να βρίσκει άλλοθι για τα λάθη του.

Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξής μου. Τι έχω να προσφέρω? Μπορώ? Μπορώ. Θέλω? Δεν ξέρω. Προσπαθώ. Τελικά υπάρχω? Μάλλον…

Δεν είμαι τίποτα χωρίς τις ρίζες μου. Είμαι όμως τόσο διαφορετικός από αυτές. Προσπάθησα να ξεχωρίσω και τελικά κατάλαβα ότι το να ξεχωρίσεις είναι το μόναδικό πράγμα που δεν χρειάζεται καθόλου προσπάθεια.

Χαμογελάω ακόμα.

Δεν πείθομαι, μα πιστεύω…

 

12 Responses to “Πιστεύω?”

  1. revqueer Says:

    Welcome Back!!!

    Έχεις δίκο! Θέλει πολύ περισσότερο χρόνο και ενέργεια η προσπάθεια να είσαι κομμάτι της μάζας.

  2. dante Says:

    Θα πω ότι λέω σε όλους:
    Ένα ποτήρι γάλα, μπισκοτάκια με σοκολάτα, κι ένας φίλος να σε πάρει αγκαλίτσα…
    (και μόλις έκανα ένα βήμα πλησιέστερα στο να γίνω γραφικός…)

    Χαλάρωσε, όλοι περνάμε περιόδους ανασυγκρότησης from time to time… Δεν είναι κακό, ίσα ίσα, ίσως είναι και απαραίτητο… Μην τη φοβάσαι την κατάσταση, εκμεταλεύσου την.

    ΥΓ: έχει καιρό που περνάω βολτίτσες από δω, αλλά νομίζω δεν είχα αφήσει ποτέ σχόλιο, so: “καλώς σε βρήκα”

  3. hfaistiwnas Says:

    Μια φάση είναι βρε παιδι! Θα συμφωνήσω με τον dante, ένας καλός φίλος δίπλα σου και όλα θα πάνε καλά. Ίσως είναι λόγω του στρες… Συνέχισε να χαμογελάς!!!!! Να προσέχεις…

  4. SugarProof Says:

    “…κρατιέμαι και σκέφτομαι ότι σε λίγο θα λέω “πάλι καλά που κρατήθηκα”.”

    Αυτό είναι, το ένστικτο. Να ξέρεις πότε απλώνεις και πότε μαζεύεσαι. Αυτό δεν είναι ο εαυτός; Σαν τα κύματα. Παλίρροιες και πάλι πίσω.

    Καλή μέρα.

  5. SugarProof Says:

    ( hommesweethomme.wordpress.com πρώην objet petit a για το παραπάνω! )

  6. Elementstv Says:

    Αχ βρε Σωτηρη δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα απλα περνας μια περιοδο που ανακαλυπτεις τον εαυτο σου ,ασχετα αν πιστευεις οτι τον εχεις βρει.Ακομη δεν θεωρω οτι οι ταμπελες ειναι απαραιτητα κακες διοτι εχουν την εννοια που εμεις θελουμε να εχουν.Ναι εγω ειμαι ενας γκει εφηβος διοτι οταν λεω γκει εφηβος περιγραφω ενα μεγαλο κομματι της ζωης μου και οχι απαραιτητα το σεξουαλικο.Γκει δεν σημαινει μονο οτι περνεσαι με αντρες αλλα και πολλα αλλα πχ το γεγονος οτι διαβαζω γκει μπλογκς,οτι προτιμω οι φιλοι/ες μου να ειναι γκει για να νιωθω πιο ανετα να συζηταω τα συναισθηματικα μου κτλ.Ας ξεφυγουμε απο την νοοτροπια οτι γκει ειναι μονο οτι αφορα το σεξ.Το πιστευουν που το πιστευουν οι στρειτ ε μην το πιστευουμε και μεις….Φιλακια

  7. Dynx Says:

    Εχεις σκεφτεί ποτέ ότι ίσως να μην έχει -να μην έχουμε- λόγω ύπαρξης; Δεν είναι ότι ήρθαμε σε αυτή τη ζωή με κάποιο σκοπό, απλά υπάρχουμε. Αυτή είναι τουλάχιστον η γνώμη μου.

    Οπότε, take it easy… H ζωή μπορεί να μην είναι ωραία, αλλά είναι υποφερτή.

  8. quelmarth Says:

    mpravo..na xamogelas!!

  9. Donnie Says:

    Sotiri file mou ta eipes ola m’ayto.
    Δεν είμαι τίποτα χωρίς τις ρίζες μου. Είμαι όμως τόσο διαφορετικός από αυτές. Προσπάθησα να ξεχωρίσω και τελικά κατάλαβα ότι το να ξεχωρίσεις είναι το μόναδικό πράγμα που δεν χρειάζεται καθόλου προσπάθεια.
    Akrivos! JUST BE YOURSELF.

  10. Ιδομενέας Says:

    =)

  11. Κατερίνα Says:

    Θα σου πω μόνο ένα γεια, γιατί πάλι με αφήνεις άφωνη…


Leave a Reply

