Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Σαν Τα Χιόνια! April 27, 2008

Filed under: Confessions...,Thoughts — darkenlight @ 06:00am

Μετά από πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πρήξιμο από γνωστούς και φίλους να κάτσω να γράψω πάλι είπα ότι μιας και βρήκα την ευκαιρία ας την εκμεταλλευτώ!

Κατ’αρχήν θέλω να ξεσκιστώ στα ποστς αλλά όλο για κάποιο λόγο δεν μπαίνω στον κόπο να γράψω. Τι να πει κανεις…

Η τύχη δεν ήταν πολύ καλή τον τελευταίο καιρό με την οικογένειά μου και η αδερφή μου βρισκέται συνολικά 2 μήνες στο γύψο (το πόδι της τουλάχιστον) και μας μένει ένας μήνας μπόνους. Πολύ δύσκολες στιγμές ειδικά γι αυτή. Όμως με θετικές σκέψεις και κάνα-δυο χαμογελάκια όλα θα πάνε καλά. Και πάνε ήδη. Το μέλλον είναι πάρα πολύ φωτεινό!

Όσο ζω με αυτή την ψυχολογία μπορώ να δώσω το λόγο μου πως ποστ ανασφάλειας και δυστηχίας, κλαψ κλαψ και μπουχουχου δεν θα ξαναματαδείτε στο βλογ αυτό. Εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος (που δεν).

Έκανα ένα ΝΤΙΛΙΤ (“ξερό ξερό ντιλίτ στους μεγάλους” που λέει αυτό το τρισάθλιο σποτάκι ενός προιόντος για σαβούρωμα) σε κάθε αδυναμία, μαλακισμένη ανασφάλεια και αβεβαιότητα. Πλέον υπάρχει μόνο η αισιόδοξη ματιά, το χαμόγελο και οι καλές στιγμές.

Ντρέπομαι που το λέω αλλά πλέον είναι μόνο ο εαυτός μου και άνθρωποι που αγαπώ. Όλοι οι άλλοι μου είναι αδιάφοροι. Πολύ εγωιστικό αλλά έτσι νιώθω. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΙΩΣ! (έχω καεί δεν πάει άλλο).

Ένας πάρα πολύ καλός φίλος με έχει βοηθήσει απίστευτα με την ψυχολογία μου. Κατ’αρχήν μου έμαθε ένα πράγμα που δεν έκανα ποτέ. Να μην χαλιέμαι για κανένα. Μου κάνει μαλακία κάποιος? Δεν παίζει να χαλαστώ. Έφυγε όπως είναι. Και αυτό ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα. Υπήρξα ένας ρομαντικός που ήθελε να ονειρεύεται ότι στον κόσμο όλοι έχουμε μια καλή πλευρά. Εν μέρει είχα δίκιο. Όλοι έχουν καλή πλευρά. Αλλά πολλές καλές πλευρές δεν έχουν τίποτα να κάνουν με τη δική μου.

Οι μέρες περνούν με πολύ ποτό, κλαμποκατάσταση και τσιγάρο. Βόλτες με τους φίλους και απίστευτο γέλιο. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο τυχερός (καλά αν γίνει καλά η αδερφή μου θα είμαι και ΕΥΤΗΧΙΣΜΕΝΟΣ!)

Δεν υπάρχει στιγμή κακής διάθεσης και κλάψας και αυτό συμβαίνει καιρό. Νιώθω ότι όντως αλλάζω αν και όταν είπα για πρώτη φορά στον εαυτό μου πως θα αλλάξω τρόπο σκέψης και ψυχολογία δεν το πολυπίστευα. Νόμιζα ότι τελικά θα το εγκαταλείψω (και ίσως μια μέρα το κάνω γιου νέβερ νόου), όμως με τον καιρό αυτή η αλλαγή βρίσκεται όλο και πιο μέσα μου. Αρχίζει να γίνεται μέρος του εαυτού μου όπως γίνεται μετά από μια εγχείρηση. Σιγά σιγά η τομή γίνεται δέρμα και είσαι πάλι εσύ απλά σε κάλυτερη κατάσταση.

Δεν μπορώ βέβαια να σταματήσω να νιώθω άβολα που ΠΑΛΙ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Όλο λέω ότι θα κόψω αλλά ποτέ δεν το κάνω. ΟΚ με δικαιολογώ γιατί γράφω κυριολεκτικά κάθε χριστούγεννα και πάσχα. Όταν με ξαναπιάσει να γράφω κάθε τρεις και λίγο θα το αλλάξω!!

Ελπίζω όσοι με διαβάζουν με μια σχετική συχνότητα να είναι καλά, υγιείς και χαρούμενοι (οι υπόλοιποι να-πα-να-γα, λέει!!! [Εννοείται δεν σοβαρογραφώ])!

 

5 Responses to “Σαν Τα Χιόνια!”

  1. Κώστας Says:

    Hey! Χρόνια πολλά! Μας έλειψες.

    Σε καλό δρόμο είσαι. Περαστικά για την αδερφή σου.

  2. hfaistiwnas Says:

    Που είσαι παιδί μου; Μια χαρά τα είπες, να χαλιέσαι για ότι αξίζει… ! Άντε να σε βλέπουμε συχνότερα! Χρόνια Πολλά!!!!!

  3. darkenlight Says:

    Κώστα,
    Χρόνια πολλά! Χαίρομαι πολύ που βλέπω σχόλιό σου!
    Να σαι καλα!

    Hfaistwnas,
    Εδώ είμαι!!!! Γενικά προτιμώ να μη χαλιέμαι καθόλου! Χρόνια πολλά και σε σένα!

  4. Ιδομενέας Says:

    Αυτό που σου είπα!! Αυτή η νέα αύρα σου πολύ μ’αρέσει!! :):)

  5. Nai. nai. naiaiaiaiai!
    Kainouria version, tou Swthrakh!
    mu ha ha..

    tha sou erthw athens, dear!
    se ligo kairo..
    kai to kalokairi, isws k santorini!

    Bloody Kisses
    xXx


Leave a Reply

