Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Στο Όνομα Του Φεγγαριού! July 1, 2008

Filed under: Κολλήματα — darkenlight @ 07:56am
Tags:

Ας μου εξηγήσει κάποιος ΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ και ο παλιμπαιδισμός μου χτυπάει ευχάριστα και ρυθμικά την πόρτα! Όπως θα καταλάβατε μόλις η κατάστασή μου είναι σοβαρή. Το φάντασμα της Σέιλορ Μουν(!) με πνίγει κάθε μέρα και περισσότερο. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ!

Όλα ξεκίνησαν (από που αλλού?) από την Αγγέλα πριν κάνα δίμηνο που είχα πάει Θεσσαλονίκη. Μου λέει “Άκου τι έχω στο κινητό” και μια γνώριμη νότα μουσικής ηχεί στα ταλαιπωρημένα αυτάκια μου από τα πολλά σκυλάδικα που ακούγονται από αυτοκίνητα τρέντουλων στους δρόμους. Τα παιδικά μου όνειρα “λαμπάδιασαν” (ΟΥΑΟΥ! Μόλις μου βγήκε ακόμη μια ξεφτιλισμένη λέξη!) ξανά. Η μαγευτική μορφή της Σέιλορ-Μουν επέστρεψε για να μείνει μετά από χρόνια που είχαν περάσει την τελευταία φορά που την παρακολούθησα στα “παιδικά” του Αντ-1 (καλά δεν θυμάμαι?).

Έκτοτε, άρχισα να ακούω συνέχεια το τραγουδάκι στο κινητό μου, να το βάζω να του ακούν και όλα τα υπόλοιπα κατα-κα(ι)μένα άτομα που με περιβάλλουν συνήθως με την φράση “Αχ, το ξέρω αυτό” να ακούγεται σαν το νέο κλισέ της καθημερινότητάς μου και στο τέλος οι συζητήσεις να καταλήγουν στα εξής: “Τον θυμάσαι το Μασκοφόρο?” “Εμένα η αγαπημένη μου ήταν η Μελαχρινή με τα κοντά μαλλιά” “Η Σέιλορ-Μουν μου άρεσε γιατί ήταν και ηλίθια στην πραγματική της ζωή”, και άλλα τέτοια χαριτωμένα. Άλλοι είπαν θα κατεβάσουν όλους τους κύκλους, άλλοι τους έχουν ήδη κατεβασμένους, και άλλ επιμενουν στην τρυφεράδα του Γιου-Τιουβ. Το Φλας Βακ είναι το καλύτερο προνόμιο που μπορεί να έχει με επιτυχία ο μέσος χρήστης του νετ σήμερα!

Και έτσι επαναλμβάνεται η λύσσα με την ξανθιά κουκλίτσα και γενικότερα με τα Anime. Το καλό είναι ότι τον τελευταίο καιρό είναι πολύ πιθανόν αυτός που περνάει δίπλα σου στο δρόμο να έχει πάθει ανάλογο κόλλημα με τα, κατά τ’άλλα, κιτς καρτούν όπως το DragonBall και η SailorMoon. Το κακό είναι πως χαζεύω ακόμα περισσότερο με την παρακολούθησή τους και η ελπίδα να κάνω μια μικρή πρόοδο στην ακαλλιέργητη ζωή μου ελαχιστοποιείται κάθε μέρα και πιο πολύ.

Αλλά έλα που δεν μπορώ να αντισταθώ στο χαζοχαρούμενο υφάκι του Μ****-Ναύτης…

 

13 Responses to “Στο Όνομα Του Φεγγαριού!”

  1. hfaistiwnas Says:

    Ax αστείο είναι! Εμένα μου άρεσε αυτή με τα κοντά! λολ! Αλλά και τα μακριά μαλλιά της άλλης! λολ! Που το θυμήθηκες παιδί μου!!! λολ!
    Έλα βρε, λίγος παλιπαιδισμός δεν βλάπτει! Αν μείνεις πάντα παιδί δεν είνια και τόσο κακό! ..! χεχε!

  2. Ιδομενέας Says:

    Λατρεμένη Σέιλορ μούν. Είναι θεααααααααααααααααααααά!
    Ντράγκον μπόλ σάκς.. γκόου χομ, ντράγκον μπόλ!

  3. “afou sou to’pa pws ths agaphs h ntopa einai h 1h.. fotovolides kai krotoi.. to aima vrazei.. filia pou peftoun xalazi.. dn einai h frikh, RE! ein’ h zwh pou sou anhkei!”
    A tsss..

    SAILOR MOON is the Only Truth! 😉

    Bloody Kisses
    xXx

  4. darkenlight Says:

    Hfaistiwnas,
    Δεν θέλω να φανώ κλισέ αλλά εμένα η αγαπημένη μου ήταν η ίδια η Σέιλορ-Μουν! Για το θέμα με το παιδί θα με βρεις απόλυτα σύμφωνο!

    Ιδομενέας,
    Ήξερα ότι θα έπρεπε να υπολογίζω σε σένα!

    Darkoteque,
    Νέα κομματάρα είναι αυτή? Της αγάπης η Ντόπα είναι η πρώτη…. ΑΧΑΧΑΧ!
    In Sailor Moon We Trust 😉

  5. TheDiarist Says:

    Πού τη θυμήθηκες? Θεϊκή η σειρά! Δεν είχα χάσει επεισόδιο… Μάλιστα, εκείνη την περίοδο κυκλοφορούσε και άλμπουμ όπου μάζευες αυτοκόλλητα… Κάπου πρέπει να υπάρχει… Θα ψάξω αργότερα! Ο μασκοφόρος κάπου κάπου με ξενέρωνε… Αλλά okay καλός ήταν για τη Sailor-Moon… Εδώ που τα λέμε δεν ήταν και καμιά θεά… No offense… Ωραίο θέμα… Εύγε! Βαρέθηκα να διαβάζω για συναυλίες και δη της Madonna!

  6. Chameleon_Dark Says:

    Καλά, δεν αμφέβαλα ότι η φιλενάδα σου θα σου το κόλλαγε…Μόνο εγώ έχω ξεφύγει από την λαίλαπα της Sailormoonας (και αυτό διότι ποτέ δεν την είχα παρακολουθήσει…Έλειπα τότε, δόξα τον Θεό, μου έκανε και ένα καλό η Ιταλία :P)

    Τι τα θες…έχει τον τρόπο να δημιουργεί trends η κοπελιά… ^^

  7. darkenlight Says:

    TheDiarist,
    Κι εγώ φαν ήμουν. Τα αυτοκόλλητα επίσης τα θυμάμαι… μάζευα μικρός!
    Ο Μασκοφόρος ήταν γενικότερα αμφιλεγόμενη μορφή! Και δεν δέχομαι προσβολές! Η ΣΜ ήταν τόσο θεά…! Thnx για τα καλά λόγια!

    Chameleon_Dark,
    ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ… να ασχοληθείς το συντομότερο!
    Ότι έχει ένα τρόπο, τον έχει!:)

  8. Κώστας Says:

    Ήμουνα δημοτικό τότε και το μισούσα. Έκραζα τα αγοράκια που το βλέπανε λέγοντας ότι είναι εντελώς κοριτσίστικο παιδικό….

    Τι να πεις… Πώς ήμουν έτσι;

  9. darkenlight Says:

    Όλοι έχουμε τις κακές μας στιγμές… Μην ανυσηχείς.. συμβαίνει σε όλους!

  10. kale, to tragoudi pou sou eipa parapanw einai apo “Ksylina spathia” 😛
    den einai dikias mou proeleyshs :D!!!

    Bloody Kisses
    xXx

    p.s.: alla to “ths agaphs h ntopa”, einai THEIKOTATO kai ALITHINOTATO! ❤

  11. darkenlight Says:

    καλά καλά… Ποτέ δεν μου άρεσαν τα ΞιΠι και δεν το σκοπεύω στο άμεσο μέλλον… Μπαι δε γουέι… Είναι ιδανικός στίχος για σκυλοτράγουδο…

  12. e, oxi k skylotragoudo xryse mou..

    pou tha m milhseis gia ta ksylina spathia!
    m emathes na akous k Portishead!
    pou otan hsouna mikros etrexes ksipolytos kai rakentitos stis paralies mpas k piaseis kana psari na fas! xD xD xD [ο μα γάδ.. pws ta lew, pws ta lew h atimh!]

    Bloody Kisses
    xXx

    p.s.: πόρναρεεεεεεε/τσόλεεεεεε.. ❤

  13. darkenlight Says:

    Όλο μαλακίες….


Leave a Reply

