Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Βαρετό Καλοκαίρι Reloaded July 2, 2008

Filed under: Confessions...,Emotions,Thoughts — darkenlight @ 09:31am

Την στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο νησί, μόλις 3 μέρες πριν, κατάλαβα ότι ήμουν πολύ αφελής για να κρατάω έστω και μια τελευταί ελπίδα πως τα πράγματα ίσως είχαν αλλάξει. Φυσικά και τίποτα δεν είχε αλλάξει. Από την ώρα που μπήκα στην αίθουσα εξόδου του αεροδρομίου για να πάρω τις αποσκευές μου, οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν για άλλο ένα καλοκαίρι. Ως γνωστόν, σε αυτή την αίθουσα μπαίνουν μόνο οι επιβάτες του αεροπλάνου. Το πώς ο παππούς του φίλου βρέθηκε εκεί για να τον χερετίσει είναι ακόμα ένα μυστήριο και για τους 2 μας.

Η συνέχεια ήταν άκρως αναμενόμενη. Κάθε μέρα δουλειά, σπίτι, δουλειά. Δεν βγαίνω βόλτες. Δεν βγαίνω τα βράδια (ΕΓΩ), μαλώνω με τη μαμά, μαλώνω με την αδερφή μου. Και όλο αυτό γιατί? Αφού κανείς μας δεν είναι ευτυχισμένος σε αυτό το κωλόνησο γιατί συνεχίζουμε να ζούμε εδώ? Μα φυσικά γιατί και το σόι μένει εδώ. Το γεγονός δηλαδή να μιλάς με το σόι στο τηλέφωνο φαίνεται παράλογο στ αυτιά των ντόπιων. Σε αυτό το κωλόνησο δεν έχω φίλους, δεν έχω τρόπο μεταφοράς, δεν έχω ανεξαρτησία, δεν κάνω ό,τι γουστάρω γιατί όλοι κάπου με βλέπουν (ακόμα και αν δεν έχω βγει από το σπίι), δεν είμαι ο εαυτός μου. Μιζεριάζω και κλαίω και νευριάζω και ζω μια απάθεια.

Γιατί?

Γιατί νιώθω ΜΟΝΟΣ.

Κανείς δεν με καταλαβαίνει σε αυτή την παραδεισένια κόλαση και κανείς δεν πρόκειται να με καταλάβει.

Όλοι ζουν με την πεποίθηση ότι είναι πιο έξυπνοι από τους άλλους και πως μπορούν να τους κοροιδεύουν μπροστά στα μάτια τους γιατί, όπως είπαμε, είναι πιο έξυπνοι και πιο μάγκες. Τα λεφτά είναι ο μόνος στόχος ζωής σε αυτό το νησί. Με ποια βλακώδη δικαιολογία θα ανεβάσουμε τιμές? Πως θα πάρω πιο πολλά λεφτά από τον άλλον? Τι ψέμματα να πω προκειμένου να χρεώσω παραπάνω μια υπηρεσία μου? Ότι ο εξοπλισμός που χρησιμοποιώ είναι μοναδικό μοντέλο και από το εξωτερικό?

Και δεν φτάνει που όλοι κοιτάζουν να τρώνε λεφτά που μετά θα τα σκορπίσουν σα ξύδια και στις γκόμενες αλλά παράλληλα ξύνουν και τα τέτοια τους. Αυτό το πράγμα σε αυτόν τον τόπο δεν θα το καταλάβω ποτέ. Με ποια προοπτική νομίζουν ότι θα πάνε μπροστά όταν κοπροσκυλιάζουν και βγάζουν “τα προς το ζην” πρακτικά κλέβοντας? Εγώ γιατί γίνομαι μέλος μιας τέτοιας κοινωνίας, έστω και για 3 μήνες?

Η ευγένεια είναι αστεία για τους ντόπιους. Αν με δει κάποιος να συμπεριφέρομαι σε πελάτη θα γελάσει με την ευγένεια που ανταλλάσουμε. Θα μου πει “Υψωσε ΡΕ λίγο τη φωνή σου, δεν ακούγεσαι. Σίγα που θα τους πεις κι ευχαριστώ κιόλας. Τα κοπρόσκυλα που έρχονται από τις χώρες τους και μας βρομίζουν τον τόπο”.

ΧΕΣΤΗΚΑ.

Αντε στο διάολο όλοι σας. Σας ανέχτηκα σε όλη την παιδική μου ηλικία και ζούσα με την μαλάκινση εγκεφάλου σας. Είχα πιστέψει πλέον ότι όλος ο κόσμος συμπεριφέρεται έτσι σκατένια όπως εσείς και, για να είμαι ειλικρινής, μου έκανε καλό αυτό. Δεν μπορεί κανείς να φανταστεί το πόσο την απολαμβάνω την καθημερινότητα στην αθήνα.

Όλοι εδώ ακούν σκυλάδικα, όλοι βλέπουν ελληνική τηλεόραση σαν ζώα, όλοι οι έφηβοι γίνονται emo (Ένας χαρακτηρισμός που από μόνος του είναι ξεπερασμένος), όλα τα 10χρονα οδηγούν μηχανάκι, 3 ατυχήματα τη μέρα σε ένα τόσο μικρό νησί στα οποία το ένα είναι θάνατος, όλες οι κοπέλες ξεπαρθενιάζονται από τα 12-13 γιατί ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ.

Τελικά νιώθω πολύ μόνος σε αυτό το νησί.

Και να φανταστεί κανεις ότι ούτε και τώρα έχω κλείσει την πόρτα σε κανένα…

 

8 Responses to “Βαρετό Καλοκαίρι Reloaded”

  1. Dynx Says:

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Δεν έχω καταλάβει όμως — ζεις μόνιμα στο νησί ή πας κάθε καλοκαίρι για το 3μηνο; Αν ισχύει το τελευταίο φταίνε λίγο και οι γονείς σου που σας κουβαλάνε μαζί τους. Απεχθάνομαι κι εγώ τους οικογενειακούς δεσμούς και έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλω να παίρνω μέρος σε οικογενειακές καταστάσεις.

    Όσο για το γεγονός ότι στο νησί ενδιαφέρονται όλοι για την εκμετάλλευση των τουριστών και το χρήμα το ξέρω. Έχω ζήσει σε νησί και είναι όλοι άπληστοι. Χωρίς υπερβολές. Προσωπικά, συμβουλεύω όλους τους ξένους φίλους μου (αυτούς που γνώρισα όσο σπούδαζα Αγγλία) να μην πατήσουν το πόδι τους στην Ελλάδα, αλλά να πάνε κάπου όπου ο ρατσισμός και ο εθνικισμός δεν υπάρχει σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο στην Ελλάδα.

    Τώρα ότι και να σε συμβουλεύσω δεν θα αλλάξει τίποτα, απλά πρέπει να κάνεις υπομονή. Περιγράφεις καταστάσεις που έχω περάσει κι εγώ. Υπομονή, απλά από μέσα σου, όταν θα έρχεσαι σε επαφή με αυτά τα άτομα να σκέφτεσαι πόσο ανώτερος είσαι σαν άνθρωπος.

  2. hfaistiwnas Says:

    Καλέ μου! Λες και μιλάς για το Καρπενήσι (μη χέσω!)!!! Έτσι είναι και εδώ! Σκυλάδικα ακούς απο παντού! Το βλάχικο φουλ! Όλα τα μικρά με μηχανάκια και μαγκιά, ίδιο σου λέω! Και αυτό που λες για την ευγένεια… έχεις απόλυτο δίκιο.. λογικά δουλεύεις σε κάποια τουριστική επιχείριση και σου λένε έτσι, το χρήμα να πέφτει και χεστήκαμε για τα άλλα… εσύ όμως κύριος!!!!!!!
    Έλα τρείς μήνες είναι και μετα΄Αθήνα! Υπομονή!

  3. Ιδομενέας Says:

    Ναι.. τελείως κολοχώρι φάση.. τέρμα.. have faced it..
    μπιχ

  4. Ιδομενέας Says:

    Α!
    Καλό κουράγιο = )

  5. Chameleon_Dark Says:

    Νομίζω πως, πρέπει να εκμεταλλευτείς την (αναγκαστικά μακρά) αραμονή σου στο νησί,επεξεργαζόμενος ένα μεγαλόπνοο σχέδιο: πως, με κάθε αφορμή και αιτία, θα κάνεις ρεζίλι και θα μειώνεις αυτούς που προσβάλλουν την αισθιτική,την νοημοσύνη και το καλό γούστο σου!!! Και όχι, δεν το παίζω ελιτιστής-με καμία!-, δεν εννοώ ότι τα προσωπικά γούστα στο ντύσιμο σε κάνουν ανώτερο ή κατώτερο άνθρωπο.Αλλά ένα πράγμα με “χτύπησε” από όσα λόγια χρησιμοποίησες για να περιγράψεις τους συγχωριανούς σου (they wish!): Το γεγονός ότι τα λεφτά,η εκμετάλλευση και το ψέμμα είναι ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ!!! Δεν το ανέχομαι.πότε, όλη μου η καρδιά και η σκέψη είναι μαζί σου στον ιερό σκοπό σου,να επιπλεύσεις πάνω από τη θάλασσα του “δήθεν”, που τόσο βρωμοκοπάει και κόβει την ανάσα…

    Κουράγιο φίλε, και να τα περνάς όσο καλύτερα γίνεται (κι ας τα’χεις με την κοπέλα μου :PΡ)

  6. natascha Says:

    koita…… gnwsta ola auta, ta exoume perasei toses kai toses fores…
    omws 8a sou dwsw mia elpida!
    (twra elpida 8a sou dwsw… 8a se apoteleiwsw… den skerw ti apo ta dio! xixi)
    erxomai kavla mou se liges meres! kairos na apoktisoun ksana endiaferon oi meres kai oi nixtes sou! kairos na parei fwtia to krevati sou! kairos na ta spasoume ola nomizw! 😀 lalisa pali prwi prwi! xaxa

  7. darkenlight Says:

    Είχα γράψει ολόκληρο κατεβατό απαντήσεις στα σχόλια και σβήστηκε το Γ******ο…. Γκρρρρρ… Ακολουθούν σύντομες απαντήσεις…

    Dynx,
    είμαι γα τρίμηνο. Δεν φταίει η Ελλάδα. Φταίει ο κόσμο της. Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Δεν είμαι ανώτερος απλά διαφορετικός.

    hfaistiwnas,
    ναι δουλεύω σε τουριστική επιχείρηση! Βλέπω με νιώθεις! Πάντως αυτο κάνω… υπομονή!

    Ιδομενέας,
    Το ξέρω ότι εσύ με καταλαβαίνεις!

    Chameleon_Dark,
    Δεν με απασχολεί το να τους ξεφτιλίσω. Το κάνουν μόνοι τους για τον εαυτο τους. Εγω κοιτάζω πλέον να τους γράφω εκεί που τους έγραφα και όταν ήμουν μόνιμα εδώ. Όσο είμαστε ο εαυτός μας πάντα θα “επιπλέουμε”!
    Ευχαριστώ για το όμοφο κόμμεντ.
    PS: Δεν μπορώ πλέον να την μοιράζομαι μαζί σου. Ας αποφασίσει ποιον θέλει επιτέλους… Τι θα πω και στον πατέρα μου? Χαχαχαχ!

    natascha,
    Μακράν το πιο φιλοσοφημένο κόμεντ!!!
    Δεν βλέπω την ώρα να έρθεις να αποκτήσει τη γκλίτερ λάμψη που του χρειάζεται αυτό το μέρος! Να υποθέσω πως πάνω στο εισητήριό σου για να έρθεις αντί για το όνομα γράφει “Τσίρκο Medrano”! ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!

  8. Darkoteque Says:

    kai meta m les pws einai kalo to nhsi!
    OUST KOPROSKYLA!!!!
    oute na sas ftysw den aksizete, kariolhdes!
    ai sixtir, pia… ta kalytera mou xronia mou efage to kwlonhso!

    @chameleon: ton Darken, tha protimhsw re.. aytos den tha me katapiezei.. lolololol!!! my love… ❤

    Bloody Kisses
    xXx

    p.s.: tou xronou agaphmene mou feygoume sthn Servia gia festival, ETOIMASOU!!!!! 120€ thelei mono 😉


Leave a Reply

