Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Δεν είμαι εγώ… July 18, 2008

Filed under: Emotions — darkenlight @ 06:24am

Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι είμαι εγώ αυτός που φώναξε σε πελάτη. Που την έβρισε. Την είπα stupid whore. Της είπα Fuck Off. πολύ δυνατά. Δεν έχω ξαναφωνάξει ποτέ στη ζωή μου έτσι.

Έχω πάθει σοκ.

Εγώ?

Δεν πειράζω ούτε φύλλο. Πάντα είμαι ευγενικός. Υπομονετικός. Ήρεμος. Τι με έπιασε? Γιατί να φερθώ τόσο απαίσια? Δεν μου φένεται περίεργο που δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω. Δεν μπορώ να το δεχτώ από τον εαυτό μου. Πως είναι δυνατόν να φερθώ εγώ έτσι? Έχω αρχίσει να μπερδεύω ακόμα και το ποιος είμαι. Δεν ξέρω σίγουρα. Δεν μπορώ να καταλάβω.

Μια ζωή μου φωνάζουν ότι πρέπει σε αυτή την εργασία να έχω νεύρο. Να μην είμαι τόσο ευγενικός. Να μιλάω πιο δυνατά. Δεν μου έβγαινε και αρνιόμουν πεισματικά να το κάνω.

Μου βγήκε όμως τελείως αυθόρμητα.

Αν κάτι με πληγώνει για αυτό περισσότερα ήταν ότι έβρισα και φώναξα και άρχισα να τρέμω για λεφτά. Όλο αυτό για τα λεφτά. Πάντα έλεγα πως δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Δεν είναι λόγος για να σπάνε οι δεσμοί.

Κι όμως…

Όλα γίνονται για τα καταραμένα τα λεφτά.

Τα κάνω όλα για τα λεφτα.

Ντρέπομαι ρε γαμώτο… Δεν μπορώ να κοιτάζω τους άλλους πελάτες σήμερα. Όσοι με ειδαν μες στα νεύρα και ήρθαν να μου ζητησουν κάτι μου μιλούσαν σαν να είμαι κανένα νευρασθενικό. Με φοβήθηκαν. ΕΜΕΝΑ?

Ήθελα να αρχίσω να τους λέω “δεν είμαι έτσι σαν άνθωπος. Δεν έχω ξαναφερθεί έτσι. Πιστέψτε με”. Ποιος ο σκοπός?

Πόσο ντρέπομαι να κοιτάξω έναν άνθρωπο στα μάτια αυτή τη στιγμή…

Οποιονδήποτε…

Πόσο ντρέπομαι που δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω…

 

10 Responses to “Δεν είμαι εγώ…”

  1. hfaistiwnas Says:

    Ότι δεν είναι σωστό να φερόμαστε με αυτό τον τρόπο, δεν είναι. Αλλά καμιά φορά σε βγάζουν απο τα ρούχα σου και σου βγαίνει επιθετικότητα. Φαντάζομαι θα υπήρχε λόγος να το κάνεις. Εντάξει έγινε τώρα, ξέχασέ το. Έκλαψες και σου βγήκε. Θα ξέρεις τα όριά σου απο εδώ και πέρα.. Είσαι πιεσμένος ακόμη και στις διακοπες μου φαίνεται, δεν φεύγεις απο εκεί σιγά σιγά να ηρεμήσεις;

  2. darkenlight Says:

    Ξεχνάς ότι εγώ δεν κάνω διακοπές τα καλοκαίρια αφού δουλεύω… Δυστηχώς κατάγομαι από εδώ και δεν μπορώ να φύγω για χάρην οικογενειακών λόγων…

  3. Κώστας Says:

    Ίσως είναι κάτι τελετουργικό, η διαδικασία με την οποία χάνουμε την αθωότητα μας και τελικά γινόμαστε ίδιοι με τους άλλους, δεν ξέρω τι να πω πραγματικά.

  4. hfaistiwnas Says:

    Ναι σωστό αυτό.. δίκιο έχεις και ειδικά αν είναι οικογενειακή επιχείριση..
    Υπόμονη ρε.. υπομονή!!!!
    Πες ότι φταίει το άγχος και η ζέστη…

  5. Ιδομενέας Says:

    She will be fine.

  6. Welcome to the dark side of the moon… Όλοι το λένε ότι είμαι υπόδειγμα εξυπηρέτησης προς τον πελάτη, από όποια δουλειά και αν πέρασα (και στα bar, αλλά και τωρα…). Όμως, όλοι όσοι τά λένε αυτά, είμαι σίγουρος πως θα θυμούνται την ΜΙΑ φορά, που η αστρική συγκυρία,τα νεύρα που κουβάλησα από το σπίτι και η απροθυμία για συνεργασία (για να μην προσθέσω και την αγένεια) του “πελάτη” με έφεραν σε άκρα πρωτόγνωρα-τόσο που,αν δεν υπήρχε ο “πρότερος έντιμος βίος”, θα είχα πάρει πόδι άμεσα…

    Συμβαίνει.Και είναι λογικό, ιδίως όταν δεν είμαστε και σε καλή ψυχολογική κατάσταση,το περιβάλλον μας πνίγει και το μυαλό γενικά είναι αλλού.Συμβαίνει-λέγεται “η κακιά στιγμή”.
    Και περνάει-γρήγορα.

    [Είχα κλάψει κι εγώ…]

  7. Έχω περάσει πολλές φάσεις που έλεγα ”δεν είμαι εγώ”. Όσο για κάποιους πελάτες, αν είχες και ένα μαστίγιο, θα ήταν ακόμα καλύτερα τέτοιοι που είναι…

  8. darkenlight Says:

    Μάνο,
    νομίζω κατάλαβες τη θέση μου καλύτερα από όλους… το σχόλιό σου είναι ακριβώς όπως συνέβη σε μένα και νιώθω. Σήμερα, μια μέρα μετά… δεν τα βάζω τόσο πολύ με τον εαυτό μου.. όπως είπες είναι η μία φορά, οι συγκυρίες κλπ. Το ίδιο πιστεύω..

  9. Nikos Says:

    Βοσκάω μες στο Ροζγουέλ, είμαι από χωριό, δεν είμαι ‘γώ
    Το Σκάω σκέτο όμως δεν πίνω από μικρός, δεν είμαι ‘δω
    ..

    ρόδες .
    το σχόλιο μ αυτό είν’ άσχετο.


    Ανοίγω το ψυγείο για να φύγω, να βγω και να πάρω μια ανάσα, λάσκα
    Έχω κι αίμα στη φάτσα, σάλτσα, Λας Βέγκας – σκυλάδικο η βάρκα
    Κουκαράτσα του Κάφκα, μένω σε γιάφκα
    Από ‘δω ‘ναι οι πουτάνες κι από ‘κει ‘ναι η πιάτσα

    ..Σκατό στην κάλτσα, για την κυράτσα και το μαλάκα
    Κάνε μου τράκα μια ατάκα για την ατάκα, τάχα μου τάχα
    Νά ‘χα μονάχα λίγο αγάπη και χρόνο και λίγα φράγκα

  10. “stupid whore”? “fuck off”?
    sa de ntrepesai tsoglanaki!

    “Δεν πειράζω ούτε φύλλο. Πάντα είμαι ευγενικός. Υπομονετικός. Ήρεμος.”
    STANDAR OMWS! xaxaxaxaxa.. [neyrikoooo :P]

    kala mwre dn ekanes k tpt kako gia na klais!
    evrises kapoion pou mallon tha sou thn espase!
    kai ti na leei? o 1os tha ‘sai i o teleytaios?
    den einai panta kako na vrizeis!
    egw, as poume panta milaw apotoma k tis perissoteres fores vrizw!
    dn paei na pei pws dn eimai eygenikh. kai stous megalous omorfa milaw kai otan kanw mlkia syggnwmh tha zhthsw. den peirazei pou evrises mia fora! den xalase k o kosmos! DEN EKANES TIPOTA KAKO! ksekolla ligo.. gia onoma dld!
    pws kaneis etsi? 😛

    Bloody Kisses
    xXx

    p.s.: ax andra mou, toso kairo ta exoume mia fora dn mou fwnakses.. GIATIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII……..????????? 😥


Leave a Reply

