Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Play Dead July 28, 2008

Filed under: Confessions...,Emotions,Thoughts — darkenlight @ 11:10am

Τον τελευταίο χρόνο νιώθω σαν να έχω πατησει παύση στη ζωή μου και να ενεργώ σαν να μην υπάρχω. Δεν κάνω κάτι το ιδιαίτερο. Δεν ζω κάτι το ιδιαίτερο. Δεν νιώθω ΤΙΠΟΤΑ το ιδιαίτερο. Καμιά φορά σκέφτομαι αν αξίζει στο κάτω κάτω να συνεχίσω να υπάρχω. Αφού δεν έχω τίποτα να με απασχολεί….. Τι κάνω?

Φυσικά δεν σκέφτηκα ποτέ την ιδέα της αυτοκτονίας. Don’t get me wrong. Θα ένιωθα ο απόλυτος loser αν σκεφτόμουν καν να βάλω τέλος στη ζωή μου. Και δεν είμαι. Απλά καμιά φορά σκέφτομαι ότι οι άνθρωποι φεύγουν όταν δεν έχουν κάτι να προσφέρουν ή να ζήσουν ακόμα. Και ένα χρόνο αυτό ακριβώς νιώθω. Γιατί είμαι ακόμα ζωντανός λοιπόν? Είναι καλύτερα να ζω σαν νεκρός? Προφανώς κάτι έχω να δώσω ακόμα. Απλά δεν μπορώ να βρω τον τρόπο να το εντοπίσω…

Κάθε μέρα που περνάει νιώθω σαν να πέρασε άλλη μια κενή μέρα. Το απόλυτο τίποτα. Ξυπνάω, τρώω, πάω στη δουλειά, φεύγω, τρώω, βλέπω Desperate Housewives ή Southpark και κοιμάμαι. Η μόνη εξέλιξη που έχω είναι μουσικά. Που δεν ξέρω τι να πρωτο-ακούσω. Και είμαι χαρούμενος. Βγαίνει νέο σιντί και χαίρομαι. Αυτή είναι η χαρά μου.

Δεν υπήρξε άνθρωπος στη ζωή μου που να μην αποδείχτηκε παρτάκιας. Για κάποιο λόγο όλοι οι γύρω μου είναι παρτάκηδες. Κι εγώ είμαι. Αλλά όχι με αυτούς. Πάντα ευχόμουν να έριχνε κάποιος που αγαπάω τον εγωισμό του για μένα. Αλλα αν το κάνει τελικά απογοητεύομαι… Που σημαίνει ότι τα θέλω και τα παθαίνω….

Σε λίγο θα κλείσω το γραφείο και θα πάω για άλλο ένα μουντό βράδυ. Και αυριο πάλι θα ξυπνήσω για να φάω και να πάω στη δουλειά….

Θέλω μια αλλαγή…

 

 

9 Responses to “Play Dead”

  1. sheep Says:

    Κι εγώ μια νουγκατίνα…

  2. Ιδομενέας Says:

    ;[

  3. hfaistiwnas Says:

    😦 Και εγώ..

  4. To idio pragma akrivws niwthw kai’gw..
    Mono pou exw kai mia sxesh!
    Ayto vevaia den paei na pei pws mou ginete “varos”..
    Apla ksefeygw apo thn kathimerinothta otan eimai mazi tou!
    An kai polles fores kai pou eimaste mazi den allazei kati..
    Pali h idia kathimerinothta einai! Apla exeis k kapoion na s kanei parea.
    [den htan egwistiko ayto, einai h alhtheia! kserei poso ton agapaw.. an kai den paizei rolo “agaphs” ktlp.. ayto pou leme!]

    Den einai kakh h kathimerinothta omws..
    Polloi anthrwpoi thn anazhtoune!
    Kai sthn telikh, ti egine pou den symvainei kati tromero sthn zwh s?
    Synythws erxetai apo’kei pou dn to perimeneis..
    Opote kane ligh ypomonh. [poso sixenomai na to lew ayto! DEN EXW KATHOLOU APO AYTH THN GAMMHMENH “Y-PO-MO-NH”..]
    alla etsi lene, polloi.. 🙂

    Den kserw, isws na niwtheis etsi epeidh eisai sto nhsi!
    Apo ta posts, ktlp.. exw katalavei pws exei pesei h psyxologia sou toso poly..
    Mh se parei apo katw! Thelw na eisai o Swthrhs pou kserw kai pou eida toso kala prin ligo kairo! Mhn eisai malakas.. Ksekolla!

    Eisai apo ta liga atoma pou skeftomai kathe mera kai pou anyshxw gi’ayta, asxeta k an den mporw na erthw katw i na se parw thl. na ta poume..
    Panta mou les kati diaforetiko kai me kaneis na skeftomai, na gelaw..
    Latreyw to humor sou kai to pws ta les..
    Eisai pragmatika poly spanio atomo kai poly afthormhto!
    Den meneis stasimos se tpt.. Eisai anthrwpos pou panta ekselisese [san ta pokemon, ena prama!].
    EISAI MONADIKOS. Mou thn spaei otan ginese “malakas”, legontas oles aytes tis vlakeies! Ksekolla ligo apo thn mizeria!

    Kathe mera einai diaforetikh k as mh to katalavaineis..

    Bloody Kisses
    xXx

    p.s.: den kserw pws ta eipa! isws na mhn s’ arese tpt! S’agapaw.-

  5. Ήμουν σε αυτή (ακριβώς!) την φάση για κοντά 2 χρόνια. Δεν είναι λίγα, ιδιαίτερα αν αναλογιστείς ότι είχα φτάσει κι εγώ σε σημείο να σκέφτομαι πράγματα του στυλ “τώρα, αν πεθάνω δλδ, θα λείψω σε κανέναν?” κλπ κλπ.. Δεν ήθελα να βγαίνω απ’το σπίτι, και όταν το έκανα, ήξερα πως πάω στο ραντεβού μου με ένα ακόμα “deja vu”- άλλη μια κακοπαιγμένη κόπια της χτεσινής ημέρας. Δεν άντεχα άλλο, είχα φτάσει στα όρια της κατάθλιψης, και μιλάω πολύ σοβαρά (το έψαξα το θέμα…)

    Ξέρεις τι μου συνέβη όταν πίστεψα ότι πλέον είχα πιάσει πάτο, και πως η ζωή δεν μου επιφυλάσει πλέον καμιά ευχάριστη έκπληξη???

    Ναι, καλά κατάλαβες………………. 🙂

    [Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο “ηθικό δίδαγμα” στα όσα είπα-propably not .Αλλά θα ήμουν πολύ χαρούμενος άν ήξερα πως αντιλαμβάνεσαι την **παροδικότητα** αυτών των ψυχολογικών μεταπτώσεων (ή απλά πτώσεων…). Μην το αφήνεις πάντως να σε “αφήνει”… Φτιάξε μια τέλεια μέρα για σένα (μία, έστω!) και ζήσε την μέχρι το μεδούλι-και μην αφήσεις κανέναν να σου την στερήσει!!! Ίσως τότε θυμηθείς το πως είναι να ξυπνάς και να έχεις ακόμα το χαμόγελο στο πρόσωπο από το όνειρο που έβλεπες, να θυμηθείς πως είναι να περπατάς στο δρόμο και να τραγουδάς…
    Πολέμησέ το Σωτήρη, και να ξέρεις πως η σκέψη μας είναι μαζί σου! 🙂 ]

  6. Ax, ti wraia pou ta leei o “apo panw”.. 🙂
    Axxxx…… ❤

    :$

    Bloody Kisses
    xXx

    p.s.: Kala e? to “Bachelorette” ths Bjork, einai KO-MMA-TA-ROS.-

  7. darkenlight Says:

    Ουφ… συγκινήθηκα πάλι..
    ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΑ [Παλια ελληνική ταινία-στυλ]

  8. Voltsek Says:

    Περνούσα μέχρι πρόσφατα ακριβώς την ίδια φάση. Η ζωή μου δεν είχε κανένα νόημα και οι μέρες κυλούσαν ανούσια. Τώρα όμως άλλαξαν όλα. Έχω μία σχέση και διάφορες ασχολίες. Καποία στιγμή παρουσιάζονται στη ζωή σου καινούργια πράγματα και καινούργιες ευκαιρίες.

  9. darkenlight Says:

    Σε μένα σίγουρα παρουσιάστηκε κάτι καινούργιο… Ομως ήταν η χειρότερη αλλαγη της ζωής μου…


Leave a Reply

