Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

No More.+- August 16, 2008

Filed under: Confessions...,Emotions,Thoughts — darkenlight @ 10:08am

Όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές τελευταία και είναι προφανές από μόνο του, έχω πολλά πολλά νεύρα τον τελευταιο καιρό. Μάλλον ήταν. Γιατί σήμερα, περιέργως δεν έχω. Και δεν είνάι ότι είμαι κανένα νευρασθενικό ή τίποτα τέτοιο. Η λέξη νεύρα μέχρι πριν λίγο καιρό ίσα που υπήρχε στο λεξιλόγιό μου. Έχω κάθε λόγο να έχω νεύρα και θα ανυσηχούσα αν δεν είχα.

Και έτσι ήρθα στη δουλειά σήμερα. Ανόρεχτος, όπως συνηθίζω σήμερα, έτοιμος να φερθώ με κάθε bitch τρόπο που καλλιεργώ μέσα μου. Δεν είναι ότι φωνάζω στους πελάτες. Απλά αν πάνε να με κοροιδέψουν για να πληρώσουν λιγότερα, ή επιμένουν σε κάτι που δεν είναι αρμοδιότητά μου τους απαντάω ψυχρά και με κακία. Δεν ήμουν έτσι. Έγινα. Συνήθως μαλώνω με πελάτες για μαλακίες άλλων εργαζομένων που είναι “συνάδελφοι”.

Έτσι σήμερα ένας “συνάδελφος” έκανε πάλι μαλακία. Και ήρθε η κοπέλα να μου πει ότι φεύγει χωρίς να πληρώσει τίποτα. Ετοιμάστηκα μέσα μου για άλλη μια μάχη. Άλλο ένα ατελείωτο διάλογο που θα έπρεπε να την κάνω με το ζόρι να πληρώσει. Και να νευριάσω. Και να χαλαστώ. Και μετα ίσως να κλαίω το βράδυ που τίποτα δεν με βοηθάει να συνέλθω.

Τη στιγμή που πήρα την βαθιά ανάσα και πήγα να ξεκινήσω, σκέφτηκα ασραπιαία άπειρες ερωτήσεις. 

Γιατί, Σωτήρη, να χαλαστείς πάλι όταν άλλος έκανε το λάθος? Γιατί να τον ξελασπώσεις πάλι? Γιατί να είσαι εσύ ο κακός της επιχείρησης? Γιατί να ξοδεύεις όλη σου την ενέργεια σε κάτι που σε τελική ανάλυση δεν σε βοηθάει να κερδίσεις τίποτα?

Οπότε εκείνη τη στιγμή ηρέμησα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο. Κοίταξα μελαγχολικά τις κοπέλες που ήταν έτοιμες να τσακωθούν. Χαμογέλασα ήρεμα και φώναξα τον “συνάδελφο”. Μπροστά στις κοπέλες του επισήμανα το λάθος του και τον έβαλα να μιλήσει αυτός μαζί τους. Φυσικά δεν το έκανε άρχισε να μουρμουριζει “δεν ξέρω” και τέτοιες βλακείες. Οπότε οι κοπέλες ξεκίνησαν να φύγουν χωρίς να πληρώσουν.

Εγώ απλά τις κοίταξα να φεύγουν. Και το “συνάδελφο” να τρέχει από πίσω αφού κατάλαβε ότι δεν θα τον καλυπτω πια.

Αυτές έφυγαν. Δεν πλήρωσαν. Ο “συνάδελφος” άρχισε να ψάχνει να βρει το δίκιο του.

Εγώ όμως ήμουν σχεδόν χαρούμενος.

Επιτέλους άρχισα να ηρεμώ.

Και δεν κατέληξα να είμαι στεναχωρημένος αυτό ο βράδυ ούτε θα κλάψω πριν κοιμηθώ. Εκτός αν ακούσω Yann Tiersen ή αν σκεφτώ πρόσφατες κακές στιγμές. Όμως ούτε αυτά θα κάνω.

Η αδυναμία κρατάει όσο εμείς την αφήνουμε να μας κυριεύει.

Δεν είναι ακόμα η ώρα μου για να καταρρεύσω…

 

12 Responses to “No More.+-”

  1. Καλά έκανες. Μην αφήνεις κανένα να σε εκμεταλλεύεται και να στα φορτώνει. Γιατί αν δεν κοιτάξουμε εμείς τον εαυτό μας, κανείς άλλος δε θα το κάνει.
    Παρεπιπτόντως, το ποστ για το δάκρυ που είχες κάνει παλιά με άγγιξε πολύ. Φαίνεται και από το nickname μου νομίζω. Καλό βράδυ.

  2. darkenlight Says:

    🙂
    Διαβασα λίγο από εσένα και μου άρεσε πολυ το μπλογκ σου!
    Να σαι καλα!
    Συνέχισε να μην φοβάσαι να νιώθεις!

  3. μαρθα βουρτση Says:

    Eleos…

  4. hfaistiwnas Says:

    Εννοείται καλά έκανες!!!
    Να μην πέφτουν τα βάρη πάνω σου, εφόσον δεν φταις εσύ!
    Και να ηρεμήσεις Σωτηράκη μου!

  5. Ιδομενεύ Says:

    😀

  6. It was about time, my dear Swtiris!!! Καιρός δεν ήταν να πάψεις να φορτώνεις στα (ευαίσθητα) νεύρα σου ΚΑΙ τα λάθη των άλλων ?Ας μην παρεξηγούμε τον επαγγελματισμό με τον μαζοχισμό η αντιμετώπισή σου ήταν υποδειγματική…

    Μου φαίνεται πω, όσο πλησιάζει το τέλος των “διακοπών” (και της παραμονής στο νησί) η ψυχοολγία σου ανεβαίνει σιγά σιγά 😉

  7. Πώς είσαι; Νιώθεις καλύτερα;

  8. FUCK YEAH!
    [swpa re? arxhses na ta grafeis sta @@ sou?
    kairos htan!]

    Bloody Kisses
    xXx

  9. darkenlight Says:

    γυαλινο δακρυ και Chameleon_Dark,
    είμαι μια χαρά. Εδώ τονίζω ότι ο λόγος που δείχνω τέτοιες συμπεριφορές είναι λόγω ενός πολύ πρόσφατου βιώματος που είχα και θεωρώ ήταν το χειρότερο της ζωής μου. Ήταν πολύ δύσκολες αυτές οι 20 τελευταίες μέρες και κάθε μέρα το ξεπερνάω και λίγο περισσότερο.
    Σήμερα πάντως είχα μια άψογη συνεργασία με τους πελάτες και γενικά την υπομονή που συνήθιζα να έχω πριν μου συμβεί το βίωμα που λέω παραπάνω…
    Είμαι αρκετά χαρούμενος για πρώτη φορά σήμερα!!

  10. Χαίρομαι που είσαι καλύτερα. Υπομονή να έχεις με τα άτομα που έχουν μια λογική απαίτηση. Με τους άλλους που θέλουν να στα φορτώσουν και να σε εκμεταλλευτούν δε χρειάζεται υπομονή, αλλά να τους τρίξεις τα δόντια.
    Κι εγ’ω περνάω δύσκολα αυτό τον καιρό..
    Καλό βράδυ!

  11. Όπως είχε πει και ο Κομφούκιος ,το πιο μεγάλο ταξίδι,ξεκινά με ένα βήμα. Βήμα βήμα, λοιπόν, για να φτάσειςστον προορισμό σου, την ηρεμία που τόσο σου έλειψε…

    Χαίρομαι που είσαι καλά, κι ελπίζω,ότι κι αν ήταν αυτό που σε πόνεσε (και τόσο εμφανής ήταν εδώ μέσα η επίδρασή του πάνω σου), να το αφήσεις πίσω σου, και οι πληγές του νααρχίσουν να επουλώνουνται σιγά σιγά…

    Βήμα βήμα…

  12. darkenlight Says:

    Chameleon_Dark,
    Βήμα βήμα….:)

    γυάλινο δάκρυ,
    ο,τι και να είναι αυτό που περνάς να κοιτάξεις μόνο τις θετικές προοπτικές του μέλλοντος. Όλοι χρειαζόμαστε να περάσουμε δύσκολες καταστάσεις και είναι ένα σημαντικότατο μέρος της ζωής μας. Το θέμα είναι όμως και να κοιτάξουμε what’s next.
    Το λέω και για τους 2 μας 🙂


Leave a Reply

