Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Never Thought It Would End… September 1, 2008

Filed under: Emotions,Thoughts — darkenlight @ 06:35am

Όλα δείχνουν πως κάπου εδώ τελειώνεις κι εσύ στη ζωή μου.

Πρέπει να σου πω πως ήσουν και είσαι από τις πιο καλές γνωριμίες που είχα ποτέ, και ίσως γι αυτό να θέλω να σου αφιερώσω ένα ποστ. Πολύ σωστός φίλος, έξυπνος, με όρεξη για τα πάντα, μπορούσα να σε εμπιστευτώ και πάει λέγοντας….

Όμως τον τελευταίο καιρό το μόνο που έβλεπα ήταν μια αρνητική συμπεριφορά. Κάθε φορά που μου έλεγες κάποιο δικό σου νέο ένιωθα σαν να με οδηγείς στο να σου πω κάτι που θα ήταν αφορμή για άλλη μια λογομαχία. Ήταν σαν να το έλεγες και να περίμενες μια αντίδρασή μου αρνητική. Και αν δεν έλεγα κάτι θα προσπαθούσες να με κάνεις να πω κάτι. Και αν τελικά έλεγα θα απαντούσες “τώρα γιατί το λες αυτό?” και η ιστορία θα συνεχιζόταν..

Τελικά, η φιλία μας ήταν απλά ένας αγώνας εντυπωσιασμού και τσεκαρίσματος? Όλο αυτό είναι? Νόμιζα ότι ήσουν πιο κοντά μου από ότι ήσουν πραγματικά…

Την τελευταία φορά, ένιωσα ότι με χρησιμοποιείς. Μου λες όλα όσα κάνεις περιμένοντας να σου πω κάτι που θα σε έπειθε ότι αυτό το παιχνίδι θα συνεχιζόταν επ’απείρου. Και είπα ότι αυτή τη φορά θα μιλήσω σκληρά. Και το έκανα. Και πληγώθηκες λογικά. Και δεν θες να μου μιλάς λογικά.

Να ξέρεις ότι και εμένα με προσέβαλλες, και εμένα με πλήγωσες. Και ίσως σκέφτεσαι ότι σε ζηλεύω.

Ω, ναι σίγουρα σε ζηλεύω. Γιατί εγώ όταν μου συμβαίνουν, όσα συμβαίνουν σε σένα έχω πάνω από το κεφάλι μου 30.000 φαντάσματα να με τρομάζουν και δεν μπορω να φερθώ ελεύθερα. Εσύ και ο καθένας γύρω μου μπορεί. Σίγουρα σε ζηλεύω…. Σε ποιον αρέσει να πνίγεται?

Σέβομαι την απόφασή σου να μη μου μιλάς. Στο κάτω-κάτω ούτε εγώ σου μιλάω.

Και, ναι, είναι αλήθεια έχω μεταμφιεστεί σε cold-hearted killer αλλά κανείς δεν με αντιμετώπισε με διαφορετικό τρόπο. Όσο και να προσπάθησα να είμαι ευγενικός και καλοσυνάτος με του γύρω μου συνέχισα να τρώω χαστούκια ένα-ένα. Και μεταφορικά και κυριολεκτικά.

Συγνώμμη λοιπόν που δεν νιώθω πια. Συγνώμμη που πιστεύω ότι ούτε εσύ με αγαπάς.

Εύχομαι να τα ξαναπούμε μια μέρα…

 

6 Responses to “Never Thought It Would End…”

  1. hfaistiwnas Says:

    Σωτήρη μου, συμβαίνουν αυτά, χάνονται οι φιλίες, και πόσο μάλλον αν υπήρχαν και οι συμπεριιφορές που ανέφερες. Ξέρω ότι δεν θα είναι εύκολο να τον ξεπεράσεις σαν φίλο. Αν υπήρξε κάτι παραπάνω εκτός από φιλία θα είναι ακόμη πιο δύσκολα..
    Όπως και να έχει δεν μπορούσες να είσαι παιχνίδι μέσα στη φιλία, δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι..
    Υπομονή μικρέ μου, μπορεί να υπάρξει και μέλλον στη φιλία αυτή..

  2. Μη ζητάς συγνώμη που δε νιώθεις πια, ενώ σε έχουν χρησιμοποιήσει και προσπάθησαν να σου πατήσουν κάτω κάθε ίχνος συναισθήματος. Δες το σαν μια υποχρέωση απέναντι στον εαυτό σου, για να σε σώσεις. Και όσο και να λυπάσαι για σχέσεις (ερωτικές/φιλικές) που τελείωσαν, σκέψου ότι είναι καλύτερα έτσι, γιατί ξεφορτώθηκες από δίπλα σου κάποιον/α που δεν άξιζε. Και αν κάποιος απ’ αυτούς ξαναγυρίσει σε σένα μετανιωμένος, να περιμένεις ότι θα σου ξανακάνει τα ίδια και χειρότερα, αφού θα ξέρει ότι θα τον συγχωρείς. Μπορεί να ακούγομαι σκληρή και κυνική, αλλά έτσι με έκαναν να είμαι και η εμπειρία μου με τέοια άτομα, αυτό με δίδαξε. Καλό μήνα.

  3. darkenlight Says:

    γυάλινο δάκρυ,
    μην μπερδευεσαι.. δεν μου έκανε κάτι κακό και τον εκτιμάω ακόμα απεριόριστα…. Πραγματικά δεν ρίχνω φταίξιμο πουθενα… Είναι πολύ καλός άνθρωπος…

  4. “cold-hearted killer”?
    Όοοοοοο ου!

    Niwtheis//De niwtheis.

    Bloody Kisses
    xXx

  5. darkenlight Says:

    Αγγελα,
    Πραγματικα αυτο ειναι ενα ποστ προσωπικο, που με εχει στεναχωρησει, που με εχει επηρεασει.
    Το κομμεντ σου παραπανω μπορει μονο να προσβαλλει τα συναισθηματα μου.
    Αν ειναι να τα γελοιοποιεις μην κανεις καθολου κομμεντς. Σεβασου το πως νιωθω αν εισαι η κολλητη μου φιλη τουλαχιστον.

  6. naya Says:

    Οι φιλοι χανονται,ειναι κανονας.Λιγοι θα μεινουν στο τελος,λιγοι κ καλοι.Θα εχεις ομως παντα τις εμπειριες κ τις αναμνησεις.Ειναι δυσκολες οι σχεσεις των ανθρωπων.Κοιτα εσυ να μην κλεινεσαι κ να εχεις την καρδια σου ανοιχτη,αυτο μετραει.
    Καλημερες!


Leave a Reply

