Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Δέλεαρ September 30, 2008

Filed under: Thoughts — darkenlight @ 08:42am

Σήμερα το πρωί με ξύπνησε η μαμά όταν με πήρε τηλέφωνο. Ήθελε να με ενημερώσει ότι μίλησε με τον πατέρα μου και της είπε πως μου βρήκε μια πολύ καλή δουλειά. Πολύ καλά χρήματα, με ρεπό, με άδειες, με ένσημα και όλα τα καλά. Μόνο ένα πρόβλημα δεν σκέφτηκε. Δεν είναι στην Αθήνα.

Ή μάλλον το σκέφτηκε…. The other way around….

Ο πατέρας μου έχει εκφρασει εδώ και μήνες την δυσαρέσκειά του πανω στο γεγονός ότι θέλω να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου εκτός νησιού. Νόμιζε ότι αφού τελείωσαν οι σπουδές μου θα γυρίσω πίσω. Όμως τον ενημέρωσα ότι τίποτα τέτοιο δεν σκοπεύω να κάνω και στράβωσε. Οπότε βρήκε άλλο τρόπο για να με κρατήσει εδώ. Να μου προσφέρει μια ιδανική εργασία που όμως θα με κράταγε από τα όνειρά μου.

Σήμερα, λοιπόν, είπα ένα βαρύτατο όχι στην προσφορά χωρίς δεύτερη σκέψη. Όμως έκανα δεύτερη σκέψη. Και τρίτη, και τέταρτη. Και οι σκέψεις μου έλεγαν αυτα:

Σωτήρης1: Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη

Σωτήρης2: Και ποιος σου λέει ότι μέσα στα επόμενα 3 χρόνια δεν θα μπορείς να κερδίζεις τα ίδια χρήματα με αυτής της δουλειάς?

Σ1: Μωρέ δεν είμαι σίγουρος. Αν δεν τα καταφέρω?

Σ2: Αν δεν πάρεις το ρίσκο δεν θα ξέρεις ποτέ… Θα ήσουν ικανοποιημένος από μια τέτοια απόφαση? Θα άντεχες το νησί? Γι αυτό έφυγες πριν 2 χρόνια? Για να επιστρέψεις στο νησί σε μια εργασια που δεν είναι το όνειρό σου?

Σ1: Όχι σίγουρα όχι. Απλά σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα να κάνω υπομονή και να εργαστώ ένα χρόνο, να μαζέψω χρήματα και να επιστρέψω Αθήνα με μεγαλύτερη άνεση και όχι άγχος για σπίτι, δουλειά κ.α.

Σ2: Οκ. Ναι. Αλλά δεν θα αντέξεις ένα χρόνο έτσι. Άσε που είσαι αρκετά νέος για να μη χρειάζεται να κάνεις τέτοιους συμβιβασμούς. Μπορείς να δοκιμάσεις. Αυτό δεν ήθελες πάντα?

Σ1: Και ακόμα το θέλω…

Και έτσι έφτασα στο οριστικό όχι.

Και είμαι πολύ σίγουρος. Απορώ που το επεξεργάστηκα κι όλας.

Πετάω μια ευκαιρία για μια καλη αλλα βαρετή δουλειά. Γιατί απλά θα σιχαινόμουν τον εαυτό μου αν παρατούσα όλα αυτά που ονειρεύομαι γιατί απλά “έπιασα την καλή”.

Θα το κάνω όπως εγώ το θέλω. Θα φύγω. Με όσα χρήματα έχω στην άκρη τώρα. Και θα ψάξω. Για αυτό που μου αρέσει….

Ποιος είπε ότι θα ήμουν ευτυχισμένος αν απλά είχα πιο πολλά χρήματα?

 

7 Responses to “Δέλεαρ”

  1. hfaistiwnas Says:

    Λοιπόν μανάρι, να σηκωθείς να φύγεις, έτσι έμεινα εγώ για λίγο, και άλλο λίγο, βολεύτηκα έτσι στα μισοσίγουρα και τώρα δεν μου έρχεται καλά να φύγω. Όσο είναι νωρίς και το χεις το θάρρος, σήκω φύγε. Σε άλλη περίπτωση θα σου έλεγα να κάτσεις να μαζέψεις λεφτά και μετά να την κάνεις (που δεν είναι καθόλου κακή ιδέα) αλλά επειδή είδα και μένα, καλύτερα από την αρχή κάπου αλλού..

  2. ιδομενέας Says:

    πραγματικά πιο σίγουρο είναι οτι δε θα έμενες απο το να ξημερώσει!

  3. Πήρες την καλύτερη απόφαση, να είσαι σίγουρος. Ο πατέρας σου ξέρει για σένα?

  4. darkenlight Says:

    Όχι δεν ξερει… και προσφατα μου ειπε για τους gay “Ξερεις πόσοι ανώμαλοι κυκλοφορούν?”
    Πφφφ

  5. TheDiarist® Says:

    Ακούωωω φωνέεεςς…! LOL… Εγώ ένα έχω να σου πω και άκουσε με προσεκτικά… Κάνε ό,τι μπορείς (ΜΑ Ο,ΤΙ ΟΜΩΣ) για να βρίσκεσαι πιο κοντά στα όνειρα σου… Αν τα όνειρα σου προύποθέτουν χρήματα και νομίζεις πως δεν υπάρχει άλλη λύση για τώρα ή απλά βιάζεσαι… τότε οφείλεις να το ξανασκεφτείς… Ελπίζω να βοήθησα… Φιλιά…!

  6. breezer Says:

    Αντιθέτως προτίμησα να αφήσω την Αθήνα για μια καλή δουλειά στην επαρχία. Δεν θα σου πω ότι είμαι σίγουρος για την απόφαση μου, θα σου πω όμως ότι κάθε φορά που πηγαίνω Αθήνα για κάποια δουλεία, κάθε φορά ανυπομονώ για δύο πράγματα: Να συναντήσω τους φίλους μου και επιστρέψω το συντομότερο στην επαρχία. Ο καθένας μας όμως βάζει διαφορετικές προτεραιότητες. Και ποτέ δεν είναι αργά να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό αν βαρεθείς.

  7. Follow your Heart.. KA NO NI KA.-

    Den xreiazesai polla xrhmata. [oikonomia kane]
    OLA tha pane kala.
    Tha piaseis thn kalh ekei pou thes kai mh se noiazei gia tpt.
    Tha kaneis ayto pou goustareis kai TELOS.-
    Ayto den oneiryomaste oloi? Na kanoume ayto pou theloume…

    Thetikes skepseis.. 😉

    Bloody Kisses
    xXx


Leave a Reply

