Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

Ταρίφες, Παιδί Μου… January 17, 2009

Filed under: Confessions... — darkenlight @ 05:03am
Tags:

Καλά μιλάμε τα θυμάμαι και εξοργίζομαι ακόμα παραπάνω… Δηλαδή ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ…Θελω να πεθανουν οι μαλάκες οι ταρίφες… Die Die Die Die…

Χθες, που λετε, αφού περάσαμε ένα πολύ ωραίο βράδυ για άλλη μία φορά με Νατάσα και Μαρία, φάγαμε στα Friday’s (πολύ μανάρι πέφτει εκεί έν τω μεταξύ) και μετά πήγαμε Kinky (που για να είμαι ειλικρινής ξενέρωσα κάπως). Αφού βγήκαμε έξω να βρουμε ταξί, βρίσκουμε 2 ταξί στη σειρά, και λέει η Νατάσα να πάρω εγώ το ένα να πάρουν οι άλλες το άλλο. Και βλέπω στο ταξί-λαχείο που διάλεξα ένα σκατόγερο (που εύχομαι να ψοφήσει πραγματικά) να κορνάρει για να μπω. Μπαίνω εγώ, κάθομαι και βάζω ζώνη ασφαλείας ενώ παράλληλα χαιρετάω τα κορίτσια. Του λέω που πηγαίνω και, επειδή μένω κοντά στο κέντρο, δεν του άρεσε. Και με ρωτάει “τα κορίτσια που πάνε?”, λεω “δεν βολεύει πάνε αντίθετα, πάνε εκεί”.

Επιτόπου ανοίγει το παράθυρο μου και μιλάει στα κορίτσια. “Κορίτσια, θέλετε να μπειτε μέσα να σας πάω σπίτι σας και το παιδι να πάρει άλλο ταξί?”. ΜΕΝΩ ΜΑΛΑΚΑΣ… χωρίς πλάκα ειχα γουρλώσει μάτι σε στιλ-ροφος, ανοιχτό το στόμα εννοείται και έτοιμος να ξεραθω στα γέλια. Τα κορίτσια τα χάνουν και του λένε “δεν κατάλαβα” και τέτοια. Γυρνάει σε μένα και μου λέει “Ρε παιδί μου δεν παίρνεις εσύ κανένα άλλο να μπουν τα κορίτσια που με βολεύει? Τι λέτε κορίτσια?” και πετάγομαι και λέω το ηρωικό “ΟΧΙ”! Αυτός φυσικά δεν έδωσε σημασία και έψηνε τα κορίτσια. Εκείνη τη στιγμή με επιασε τρελα και του λεω “Έχω κάτσει κύριε και δεν θα σηκωθω, να με πάτε σπίτι μου” και τα κοριτσια του ελεγαν “εχουμε βρει αλλο ταξι, ευχαριστουμε, δεν θελουμε” και αλλα τέτοια… Οπότε αυτός φεύγει και αρχίζει.

“ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΕΣ.. γνωστες σου ειναι?”. Απαντάω “ναι και σας παρακαλω μη μιλάτε έτσι” και αυτός συνέχισε “Τι μαλακισμενες, να τις λες να τις πας σπιτι σου και αυτες να λενε οχι.. Θα αφηναμε εσενα να παρεις ένα άλλο ταξί…”. Και μέσα σε όλο το παραλύρημα μου λέει το θεικό “Δεν θα σε πάω σπίτι σου, θα σε πάω στο νεκροταφείο. Έχει πολλά άλλα ταξί εκεί”.

“Δεν καταλάβατε”, λέω, “Έχω κάτσει στο ταξί, θα με πάτε εκεί που θέλω… Δουλειά σας είναι” και αρχίζει ο ΜΑΛΑΚΑΣ να μου λέει “έλα κατέβα εδώ που έχει πολλά ταξί, εγώ έχω μια δουλειά τώρα ” και άλλα τέτοια.  Εγώ είχα εκπλαγεί και να του λέω “Από τη στιγμή που έχω μπει είναι χρέος σας να με πάτε σπίτι μου” και αυτός “Κατέβα ρε αγόρι μου εδώ”.

Οπότε με νεύρα ελεεινά, βγαζω τη ζώνη, σηκώνομαι βγαίνω έξω και κλείνω την πόρτα δυνατά φωνάζοντας “ΜΑΛΑΚΑ”. Παράνοια ο ταρίφας εντελώς…

Και αφού παίρνω το επόμενο ταξί και του λέω που πάω και όλα τα συναφή. Σε διάρκεια 3 λεπτών που είχα ηρεμήσει από τον προηγούμενο μου λέει

Ταρίφας: Καλά είσαι?

Εγώ: Καλά είμαι εσείς?

Ταρίφας: Ε, δεν πετύχαμε και καμιά γκομενίτσα σήμερα

Εγώ: Τι να σας πω τυχερά είναι αυτά

Ταρίφας: Ε, ναι δεν βρέθηκε και καμία να γαμήσουμε… Εσύ τι λέει?

Εγώ: Τι λέω?

Ταρίφας: Καμιά γκομενίτσα?

Εγώ: Τι να σας πω τώρα… ο καθένας με τα προσωπικά του.

Το βουλώνει ο ταρίφας επιτέλους (γιατί κι εγώ ήμουν αλλού ντ’αλλού…Το τελευταίο που ήθελα ήταν τέτοια συζήτηση… Βασικά δεν ήθελα συζήτηση), και κάνει το κορυφαίο. Στρίβει σε ένα σοκάκι με πολλά μπουρδέλα και περνάει μπροστά από 1-2 πόρνες. Χαμηλώνει ταχύτητα και κατεβάζει το παράθυρό μου. Ευτυχώς τα πορνιδάκια δεν έδωσαν σημασία στον πουρόγερο. Αν το χαν κάνει θα τα χα παίξει κιόλας. Θα έλεγα “ΠΟΥ ΖΩ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ? ΠΟΥ ΖΩ?”.

Αλλά ευτυχώς μετά με πήγε σπίτι.

DIE ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ DIEEEEEE

 

24 Responses to “Ταρίφες, Παιδί Μου…”

  1. Δεν κράτησες αριθμό για καταγγελία;

  2. Το χειρότερο επάγγελμα είναι. Οι χειρότεροι μπάσταρδοι.

  3. Κώστας Says:

    Είναι οι χειρότεροι επαγγελματίες. Κανένας άλλος κλάδος δε συμπεριφέρεται έτσι.

    Φαντάσου να πήγαινες κομμωτήριο και να σου έλεγε “να κουρέψω εγώ τις φίλες σου που έχουν πιο βολικό μαλλί;” ή να σου γκρίνιαζε “μια ζωή με τρίχες ασχολούμαι”; Ρε φίλε το επάγγελμα εσύ το επέλεξες και εγώ σε πληρώνω γι’ αυτό που σου ζητάω και απαιτώ να το κάνεις χωρίς γκρίνιες.. Ήμαρτον, ούτε τσάμπα να μας μετακινούσαν…

  4. darkenlight Says:

    γυαλινο δακρυ,
    Το σκεφτηκα 😛 Αλλα νομιζω οτι δεν σώνεσαι με τέτοια στην τελικη!

    Τομ Σογιερ,
    Δώσε Τομι-μποι…

    Κώστα,
    Ακριβως το ίδιο σκεπτικό έχω. Είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο όταν τους πληρώνουμε για αυτο? Αυτοί δεν το επέλεξαν? Και νιωθουν και αδικημένοι στο τέλος.. αυτή είναι η πλάκα…

  5. fotolithi Says:

    το κινκι τα σαββατα εχει ωραιες μουσικες αλλα ειναι λιγο καπως ξενερωτα .
    οι ταριφες ειναι για πολλες κλοτσιες , οχι ολοι ,αλλα πρεπει και εμεις να ημαστε πιο απαιτητικοι , με τις υπηρεσιες που μας προσφερουν .
    καλη σου μερα

  6. Neverlandean Says:

    Περιττό να πω ότι έχεις το μαλακομαγνήτη.

  7. provato Says:

    αχαχχχαχααχαχααχαχαχααααχααχαχαχααχααααχαχα

    (αχ συγγνώμη που γελάω, άη σοοοοο σιμπαθάηζ αλλά μου φάνηκε σούπερ αστεία η όλη φάση αχααχαχαχαααχαχαχα)

  8. darkenlight Says:

    fotolithi,
    Ήταν πάντως ξενέρωτα πάντως για Παρασκευή…
    Αν οι καλοί ταρίφες είναι η εξαίρεση να το χέσω.. (σορρυ και για τη φράση αλλά έτσι είναι).

    Neverlandean,
    περιττό να πω ότι με πληγώνεις με τις αλήθειες σου!

    provato,
    Γέλα ελεύθερα παιδί μου.. Δεν παρεξηγώ.. Κι εγώ θα γελούσα!

  9. hfaistiwnas Says:

    Ένα έχω να πω.. αίσχος..

  10. Ε ναι, αλλά επειδή δεν τους καταγγέλουμε βρίσκουν συνεχώς και κάνουν! Αυτό που συνέβη ήταν απαράδεκτο και καλό θα είναι να κάνεις κάτι για αυτό. Μπορεί να μη γίνει τίποτα (το πιο πιθανό), αλλά είναι χειρότερο από το να μην κάνουμε τίποτα…

  11. darkenlight Says:

    hfaistiwna,
    βγαλτο απο μέσα σου…

    Γιάννης ΠΠΜ,
    Δεν έχεις άδικο… αλλα από την άλλη δε βρίσκω το λόγο να χαλαστω με διαδικασίες χωρίς αποτέλεσμα

  12. hfaistiwnas Says:

    Τι να βγάλω; Δεν χρησιμοποιώ ταξί γενικά, μία στο τόσο, μου ρχεται τρελό να ακούω τέτοια πράγματα..

  13. darkenlight Says:

    Φράση είναι.. επειδή είπες αίσχος με αυτό που σου είπα εννοούσα “βρίσε ελεύθερα” ουσιαστικά!
    Ούτε εγώ χρησιμοποιώ αλλά μετά τις 12 δεν έχω δικό μου αυτοκίνητο βλέπεις!

  14. logothetis Says:

    Πάρε αριθμό ρε φίλε..Τι να το κάνουμε το “μαλάκα”.Μετά να δεις πως θα παρακαλάει.

  15. darkenlight Says:

    Είσαι τόσο σίγουρος ότι θα παρακαλάει γιατι εγώ νομίζω ότι θα επιστρατεύσει ό,τι μέσα έχει και θα τη βγάλει λάδι χαμογελαστούλης…

  16. Ιδομενέας Says:

    χαχχαχ!

    Καλά διαβάζοντας το έμεινα μαλάκας [κι εγώ] αλλά τώρα που το σκέφτομαι, εμπειρία είναι κι αυτό.

    Κάπως.

  17. tarifas Says:

    na sas ta pei kai enas tarifas?deite pos exoun ta pragmata….
    prota apola den einai oloi to idio sosta?…..alla den tha mpo se ayth tin diadikasi.
    den fteei kanenas tarifas.oloi fteme.posoi apo sas pou mas vrizete arage eiste sostoi stin doulia sas?
    posoi apo sas otan pigate se ena giatro dextikate na min sas kopsi apodiksi gia na glitosete kanena euro?to idio kai me tous idrablikous kai me tous ilektrologous kok?
    posoi apo sas lete oti stamatame opou nane?alla an eiste pelates kai sas pame 10 metra pio kato apo ekei pou eipate gia na min enoxloume bgazete mpimpikia?
    posoi apo sas lete oti klevoume?
    oti eimaste kamakia?
    oti den goustaroume kontina?
    oti kapnizoume?
    kanenas den eipe oti eimaste kaloi etsi?alla opos oles i doulies etsi kai ayti.den eida bebea pouthena na lene as poume gia tis kafeteries pou meta tis 8 to bradi den kanoun kafe.i as poume gia ta magaziapou poulane ena mlpouzaki 50 euro kai to agozei 5.
    den mporeis omos na thes taxi opos tis aglias me times boulgarias.oti dineis perneis.
    as kanoun kai edo tin elaxisti 8 euro kai na ste sigouroi oti ego prosopika tha anigo kai tin porta kai tha forao gileko me aspra gantia.
    ayta ta liga loipon
    gia sas kai perastika sas

  18. tarifas 2 Says:

    tha symfwnisw me ton tarifa legontas ayto……to oti oi tarifes kanoun oti theloun einai gegonos alla apo monos kaneis den allazei……posoi antrwpoi blepoun taxi gemato kai parola ayta sikonoun xeri ………sas thimizei kati…..o tarifas thn douleia tou tha kanei kai tha bgalei ta lefta…….ayto pou thelw na pw einai oti epeidh oi kakoi odhgoi allazoun me 2 tropous………1) me ta aysthra prosthma ( pou erxontai apo thn omospondia kai 2) apo tous katanalwtes me tous exhs tropous…….1) an deite taxi gemato…..mhn sikonetai xeri……an stamathsei kai rwthsei gia pou peite ena aplo…..” exete kosmo ……tha parw allo….” kai 2) se periptwsh pou sas adikhsei kapoios……an exete xrono tou lete pame tmhma twra…….80% an exete dikio kai to xeroun tha kanoun tis kotes…..se periptwsh pou den parte ton arithmo kai kante kataggelia sthn astynomia……. ayta apo to ti prepei na kanete……..oso gia tis times boulgarias symfwnw me ton synadelfo alla opws se oles tis douleies etsi kai sthn dikh mas……..an eisai swstos tha pas mprosta TELOS………..an tynxanei na to blepoun kai alloi tarifes………1) enas pelaths mia diadromh 2) katebazoume to eleythero kai den ginomaste zhtoules……3) oxi epilogh pelatwn……(den paw edw den paw ekei kai meta lene oti den bgazoun) 4) mpanaki kathe mera……….se mas kai to amaxi e……5) ligh diakritikothta den blaptei……..akou ti eipe o malakas kana mounaki den gamisame shmera……opa re malaka………ayta ta liga

  19. Άννα Says:

    ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ”ΤΑΡΙΦΑΣ” ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΣΠΥΡΑΚΙΑ!!!! ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟ ΤΑΞΙΤΖΗ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΦΑΝΑΡΙ Κ ΗΤΑΝ ΒΙΑΣΤΙΚΟΣ ΛΕΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΠΩ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΜΠΩ ΠΑΡΑΠΑΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ..ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΩΜΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΖΩΝΗ ,ΜΟΥ ΛΕΕΙ : ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ,ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Κ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝΤΕ ΒΑΛΤΗΝ ΤΗΝ ΒΑΖΩ ,ΜΕΤΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟΣ,ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΧΙ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΜΕΤΡΗ ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΜΕΤΡΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΩ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΚΑΙ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΟΣ ΛΕΕΙ: ΠΡΙΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΕ ΞΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΩΤΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΙΧΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΩ? ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ? Κ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΘΙΣΩ ΕΔΩ. ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΜΕ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ.ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΔΩ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ , ΤΟΥ ΛΕΩ ΤΙ ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΩ? ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ? ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ , ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ? ΑΠΑΝΤΑΕΙ: ΞΕΡΩ ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ? ΤΟΣΟ ΠΟΝΗΡΟ ΠΛΑΣΜΑ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ,ΠΕΡΝΕΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΑΚΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΡΑ? ΤΟΥ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ? ΛΕΩ ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΟΥ ΛΕΕI:ΠΑΛΙΟΒΡΟΜΙΑΡΑ!!ΠΟΥΤΑΝΑ ,ΞΕΚΟΛΙΑΡΑ ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΜΩΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ!! ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝ ΔΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ!! ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΤΑΞΙ!!

  20. υποπτος Says:

    το τελευταιο το ευχαριστηθικα.. χα χα χα χα

  21. George Says:

    Τώρα που ανοίγει επιτέλους το επάγγελμα των ταξιτζήδων θα ήθελα μετά από πολλά πολλά χρόνια παρόμοιας ταλαιπωρίας από την κίτρινη φυλή να δηλώσω το εξής :

    ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ.

    εκτονώθηκα, έπρεπε να το γράψω κάπου. Ευχαριστώ το blog, αν και παλιό το post, για την φιλοξενία.


Leave a Reply

