Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

“…the rest of you win….” November 13, 2009

Filed under: Emotions — darkenlight @ 14:43pm

Γράφω σπάνια εδώ. Κάποτε έγραφα συχνά. Όσες φορές γράφω εδώ τους τελευταίους μήνες είναι για άχρηστα πράγματα. Σειρές, την Britney και τα συναφή. Κάποτε έγραφα μόνο για μένα. Έφτασα σε ένα σημείο όπου αυτό που κάποτε διάβασα στη Lifo και με είχε πειράξει, είναι σωστό. Κάποιος έγραψε για τα προσωπικά blogs “πραγματικά πιστεύετε ότι είστε τόσο σημαντικά άτομα”? Είχα εκνευριστεί, γιατί εκείνο τον καιρό ήμουν σε “ρέντες” με τις γραπτές μουρμούρες μου στο blog και πίστευα ότι δεν έβλεπα τον εαυτό μου έτσι. Κάποιος με ένα πλάγιο τρόπο με ακύρωνε απόλυτα και δεν το έβρισκα ευγενικό. Φυσικά και μόνο το γεγονός ότι με είχε εκνευρίσει που το διάβασα έδειχνε ότι κατά βάθος ήξερα ότι είναι έτσι.

Το 90% των bloggers [όσο ήταν στη μόδα γιατί τώρα πια λίγοι έμειναν πιστοί] που έγραφαν ένιωθες ότι εξέθεταν τον εαυτό τους προκειμένου να βρουν γκόμενο/α και εύλογα κάποιος θα υπέθετε το ίδιο για μένα. Εγώ δεν ένιωθα έτσι. Πίστευα ότι αυτό που κάνω είναι κάτι που εκπροσωπεί και άλλους πέρα από εμένα και διαβάζοντάς το θα έλεγαν αυθόρμητα “ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΑΥΤΟ!” ή “ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ”. Δεν ήμουν τόσο ψώνιο για να πιστέψω ότι προσφέρω κάτι. Απλά ήμουν μια φωνή όπως όλοι και υπάρχουν freaks εκεί έξω που ίσως να μην με διάβαζαν βαριεστημένα.

Μαλακίες! Όλο για μένα ήταν. Πιστεύω οτι είμαι τόσο σημαντικός και έχω προσωπικό blog. Δεν ασκώ επάγγελμα για να δώσω λογαριασμό κάπου. Δεν πιέζω κανέναν να με διαβάσει ούτε με διαφημίζω. Είχα ανάγκη να εκφραστώ. Αυτό έκανα. Δεν ένιωσα ότι παραείμαι εγωμανής, ούτε ότι κουράζω κάποιον. Προσωπικά, τα βαριέμαι αφάνταστα τα μπλογκς που μιλάνε για τη ζωή κάποιου. Εκτός αν τον ξέρω. Φαντάζομαι για πολλούς είμαι με τον ίδιο τρόπο βαρετός.

Οπότε τον τελευταίο καιρό ένιωθα πολύ βαρετός τύπος για να μιλάω για την ανύπαρκτη ζωή μου. Προτίμησα τα σαχλοποστς. Ένιωσα ότι έκανα τόσο καιρό μια επίδειξη του εαυτού μου για το τίποτα. Ούτε γκομενικά έψαχνα από δω, ούτε έκανα τον εαυτό μου να νιώσει καλύτερα στην ουσία. Θυμήθηκα την φράση αυτή στη Lifo και αηδίασα στην ιδέα ότι δεν το είχα καταλάβει τόσο καιρό.

Όμως δεν θα σταματήσω ποτέ να γράφω προσωπικά.  Και τώρα ακριβώς αυτό κάνω. Αναλύω το “εγώ” μου γνωρίζοντας πόσο εκνευριστικό είναι για πολλούς. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο λάθος. Μόνο κάποιος αυτοκαταστροφικός άνθρωπος θα πίστευε ότι δεν είναι ΤΟΣΟ σημαντικός άνθρωπος. Αν δεν νιώσω ο ίδιος σημαντικός ποιος θα νιώσει για μένα ότι όντως είμαι? Δεν είναι λάθος, είναι στη φύση μας να εξυψώνουμε το “εγώ” μας, αφού ζούμε σε μια κοινωνία όπου για να επιβιώσεις πρέπει να ανεβάσεις το “εγώ” σου 3 μέτρα πάνω από το μπόι σου. Αλλιώς είσαι loser. Είσαι “υπό”.

Φυσικά νιώθω πολλές φορές loser. Υποθέτω είμαι. Είμαι 21. Δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα στη ζωή μου. Δεν έχω ιδέα τι σκατά θέλω να κάνω με τη ζωή μου. Σπούδασα κάτι και νιώθω ότι δεν έχω σπουδάσει τίποτα. Σιχαίνομαι που για κανέναν δεν είμαι πολύ καλός για να έχω ένα επάγγελμα που η μαμά μου θα ήταν περίφανη να λέει στις γειτόνισσες. Δεν είμαι για κανέναν πολύ σημαντικός πέρα από την οικογένειά μου. Είμαι big time loser. Κι όμως, ανεβάζω ένα “εγώ” πολύ ψηλά. Νιώθω σημαντικός. Πιστεύω ότι ακόμα μπορώ να πετύχω. Έχω πολλούς φίλους. Υπάρχει αλληλοεκτίμηση. Παρ’όλα αυτά… κάπου δεν δουλεύει όλο αυτό.

Σε μια στιγμή νιώθω ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο και σε 2 μήνες είμαι ένας αποτυχημένος. Και σαν αποτυχημένος έρχομαι πάλι εδώ και γράφω απόλυτα προσωπικά.

Η ζωή μας περνάει και κάποιοι αρπάζουν τη στιγμή και γίνονται από κάποιοι, “καποιοι”. Κάποιοι άλλοι πουλάνε ότι είναι “κάποιοι” και χάνουν το χρόνο τους κάνοντας μόνο αυτό και καταλήγουν πληγωμένοι που πέρασε ο χρόνος και χαραμίστηκαν [εκεί οδεύω εγώ]. Κάποιοι άλλοι είναι απλά ηττοπαθείς.

Δεν ξέρω που θα βγάλει όλο αυτό το ταξίδι και φοβάμαι τον προορισμό.

Μέχρι τότε θα γράφω όλες τις μουρμούρες μου εδώ ή και τα σαχλοποστς. Άλλες φορές καθημερινά, άλλες φορές κάθε εξάμηνο. Στην τελική, δεν έχω ιδέα γιατι ένιωσα τόσο άβολα που γράφω στο μπλογκ μου. Είναι κάτι δικό μου και βγαίνει από μέσα μου. Δεν θα πιεστώ να νιώσω διαφορετικά.

It just feels right…

 

10 Responses to ““…the rest of you win….””

  1. Elementstv Says:

    Λες μαλακιες και εσυ και η lifo….

    Γιατι δεν εισαι σημαντικος?Εισαι και παραεισαι!Απλα μπερδευεσαι.Νομιζεις οτι για να εισαι σημαντικος πρεπει να μην ειναι οι αλλοι….ΚΑι πιστεψε με ειμαι σιγουρος οτι πολλοι ποου διαβαζουν το μπλογκ σου, θα ενδυναμωνονται.

    Παντως εμενα μου εχουν στειλει αρκετα e-mail οπου πολλοι νιωθουν οτι περνουν τα ιδια.Εγω παντως εχω διαβασει ολο το μπλογκ σου, και παντα ταυτιζομουν ασχετα αν δεν ζουσα τα ιδια….

    Ξερεις ποια μπλογκ ειναι βαρετα? Αυτα που μιλουν για τον εαυτο τους με μια επαρση, και λενε πολλες φορες ψεματα.Το ψεμα φαινεταικ ευκολα…Οσοι ομως χρησιμοποιουν το blogging για να πουν, αληθειες, τοτε ναι με εκφραζει απολυτα!Γιατι λες οχι ρε πουστη μου δεν ειμαι ο μονος εκει εξω που εχει τετοιες σκεψεις.Δεν ειμαι ο μονςο που δεν ξερω τι σκατα θελω να γινω στα 21 μου.Δεν ειμαι ο μονςο που δυσκολευεται να αγαπησει κ να αγαπηθει….το blogging ειναι θαυμασιο διοτι οι περισσοτεροι πετουν τη μασκα του δυνατου, την οποια περιφερουν στην καθημερινοτητα τους….και βλεπεις τελικα οτι ολοι απο τα ιδια συναισθηματα ειμαστε φτιαγμενοι….

  2. darkenlight Says:

    Εχεις δικιο σε γενικές γραμμές! Μόνο να σημειώσω πως πιο πάνω μιλάω για το ποιος είναι σημαντικός σύμφωνα με την κοινωνία μας και όχι με το μυαλό μου. Εγώ συμφωνώ μαζί σου. Μου άρεσε το σχόλιό σου!

  3. hfaistiwnas Says:

    Αχ..
    δεν έχει σχέση αν νιώθεις σημαντικός ή όχι..
    μέσο επικοινωνίας είναι και ότι θέλει γράφει ο καθένας..
    προσωπικά ή όχι, ότι έχει ανάγκη..

  4. i am love Says:

    Χαίρομαι Darkenlight που ξαναείδα ένα προσωπικό σου άρθρο!!! Μου άρεσε τόσο πολύ έτσι όπως έγραφες παλιά! Το μπλόγκιν μας βοηθάει παρα πολύ να εκφράζουμε αυτά που έχουμε μέσα μας και να ηρεμούμε! Μας βοηθάει να τα βγάζουμε στην φόρα και αυτό μας καθαρίζει και νοητικά και συναισθηματικά!!

    Μας κάνει πάρα πολύ καλό να εκφράζουμε ότι σκεφτόμαστε ζώντας σε μια κοινωνία που μας καταπιέζει με κάθε τρόπο και μέσο! Το μπλόγκιν είναι επανάσταση! Είναι η δική μας επανάσταση! Των ιδεών, της αγάπης, των συναισθημάτων, της αλήθειας, των Ανθρώπων! Είναι σαν ένας πολύ καλός μας φίλος που έχουμε μπροστά μας και του μιλάμε. Και μας λυτρώνει….

    Γι αυτό μην ντρέπεσαι γι αυτά που θέλεις να πείς! Μην νιώθεις άσχημα γι αυτά που ζέις! Σίγουρα βοηθάς κι άλλους, μην έχεις καμία αμφιβολία γι αυτό!
    Να είσαι ευτυχισμένος ;), το ουράνιο τόξο στην ψυχή σου :)… χι χι!!!!

  5. Μακάρι να είχαν όλα τα “προσωπικά” μπλογκ κομμάτια όπως αυτό που έγραψες για τον πατέρα σου π.χ.

    Το blogging θα ήταν πολύ καλύτερο…

  6. darkenlight Says:

    hfaistiwnas,
    Απόλυτα σωστό

    i am love,
    Υποσχομαι θα το κανω πιο συχνα! Ευχαριστω για το ομορφο σχόλιο!

    gay super hero,
    Το συγκεκριμενο ποστ για το μπαμπα σχεδον το ειχα αποκυρηξει μια εποχη οταν εμαθα οτι η μαμα μου το διαβασε καποια στιγμη χωρις να το ξερω και ξεσπασε σε κλάματα. Πολυ σκληρο για μια μητερα να διαβαζει ενα κειμενο σαν αυτο απο το παιδι της. Μετα απο μια συζητηση μας μου ειπε πως πιστευε οτι δεν τα θυμομουν ολα αυτα…! [σχεδον με συγκίνησε το σχόλιο παντως :P]

  7. fotolithi Says:

    τετοιες κρισεις με το μπλογκ ολοι περνανε , θα συμφωνησω με τον elementstv , τα προσωπικα ειναι ενδιαφεροντα , αυτα ειναι και το μπλογκ ενα ημερολογιο . τις καλησπερες μου και να γραφεις συχνοτερα

  8. darkenlight Says:

    🙂 Θα γραφω οντως συχνοτερα!

  9. Neverlandean Says:

    Δε σε πιστεύω ότι αποκαρδιώθηκες από κάτι που γράφτηκε στη Lifo. Η υποκρισία εν τω μεταξύ, το 70% που γράφουν εκεί ξεκίνησαν από μπλογκς.

  10. darkenlight Says:

    Ποσο δικιο εχεις…


Leave a Reply

