Dark & Light

Embracing the dark and the light in us all…

What’s next? August 20, 2010

Filed under: Confessions...,Emotions — darkenlight @ 14:12pm

Δεν εχω διαθεση.

Για τιποτα.

Καθομαι ολη μερα σπιτι και βλεπω ανουσια πραγματα στον υπολογιστη.

Δεν μου εχει ξανασυμβει τοσο πολυ. Συνηθως με πιανει μια μερα και μετα μου περναει.

Αυτο τον καιρο δεν εχω ζωη. Δεν με εμπνεει τιποτα και κανεις. Θελω να καθομαι κλεισμενος σπιτι για παντα.

Ευτυχως ειναι η δουλεια και καποιες υποχρεωσεις που με αναγκαζουν να βγω εξω.

Τελευταια κλεινω και το κινητο μου για να μην με ενοχλει κανεις. Αφου δεν εχω τιποτα να κανω. Απο τι να με ενοχλησουν? Ειναι γελοιο.

Ενα περιεργο πραγμα. Δεν εχω και τοση ζητηση οσο συνηθως απο γνωστους και φιλους. Σαν να επιασαν ολοι το υποννοουμενο και να με παρατησαν.

Αυριο θα βγω. Ειναι μια εβδομαδα σχεδον που το μονο που κανω ειναι να δουλευω, να μαγειρευω, να ακουω μουσικη, να βλεπω σειρες και να βλεπω αηδιες στο πισι.

Και το πιο περιεργο απο ολα. Ειμαι ο μονος που θελω για τον ελευθερο χρονο μου.

Ολοι οι αλλοι ειναι τοσο βαρετοι. Ή εγω βαρετος για τους αλλους.

Το προβλημα ειναι πως οταν αφηνομαι στο αγριο clubbing, στα ποτα και στο γυρω γυρω γινομαι τοσο trashy. Τουλαχιστον σπιτι ειμαι ασφαλης.

Απλα δεν εχω ζωη και παρακολουθω τις ζωες των αλλων μεσα απο σειρες και τραγουδια.

Θλιβερο αλλα γουσταρω.

Τουλαχιστον ολοι αυτοι οι ανθρωποι κανουν πολυ πιο σημαντικα πραγματα απο εμενα. Προσφερουν κατι στον κοσμο, ερωτευονται, εχουν μια σταθερη εικονα και ενα συγκεκριμενο χαρακτηρα στην κοινωνια, εχουν ενα στατους.

Ζηλευω. Οχι ενα, ενα αυτα. Ολα μαζι. Μακαρι να ερχονταν ολα τοσο φυσικα….

Ο φοβος οτι μπορει να μην βγω ποτε απο αυτη τη ληθη που βρισκομαι ειναι παντα μαζι μου.

Ισως προετοιμαζομαι για μια αλλαγη…

 

11 Responses to “What’s next?”

  1. Neverlandean Says:

    Εγώ αυτά κάνω κάθε μέρα, FUCK YOU! 😛

  2. hfaistiwnas Says:

    αααααάστα αυτά!
    Σάββατο, ε μία φορά την εβδομάδα πρέπει να ξεσκάμε, μπορεί να μην θέλουμε, αλλά όταν γυρίζουμε το πρωί σπίτι νιώθουμε ότι κάναμε κάτι το διαφορετικό! Μην νομίζεις ότι εμένα μου αρέσει το ατέλειωτο κλάμπινγκ, καθόλου μάλιστα, αλλά άμα βρεις κάνα δυο καλά άτομα, μπορεί να περάσει υπέροχα η νύχτα!
    Και όσοι κάνουν σημαντικότερα πράγματα από σένα, φυσικά και δεν υποστηρίζουν όλα αυτά που λες στην πρωτελευταία παράγραφο, ο καθένας έχει τα δικά του μείον – προβλήματα βρε. Δεν είναι καθόλου και για κανέναν ρόδινα τα πράγματα και η ζωή! Επίσης η ζήλεια, πες μου έναν που δεν ζηλεύει, από τη φύση ο άνθρωπος την έχει! χαχαχααχ!
    Η έξοδος από τη λήθη, μπορεί να είναι και η ιδέα σου, δηλ. απλά να έχεις μια ακολουθία φάσεων. Και μην ξεχνιόμαστε, είναι και στο χέρι σου κάποια πράγματα!
    Μπορεί τώρα να βλέπεις να γράφω και να λέω διάφορα, στους άλλους εύκολα δίνουμε συμβουλές, στα δικά μας ώρες ώρες είμαστε για σκότωμα! Σαν να μην μπορούμε να βοηθήσουμε τους εαυτούς μας, αλλά μπορούμε! Να το χεις υπόψη σου!
    Λογοδιάροια πρωί πρωί!
    Καλημέρα!

  3. darkenlight Says:

    Neverlandean,
    You’re not alone then 😀

    hfaistiwnas,
    Το “ξεσκαμε” για μενα ηταν τροπος ζωης και κοιτα πως καταντησα…
    Παντως το σχόλιό σου με εκανε να νιωσω καπως καλυτερα! Αυτα που εγραψες να τα ακολουθεις και στη ζωη σου ευχομαι! Καλησπερα!

  4. fotolithi Says:

    θα πρεπει να κανουμε κομμα να το διασκεδασουμε το πραγμα , γιατι δεν εισαι ο μονος που νομιζει οτι δεν θα βγει απο αυτη τη ληθη , αντε καλο σαββατοβραδο

  5. darkenlight Says:

    Δεν ξερω τι θα κανεις. εγω θα βγω. εστω και μονος. Οχι οτι θα νιωσω καλυτερα. Αλλα τουλαχιστον υπαρχουν ελπιδες για κατι νεο. Αν κατσω μεσα θα ειναι μονο καταθλιπτικο… Βρες παρεα και βγες! Μην κανεις τις βλακειες μου!

  6. mahler76 Says:

    έλα βρε, απλά θέλεις λίγο χρόνο για τον εαυτό σου χαλαρά χωρίς κούραση και σκέψη. μην την μεγαλοποιείς την κατάσταση.

  7. hfaistiwnas Says:

    Καλημέρα,
    κάτι προσπαθώ να κάνω και στη ζωή μου, μην νομίζεις ότι είναι εύκολο, είμαι περισσότερο του σπιτιού όμως χεχεχε,
    άααλλη η χάρη της μοναξιάς! Προσπαθώ να έχω την καμπάνα της αισιοδοξίας πάνω από το κεφάλι μου κάθε φορά που πέφτω σε σκέψεις με διέξοδο στην κατάθλιψη.. όχι πως το πετυχαίνω πάντα, αλλά η προσπάθεια βγαίνει σε καλό ώρες ώρες..

  8. blogoseira Says:

    Φοβερός. Παραστατικότατος και ανατριχιαστικός όπως πάντα. Αληθινός όμως πάνω από όλα. Ώρες ώρες πανικοβάλομαι με το πόσο ίδια συναισθήματα έχω…

  9. darkenlight Says:

    mahler76,
    Ελπιζω να ειναι ετσι! 🙂

    hfaistiwnas,
    Χαιρομαι που τα εχεις τοσο καλα με τον εαυτο σου!

    blogoseira,
    Αν δεν κανεις πλακα ευχαριστω για τα υπερβολικα αλλα καλα σου λογια! Ειναι ενθαρρυντικο οτι βρισκεις λιγο απο τον εαυτο σου στα κειμενα μου!

  10. blogoseira Says:

    Δεν έκανα πλάκα. Καθόλου. Πρόσφατα “σε” ανακάλυψα και ρούφηξα τα περισσότερα από τα πρόσφατα κειμενά σου με απόλυτη ευχαρίστηση..

  11. darkenlight Says:

    Ευχαριστω για τα ομορφα λογια!


Leave a Reply

